Ik heb hem wel een aantal malen betrapt in mijn fobo als laatste voyeur en als ik daarna keek bij andere animé fokkers, stond hij daar ook. Dus hij is alvast aan het oefenen met het herkennen van de gezichten. Op zich is dat een goede zaak.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom hij dan wel wil gaan en nu niet is me nog een raadsel.
't had een tvp voor de volgende volgende meet moeten zijnquote:
Gewoon allemaal nieuwsgierige mensen die wilden weten hoe animé-nerds eruit zien en dachten dat hier foto's stonden.quote:
Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef zquing het volgende:
kan er de volgende keer niet goedkoper gemeet worden? Dat we heel alto met zn allen in een park gaan barbequeen ofzo
't vondelpark leent zich daar heel goed voor in de zomer(hint dat er in amsterdam gemeet worden moet)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:
Dienstmededeling:
Ik moest doorgeven dat Kroekroek niet komt, omdat ze dan een verjaardagsfeestje heeft. Die begon eerder dan ze dacht en als ze wel zou komen, zou ze daar weer veel te laat komen geloof ik. Don't blame me: I'm just the messenger. Mevrouw had het erg druk met leren voor een centraal examen, vandaar.
Einde dienstmededeling.
[..]
Gewoon allemaal nieuwsgierige mensen die wilden weten hoe animé-nerds eruit zien en dachten dat hier foto's stonden.
[..]
Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.
Da's leuk idee, totdat ik me bedenk dat ik dan bijna twee uur in een bloedhete trein moet zitten met m'n bento-boxje om een beetje te picknicken... En barbecuen is best veel werk om te organiseren voor zo'n kleine meet. Als je dat nou organiseert voor een grote Fok!-meet, zoals de 5 jaar meeting, vind ik dat al een heel ander verhaal. Dan bel je gewoon de plaatselijke slager op en huur je voldoende vlees en bakplaten... voor een kleine groep als bij deze meeting, is dat lastig en duur.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef Sh0g het volgende:
[..] Op zich ben ik daar ook wel voor. Of een picknick ofzo, waarbij iedereen wat meeneemt. Het wordt toch weer warmer.
Meeten in Amsterdam... no offence, maar mij niet gezien. A'dam is me te ver reizen en ik haat die stad toch al...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:56 schreef zquing het volgende:
't vondelpark leent zich daar heel goed voor in de zomer(hint dat er in amsterdam gemeet worden moet)
Mischien over een maandje of 2 als 't weer warm is.
Ik ga op de zaterdag richting Almelo... Hadden ze bij animecon veel last van kopieën, ofzo, dat ze die tickets zo fluoriserend oranje moeten maken?quote:Wordt er trouwens nog gemeet op Acon?
niet om heel moeilijk te doen, maar utrech-A'dam centraal is 19 minuten volgens de ns. Wat is er trouwens mis met amsterdam?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's leuk idee, totdat ik me bedenk dat ik dan bijna twee uur in een bloedhete trein moet zitten met m'n bento-boxje om een beetje te picknicken... En barbecuen is best veel werk om te organiseren voor zo'n kleine meet. Als je dat nou organiseert voor een grote Fok!-meet, zoals de 5 jaar meeting, vind ik dat al een heel ander verhaal. Dan bel je gewoon de plaatselijke slager op en huur je voldoende vlees en bakplaten.
LE:EN is geen duur restaurant (mits je geen ijsthee koopt) en je kan er lekker eten.
Het is al geen dure meet en véél minder werk dan picknicken/barbecuen of ander doe-het-zelf-gebeuren.
Eventueel kunnen we vast wel naar een echt studentenrestaurant gaan, of gewoon een keer naar Apeldoorn en kijken hoe je daar goedkoop kan eten.
[..]
Meeten in Amsterdam... no offence, maar mij niet gezien. A'dam is me te ver reizen en ik haat die stad.
Utrecht ligt toch wel een stuk centraler en volgens mij ben jij de enige van de animé-groep die uit die richting komt.
Ik wil niet helemaal als een enorme azijnpisser overkomen, maar hou bij het bedenken van meeting-ideeën alsjeblieft een beetje rekening met de mensen die iets verder moeten reizen dan een halfuurtje in de trein.
[..]
Ik ga op de zaterdag richting Almelo... Hadden ze bij animecon veel last van kopieën, ofzo, dat ze die tickets zo fluoriserend oranje moeten maken?
Je was niet heeel veel laterquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk ik slim te zijn en hem op msn te vragen erover.. heeft ie hier al gepost.
Zucht, late as always.
We missed you man!quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
smsje van Orealo![]()
Helaas ben ik niet beschikbaar dit weekend![]()
Wellicht volgende keer weer.
druk druk druk druk druk en daarbij nog drukquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
We missed you man!
and it seems like we will..
Ik vind Amsterdam veel te druk... Eigenlijk nog nooit een dag in Amsterdam gehad dat ik het jammer vond dat ik weer naar huis moest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef zquing het volgende:
[..]
niet om heel moeilijk te doen, maar utrech-A'dam centraal is 19 minuten volgens de ns. Wat is er trouwens mis met amsterdam?
mij, dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Orealo het volgende:
Net Jeroen aan de telefoon gehad!
Er zal nog een anime vriend van mij meegaan.
Sociale kerel, rookt etc.
Hij's wel druk.
Hij kan wel opschieten met O_W.
Ik weet wel dat jij in Apeldoorn woont, maar ik had geen zin om al die namen op te schrijven. No offence...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mij, dus
maaruhm, jordy! onthou nou eens dat ik in Apeldoorn woon!pff...
dude...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef Orealo het volgende:
Godver. geldloos.
Maar ik regel iets.
Uit eten gisteren was duurder dan verwacht.
apeldoorn heeft helaas geen echte leuke parken die zich daarvoor verlenen... heeft utrecht niet iets?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Kroekroek het volgende:
Hallo, mijn excuses dat ik niet kan komen. Dit tot mijn spijt, ik had wel weer eens zin in een meet.
Ik wens jullie veel plezier op de meet, en hou O_W een beetje aan de teugels.
@zquing: Ik vind het een goed idee om ergens te gaan picknicken ofzo. Ik vind dat zelf erg leuk, en het biedt meer vrijheid dan eten in een restaurant. Maar we moeten even bekijken wat de mogelijkheden daarvan zijn om het voor iedereen aangenaam te maken.
aangezien ik eigenlijk alleen A'dam ken(quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
apeldoorn heeft helaas geen echte leuke parken die zich daarvoor verlenen... heeft utrecht niet iets?
kunnen we een thema meet houden op de begraafplaatsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Hmm, in Utrecht is schuin tegenover het station een groot grasveld waar wel eens evenementen worden gehouden, maar een echt park is het niet. Het Wilhelmina park is wel erg geschikt, maar te ver van het station. Dan moet je met een stadsbus en tja, dat heeft niet iedereen er extra voor over. Er zit wel een AH op loopafstand van het park, dus dat is wel weer handig. Verder weet ik niet zo 1,2,3 iets. Ik dacht via Google Earth iets gevonden te hebben dat dicht bij le:en ligt, maar dat bleek een begraafplaats.
Maar we zien de volgende keer wel.
Thema: Death Notequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:30 schreef zquing het volgende:
[..]
kunnen we een thema meet houden op de begraafplaats
Ga je al samenwonen?quote:Op maandag 2 april 2007 07:01 schreef Orealo het volgende:
Deal van mijn kant, onder voorbehoud wel.
Joëlla en ik horen woensdag of we een huisje hebben, en zo ja, dan weet ik niet of er genoeg geld over blijft eventjes!
Maar jullie zijn dan natuurlijk wel uitgenodigd voor de house warming parteh!.
Hahah tja.quote:Op maandag 2 april 2007 12:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ga je al samenwonen?In Utrecht?
Kan me nog herinneren dat je een post plaatste in een zeker topic van een bepaald sterrenbeeld (met de andere betekenis ervan) en nu gaat 'ie al samenwonen, wat vliegt de tijd.![]()
Was wel geinig, hoor... Ik kwam hem vorig jaar al 'n keer tegen op Abunai.quote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef Kroekroek het volgende:
OMG! Was Gerard mee?! Oef, ben ik even blij dat ik niet mee was. Ik kan die gast niet luchten!![]()
Just kiddingquote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Was wel geinig, hoor... Ik kwam hem vorig jaar al 'n keer tegen op Abunai.
Kunnen de Jordy-Bladiebla-grapjes wat minder Orealo?
Hij piepte trouwens als een klein meisje toen 'ie neer ging
Zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
't is meer flieft!, zoals die twee rondlopen...
Zou jij je snufferd niet 'ns wat vaker laten zien in het animé-topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:30 schreef Orealo het volgende:
Zeg, als ik 't nou organiseer, mogen mijn vriendinnetje en ik dan nog mee ?.
Gaan we bowlen!
Zou ik graag willen doen, maar ik ben al blij als ik een keer forum.fok.nl kan intikken, laat staan anime kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zou jij je snufferd niet 'ns wat vaker laten zien in het animé-topic?
graties?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
De 25e kan ik niet, trouwens... Tenzij jullie heel graag in Assen willen komen barbecueën met een hele ploeg mensen die je niet kent.
I know, but you're sorely missed, dude...quote:
nope...quote:
Die groep vreemden (collega's) moeten ook betalen voor hun eten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:24 schreef outcast_within het volgende:
half gesponsert dan?
joah! en eten bij dat el-cheapo tentje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:30 schreef Orealo het volgende:
Zeg, als ik 't nou organiseer, mogen mijn vriendinnetje en ik dan nog mee ?.
Gaan we bowlen!
post je rooster!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha XD
maar aub laat het op een dag zijn dak kan gaan
kom steeds met werk in de knoop >.<
D'r oma gaat trouwen?! Hoe tof!quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef Orealo het volgende:
Bobs vriendinnetje d'r oma gaat trouwen op 5 oktober dus ik ben er niet!
Ik stel voor om te meeten op de zaterdag, aangezien niet iedereen drie dagen gaat en de zaterdag gewoon de leukste dag is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef zquing het volgende:
abunaitrap
ik stel voor om te meeten op de vrijdag aangezien iedereen toch 3 dagen gaat
hehe,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef blessed19 het volgende:
als jij dat tv'tje meeneemt?
maar de harde kern van vroegah is gone.
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef blessed19 het volgende:
als jij dat tv'tje meeneemt?
maar de harde kern van vroegah is gone.
Bob en nog een anime meet? ik sms hem wel ff...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.
maar je wou immer nooit mee...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef zquing het volgende:
maar ik ben van 't post-bob tijdperk..........
bob's reactie via msn:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.
oooh cool, mag ik ook komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef Orealo het volgende:
Ja dus!
Anime/wii meet at my place?
Maar nog niet, zijn nog druk aan het verven en doen.
Jordy.
en POST-bob tijdperk?
Pfft.
Bob tijdperk is nog lang niet voorbij.
Outcast.. waar is die kerel!
kerel, je leeft nog!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:34 schreef outcast_within het volgende:
zijn er draadloze keyboards op de volgende meeting? het liefste in het beige
heel leuk, o_w...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:34 schreef outcast_within het volgende:
zijn er draadloze keyboards op de volgende meeting? het liefste in het beige
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kerel, je leeft nog!
waarom krijg ik telkens mailtjes van jou over een ongure webwinkel?
quote:
Jij zou mij mailen aap!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandert
[..]
zat je op een midori fansite?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandert
[..]
van de tijd dat je nooit mee wou voor een meet....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
O_W is back.Stamt nog af van de tijd dat ik heel actief was.
Dat is tegenwoordig nogsteeds zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
van de tijd dat je nooit mee wou voor een meet....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nogsteeds zo.
wannabe nerd!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och...lang verhaal...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]eej andere icoon en andere foto's in je fobo
![]()
Trouwens je was toch ouder? XD volgens mij was je vroegah ook al 16
Die snap ik niet helemaal.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och...lang verhaal...En ja, andere foto's...want ik ga die van jaren terug er nu niet meer in zetten natuurlijk.
M'n icoon kan wel beter trouwens.
de verloochenis!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis eigenlijk geen lang verhaal. Ik wilde me gewoon ouder voordoen.![]()
![]()
Anders neemt niemand je snel serieus. Naja, ik vrees nu hetzelfde eigenlijk.![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedendag, wij zijn oude kerels op het internet en wij zouden graag uw minderjarige dochter meenemen naar een vreemde stad voor een onschuldig spelletje in een donkere kamer met lichteffecten en veel gehijg
Laserquesten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Of zoals o_w het heel treffend omschreef:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef zquing het volgende:
dit topic doet me denken aan de goede oude tijd
maar gaan we ook meeten? Ik wil die tofste users van fok wel een keer zien xD
tegenwoordig heb ik een OV jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
yeah, right! Alsof je ooit nog eens komt...
vaste mensen/stamgasten zijn uitgenodigd om een dagje met me op te trekken in het mooie apeldoorn! wat gaan we doen? verrassing! Kost het wat? Natuurlijk! Hoeveel? Budget moet nog gemaakt worden.
Maar het wordt wel een toffe dag in blessed stijl.
Die tijd waarin wij leuk gingen eten bij Japans restaurant LE:EN en Laserquesten en jij thuis achter je pc wachtte tot de foto's waren geupload?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef zquing het volgende:
dit topic doet me denken aan de goede oude tijd
MIJN MIDORI!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Discussies?Fanrants over welke midori het beste was
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef outcast_within het volgende:
haai haai, ik hou me niet meer bezig met zulke kinderlijke zaken
www.veoh.com/videos/v16205374pCwqPnBa
dat ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Discussies?Fanrants over welke midori het beste was
het leeft!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Orealo het volgende:
Discussies?. Toen was de aftakeling al ingetreden!
De tofste tijd was de tijd van de kwartetposts, rants tussen Outcast en Jordy over rechterhanden en statistiekjes..
jaaa!!!! die avonden waren altijd zwaar tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
het leeft!wanneer is er weer een wii avond, dan kan ik eindelijk tegen joëlla op hoog niveau bowlen.
Oh zelfs ik heb dat nog meegekregen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dat ja.
en over dat de tieten van tokko niet klopten.
en verder was het vooral een hoop inhoudloze blablao.a. over de leeftijd van zeurs doelgroep
KPD!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:07 schreef Orealo het volgende:
Oh my dear god.
(Ze is wel jarig morgen..)
Dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:35 schreef Zeurberus het volgende:
Doelgroep in ondertussen verhoogd naar een fatsoenlijke leeftijd!
Staat wel weer tegenover dat ik in geen maaaanden meer anime heb gekeken
Dan doen jullie iets verkeerd.quote:
Narutoquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:07 schreef Orealo het volgende:
Blessed, pro beer.
Ik ook al eventjes niet meer, vorige maand gepropro beerd Naruto in weer te kijken, na een week was ik van 't begin bij shipudden (fillers eruitgelaten).. maar ja, toen vond ik het eigenlijk niet zo interessant meer.
Ik denk dat voor mij het anime tijdperk is afgesloten.
naruto is kinderlijk! je moet gewoon wat meer volwassener series kijken als gunslinger girl enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:07 schreef Orealo het volgende:
Blessed, pro beer.
Ik ook al eventjes niet meer, vorige maand gepropro beerd Naruto in weer te kijken, na een week was ik van 't begin bij shipudden (fillers eruitgelaten).. maar ja, toen vond ik het eigenlijk niet zo interessant meer.
Ik denk dat voor mij het anime tijdperk is afgesloten.
Gunslinger Girlquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
naruto is kinderlijk! je moet gewoon wat meer volwassener series kijken als gunslinger girl enzo.
had jij niet die gunparade march?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Zeurberus het volgende:
hehe
Heb zeker nog 30 eps van Naruto liggen die bekeken moeten worden. Maarjah volg het al vanaf het begin en het is zonde om na zoveel eps te stoppen ermee.
Ooit pik het wel weer eens op
Zelfde geld voor Bleach trouwens
Niet had, heb!quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
had jij niet die gunparade march?
*jottum*quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef Sh0g het volgende:
Ik had een PM
Lijkt me leuk en datum staat in m'n agenda.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
*jottum*
kom anders ook weer ff in het andere topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |