Koop ik jouw huis?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En net mocht dat nog niet van je... Make up your mind
.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop ik jouw huis?
Nee dus, jij blijft nog even hier
Pas op he mannetjequote:
Want dan was je erbij geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas op he mannetje
Je hebt het wel tegen de betachterkleinzoon van de Stationschef van Enkhuizen
Als daar OOIT een trein gestopt zou hebben, had ik ervan geweten
quote:
Kan wel meer van die plaatsjes waar nu geen ijzer meer ligt maar waar toch treinen zijn geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligt geen meter ijzer in de wijde omtrek
Ik mag datquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet goed hoor, fles u noemen
Het ging niet over mogen. Iedereen mag dat,quote:
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoorquote:
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatiequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
En toch spreken jullie ons nooit aan met Uquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zie je onder een ofzo? Echt veel meer volken die U zeggen zijn er niet hoor
Hoe gaat het met U ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc danquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jawel hoor, beleefde mensen van een andere generatie
Wat voel ik me oud ineens
Zou het een complot zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch spreken jullie ons nooit aan met U![]()
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt al snel Sie, You, etc dan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, nu begint het opeens serieus te worden
Gewoontjes
Godverquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ach wat, je doet het hier maar mee
http://www.poldersporen.nl/KEV/volendam.html
Nee, dat doen ze hier echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Dat plagen had ik wel doorquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]Ik plaag je maar een beetje. Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
Serieus doe ik niet aan na werktijd
Hmmm, daar hoor ik ook bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Spreek maar een keer een 30+'er met klassieke opvoeding aan met U, daarna zal hij/zij jou ook consistent met U aanspreken of je nou op je overschakelt of niet.
Google is your friendquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Kijk zequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
We hebben ook een Stationsstraatquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdat had ik eigenlijk moeten weten
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat uitnodigingen bekijken...
Wat een gedoe allemaal.
quote:
Dan was het naar Ekz vast wel overstappen in Hoornquote:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd
Huhquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Die zijn lastig te krijgen als gewoon vrienden, ze worden vroeg of laat vliefd en dan is het jammer maar helaas (tenzij ze al bezet zijn natuurlijk).
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij (lastig als het niet wederzijds is) of ze worden verliefd op een ander en vallen ze van de aarde af lijkt wel!quote:
Die zeuren wel een stuk meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb liever vrienden met tieten en een gaatje dan met een IP-adres en een portnummer.
JAAAAAAAAAA dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo, of ze worden verliefd op mij
Das geen probleemquote:
Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etcquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das geen probleem
Ik heb eigenlijk veel liever een powerbitch waar ik elke week wel een keer ruzie mee heb, dan zo'n vaatdoekje wat telkens maar doet wat ik zeg
Nee idd da's een ivanovjequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer het andere uiterste. Maar zo'n zeikerd die je de hele dag vertelt wat te doen etc![]()
Voor een cola-light op de markt in Ieperquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je nou weer uitnodigen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor een cola-light op de markt in Ieper![]()
![]()
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet al getrouwd was, zou zelfs IK deze hint in de gaten hebben
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen isquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
Dus voor anderen toch niet duidelijk genoeg...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Shinadul het volgende:
Welke hint Flash? Die mis ik namelijk welIk ben te lang weggeweest
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik probeerde nochtans subtiel te zijn, hoor![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoeft niet te weten wat er tussen leonieke en mij allemaal voorgevallen is
Ik zéker nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Shinadul het volgende:
[..]
echt???
Maarreee, ik val op vrouwen hoor
Ik probeer kuisheid te veinzen vanwege je huwelijk , kom op nouquote:
jij bent ook niet gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
U vraagt, ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
*juffrouw nieke, MSN graag
Flesquote:
Daar ben ik ontzettend blij mee iddquote:
Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpenquote:
Ik loop achter weet je nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ieder vorm van poging tot aanwijzing in die richting is al *een tijdje terug* om zeep geholpen
Je bent ook niet echt geīnteresseerd in onsquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik loop achter weet je nog
En nee ik ga niet 1 jaar posts teruglezen van deze fora
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt geīnteresseerd in ons![]()
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
jawel hoor , vertel wat is er gebeurd terwijl ik weg was
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet hoe lang je precies bent weggeweest
Is goed mogelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Lang... Volgens mij is de laatste keer dat hij er was rond sinterklaas geweest, en niet afgelopen jaar.
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Maar in het kort: er zijn mensen gekomen en mensen gegaan en iedereen heeft wel iets meegemaakt vorig jaar
Zo, weer mijn nut bewezen vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dank je wel, ben ik weer helemaal op de hoogte![]()
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij even mee naar het fietsenhok, getrouwde vrouw?
wat was de eindstand?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef buzzer het volgende:
Welterusten Leonieke
Dit is voorlopig echt de laatste keer geweest dat ik naar Oranje heb gekeken
'we' speelden thuis toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |