Ik stel voor om te meeten op de zaterdag, aangezien niet iedereen drie dagen gaat en de zaterdag gewoon de leukste dag is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef zquing het volgende:
abunaitrap
ik stel voor om te meeten op de vrijdag aangezien iedereen toch 3 dagen gaat
hehe,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef blessed19 het volgende:
als jij dat tv'tje meeneemt?
maar de harde kern van vroegah is gone.
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef blessed19 het volgende:
als jij dat tv'tje meeneemt?
maar de harde kern van vroegah is gone.
Bob en nog een anime meet? ik sms hem wel ff...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.
maar je wou immer nooit mee...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef zquing het volgende:
maar ik ben van 't post-bob tijdperk..........
bob's reactie via msn:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je bob en dat kleine wegloopjongetje even een mailtje sturen.
oooh cool, mag ik ook komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef Orealo het volgende:
Ja dus!
Anime/wii meet at my place?
Maar nog niet, zijn nog druk aan het verven en doen.
Jordy.
en POST-bob tijdperk?
Pfft.
Bob tijdperk is nog lang niet voorbij.
Outcast.. waar is die kerel!
kerel, je leeft nog!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:34 schreef outcast_within het volgende:
zijn er draadloze keyboards op de volgende meeting? het liefste in het beige
heel leuk, o_w...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:34 schreef outcast_within het volgende:
zijn er draadloze keyboards op de volgende meeting? het liefste in het beige
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandertquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kerel, je leeft nog!
waarom krijg ik telkens mailtjes van jou over een ongure webwinkel?
quote:
Jij zou mij mailen aap!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandert
[..]
zat je op een midori fansite?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zo'n scam site bezocht en heeft ie mijn hotmail account overgenomen. Krijg je die mails nog steeds? heb inmiddels men pw verandert
[..]
van de tijd dat je nooit mee wou voor een meet....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
O_W is back.Stamt nog af van de tijd dat ik heel actief was.
Dat is tegenwoordig nogsteeds zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
van de tijd dat je nooit mee wou voor een meet....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nogsteeds zo.
wannabe nerd!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och...lang verhaal...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]eej andere icoon en andere foto's in je fobo
![]()
Trouwens je was toch ouder? XD volgens mij was je vroegah ook al 16
Die snap ik niet helemaal.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och...lang verhaal...En ja, andere foto's...want ik ga die van jaren terug er nu niet meer in zetten natuurlijk.
M'n icoon kan wel beter trouwens.
de verloochenis!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis eigenlijk geen lang verhaal. Ik wilde me gewoon ouder voordoen.![]()
![]()
Anders neemt niemand je snel serieus. Naja, ik vrees nu hetzelfde eigenlijk.![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedendag, wij zijn oude kerels op het internet en wij zouden graag uw minderjarige dochter meenemen naar een vreemde stad voor een onschuldig spelletje in een donkere kamer met lichteffecten en veel gehijg
Laserquesten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Of zoals o_w het heel treffend omschreef:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef zquing het volgende:
dit topic doet me denken aan de goede oude tijd
maar gaan we ook meeten? Ik wil die tofste users van fok wel een keer zien xD
tegenwoordig heb ik een OV jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
yeah, right! Alsof je ooit nog eens komt...
vaste mensen/stamgasten zijn uitgenodigd om een dagje met me op te trekken in het mooie apeldoorn! wat gaan we doen? verrassing! Kost het wat? Natuurlijk! Hoeveel? Budget moet nog gemaakt worden.
Maar het wordt wel een toffe dag in blessed stijl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |