Jawel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:07 schreef Aequabilitas het volgende:
Volgens mij begint Spieker al te dementeren,want van dat hele Dacevalley-verhaal klopte helemaal niks.Ik hoop toch voor hem dat hij in z'n dagelijks werk als raadslid ook niet zo'n onzin uitkraamt.
Ja behoorlijk eenzijdig ( alleen Spieker zijn verhaaltjes ). Weinig verheffende beelden ( Op grunn-psv na ).quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-docu dus?
Je hebt niks gemist. Was ook maar 10 minuutjes ofzo. Stelde niets voor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-docu dus?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef Superheld het volgende:
Spieker zit er ook weer in, zou 'ie zijn SI weer zo opzichtig showen?
Ik weet zeker dat er veel van die rukkertje meelezen.Ook mensen zoals die computergast die hooligans bestudeert.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het aantal views per topic in deze randverschijnselen-reeks, ligt vele malen hoger dan bij de "normale" topics. Komt dit doordat veel FOK!kers wel meelezen, maar niet reageren of zijn het vooral mensen van buitenaf die hopen dat deze topicreeks ze beter zal informeren?
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het aantal views per topic in deze randverschijnselen-reeks, ligt vele malen hoger dan bij de "normale" topics.
6.000 á 7.000 views tegen 3.500 á 4.000 views vind ik wel een redelijk verschil.quote:
Je moet ook naar de openingstermijn kijken he. Een topic dat na een maand pas vol zit trekt meer views dan een topic dat na 3 dagen al vol zit. zoals bijv een ajax psv of feyenoord topicquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
6.000 á 7.000 views tegen 3.500 á 4.000 views vind ik wel een redelijk verschil.
Wat is het ook een drankorgel dat mensquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Die burgemeester die dacht dat haar stad zou worden overspoeld met hooligans![]()
Hallo, nieuw hier. Ik volg altijd het randgebeurentopic, maar heb verder nog niet de moeite genomen met te registreren (nu dus wel) Maar de reden dat ik dat niet heb gedaan is, dat ik alles wel volg, voetbal en randgebeuren e.d maar er verder niet veel mee te maken heb. Dan kan ik me wel gaan registreren en mee gaan lullen, maar denk ten eerste dat dat voor jullie niet al teveel toegevoegde waarde heeft en al snel zullen jullie denken 'wat een wanabee'. Dat is denk ik voor velen een reden alleen te lezen en zich er verder maar niet mee te bemoeien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet ook naar de openingstermijn kijken he. Een topic dat na een maand pas vol zit trekt meer views dan een topic dat na 3 dagen al vol zit. zoals bijv een ajax psv of feyenoord topic
Jij zoekt nu alvast uit wat je rechten zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef plae het volgende:
Voetbalwet De opzet voor wie het interesseert.
Hij is nog altijd de onbetwiste leider.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef plae het volgende:
Wordt die vent eigenlijk nog gewaardeerd in Grunn door de hk?
Volgens mij klopt dit wel hoor. Een auto die vernield wordt rondom een voetbalwedstrijd haalt de Telegraaf, terwijl een vernielde auto op een zaterdagnacht na het stappen slechts in het lokale sufferdje komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:00 schreef plae het volgende:
Een auto die vernielt wordt in de buurt van een stadion is erger dan als het gebeurt ver weg van een stadionDat voorbeeld staat er letterlijk in
![]()
Het ongenoegen van de eigenaar is natuurlijk groter als dit binnen een kilometer van een stadion gebeurt ipv voor je huis![]()
Belachelijk stuk.
Toen die burgemeester van Utrecht zei dat ze via verhalen op internet hadden vernomen dat er allerlei groepen naar Utrecht zouden komen,toen kreeg ik gewoon de slappe lach.Dus als men op internet zou zetten dat men in Bagdad gaat afspreken om daar te knokken schakelen ze ook meteen de VN in?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-docu dus?
Volgens mij valt dat bij vooral de jongeren wel mee...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij is nog altijd de onbetwiste leider.
en er kwam een groep van katwijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Toen die burgemeester van Utrecht zei dat ze via verhalen op internet hadden vernomen dat er allerlei groepen naar Utrecht zouden komen,toen kreeg ik gewoon de slappe lach.Dus als men op internet zou zetten dat men in Bagdad gaat afspreken om daar te knokken schakelen ze ook meteen de VN in?
Dat is de algemene regel, altijd al zo geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef plae het volgende:
Per 2 uur een dag zitten.
Komt een leuke groep uit Katwijk hoor, heb jij weinig janksmiltjes tegen in te brengen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en er kwam een groep van katwijk![]()
Inderdaad, en 1 dag per 25 e boete.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat is de algemene regel, altijd al zo geweest.
Dat gaat nog wel, maar 2 uur/1 dag is vrij heftig. Ken iemand die voor een onbenullig iets 100 dagen zit nu omdat hij niet op een brief heeft gereageerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en 1 dag per 25 e boete.
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef Erasmusch het volgende:
Wat was er met die Bosniers in Oslo aan de hand?
Wat deden ze dan ? Hele verhaal is aan mij in ieder geval voorbij gegaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.
Veel fakkels op het veld, staan volgens mij filmpjes in het vorige topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat deden ze dan ? Hele verhaal is aan mij in ieder geval voorbij gegaan.
Maar ze hebben nu toch 2 aparte teamsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu toch 2 aparte teams
Hier een filmpje van het fakkelwerpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Veel fakkels op het veld, staan volgens mij filmpjes in het vorige topic.
quote:Voorlopig geen voetbal in Griekenland
30/3/2007 15:00
Alle teamsporten in Griekenland, waaronder het voetbal, worden vijftien dagen stilgelegd. Supportersrellen zijn de aanleiding voor dit besluit.
De beslissing om vijftien dagen geen teamsporten toe te staan in Griekenland werd genomen na kabinetsberaad van de Griekse regering. Donderdagavond kwam bij rellen tussen fans van de rivaliserende clubs Olympiakos Piraeus en Panathinaikos een supporter om het leven; zes anderen raakten gewond, onder wie één ernstig.
De politie arresteerde dertien supporters. De ongeregeldheden speelden zich af voor een volleybalwedstrijd tussen de beide clubs. Olympiakos en Panathinaikos zijn de grootste verenigingen van Griekenland.
Een woordvoerder van de regering verklaarde dat teamsporten pas vanaf 13 april weer zijn toegestaan in Griekenland, en dat na dit soort incidenten voortaan hoge gevangenisstraffen zullen worden opgelegd.
Misschien iets voor een reportage van Netwerk ?quote:
Hebben jullie op de Korenmarkt al gevochten ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:
Feijenoord is goed bezig vanavond.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hebben jullie op de Korenmarkt al gevochten ?
Ik was later in de avond pas thuis ( en heb het kampioenschap van De Graafschap maar gevolgd )quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
feyenoord de gaxte je weets
Waar was jij?
Was ook een geintje.Als je het via via hoort, wordt er standaard gevraagd: waar was jij?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik was later in de avond pas thuis ( en heb het kampioenschap van De Graafschap maar gevolgd )
Ik kom eigenlijk nooit in dat supportercafe , maar het is dus gebeurd.
Als het gebeurd is, zal ik het nog wel horen.![]()
okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Was ook een geintje.Als je het via via hoort, wordt er standaard gevraagd: waar was jij?
quote:niks 50-50. kroeg aangevallen vitesse geen kans eruit te komen.
Niks geleerd hoor, wordt vaak op i-net gevraagd, zegt niks dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke, wist ik eigenlijk niet
, ach ja weer iets geleerd
![]()
Het gastenboek van Hardcore Hooligan
[..]
Okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Niks geleerd hoor, wordt vaak op i-net gevraagd, zegt niks dus![]()
En geloof niet alles op Hardcore hooligan, wel goede site trouwens
Idd ja iedereen kan maar wat roepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Oke![]()
Nee dat doe ik ook niet, maar ja dat is vaak i-net met dit soort dingen veel geruchten
![]()
Iedereen kan vanalles roepen.
Ze hebben klappen gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
vertel
JKG sowieso nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Groningen gisteren schijnbaar in de hoofdtribune geweest bij Roda, groot paniek bij de stewards
Ben ik er weer eens een match niet...
Er wordt verder over gezwegen , wellicht dat er morgen nog iets gebeurd ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ze hebben klappen gehad
quote:Feyenoord was in arnhem ja, met 35 man kroeg aangevallen met maar liefst 7 bezoekers incl vrouwen. Niet gebeld niets, echte jodestreken dus. Nu dus nooit meer zeuren 010 over jodenstreken.
Den haag heeft tenminste het lef om te bellen.
TRouwens jullie kwamen niet naar binnen, tegengehouden door welgeteld 4 jongens,
quote:Feyenoord de kroeg aan gevallen??? Men heeft de ramen van de kroeg eruit gegooit en is hem daarna gesmeerd! Wat een laffe joden streek. Om kwart over negen deze aktie uit te voeren! Er zaten opdat moment 10 mensen in de kroeg. Helden zijn het! 7 man van Feyenoord opgepakt. Waaronder mijn q base mattie kale met rotterdam op zijn achter hoofd! Die aldaar een portie smeer kreeg... Respect voor feyenoord... tot morgen of zondag... kakkerlakken!!!!
quote:Wat een lul verhalen weer jezus internet de gekste. Zaten met 10 jongeren in onze kroeg circa 10 uur. We hadden zelf afgesproken half 11 verzamelen. Circa 30/35 man feyenoord valt ons aan om circa 10 uur ze gooien de ruiten er uit met een fiets en een brommer. Met veel moeite ze buiten de kroeg kunnen houden. Een jongen van Feyenoord de kop kapot door een bier glas en verder een hoop kapote ruiten . Half uurtje later komt er een keer 40 man binnen. (waarom niet eerder?) Op zoek gegaan naar Feyenoord waarnaar het nog even los ging met de politie. Circa 15 jongens van Feyenoord opgepakt???
Dat was pas later op de avondquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:04 schreef Aequabilitas het volgende:
Scheelt dat ze niet zeggen dat ze met die 4 man Al Qaida hebben afgestopt!
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef denthemen het volgende:
het gaat meer om het feit dat ze met zijn allen een kroeg waar amper iemand zit aanvallen
makkelijk om het daar op af te schuiven, de verhalen liegen niet, ook jullie fans zijn "laf"quote:
Hij vertelt 3 verschillende verhalen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
De verhalen van denthemen klopen wel![]()
dat bovenste klopt iniedergeval. 35 feyenoorders tegen 7quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij vertelt 3 verschillende verhalen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgensmij is het gastenboek van Hardcorehooligan geplukt.
Lekker betrouwbaar, lijkt af en toe een kindercreche. Maargoed, misschien wat ongelukkige actie maar om het nou te vergelijke met een jodenstreek zoals wat er in Den Haag gebeurde?quote:
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, dat was laf, maar dit is ook laf.. Je gaat toch ook geen 2 moorden vergelijken? De een word doodgeschoten de ander 100 keer gestoken, het is gewoon moord dan toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:19 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar, lijkt af en toe een kindercreche. Maargoed, misschien wat ongelukkige actie maar om het nou te vergelijke met een jodenstreek zoals wat er in Den Haag gebeurde?![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 10:37 schreef Robjuhhh het volgende:
Achja de Feyenoorders hebben tenminste wel niet met brandbommen gegooid en hebben ook de messen op zak gehouden![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, dat was laf, maar dit is ook laf.. Je gaat toch ook geen 2 moorden vergelijken? De een word doodgeschoten de ander 100 keer gestoken, het is gewoon moord dan toch?
Zit toch wel een verschil tussen iemand dood schieten en iemand 100 keer steken. Maarja, eindeloze discussie.quote:
quote:Het enige wat er gebeurd is dat er gescoord werd door Feyenoord. Groep van 20 man hierop reageerde door te juichen. Hier waren het een man of 40 niet mee eens deze wilden naar boven om Feyenoord aan tepakken. Feyenoord reageerde door naar beneden te lopen (ondanks dat ze in de minderheid waren). Vervolgens werd vitess tegengehouden door 4 stewards.
Daarna einde wedstrijd werd de groep van 20 man door stewards en ME uit elkaar getrokken.Ze werden gedwongen door verschillende uitgangen te lopen. Resultaat alleen maar kleine groepen 010 buiten stadion. Deze waren kansloos tegen de 60-70 wachtenden en zijn gedeeltelijk gevlucht en hebben een paar tikjes gehad. Kortom wij (Feyenoord) hebben moeten lopen omdat we zwaar in de minderheid waren. Gewoon goede actie arnem en de volgende keer zijn we er wel klaar voor!
Maar de echte helden hadden vrijdag klaargestaan en toen was er geen hond te bekennen!
Was in ieder geval niet de oudere garde,die zaten vandaag in 'n paar cafés in Rotterdam.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Je 'theekransje' heeft weer wat te melden, zevenkamp.
[..]
quote:Geen vervolging Rotterdamse driehoek
ROTTERDAM - De Rotterdamse 'driehoek' heeft geen strafbare feiten gepleegd tijdens de aanhouding van 87 personen ...
Bij de rellen vorig jaar werden 87 personen aangehouden. FOTO ANP
...na afloop van de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax in april vorig jaar.
Het Openbaar Ministerie (OM) zal burgemeester Ivo Opstelten, hoofdofficier Henk Korvinus en korpschef Aad Meijboom daarom niet vervolgen. Dat heeft een woordvoerster van het OM dinsdag laten weten. Volgens justitie heeft onderzoek aangetoond dat de aanhoudingen niet onrechtmatig waren. Ook is niet gebleken dat de verdachten na hun aanhouding onheus zouden zijn behandeld.
De politie wilde met het optreden rond de wedstrijd rellen voorkomen. De meeste supporters werden opgepakt, omdat zij niet weg wilden gaan bij een viaduct waar de Ajax-fans met de trein onderdoor moesten. Ook gooiden de supporters met stenen. De ME verrichtte enkele charges om de supporters uit elkaar te drijven. De politie had van tevoren gewaarschuwd mensen direct aan te houden als ze zich zouden misdragen. In totaal hield de politie na de ongeregeldheden 838 personen aan.
Provocatie
Volgens justitie is gebleken dat supporters in de richting van de politie zeer provocatief gedrag hebben vertoond. Ze beledigden agenten en bekogelden hen ook met stenen en vuurwerk. De aanhoudingen waren rechtmatig omdat er een samenscholingsverbod van kracht was. Bovendien gaven de supporters geen gehoor aan de oproep van de politie om het viaduct waarop ze stonden bij stadion de Kuip te verlaten.
De supportersvereniging van Feyenoord, de advocaten Arthur van der Biezen en Frank van Ardenne zijn teleurgesteld. ,,Wij gaan het gerechtshof in Den Haag vragen het OM alsnog de opdracht te geven om de driehoek te vervolgen'', zei Van Ardenne.
He hier stond net nog iets over oma'squote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef Happel het volgende:
Boefjes.
Vrijdag of zaterdag!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef kokos het volgende:
Wanneer zijn er weer eens rellen in twente dan?
Ja waar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag!!!!!!!!!
komt allen
Die ene tent, in het centrumquote:
Ow je kent 'm, ja dat is 'm, met die hangtoiletten op de herenwc!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef ASroma het volgende:
die met die deuren en ramen, ja is goed man![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Jue de Bouligans.
Leuker om met zo'n ding de politie zelf te gaan filmenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel lachen om als particulier zo'n ding te hebben.
quote:Fans in hospital after violence
Manchester United fans and police clashed during the game
Eleven Manchester United fans were taken to hospital after violence erupted around their match against Roma, the British Embassy has said.
United fans clashed with baton-wielding police inside Rome's Olympic Stadium.
The British Embassy said the United fans had been taken to hospital, with two reportedly kept there overnight. Two Roma supporters also had treatment.
Uefa has announced it will launch an investigation into the crowd trouble involving many fans from both sides.
Manchester United warned fans before the game they could be attacked by Roma supporters, sparking criticism from Rome's mayor.
Local media also reported that five people were injured in clashes as fans made their way to the stadium.
Riot police
It was reported that three were English, one was from Rome and another was from Italy's security forces.
The trouble reportedly occurred near two bridges - the Ponte Milvio and the Ponte Duca d'Aosta.
During the game, which Roma won 2-1, both sets of fans could be seen throwing missiles at each other.
Italian police said 18 Manchester United fans were taken to hospital
The two sets of supporters were separated in one section of the ground by a barrier with riot police gathered on the Manchester United side.
After each goal both sets of fans surged towards the barrier.
At one stage, riot police with shields and batons were seen repeatedly striking Manchester United supporters.
One female fan was seen being pushed in the face by a police officer while another supporter was repeatedly struck with a baton as he lay on the floor.
TV pictures showed one Manchester United fan with blood pouring from his face as others tried to pick him up.
'Pretty vicious'
A Manchester United fan, David Pearce, said: "Italian police attacked the Manchester United crowd. I tried to help a girl who'd fallen down and one of the policemen hit me with a baton.
"It's absolute pandemonium. It's just terrible."
Around 5,000 United fans had bought tickets for the game but a further 1,000 were expected to travel without tickets.
William Gaillard, from Uefa, said the body was very concerned at the number of violent incidents so far this year.
It's absolute pandemonium. It's just terrible.
David Pearce, Man Utd fan
"We are in an emergency situation and we feel that it's definitely very sad to see these scenes in European football this season.
"We will be waiting for the delegate's report, and the control and disciplinary body will be looking at the television images to see the dynamics of what actually happened."
Violent reputation
Before the game Manchester United fans were warned in letters and on the club's website to avoid certain areas of the city as they could be attacked by Roma's hardcore 'ultra' fans.
They were warned to avoid using Rome's underground network to reach the Olympic Stadium, and to also keep away from the Ponte-nenni bridge and the Campo de Fiori.
Rival fans hurled missiles at each other across a barrier
The city's mayor Walter Veltroni criticised Manchester United officials and said the advice could create a "negative climate".
Italian football has a reputation for violence among its fans.
In February the Italian Football Federation (FIGC) suspended all matches after a policeman was killed at a Serie A game between Catania and Palermo.
Three Middlesbrough fans were stabbed and 10 others hurt during fights with Roma fans at an Uefa Cup quarter-final last year.
Ik hoop dat ze die me'ers opzoeken en ze schorsenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Luni het volgende:
En nu UEFA?
Tuurlijk, want United deed niks.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die me'ers opzoeken en ze schorsen
Tweede keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Doofpotten. Is pas de tweede keer van ManU dit CL seizoen....![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
while another supporter was repeatedly struck with a baton as he lay on the floor.
Tuurlijk wel, maar een vrouw in het gezicht duwen en een supporter die op de grond ligt slaan isquote:
Had idd beter een tweede Hillsborough kunnen worden.quote:
Ja inderdaad, alleen dan had ik gehoopt dat jij erbij wasquote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had idd beter een tweede Hillsborough kunnen worden.![]()
Wat een kankergek die me'er, slaat die supporter op de grond gewoon z'n hele kop kapotquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier zijn beelden te zien. vanaf sec 35
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat een kankergek die me'er, slaat die supporter op de grond gewoon z'n hele kop kapot![]()
![]()
Mongool.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen dan had ik gehoopt dat jij erbij was![]()
Tickets vervalsen gebeurt normaal nooitquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ownee die gasten van Lille hadden die tickets vervalst en ze aan ManU fans gegeven.
Ik zag toch duidelijk feyenoorders alles kapot slaan.....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord werd er ook uitgekickt door een foutje van de politie.
En hier gebeurde niks zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk feyenoorders alles kapot slaan.....
Het punt is dat jij de rellen van Man Utd en die van feyenoord vergelijkt, en dat klopt gewoon nietquote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En hier gebeurde niks zeker?
Maargoed zinloze discussie het is duidelijk dat de grote clubs de kutfransen en de wouten een handje boven het hoofd word gehouden.
ME kwam gisteren voor de lol het vak op.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk feyenoorders alles kapot slaan.....
Het punt is dat jij United goed probeert te pratenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt is dat jij de rellen van Man Utd en die van feyenoord vergelijkt, en dat klopt gewoon niet
Er werd over en weer met flessen en dingen gegooid.Gebeurt wel vaker, ze hadden ook die prikkers kunnen slaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
ME kwam gisteren voor de lol het vak op.
Straf van Feyenoord was terecht hoor, maar er wordt overduidelijk met 2 maten gemeten.
En als Nantes had gereld bij Nantes-feyenoord en die straf had gehad, dan had jij ook niet meegedaan aan deze discussiequote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Het punt is dat jij United goed probeert te praten
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En als Nantes had gereld bij Nantes-feyenoord en die straf had gehad, dan had jij ook niet meegedaan aan deze discussie![]()
Morgen groot artikel in de krant.Over dat de gemiddelde hooligan niet alleen werkloos is, maar ook een goede baan kan hebbenquote:
Een kilmometertje of 750.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Boeit dat Nantes of Nancy
En toch smult de media ervanquote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef MaxPower het volgende:
Elke jan lul loopt tegenwoordig in pak dus dat zegt niks.![]()
Blijven 2 kutclubsquote:
Gewoon ManU eruitgooien, tuig dat het is.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
En gewoon door blijven meppen, malloten.
Iemand de DVD "Italian Sundays" gezien? Die blauwhelmen komen het vak op als een mieren-familie, ongekend veel en maar meppen met die stokken van ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon ManU eruitgooien, tuig dat het is.
Krijg liever wat klappen met een stok, dan hele ladingen traangas in mijn gezicht.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iemand de DVD "Italian Sundays" gezien? Die blauwhelmen komen het vak op als een mieren-familie, ongekend veel en maar meppen met die stokken van ze.
"Ik heb een hekel aan politie"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat een kankergek die me'er, slaat die supporter op de grond gewoon z'n hele kop kapot![]()
![]()
In dit geval was dat geoorloofd.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier zijn beelden te zien.
Hopen dat Catania-Palermo zich snel herhaaltquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgen![]()
![]()
Over een klein maandje zal ik proberen een stoeptegel Stadio Olimpico binnen te smokkelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgen![]()
![]()
Sshhh de kit leest meequote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over een klein maandje zal ik proberen een stoeptegel Stadio Olimpico binnen te smokkelen.![]()
Wel beschouwd gebeurde er bij Feijenoord in Nancy ook niet zoveels heftigs..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt is dat jij de rellen van Man Utd en die van feyenoord vergelijkt, en dat klopt gewoon niet
Hier heb ik zo'n hekel aan. Dat hypocriete gelul.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het toch niet om. Je gaat gewoon niet doorslaan als iemand al weerloos op de grond ligt. Punt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat de ME eerst die hooligan laat opstaan en zodra die staat en opnieuw op de ME afrent, weer neer moet slaan? Ze kunnen hem beter gelijk neerslaan, heb je tenminste 1 zorg minder
Ja en dan staat die op en wil die opnieuw de ME aanvallen> gelijk uitschakelen dan ben je ervan af.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Je gaat gewoon niet doorslaan als iemand al weerloos op de grond ligt. Punt.
Daar ga je al pik, ze waren niet aan het rellen.Er werd wat gegooit en toen moset de ME gelijk hakkenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan. Dat hypocriete gelul.
Als je wilt rellen moet je de concequenties ook maar aanvaarden, en niet gaan janken als iemand van de ME je slaat![]()
ze gooien met vuurwerk ja. Dan komt de ME erbij, als de ME erbij komt worden de engelsen agressief tegen de MEquote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Daar ga je al pik, ze waren niet aan het rellen.Er werd wat gegooit en toen moset de ME gelijk hakken
Als iemand jou slaat met een stok wordt jij niet agressief?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ze gooien met vuurwerk ja. Dan komt de ME erbij, als de ME erbij komt worden de engelsen agressief tegen de ME![]()
Leer lezen. Dat staat er niet. Ik zeg alleen dat je niet hypocriet moet zijn als iemand van de ME je slaat. Ik heb zelf vaak genoeg klappen gekregen, bekenden van mij ook. Waar ik een ontzettende hekel aan heb zijn mensen die verontwaardigd worden als je klappen van de ME krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als iemand jou slaat met een stok wordt jij niet agressief?
Moraalridder![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Leer lezen. Dat staat er niet. Ik zeg alleen dat je niet hypocriet moet zijn als iemand van de ME je slaat. Ik heb zelf vaak genoeg klappen gekregen, bekenden van mij ook. Waar ik een ontzettende hekel aan heb zijn mensen die verontwaardigd worden als je klappen van de ME krijgt.
Blijf dan maar lekker op de bank zitten, thuis!
Dan moet je nu zeggen dat die eerste opmerking van jou nergens op sloeg, dan kan ik weer goed slapen vannachtquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Dan moet je nu zeggen dat die eerste opmerking van jou nergens op sloeg, dan kan ik weer goed slapen vannacht
Normaal krijg je hiervoor poging tot doodslag voor aan je broekquote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien, je kan ook een balletje opgooien over de overdreven reactie van de politie. Zoals in enkele reportages te horen is, ze moeten sinds die moord op die smeris gewoon wat te hakken hebben.
Tja, als er geen vuurwerk werd gegooid, was de ME ook nooit het stadion in gekomen. Het begint toch echt altijd bij de supporters hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien, je kan ook een balletje opgooien over de overdreven reactie van de politie. Zoals in enkele reportages te horen is, ze moeten sinds die moord op die smeris gewoon wat te hakken hebben.
Dat zootje uit rome gooit net zo hard.En als je met vuurwerk gooit, mag een ME'er je kapotslaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Tja, als er geen vuurwerk werd gegooid, was de ME ook nooit het stadion in gekomen. Het begint toch echt altijd bij de supporters hoor
Niet als je smeris bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Normaal krijg je hiervoor poging tot doodslag voor aan je broek
Idd ja, je ziet gewoon die ME'er vol inslaan op het hoofd van een supporter.Niet normaal gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet als je smeris bent.
En op die randdebiel ga ik al helemaal niet in.
Vooral dat blijven gelovenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Het begint toch echt altijd bij de supporters hoor
Ik denk dat de ME bijna altijd wel overdreven reageerd, dat was in Nancy ook al het geval en ik heb het vaak genoeg meegemaakt en dat is in mijn ogen part of the job.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Vind ik ook. Overal hebben die engelse een muil van hier tot aan tokio, maar als ze dan aangepakt worden moet Man. Utd. aan de regering vragen of die uitleg wil gaan halen!? Die supporters moet niet zo janken.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat de ME bijna altijd wel overdreven reageerd, dat was in Nancy ook al het geval en ik heb het vaak genoeg meegemaakt en dat is in mijn ogen part of the job.
quote:Uefa to investigate Spurs trouble
Officials clashed with away fans at Sevilla's stadium
Uefa will launch an investigation after crowd trouble broke out during Thursday's Uefa Cup tie between Sevilla and Tottenham in Spain.
Riot police separated fans outside the ground before kick-off and during the match, trouble erupted in the enclosure housing 4,000 travelling Spurs fans.
Unconfirmed reports said seven Tottenham fans and one policeman had been taken to hospital.
A Uefa spokesman said: "Any incidents of crowd trouble will be investigated."
Tottenham have already pledged their full support to the authorities.
"Our initial reports suggest there was no fan-to-fan fighting at any stage of the proceedings," said a club statement.
Give your thoughts on the trouble in Spain. Were you affected?
"As such we are seeking explanations as to why the police reacted in the way they did with our fans.
"Tottenham supporters have enjoyed an exemplary reputation across Europe this season which is why tonight's events are unprecedented.
"We will be co-operating fully with Uefa, the British Embassy and the Spanish authorities to understand why this has happened."
The scenes followed violent clashes between fans and police in Manchester United's Champions League tie in Rome on Wednesday.
Less than half an hour into Thursday's game, trouble erupted in the enclosure housing the 4,000 Spurs supporters, where riot police were deployed.
Seats and punches were thrown as the the clashes continued during the half-time interval.
I don't want to make a judgement on it
Spurs boss Martin Jol
However, things settled down following the departure of the riot police from the Spurs enclosure at the start of the second half.
Tottenham boss Martin Jol said he had remained focused on events on the pitch - which saw Spurs lose the first leg 2-1.
"I don't know what started it but I had to focus on the game, and if you don't do that then you could lose your concentration," said the Dutchman.
"The only thing that I saw was that there was no separation between the two stands."
He added: "Of course it is a concern, but at first you have to look into it and then you can make your mind up.
"Yesterday we saw everything that happened, and I don't want to make a judgement on that.
"It's not always one-way traffic, you know what I mean?"
Uitsluiten zeg ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef PyTh het volgende:
Tottenham gisteren ook weer aardig tekeer gegaan in Sevilla.
Braken door tot in het vak van Sevilla waarna ze door de ME terug het vak in geslagen werden.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees op de BBC dat de Spaanse politie een gehandicapte Tottenham-fan uit 'n rolstoel geslagen heeft
En de schuld bij de fan neergelegd uiteraard?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
Achja, hier reden ze een aantal jaar geleden bij utrecht thuis een rolstoeler omver met hun busje....
Zal wel weer iets zijn geworden is gebeurt onder zware druk nadat de ME bekogeld werd blabla de agenten valt niks te verwijten etc etcquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En de schuld bij de fan neergelegd uiteraard?
quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Ajax op de koffie bij Haarlem geweest?
Geloof verder in de ggd nog wat gedoe en bij feyenoord ook...
Meer info iemand?
quote:Arrestaties na bestorming Maasgebouw
Door ADRIANNE DE KONING
ROTTERDAM - De politie heeft zondagmiddag met veel mankracht voorkomen dat boze Feyenoord-supporters..
... het Maasgebouw bestormden.
Stenen vlogen door de lucht bij charges door de Mobiele Eenheid. Uiteindelijk werden rond de verloren wedstrijd tegen Groningen tien relschoppers gearresteerd. De politie verwacht aan de hand van politiebeelden de komende dagen nog meer supporters op te pakken voor de schermutselingen.
De problemen begonnen ´s middag in het centrum, waar tientallen Feyenoorders de aanhang van de tegenpartij opzochten. Die hadden een terras in de buurt van het Schouwburgplein bezet. Omdat Feyenoord-Groningen geen risicowedstrijd was, mochten de Groningers op eigen gelegenheid naar Rotterdam reizen.De politie, extra alert vanwege informatie over mogelijke problemen, kwam hierop in actie met de bereden brigade. Een stoeptegel miste maar net een van de ruiters. De man die de tegel gooide, werd door agenten in burger gevolgd en even later opgepakt.
Een confrontatie tussen de twee rivaliserende groepen bleef uit.In het stadion, waar actie werd gevoerd voor de weggestuurde oud-Feyenoorder en ex-jeugdtrainer Henk Fräser liep de spanning direct op. Supporters werden helemaal boos toen een spandoek met de tekst ‘Nieuw bestuur, hetzelfde gezeik’werd weggehaald. Toen ook nog verloren werd verzamelden honderden supporters zich bij het Maasgebouw, het symbool voor het bestuur. ,,We wilden alleen verhaal halen,’’ vertelt een supporter later, die verontwaardigd is door het optreden van de politie.
De ME probeerde het Maasgebouw te beschermden tegen de woedende massa, die volgens een schatting van de politie zo'n zeshonderd supporters telde. Met charges werd geprobeerd de groep weg te krijgen, ook om te zorgen dat de Groningen-supporters veilig naar huis konden. Zowel tussen het Maasgebouw en het Topsportcentrum, als onder het stadionviaduct, gooiden relschoppers met grote keien. Niemand raakte hierbij gewond.
Na een lange afkoelperiode waarbij een groot deel van de omgeving, waaronder het stadionviaduct, was afgezet, vertrokken ook de laatste teleurgestelde Rotterdammers naar huis. Daarna kon ook de aanhang vanuit het hoge noorden naar de eigen auto, bus, tram of trein.
Niks aan het handje was er. Weer Hardcorehooligan geblaatquote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Aha, vond het al aardig onzinnigquote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks aan het handje was er. Weer Hardcorehooligan geblaat
stonden er genoeg links van zequote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
met 10 man kan je makkelijk zonder stenen vechten met 2 me ers
Zeg dat dan. En niet dat ze links van de ME-ers stondenquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Links gezien vanaf de foto sjors
dat zie je toch op de andere fotos sjorsquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef denthemen het volgende:
dat weet jij niet Jorien, jij was hier niet
kan je nogeens die link aanpassenquote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef denthemen het volgende:
ik zie hier maar 1 foto hiervan hoor, Marcel
En wat wou je gaan doen dan, met 10 man 2 ME'ers in elkaar schoppen?quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
met 10 man kan je makkelijk zonder stenen vechten met 2 me ers
Snapte hem ook al niet zo.quote:
Jij liep daar rond met je mandje Paaseieren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef PyTh het volgende:
heh
Voetbal Insite gemist gisteren![]()
Niemand het stuk van de PSV training gecappt natuurlijk?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij liep daar rond met je mandje Paaseieren?
Nope, dat waren de eerste 3 a 4quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tegen gehouden door die vrouwelijke steward ?
Toch zonde dat Eric Gerets geen trainer/coach meer is van PSV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow oke, je zag ook zo hulptrainer nog proberen ze tegen te houden
Stan Valkx er ook bij en op het laatst Tonnie ook nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow oke, je zag ook zo hulptrainer nog proberen ze tegen te houden
Was je daar eigenlijk bij PyTh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch zonde dat Eric Gerets geen trainer/coach meer is van PSV.
Ik was bij die wedstrijd ja maar niet bij het "doorbreken" en "terugsturen"quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was je daar eigenlijk bij PyTh?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd ja maar niet bij het "doorbreken" en "terugsturen"
Nopequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Met je zonnenbril en je beige SI?
Dan geef ik het opquote:
Dan zal dat vandaag nog wel herhaald worden denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan geef ik het op.
Beelden waren trouwens vanmorgen nog bij het sportjournaal. In diverse kranten stonden ook wel foto's.
1. ik ren nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dezelfde reden, waarom jij zou wegrennen.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dezelfde reden, waarom jij zou wegrennenijden![]()
inderdaadquote:
In het geval waar je op doelt was dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
inderdaadmaar tegenwoordig ben je zélfs dan al niet meer veilig
![]()
boefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het geval waar je op doelt was dat niet zo'n probleem.
Hier kwamen die kutknollen naar voren of niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dezelfde reden, waarom jij zou wegrennen.![]()
Wel lekker altijd die chaosquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat was wel mooi.. dat busje door de menigte heen rijden, werd ook wel belaagd dat busje, was wel een beetje het lontje, daarna werd het leuk
daarna iedereen massaal naar het uitvak toequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat was wel mooi.. dat busje door de menigte heen rijden, werd ook wel belaagd dat busje, was wel een beetje het lontje, daarna werd het leuk
Ja, daar gebeurde weinig, beetje over en weer uitdagen... pas bij de charge kwam ik in de berm terecht, onder de brug uiteindelijk, waar stenen werden losgerukt, zo'n gast probeerde zijn baksteen kapot te gooien... op het grasquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daarna iedereen massaal naar het uitvak toe![]()
Afgelopen vrijdag FC Zwolle - Fortuna Sittard voor de wedstrijd. Zijn wel foto's en een filmpje van te vinden.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Geloof verder in de ggd nog wat gedoe en bij feyenoord ook...
Meer info iemand?
Ze hadden heel niet achter dat busje aan moeten gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Mwah denk dat er een paar Groningen fans wel koppijn hadden die in de gracht stonden zeg maar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, daar gebeurde weinig, beetje over en weer uitdagen... pas bij de charge kwam ik in de berm terecht, onder de brug uiteindelijk, waar stenen werden losgerukt, zo'n gast probeerde zijn baksteen kapot te gooien... op het gras
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ze hadden heel niet achter dat busje aan moeten gaan.
Je zag die linie gelijk weer opschuiven (wat de bedoeling was).
Dat had die vent op dat stroomhuisje ook moeten zien en door moeten geven aan z'n maten (er van uitgaande dat hij er met een reden stond).
vandasnoord.nl staat wel iets maar was niet heel speciaal toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag FC Zwolle - Fortuna Sittard voor de wedstrijd. Zijn wel foto's en een filmpje van te vinden.
http://www.kw.nl/~hvm/leve/feyegroningen2007/quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar haal je de foto's vandaan van afgelopen zondag?
Trainingsveld viel ook wel mee tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
vandasnoord.nl staat wel iets maar was niet heel speciaal toch?
Trainingsveld was geen rel, natuurlijk valt het dan meequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Trainingsveld viel ook wel mee toch![]()
Jammer genoeg niet, dat had pas leuke tv opgeleverdquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Trainingsveld was geen rel, natuurlijk valt het dan mee
Is al los gegaan volgens venomsnake geloof ik, kijk dat live topic maar.quote:
quote:Fans Clash with Cops
Updated: 18:26, Tuesday April 10, 2007
Football fans have been involved in violent clashes with police outside Old Trafford.
Bottles and other missiles were thrown and officers drew their batons to control the thugs.
Up to 100 Greater Manchester Police officers - including dog units - tackled groups of Italian fans outside the Manchester United stadium.
Sky Correspondent Tom Parmenter said: "This was instigated by the fans who have come over from Italy but certainly there were United fans involved."
He said the scenes were "frightening, ugly scenes" for about 10 minutes.
Trouble in Rome
Trouble in Rome
Witnesses spoke of gangs of hooded fans dressed in black making their way to the front of the ground before the trouble flared.
Around 100 Roma fans are thought to have been involved.
There had been fears Roma hooligans, known as Ultras, would provoke violence.
It follows violence in Rome during last week's first leg when several United supporters were stabbed on the way to Roma's Olympic Stadium.
Inside the ground, riot police were accused of battering visiting fans.
United need to overturn a 2-1 deficit to progress into the semi-finals of the Champions League.
Zou jij je sig niet eens even up to date maken en FC Wegereef in het veld van RKC Waalwijk veranderen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Bananenman ik moet steeds naar je avatar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |