Ga je al samenwonen?quote:Op maandag 2 april 2007 07:01 schreef Orealo het volgende:
Deal van mijn kant, onder voorbehoud wel.
Joëlla en ik horen woensdag of we een huisje hebben, en zo ja, dan weet ik niet of er genoeg geld over blijft eventjes!
Maar jullie zijn dan natuurlijk wel uitgenodigd voor de house warming parteh!.
Hahah tja.quote:Op maandag 2 april 2007 12:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ga je al samenwonen?In Utrecht?
Kan me nog herinneren dat je een post plaatste in een zeker topic van een bepaald sterrenbeeld (met de andere betekenis ervan) en nu gaat 'ie al samenwonen, wat vliegt de tijd.![]()
Was wel geinig, hoor... Ik kwam hem vorig jaar al 'n keer tegen op Abunai.quote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef Kroekroek het volgende:
OMG! Was Gerard mee?! Oef, ben ik even blij dat ik niet mee was. Ik kan die gast niet luchten!![]()
Just kiddingquote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Was wel geinig, hoor... Ik kwam hem vorig jaar al 'n keer tegen op Abunai.
Kunnen de Jordy-Bladiebla-grapjes wat minder Orealo?
Hij piepte trouwens als een klein meisje toen 'ie neer ging
Zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
't is meer flieft!, zoals die twee rondlopen...
Zou jij je snufferd niet 'ns wat vaker laten zien in het animé-topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:30 schreef Orealo het volgende:
Zeg, als ik 't nou organiseer, mogen mijn vriendinnetje en ik dan nog mee ?.
Gaan we bowlen!
Zou ik graag willen doen, maar ik ben al blij als ik een keer forum.fok.nl kan intikken, laat staan anime kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zou jij je snufferd niet 'ns wat vaker laten zien in het animé-topic?
graties?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
De 25e kan ik niet, trouwens... Tenzij jullie heel graag in Assen willen komen barbecueën met een hele ploeg mensen die je niet kent.
I know, but you're sorely missed, dude...quote:
nope...quote:
Die groep vreemden (collega's) moeten ook betalen voor hun eten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:24 schreef outcast_within het volgende:
half gesponsert dan?
joah! en eten bij dat el-cheapo tentje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:30 schreef Orealo het volgende:
Zeg, als ik 't nou organiseer, mogen mijn vriendinnetje en ik dan nog mee ?.
Gaan we bowlen!
post je rooster!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha XD
maar aub laat het op een dag zijn dak kan gaan
kom steeds met werk in de knoop >.<
D'r oma gaat trouwen?! Hoe tof!quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef Orealo het volgende:
Bobs vriendinnetje d'r oma gaat trouwen op 5 oktober dus ik ben er niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |