abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62206052
Ben op zoek naar een nieuwe logitech cordless desktop.
Op zich maakt het type me niet zoveel uit.

Heb nu:
Logitech cordless desktop EX110
Wil niet dezelfde, graag een nieuwere versie, dus niet ouder!
Deze desktop wordt gammel en doet het niet goed meer.

Al dan niet gebruikt is prima, maar wel in perfecte staat.
Ik wil hem niet nieuw kopen als op bijv bol.com, omdat ik ¤59,95 of duurder teveel vind.
Moet het er ongeveer nog en jaartje mee uitzingen, alvorens ik een geheel nieuwe PC aanschaf cq samenstel.
Dan wil ik namelijk alles in 1x nieuw aanschaffen.

Heb je iets wat ik zoek liggen?
Vermeld er dan aub even type en je vraagprijs bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maaike_20 op 07-10-2008 17:06:17 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:52:00 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62206109
Ik gebruik op m'n PC ook de EX110. Machtig en simpel toetsenbordje und mause. Kost 2 tientjes bij Dixons. Of was je niet tevreden?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62206290
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef Maaike_20 het volgende:
Moet het er ongeveer nog en jaartje mee uitzingen, alvorens ik een geheel nieuwe PC aanschaf cq samenstel.
Wat een rare reden...

Je kan toch gewoon een fatsoenlijk toetsenbord aanschaffen en dat op je nieuwe PC blijven gebruiken? Bij eventuele verkoop van je huidige PC geef je gewoon je oude toetsenbord mee.

Als ik jou was zou ik gewoon even naar een winkel gaan waar ze veel verschillende soorten toetsenborden hebben staan (mediamarkt, ofzo) en gewoon proberen welke toetsenborden je het beste bevallen. Die kan je dan altijd nog via internet aanschaffen.

Ik gebruik zelf al jaren Logitech UltraX-toetsenborden, maar die zijn niet draadloos (ik wil ook juist met draad, maar ieder z'n meug hè...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62206543
Het toetsenbord wat ik nu heb is gaar, werd ook snel bagger, dus vandaar dat ik niet dezelfde wil.
Daarnaast als ik een pc samenstel, dan wil ik daar alles nieuw bij, mag je raar vinden, maar zo zit ik in elkaar.
Tegen die tijd wil ik kijken wat het mooiste is bij de set die ik dan aanschaf, kleur etc.
pi_62206927
Het design van toetsenborden verschilt niet zoveel van elkaar en qua kleur heb je de keuze tussen maar liefst twee kleuren: zilver en zwart.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62207014
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Jordy-B het volgende:
Het design van toetsenborden verschilt niet zoveel van elkaar en qua kleur heb je de keuze tussen maar liefst twee kleuren: zilver en zwart.
Vergeet je beige niet????
Ik wil gewoon bij de aanschaf van een nieuwe pc, een nieuwe desktopset.
That's it...niet zo moeilijk toch?
pi_62207041
nooit in discussie gaan met een vrouw over zulke dingen, dat leg je af
pi_62207081
Even ontopic mensen .
Heb je een setje liggen die je wilt verkopen dan kun je dat melden, zo niet klik je het volgende topic aan
ijs_beer fan!
pi_62207292
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Maaike_20 het volgende:

[..]

Vergeet je beige niet????
Ik wil gewoon bij de aanschaf van een nieuwe pc, een nieuwe desktopset.
That's it...niet zo moeilijk toch?
Beige is vrij zeldzaam.

Als ik een nieuwe PC koop, verandert alleen de kast met inhoud, de rest (toetsenbord, muis, beeldscherm, etc) blijft gewoon hetzelfde. Die onderdelen vervang ik pas als ze versleten/verouderd zijn en dat is lang niet altijd gelijk met de aanschaf van een nieuwe PC.
Waarom zou je een jaar gaan werken op een 2e-hands toetsenbord als je ook gewoon een fatsoenlijk toetsenbord kan aanschaffen dat jaren meegaat?

Maar goed, moet je zelf weten. Ik zal ook ophouden te miepen, want ik heb helemaal geen draadloze toetsenborden liggen.

Werp je nog wel even een blik op een van de vele internetwinkels om te kijken hoe duur die dingen nou eigenlijk zijn als je via internet zou bestellen? zie http://pricewatch.tweakers.net
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')