Ik heb nog nooit ergens een deuk in geredenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Shinadul het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens kijken hoe het bij mijn favoriete fok!kers gaat
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij wel natuurlijk.
Hallo shinadul, wie zijn je favo fokkers?
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Da's bijna niemand meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internettenquote:
Ik hoopte dat het iets nauwkeuriger voorspeld kon worden eigenlijkquote:
Aha, die mooie oude tijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De meesten die nog hier zijn uit de oude SC reeksen natuurlijk
Ik post haast nooit op andere fok fora
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.quote:
Nee kunstquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens een deuk in gereden.
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deukenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das mooi, ik wel de auto van mijn vriend.(man nu)
Ik wist hetquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Je avatar is doodquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Werk en internet gingen niet samen bij vorige klus. Na werk te bekaf om te internetten
Nu weer nieuwe klus
Dat kan ik dan weer niet zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Met een fiets kan je ook wel ergens een deuk inrijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs = geen auto rijden = geen deuken.
Och is beter dan helemaal geen seks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kunst
Ik heb ook nog NOOIT onveilige sex gehad
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.
En ik ben er vast ook nog een boel vergeten.
Teveel gezopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb mijn auto ook wel eens wat deukjes gereden (totall loss en zo)
Heb je wiet gerooktquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och is beter dan helemaal geen seks.
Dat zijn toch wel de 30+ ers, dus alleen van general sc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Arty, PatrickO, Lula, Oblivion, Shark.... Wat je hier nog ziet is wat ervan overgebleven is vrees ik.
Ja, in je milt, vraag maar aan Patquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met een fiets kan je ook wel ergens een deuk inrijden.![]()
Toen was Shin er toch ook...quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de 30+ ers, dus alleen van general sc.
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.quote:
Renesite loopt een beetje te mongolen het laatste jaar/ anderhalf. Tenminste, voor zover ik hem tegenkom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Es70, Bengeltje, Dr.Flash, Duderinnetje, Gurlie, ReneSite, ???? ik zie er op deze pagina al 3 uit het rijtje.
En ik ben er vast ook nog een boel vergeten.
Oh, ik zou anders zweren dat je aan het spacen wasquote:
Wat hebben we allemaal aparte humor vandaag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.![]()
Ff serieus: terug naar rechts bij het inhalen is een slecht idee, als de rechterbaan dan binnenbocht is en het regent al de hele dag (ZOAB verzadigd) Dat was dus het einde van mijn peugeotje
Shark is er nog wel hoor, voornamelijk in FOT geloof ik. Obli is een tijdje blauw geweest, hoor ik weinig meer van. ff zoeken, vlgs mij is die nog redelijk actief de laatste tijdquote:
Ze posten volgens mij nog wel, maar niet hier. Shark is zelfs nog even blauw geweest op FOT.quote:
Die blauwe 206 helemaal kort? Ow dat was wel een leuk bakkie... Heb pas nog die boerderiefoto's bekekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:09 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij bovenop de vangrail moest staan. Daarna pas afgevraagd of hij kapot zou gaan.![]()
Ff serieus: terug naar rechts bij het inhalen is een slecht idee, als de rechterbaan dan binnenbocht is en het regent al de hele dag (ZOAB verzadigd) Dat was dus het einde van mijn peugeotje
Gelukkig geeneen, en de vrachtwagen achter mij (die ik dus net had ingehaald) is blijven staan als getuige voor de politie om aan te geven dat ik niet als een idioot reedquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben we allemaal aparte humor vandaag.
Ai, hoeveel andere auto's waren er totaal bij betrokken?
Tss.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ik zou anders zweren dat je aan het spacen was.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef es70 het volgende:
Shark is zelfs nog even blauw geweest op FOT.
Tering idd, allebei jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Obli is een tijdje blauw geweest,
Dan heb je veel geluk gehad.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Gelukkig geeneen, en de vrachtwagen achter mij (die ik dus net had ingehaald) is blijven staan als getuige voor de politie om aan te geven dat ik niet als een idioot reedlief van hem !!!
Yup, hij wordt niet meer gemaakt... Tijdelijk ff een huurauto nu.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blauwe 206 helemaal kort? Ow dat was wel een leuk bakkie... Heb pas nog die boerderiefoto's bekeken
Welk plaatje had hij dan? De naam zegt me wel iets, maar kan me er geen plaatje bij bedenken.quote:
Iets met een autootje volgens mij... Cartoonachtigquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welk plaatje had hij dan? De naam zegt me wel iets, maar kan me er geen plaatje bij bedenken.
een term van Geenstijl.nl , wat wil je erover weten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef es70 het volgende:
Zeg Shin.... Meukneuken.
Nee, da's geen aanbod, da's een vraag.
Wat erachter zit natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Shinadul het volgende:
[..]
een term van Geenstijl.nl , wat wil je erover weten?
Gewoon, dat je zondagmiddag de zolder opruimt en dat je daar dan je leuter in douwt. Snap dat dan ookquote:
Een andere, een zonder flikkerende lichtjes iig...quote:
Ej die's vet iddquote:
Het is een term die oproept om een website uit de lucht te halen door met heel veel mensen tegelijk de pagina op te vragen , daar is een scriptje voor ontwikkelt om bij te helpen en die is "meukneuken" gedoopt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat erachter zit natuurlijk.
Meuteneuken zegt me wel iets, maar meukneuken zegt me helemaal niks.
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuterquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat je zondagmiddag de zolder opruimt en dat je daar dan je leuter in douwt. Snap dat dan ook
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ej die's vet idd
Uit nader onderzoek blijkt overigens dat er op die boerderiemeet nooit een peugeot was![]()
Dan weet ik welke je bedoelt. Maar die is weg inderdaad. Ik zal die kikker wel weer opzoeken, die vond ik leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een andere, een zonder flikkerende lichtjes iig...
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik ben nog steeds met dit leven bezig en heb dus niet de beschikking over een leuter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Niet doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:27 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag je kiezen dan , wat je wil worden ? Dan wil ik ook wisselen![]()
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Heijx was er ook nog, met zijn Barziliaans schone...
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandsequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hij heeft ondertussen een Nederlandse schone en gaan trouwen (volgens de laatste berichten)
Ik moet wel weer vaker langskomen merk ik weer![]()
vind jijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet doen. Een piemel heb je nog wat aan, die tieten zitten enkel maar in de weg
.
Ik denk, fysieke afstandquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan 'ie dat nou doen, een warmbloedige Barziliaanse inruilen voor een uit de klei getrokken Nederlandse.
Dan heb je zo een stijve nekquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
vind jijIk zou wel de hele dag ernaar kunnen kijken hoor!
![]()
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke auto had ik dan gebruikt om samen met Heijx ochtendeten te halen![]()
Je hebt helemaal gelijk. Damn wat is dat lang geleden. Ik had inderdaad een blauwe corsa voor die blauwe 206.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De corsa. Was trouwens samen met Arjan en mij, Heijx was er niet bij
Huhquote:
Kee mazzelquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Shinadul het volgende:
Tijd om werk te verlaten. Later op de avond ben ik weer trug
Etenquote:
Burp.quote:
En ik was al even klaarquote:
Ja, toch maar eens doen, kan geen kwaad misschien,quote:
Jaquote:
Beef Shanghaiquote:
Zo'n knorrdoosje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Beef Shanghai. Zonder de mie en prei/taugé, maar met rijst en doperwten...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n knorrdoosje?
Die zijn goed man
Wegmikken en wat anders nemen danquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]Wereldgerechten
.
Alleen dat nest wormpjes dat je erbij krijgt is vies.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wegmikken en wat anders nemen dan
Ik vind die kip tandoori wel okee altijd
Hoe bedoel je op 2 - 1quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dusssss
vandaag even naar Delft geweest voor een cursus die niet doorging > 182 km
morgen even mijn wekelijkse afterworkrondje > 222 km
vrijdag weinig spannends, gewoon naar werk op en neer en vroeg slapen > 42 km
zaterdag vroeg eruit en doorgaan tot einde geldigheid dagkaart > veul km
Dan win ik maart, en kom ik na januari op 2-1
Mja, net wat je belangrijk vindt he
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.quote:
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat gevalquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kam in januari verder dan Zug-chef, hij kwam in februari verder.
Zo zijn we een beetje een het wedstrijdjen tot eind van t jaar
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?quote:Gezien de leeftijd v/h pand is de ouderdomsclausule van toepassing. Het betreft hier een Rijksmonument.
Dat je minimaal een rollator moet hebben om in aanmerking te komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
Maar ja hij heeft in januari en februari zwaar kunnen profiteren met Tellen in de Trein (een project waar mensen via een uitzend constructie konden tellen in de trein, kijken welke treinen te vol of te leeg waren, voor de materieelinzet van NS. Gratis dagkaart en maar kilometers trappen), en hij heeft bovendien een Studenten OV, en ik moet alles zelf betalen. Dus ja, dat ik januari won met dat Roemenië tourtje, a la, maar als ik maart nou ook nog zou winnen, dat zou best bijzonder zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het een wedstrijd was. In dat geval![]()
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okeequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
OF dat je er niet teveel aan mag verbouwen omdat het in originele staat moet blijven.
Binnenin mag je vaak ook een deel niet veranderen. Maar hoe het precies zit durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, aan de buitenkant. Maar binnen mag ik toch wel wat modden? Net alsof ik er geld voor heb, maar okee
Dat je er niks aan mag versleutelen en als je pech hebt schrijven ze je zelfs voor in welke kleuren je het schilderen moet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
stel he, je bent op zoek naar eigen woonruimte. En je komt dit tegen:
[..]
Wat betekent dat allemaal precies ongeveer?
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gruwelijke gloeiende stervende hoeren kenkerkachel
denk ik eindelijk iets voor 139.500 te hebben, komen er de gekst mogelijk "kosten" bij, en uiteraard "kosten over de kosten" en niet te vergeten de "kosten over de kosten over de kosten". Heb ik ineens 155.6k nodig.
toffffff
ja! laten we ons best gaan doen voor starters!
Weet je, ga dood
quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe 139.500 is vraagprijs? Daar moet je ongeveer 10% bij doen aan kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |