dan kan je lekker ouwehoeren op mvb hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Gunner het volgende:
ik kijk alleen maar omdat ik hoop op een draak van een wedstrijd
Dat was een oefenmatch, hij mag nog switchen. Afellay niet meer dacht ik, dit is een officiële interland (kwalificatie).quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Net zoals die Yildirim toch? Nooit meer wat van gehoord na die wedstrijd tegen Engeland ooit
Nu al een leukere wedstrijd dan afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
Vuurwerk ooooooh, wa mooooi
Zullen we in de wedstrijd niet zien.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
In de rust maar fifa spelen, eens laten zien hoe het wel moet
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat de hele ontwikkelingshulp in dat vuurwerk zit.
foute clubquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
In de rust maar fifa spelen, eens laten zien hoe het wel moet
die moest na zijn werk gelijk door naar het voetballen, ff interlandje spelen en morgen lekker werken met zijn hijskraanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
met een hijskraan op de achtergrond![]()
Denk ik idd ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De prijs van de kaarten zullen wel duurder zijn geweest![]()
Loopt dat niet voor ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
* Langs de Lijn aanzet
Zijn een paar seconden. Bovendien kijk ik toch met een schuin oog naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Loopt dat niet voor ?
Altijd zo irritant als je TV en LDL aan hebt.
Da's alleen als je via de Chinees kijktquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Loopt dat niet voor ?
Altijd zo irritant als je TV en LDL aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |