whehequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef Urquhart het volgende:
Is er nog iets anders op tv woensdag?
Volgens mijn welingelichte bronnen verschijnt zometeen het volgende persbericht:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Volgens welingelichte bronnen wordt dit de start-opstelling van Nederland.
Henk Timmer,
Boateng, Heitinga, Maduro, Emanuelson
Van Bommel, Van Nistelrooy, Seedorf
Makaay, Kuijt, Hans Kraaij jr.
Die gaat daar vast niet alleen voor het voetbal heen.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn oom gaat erheen.
Wat heb ik een medelijden met hem
quote:Landzaat, Jaliens en De Cler naar huis gestuurd
25/3/2007 17:46
Het Nederlands elftal dat woensdag aantreedt tegen Slovenië krijgt in ieder geval op twee plaatsen een ander gezicht. Bondscoach Marco van Basten heeft Denny Landzaat en Kew Jaliens laten afvallen voor het EK-kwalificatieduel. Ook Tim de Cler moest naar huis.
Het ontbreken van Landzaat en Jaliens is opvallend omdat Van Basten de twee tegen Roemenië nog aan de wedstrijd liet beginnen. Mogelijk dat hij een aanvallender team het veld wil insturen tegen de lager ingeschatte Slovenen.
De Cler lijkt in de pikorde derde keus als linksback. De verdediger van AZ moet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en de tegen de Roemenen ingevallen Urby Emanuelson voor zich dulden.
De twintigkoppige selectie telt nu zeventien veldspelers en drie keepers. Edwin van der Sar sluit weer aan maar moet wel fit genoeg blijken om Maarten Stekelenburg of Henk Timmer naar de tribune te verwijzen.
Jaliens heeft gister zeer duidelijk gemaakt waarom hij niet in NL elftal moetquote:Op zondag 25 maart 2007 18:39 schreef BB-King het volgende:
Vogens mij heeft Van Basten de pik op (ex-) AZ spelers.
Jaliens en De Cler naar huis en Landzaat (al ben ik daar bij die laatste wel blij mee)!
En dan ook nog eens De Zeeuw en Koevermans niet opstellen terwijl die het verschil maken!
Hij heeft anders achterin wel de 0 gehouden...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jaliens heeft gister zeer duidelijk gemaakt waarom hij niet in NL elftal moet
Boulahrouz moet daar staan of kromkamp, oprotten met die furby, de cler, jaliens, heitinga spelers.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij heeft anders achterin wel de 0 gehouden...![]()
Opbouwend was het echter een ramp ja, dat doet ie bij AZ beter!
Ik ben nu eigenlijk erg bang dat Heitinga daar opgesteld gaat worden.
Die heeft al tig keer meer dan Jaliens laten zien dat hij daar niet hoort te staan.
Als ie de pik op ze had dan had ie ze helemaal niet opgeroepen lijkt mij.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:39 schreef BB-King het volgende:
Vogens mij heeft Van Basten de pik op (ex-) AZ spelers.
Jaliens en De Cler naar huis en Landzaat (al ben ik daar bij die laatste wel blij mee)!
En dan ook nog eens De Zeeuw en Koevermans niet opstellen terwijl die het verschil maken!
Koevermans in de spits in je favo opstelling?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:51 schreef HeyFreak het volgende:
Mijn ideale opstelling (blessures daar gelaten)
V.d. Sar
Heitinga/Kromkamp, Boulahrouz, Van Bronckhorst
De Zeeuw
Seedorf, V.d.Vaart, Sneijder
Van Persie, Koevermans, Robben
Maar dat zal wel nooit gebeuren...
Tja, even een kans gunnen, Huntelaar met zijn elleboogjes en Kuyt zie ik ook niet geweldig presteren en Makaay is helemaal uitgesloten wat mij betreft...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Koevermans in de spits in je favo opstelling?
sarquote:Op zondag 25 maart 2007 21:51 schreef HeyFreak het volgende:
Mijn ideale opstelling (blessures daar gelaten)
V.d. Sar
Heitinga/Kromkamp, Boulahrouz, Van Bronckhorst
De Zeeuw
Seedorf, V.d.Vaart, Sneijder
Van Persie, Koevermans, Robben
Maar dat zal wel nooit gebeuren...
Ik heb liever dat Nederland van de mat wordt gespeeld, waarna Bassie de eer aan zichzelf houdt. Je moet er toch niet aan denken dat die vent er nog bij is in 2008quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef BB-King het volgende:
We gaan Slovenië SLOPEN !!!
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nederland van de mat wordt gespeeld, waarna Bassie de eer aan zichzelf houdt. Je moet er toch niet aan denken dat die vent er nog bij is in 2008.
Als nederland er maar bij isquote:Op maandag 26 maart 2007 09:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nederland van de mat wordt gespeeld, waarna Bassie de eer aan zichzelf houdt. Je moet er toch niet aan denken dat die vent er nog bij is in 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |