Buzzer? Rustig? Op je werk bedoel je?quote:"ik weet waarom mijn laptop kuren heeft"
En waarom heeft je laptop kurenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Zo waar zijn we gebleven.
mijn laatste reactie waardoor het topic sloot.![]()
[..]
Buzzer? Rustig? Op je werk bedoel je?![]()
En hoe komt het dat het een gekkenhuis is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:20 schreef buzzer het volgende:
Hoi B.
Ik heb het inderdaad over mijn werk. Dit zouden hele rustige weken moeten zijn, maar het gewoon compleet gekkenhuis
Hoi.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom heeft je laptop kuren
Hoi![]()
Er worden allemaal mensen wakker in het gebouw die hun zakkjes niet op orde hebben, en wie mag dat opknappen ?....quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat het een gekkenhuis is?![]()
[..]
Hoi.![]()
![]()
Was het zo lekker jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
![]()
Nou die adapter wat ik er altijd bij gebruik die brand langzaam aan dingen binnen in mijn laptop weg.
Ik ben dus nu echt hard opzoek naar een nieuwe of 2e handsje.
Je gaat niet aan iemands zakje zitten hoop ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Er worden allemaal mensen wakker in het gebouw die hun zakkjes niet op orde hebben, en wie mag dat opknappen ?....
Wat is zo lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het zo lekker japas je daar een beetje mee op. Straks brandt hij nog echt ook
Iig een nieuwe adapter dus. Deze doet het niet goed.
Er ontbrak een [quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tags gezet? Waar hoe wat, bij wie en waarom.
Neverquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer overdreven, een paar : "" smilies volstaan
.
Jij gaat liever op je knieën voor hemquote:
NEVERquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij gaat liever op je knieën voor hem.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer overdreven, een paar : "" smilies volstaan
.
Anders ga ik wel op m'n knietjes hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
bitchquote:
Moeten we dat opvatten als gezuig ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
hij is wel aantrekkelijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders ga ik wel op m'n knietjes hoor.
melig en zuigen, lijkt met niks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Moeten we dat opvatten als gezuig ?![]()
sorry, ik ben een beetje melig
Hopen op een nieuwe of goede 2de hands maar danquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is zo lekker?Mis ik iets?
Nou dat is het leuke nu, er kan geen andere adapter op, het gaatje waar dat dingetje in moet is te ruim geworden.
Kan wel een stekkertje erin vast laten maken, dan hangt er dus altijd wat uit, kosten ongeveer 75euro.
Maar dan nog, tis een oud beestje, wie weet begeeft ie het toch al over een paar maanden.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen op een nieuwe of goede 2de hands maar dan
Zal eens oplettenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dus als je een voor me weet, tips, alles is welkom.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marc en Bengel
de trein is weer opgeborgen
was leuk he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Fles.
![]()
Jammer ik wou net vragen of ik weer mocht kijken.![]()
Laten staan man. Of een baan bouwen van de koelkast naar je pc en dan je bier laten bezorgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marc en Bengel
de trein is weer opgeborgen
Waarom altijd dat bier, neem een kop thee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten staan man. Of een baan bouwen van de koelkast naar je pc en dan je bier laten bezorgen
IJsthee als het uit de koelkast moet komen hequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom altijd dat bier, neem een kop thee.
Dat drink ik graag, maar wel dan gelijk een vol glas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IJsthee als het uit de koelkast moet komen he
Komt er aan met de trein. Alleen is wel de ns, dus kan even durenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat drink ik graag, maar wel dan gelijk een vol glas.
Ook over gedacht, maar dan moet ik ook 2 furbies instrueren om het bier onderaan m'n buro te ontschepen, en moet er een kabel- of tandradbaan gebouwd worden naar het buro... of er moet echt een fenomenale klimspiraal gebouwd wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten staan man. Of een baan bouwen van de koelkast naar je pc en dan je bier laten bezorgen
Tandrad baantje kopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook over gedacht, maar dan moet ik ook 2 furbies instrueren om het bier onderaan m'n buro te ontschepen, en moet er een kabel- of tandradbaan gebouwd worden naar het buro... of er moet echt een fenomenale klimspiraal gebouwd worden
Dan zit je alleen weer met een soort mannetje erbij in je huis. En of je dat wilquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat natuurlijk wel zou kunnen is een soort mannetje met een cateringwagentje in een rijtuig op en neer laten wandelen![]()
Een lampje erin is leuk natuurlijk, maar da's ook maar een lampje..
Nee gewoon een HO mannetje, op schaal zeg maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zit je alleen weer met een soort mannetje erbij in je huis. En of je dat wil
Heb ik ook geen moeite mee hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
Ik mijn volgende leven word ik man, en bovendien homo.
En het nut daarvan isquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
Ik mijn volgende leven word ik man, en bovendien homo.
Gelukkigquote:
quote:
Ik word bouwvakker (of een ander beroep waarin heel weinig vrouwen werkzaam zijn)quote:
Wat een redenen weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word bouwvakker (of een ander beroep waarin heel weinig vrouwen werkzaam zijn), vrouwen zijn vervelend en achterbaks
. Ik wens er niet meer mee geassocieerd te worden
.
Die tieten zijn wel aardig, maar zeg nou zelf, staand plassen is veel handiger.
Wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word bouwvakker (of een ander beroep waarin heel weinig vrouwen werkzaam zijn), vrouwen zijn vervelend en achterbaks
. Ik wens er niet meer mee geassocieerd te worden
.
Die tieten zijn wel aardig, maar zeg nou zelf, staand plassen is veel handiger.
Nee, natuurlijk ben ik niet achterbaksquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt?Jij bent toch niet achterbaks?
Ik vind het prima redenen, vooral die van het plassenquote:
uhm oke, maar dat is lang niet de meerderheid die dat doet, denk je wel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet achterbaks. Gekonkel van vervelende wijven die de waarheid dusdanig draaien dat 'ie precies in hun straatje past
.
Jullie oefenen samen thuis al een beetje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het prima redenen, vooral die van het plassen.
Je moest eens weten hoe weinig "meer dan genoeg" kan zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke, maar dat is lang niet de meerderheid die dat doet, denk je wel?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie oefenen samen thuis al een beetje?![]()
2?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe weinig "meer dan genoeg" kan zijn
Onder de douche natuurlijk, Einsteinquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie denk je dat hier de plee schoonmaakt
.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Mwah mannen zijn ook stom
ik wor dliever na mn dood gewoon helemaal niks meer
Die moet ik ook zelf schoonmakenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder de douche natuurlijk, Einstein
Er zijn best leuke dingen te doen met mannenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee gekkenhuis, je hebt toch die plastuit? Al jaaaaren zeg maar? Sjongequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Die moet ik ook zelf schoonmaken. Richten is er volgens mij niet bij hoor, als vrouw zijnde
. Tenminste, misschien zou het technisch wel mogelijk zijn met een kleine aanpassing, maar ik heb niet de behoefte een rietje in mijn urinebuis te prakken
.
Das standaard toch bij vrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet achterbaks. Gekonkel van vervelende wijven die de waarheid dusdanig draaien dat 'ie precies in hun straatje past
.
Wel knap eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef es70 het volgende:
wijven die de waarheid dusdanig draaien dat 'ie precies in hun straatje past.
Nouja zeg en een lief poesje dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Plastuitquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gekkenhuis, je hebt toch die plastuit? Al jaaaaren zeg maar? Sjonge
En bedanktquote:
Als jij het er maar mee eens bent danquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het prima redenen, vooral die van het plassen.
Klaagbaak.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Plastuit. Ik wil staand kunnen plassen zonder hulpstukken
. Me eerst klem zuipen aan het bier en vervolgens met een fiere boog tegen een boom wateren... En daarna een topic openen op Fok! omdat ik een boete heb gekregen voor wildplassen
.
Dus mijn monitor is een uitzonderingquote:
Komquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap eigenlijk
Ik bedoel, met een auto lukt ze dat NOOIT
Wacht daar ook nog maar even meequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
En bedankt. Ik ben nog geen man hoor
.
Oja sorry, was even vergeten dat mannen een minder goed verbeeldings vermogen kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus mijn monitor is een uitzondering
Mag ik zeker weer niet hardop lachenquote:
Je bent het er echt niet mee eens hequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uit dat plaatje blijkt maar weer dat mannen altijd de vrouw de schuld geven.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Uit dat plaatje blijkt maar weer dat mannen altijd de vrouw de schuld geven.
Ah dat bedoelde Es dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef es70 het volgende:
vervelende wijven die de waarheid dusdanig draaien dat 'ie precies in hun straatje past.
Ken je hier nog iemand dan? Hoiquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Shinadul het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens kijken hoe het bij mijn favoriete fok!kers gaat
Hoe langquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent het er echt niet mee eens he
Ik heb nog nooit ergens een deuk in geredenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Shinadul het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens kijken hoe het bij mijn favoriete fok!kers gaat
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij wel natuurlijk.
Hallo shinadul, wie zijn je favo fokkers?
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Da's bijna niemand meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internettenquote:
Ik hoopte dat het iets nauwkeuriger voorspeld kon worden eigenlijkquote:
Aha, die mooie oude tijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.quote:
Nee kunstquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deukenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)
Ik wist hetquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Je avatar is doodquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internetten
Nu weer nieuwe klus
Dat kan ik dan weer niet zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Met een fiets kan je ook wel ergens een deuk inrijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Och is beter dan helemaal geen seks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.
En ik ben er vast ook nog een boel vergeten.
Teveel gezopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb mijn auto ook wel eens wat deukjes gereden (totall loss en zo)
Heb je wiet gerooktquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och is beter dan helemaal geen seks.
Dat zijn toch wel de 30+ ers, dus alleen van general sc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ik.
Ja, in je milt, vraag maar aan Patquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met een fiets kan je ook wel ergens een deuk inrijden.![]()
Toen was Shin er toch ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de 30+ ers, dus alleen van general sc.
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.quote:
Renesite loopt een beetje te mongolen het laatste jaar/ anderhalf. Tenminste, voor zover ik hem tegenkom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.
En ik ben er vast ook nog een boel vergeten.
Oh, ik zou anders zweren dat je aan het spacen wasquote:
Wat hebben we allemaal aparte humor vandaag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.![]()
Ff serieus: terug naar rechts bij het inhalen is een slecht idee, als de rechterbaan dan binnenbocht is en het regent al de hele dag (ZOAB verzadigd) Dat was dus het einde van mijn peugeotje
Shark is er nog wel hoor, voornamelijk in FOT geloof ik. Obli is een tijdje blauw geweest, hoor ik weinig meer van. ff zoeken, vlgs mij is die nog redelijk actief de laatste tijdquote:
Ze posten volgens mij nog wel, maar niet hier. Shark is zelfs nog even blauw geweest op FOT.quote:
Die blauwe 206 helemaal kort? Ow dat was wel een leuk bakkie... Heb pas nog die boerderiefoto's bekekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.![]()
Ff serieus: terug naar rechts bij het inhalen is een slecht idee, als de rechterbaan dan binnenbocht is en het regent al de hele dag (ZOAB verzadigd) Dat was dus het einde van mijn peugeotje
Gelukkig geeneen, en de vrachtwagen achter mij (die ik dus net had ingehaald) is blijven staan als getuige voor de politie om aan te geven dat ik niet als een idioot reedquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben we allemaal aparte humor vandaag.
Ai, hoeveel andere auto's waren er totaal bij betrokken?
Tss.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik zou anders zweren dat je aan het spacen was.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef es70 het volgende:
Shark is zelfs nog even blauw geweest op FOT.
Tering idd, allebei jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Obli is een tijdje blauw geweest,
Dan heb je veel geluk gehad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Gelukkig geeneen, en de vrachtwagen achter mij (die ik dus net had ingehaald) is blijven staan als getuige voor de politie om aan te geven dat ik niet als een idioot reedlief van hem !!!
Yup, hij wordt niet meer gemaakt... Tijdelijk ff een huurauto nu.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blauwe 206 helemaal kort? Ow dat was wel een leuk bakkie... Heb pas nog die boerderiefoto's bekeken
Welk plaatje had hij dan? De naam zegt me wel iets, maar kan me er geen plaatje bij bedenken.quote:
Iets met een autootje volgens mij... Cartoonachtigquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welk plaatje had hij dan? De naam zegt me wel iets, maar kan me er geen plaatje bij bedenken.
een term van Geenstijl.nl , wat wil je erover weten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef es70 het volgende:
Zeg Shin.... Meukneuken.
Nee, da's geen aanbod, da's een vraag.
Wat erachter zit natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Shinadul het volgende:
[..]
een term van Geenstijl.nl , wat wil je erover weten?
Gewoon, dat je zondagmiddag de zolder opruimt en dat je daar dan je leuter in douwt. Snap dat dan ookquote:
Een andere, een zonder flikkerende lichtjes iig...quote:
Ej die's vet iddquote:
Het is een term die oproept om een website uit de lucht te halen door met heel veel mensen tegelijk de pagina op te vragen , daar is een scriptje voor ontwikkelt om bij te helpen en die is "meukneuken" gedoopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat erachter zit natuurlijk.
Meuteneuken zegt me wel iets, maar meukneuken zegt me helemaal niks.
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuterquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat je zondagmiddag de zolder opruimt en dat je daar dan je leuter in douwt. Snap dat dan ook
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ej die's vet idd
Uit nader onderzoek blijkt overigens dat er op die boerderiemeet nooit een peugeot was![]()
Dan weet ik welke je bedoelt. Maar die is weg inderdaad. Ik zal die kikker wel weer opzoeken, die vond ik leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een andere, een zonder flikkerende lichtjes iig...
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Niet doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselen![]()
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Heijx was er ook nog, met zijn Barziliaans schone...
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandsequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)
Ik moet wel weer vaker langskomen merk ik weer![]()
vind jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet doen. Een piemel heb je nog wat aan, die tieten zitten enkel maar in de weg
.
Ik denk, fysieke afstandquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandse.
Dan heb je zo een stijve nekquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
vind jijIk zou wel de hele dag ernaar kunnen kijken hoor!
![]()
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Je hebt helemaal gelijk. Damn wat is dat lang geleden. Ik had inderdaad een blauwe corsa voor die blauwe 206.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bij
Huhquote:
Kee mazzelquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Shinadul het volgende:
Tijd om werk te verlaten. Later op de avond ben ik weer trug
Etenquote:
Burp.quote:
En ik was al even klaarquote:
Ja, toch maar eens doen, kan geen kwaad misschien,quote:
Jaquote:
Beef Shanghaiquote:
Zo'n knorrdoosje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Beef Shanghai. Zonder de mie en prei/taugé, maar met rijst en doperwten...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n knorrdoosje?
Die zijn goed man
Wegmikken en wat anders nemen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]Wereldgerechten
.
Alleen dat nest wormpjes dat je erbij krijgt is vies.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wegmikken en wat anders nemen dan
Ik vind die kip tandoori wel okee altijd
Hoe bedoel je op 2 - 1quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dusssss
vandaag even naar Delft geweest voor een cursus die niet doorging > 182 km
morgen even mijn wekelijkse afterworkrondje > 222 km
vrijdag weinig spannends, gewoon naar werk op en neer en vroeg slapen > 42 km
zaterdag vroeg eruit en doorgaan tot einde geldigheid dagkaart > veul km
Dan win ik maart, en kom ik na januari op 2-1
Mja, net wat je belangrijk vindt he
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.quote:
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat gevalquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.
Zo zijn we een beetje een het wedstrijdjen tot eind van t jaar
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?quote:Gezien de leeftijd v/h pand is de ouderdomsclausule van toepassing. Het betreft hier een Rijksmonument.
Dat je minimaal een rollator moet hebben om in aanmerking te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
Maar ja hij heeft in januari en februari zwaar kunnen profiteren met Tellen in de Trein (een project waar mensen via een uitzend constructie konden tellen in de trein, kijken welke treinen te vol of te leeg waren, voor de materieelinzet van NS. Gratis dagkaart en maar kilometers trappen), en hij heeft bovendien een Studenten OV, en ik moet alles zelf betalen. Dus ja, dat ik januari won met dat Roemenië tourtje, a la, maar als ik maart nou ook nog zou winnen, dat zou best bijzonder zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat geval![]()
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okeequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
OF dat je er niet teveel aan mag verbouwen omdat het in originele staat moet blijven.
Binnenin mag je vaak ook een deel niet veranderen. Maar hoe het precies zit durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okee
Dat je er niks aan mag versleutelen en als je pech hebt schrijven ze je zelfs voor in welke kleuren je het schilderen moet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gruwelijke gloeiende stervende hoeren kenkerkachel
denk ik eindelijk iets voor 139.500 te hebben, komen er de gekst mogelijk "kosten" bij, en uiteraard "kosten over de kosten" en niet te vergeten de "kosten over de kosten over de kosten". Heb ik ineens 155.6k nodig.
toffffff
ja! laten we ons best gaan doen voor starters!
Weet je, ga dood
quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.
Moet je wel heel erg rekening mee houden helaasquote:
Koop ik jouw huis?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En net mocht dat nog niet van je... Make up your mind
.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop ik jouw huis?
Nee dus, jij blijft nog even hier
Pas op he mannetjequote:
Want dan was je erbij geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas op he mannetje
Je hebt het wel tegen de betachterkleinzoon van de Stationschef van Enkhuizen
Als daar OOIT een trein gestopt zou hebben, had ik ervan geweten
quote:
Kan wel meer van die plaatsjes waar nu geen ijzer meer ligt maar waar toch treinen zijn geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligt geen meter ijzer in de wijde omtrek
Ik mag datquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet goed hoor, fles u noemen
Het ging niet over mogen. Iedereen mag dat,quote:
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoorquote:
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatiequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
En toch spreken jullie ons nooit aan met Uquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
Hoe gaat het met U ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc danquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatie
Wat voel ik me oud ineens
Zou het een complot zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc dan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, nu begint het opeens serieus te worden
Gewoontjes
Godverquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ach wat, je doet het hier maar mee
http://www.poldersporen.nl/KEV/volendam.html
Nee, dat doen ze hier echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Dat plagen had ik wel doorquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]Ik plaag je maar een beetje. Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
Serieus doe ik niet aan na werktijd
Hmmm, daar hoor ik ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Google is your friendquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Kijk zequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
We hebben ook een Stationsstraatquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
quote:
Dan was het naar Ekz vast wel overstappen in Hoornquote:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd
Huhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij (lastig als het niet wederzijds is) of ze worden verliefd op een ander en vallen ze van de aarde af lijkt wel!quote:
Die zeuren wel een stuk meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
JAAAAAAAAAA dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij
Das geen probleemquote:
Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etcquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das geen probleem
Ik heb eigenlijk veel liever een powerbitch waar ik elke week wel een keer ruzie mee heb, dan zo'n vaatdoekje wat telkens maar doet wat ik zeg
Nee idd da's een ivanovjequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etc![]()
Voor een cola-light op de markt in Ieperquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een cola-light op de markt in Ieper![]()
![]()
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet al getrouwd was, zou zelfs IK deze hint in de gaten hebben
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen isquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
Dus voor anderen toch niet duidelijk genoeg...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoor![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen is
Ik zéker nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
echt???
Maarreee, ik val op vrouwen hoor
Ik probeer kuisheid te veinzen vanwege je huwelijk , kom op nouquote:
jij bent ook niet gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
U vraagt, ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
Flesquote:
Daar ben ik ontzettend blij mee iddquote:
Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpenquote:
Ik loop achter weet je nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpen
Je bent ook niet echt geïnteresseerd in onsquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik loop achter weet je nog
En nee ik ga niet 1 jaar posts teruglezen van deze fora
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt geïnteresseerd in ons![]()
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg was
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweest
Is goed mogelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaar.
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Maar in het kort: er zijn mensen gekomen en mensen gegaan en iedereen heeft wel iets meegemaakt vorig jaar
Zo, weer mijn nut bewezen vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogte![]()
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?
wat was de eindstand?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef buzzer het volgende:
Welterusten Leonieke
Dit is voorlopig echt de laatste keer geweest dat ik naar Oranje heb gekeken
'we' speelden thuis toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |