Ik copy-paste de vorige titel. Wees blij dat ik uberhaupt de moeite neem om de volgende te openen, ondankbare hond!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de datum ervoorHet is al de 28ste
Post eens....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een grafopstelling zeg. Geen Huntelaar, geen Seedorf
Idioot idd. Afellay boven Seedorfquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Doel: Van der Sar
Verdediging: Heitinga, Bouma, Mathijsen, Emanuelson
Middenveld: Sneijder, Afellay, Van Bronckhorst
Aanval: Robben, Kuijt, Babel
Hmm.... merkwaardige opstelling weer.![]()
Anyway's, kom op ORANJE![]()
Ik wou het net doen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik copy-paste de vorige titel. Wees blij dat ik uberhaupt de moeite neem om de volgende te openen, ondankbare hond!
ik zat je maar te dollen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou het net doen hoorOndankbaar ? Nou dankjewel voor het openen van het topic, held dat je bent
![]()
Tot voor kort zat hij er niet eens bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Seedorf moet echt engelengeduld hebben met deze bondscoach...
Ik geloof niet in die complottheorie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef cultheld het volgende:
@Voreg:
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken: Van Bommel met een controleur in z'n rug speelt stukken beter dan als dienende speler (wat hij niet is) in de rug van Sneijder. Zet Afellay met Mendes da Silva en Schaars op één middenveld en hij speelt een prima wedstrijd. Nu mag hij het met Van Bronckhorst en Sneijder gaan proberen: Bassie zal Afellay wel controlerende taken (die hij bij PSV vrijwel niet heeft) geven in de hoop dat hij faalt.
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staanquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Dos37 het volgende:
Huntelaar er gelukkig wel uit.
Dat bedoel ik oa. ook, hij had ook kunnen bedanken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot voor kort zat hij er niet eens bij.
Ik vond meer het middenveld dat faalde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staan![]()
Je kan in deze wedstrijd op de vleugels wel wat ruimte verwachten, dus deze beslissing vind ik zo gek nog niet. En er is weinig alternatief aan de flanken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het belachelijkste van alles. Huntelaar slachtofferen en de falende buitenspelers Robben en Babel laten staan![]()
Ik vind het erg opvallend dat Afellay zijn debuut juist in zo'n opstelling moet maken. Aan de andere kant kan het ook aan de tactische domheid van Van Basten liggen: Seedorf, Van der Vaart en Sneijder op één middenveld was ook al een grap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die complottheorie.
Daarnaast moet je tegen Slovenie aanvallen. Dat doe je aardig met zo'n oplossing.
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je kan in deze wedstrijd op de vleugels wel wat ruimte verwachten, dus deze beslissing vind ik zo gek nog niet. En er is weinig alternatief aan de flanken.
Ik hoop meer dat de Couscous verkeerd valt. Niks ten nadele van Affelay. Maar hij is gewoon de minste van de vier(Sneijder/Afellay/Seedorf/VDV)quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef djnospinzone het volgende:
Ik hoop dat Sneijder na 3 minuten acute diarree krijgt en moet worden vervangen door Seedorf.
Je kunt hem niet eens vergelijken met Sneijder en VDV. Dat is net zoiets als zeggen dat Robben beter is dan Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat de Couscous verkeerd valt. Niks ten nadele van Affelay. Maar hij is gewoon de minste van de vier(Sneijder/Afellay/Seedorf/VDV)
Inderdaad. Wat een lul is die vent ook. Waarom Seedorf er weer niet in. Van Basten wil er alleen maar kleine jonge jongetjes in hebben. Die kan hij lekker kneden om zo een hecht en goed team van te makenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?
Seedorf is ook klein.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een lul is die vent ook. Waarom Seedorf er weer niet in. Van Basten wil er alleen maar kleine jonge jongetjes in hebben. Die kan hij lekker kneden om zo een hecht en goed team van te maken![]()
Ik vind het dezelfde soort spelers. Aanvallend ingestelde spelers die met een goede actie de wedstrijd kunnen openbreken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt hem niet eens vergelijken met Sneijder en VDV. Dat is net zoiets als zeggen dat Robben beter is dan Van Nistelrooy.
maar dan wel een kleine bodybuilderquote:
Tegen Slovenië lijkt 4-3-3 me nog beter....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van een twee spitsensysteem?
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En ondanks de opstelling gaan we toch winnen!
post isquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De vermoedelijke opstelling is dus de juiste? Staat op TT nu
Scroll es ietsje omhoogquote:
Leuk voor het nageslacht!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom de datum ervoorHet is al de 28ste
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Sar, Heitinga, Mathijsen, Bouma, Emanuelson, Afellay, Bronckhorst, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel
niet veel mis meequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Sar, Heitinga, Mathijsen, Bouma, Emanuelson, Afellay, Bronckhorst, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |