Die tijd waarin wij leuk gingen eten bij Japans restaurant LE:EN en Laserquesten en jij thuis achter je pc wachtte tot de foto's waren geupload?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef zquing het volgende:
dit topic doet me denken aan de goede oude tijd
MIJN MIDORI!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Discussies?Fanrants over welke midori het beste was
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef outcast_within het volgende:
haai haai, ik hou me niet meer bezig met zulke kinderlijke zaken
www.veoh.com/videos/v16205374pCwqPnBa
dat ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Discussies?Fanrants over welke midori het beste was
het leeft!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Orealo het volgende:
Discussies?. Toen was de aftakeling al ingetreden!
De tofste tijd was de tijd van de kwartetposts, rants tussen Outcast en Jordy over rechterhanden en statistiekjes..
jaaa!!!! die avonden waren altijd zwaar tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]
het leeft!wanneer is er weer een wii avond, dan kan ik eindelijk tegen joëlla op hoog niveau bowlen.
Oh zelfs ik heb dat nog meegekregen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
dat ja.
en over dat de tieten van tokko niet klopten.
en verder was het vooral een hoop inhoudloze blablao.a. over de leeftijd van zeurs doelgroep
KPD!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:07 schreef Orealo het volgende:
Oh my dear god.
(Ze is wel jarig morgen..)
Dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:35 schreef Zeurberus het volgende:
Doelgroep in ondertussen verhoogd naar een fatsoenlijke leeftijd!
Staat wel weer tegenover dat ik in geen maaaanden meer anime heb gekeken
Dan doen jullie iets verkeerd.quote:
Narutoquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:07 schreef Orealo het volgende:
Blessed, pro beer.
Ik ook al eventjes niet meer, vorige maand gepropro beerd Naruto in weer te kijken, na een week was ik van 't begin bij shipudden (fillers eruitgelaten).. maar ja, toen vond ik het eigenlijk niet zo interessant meer.
Ik denk dat voor mij het anime tijdperk is afgesloten.
naruto is kinderlijk! je moet gewoon wat meer volwassener series kijken als gunslinger girl enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:07 schreef Orealo het volgende:
Blessed, pro beer.
Ik ook al eventjes niet meer, vorige maand gepropro beerd Naruto in weer te kijken, na een week was ik van 't begin bij shipudden (fillers eruitgelaten).. maar ja, toen vond ik het eigenlijk niet zo interessant meer.
Ik denk dat voor mij het anime tijdperk is afgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |