Wel van Gaby ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou noooooit van Lieke willen dromen!![]()
Ook niet nee. Ik ben meer van de mannen...Ik ben btw een VROUW!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel van Gaby ?
[afbeelding]
En dat zeg je nu pas...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook niet nee. Ik ben meer van de mannen...Ik ben btw een VROUW!![]()
![]()
![]()
Ja Ian, het is weer topquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Ian_Nick, OT is weer geweldig![]()
Noooooooouw!!!!!!!!!!!!!!! Niet zo doen jij he!quote:
Graaaaaaaaaag!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Ian bedankt voor je moeite hoor, maar ga je in all je openingen Brain bashen?
Daar heeft Brian niemand voor nodig, dat doet ie zelf welquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Want anders.........quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Noooooooouw!!!!!!!!!!!!!!! Niet zo doen jij he!![]()
![]()
Eindelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja Ian, het is weer topJe mag gaan slapen, doe ik ook trouwens
Graag gedaan hoor, en wat ervaar jij precies als Brian bashen in mijn OP?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Ja ze zou mij geld moeten geven ipv ik haar....quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:56 schreef Sammy-S het volgende:
Wat is die Gaby lelijk, trouwens. Ja, kom maar op... hehehe
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !quote:
JE MOEDER! Zow, hebben we dat ook weer uit de wegquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:56 schreef Sammy-S het volgende:
Wat is die Gaby lelijk, trouwens. Ja, kom maar op... hehehe
Moet daarom die foto hier 5 x staan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !
[afbeelding]
Wat ben jij ziek zeg... gristusquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
JE MOEDER! Zow, hebben we dat ook weer uit de weg![]()
![]()
Ik hoop maar dat hij Gaby niet heeft meegesleept naar zijn piratenhol!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !
[afbeelding]
Ik of Morwen (moran?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja rel mijn met moeite samengestelde COS even vol!![]()
lijkt erop, daagquote:Op woensdag 28 maart 2007 03:21 schreef Lipsch het volgende:
wat nou, slaap alles?
Ja, das lekker ontopicquote:
Laatste kans op nachtelijke humor dus nu helemaal verpest...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is wakker van geworden van de heftige verhalen/kreten van Japio. Hij trekt Amanda wat meer naar het midden van het bed, ze viel er bijna uit ....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laatste kans op nachtelijke humor dus nu helemaal verpest...![]()
Nu al wakker!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:37 schreef Prospera het volgende:
Goedenmorgen![]()
Bong als je er bent, kan je een directe link geven naar de hyperwarp ?![]()
Ik moest zo nodig weer mijn pc opschonen![]()
Nee werd net wakker, waar kom jij vandaan, al je Cossen uitgeslapen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al wakker!?
Je ging net naar bed!?![]()
Neuh, duik nu me nest in...quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee werd net wakker, waar kom jij vandaan, al je Cossen uitgeslapen?
Spannend ? vertel !quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef mootie het volgende:
Dat wakkermaakritueel van Syl is echt geweldig!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef mootie het volgende:
Dat wakkermaakritueel van Syl is echt geweldig!![]()
Wat een eenzijdig beeld toch weer, jammer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef schizolientje het volgende:
collumn Hugo Borst in AD vandaag die zegt in een uitzending te zappen van DGK
een deel uit dit stuk:
Pesten in Abu Ghraib, maar ook op tien.
Wie nu naar de Gouden Kooi kijkt weet niet wat hij ziet. De bewoners zieken elkaar de villa uit. Ene Huub doet zijn handen vol met spuug en veegt dat steeds in het gezicht van ene Brian. Die Huub tikt hem ook steeds zachtjes met een vlakke hand in het gezicht. Hij hoopt op een geweldsexplosie. Want wie slaat of trapt vliegt het programma uit.
Heel de dag door lopen de bewoners elkaar te sarren. Soms fysiek, meestal verbaal. Elke subtiliteit die nodig is voor een goed staaltje psychologische oorlogsvoering ontbreekt. Er worden zelfs discriminerende opmerkingen gemaakt; over etniciteit, over lichaamsomvang. ' s Nachts gaat het gewoon door. Plotseling de muziek keihard aan om zo de ander uit zijn slaap te houden.
Dat het in Abu Ghraib gebeurd weten we, maar het is ook te zien op Tien.
Die Brian heb ik wanhopig zien huilen. Hij is soms een zenuwinzinking nabij en heeft moordfantasieen. Het ergste is: kinderen zien om half acht ' s avonds dat pesten normaal is.
Hou dit niveau vast, kapitein de Mol, tot het bittere, ijskoude einde.
toch duidelijk iemand die alleen de uitzending kijktquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig beeld toch weer, jammer...
Lieke:"Ik weet waar ik instap".quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:57 schreef Yollie het volgende:
Lieke heeft allemaal waarschuwingen gehad van haar omgeving, maar ze gaat met Huub door.
Dat is een bevestiging van mijn vermoeden....
Natasia en Lieke aan haar bed, beiden maar praten en praten en zachtjes duwen. Syl, wakker worden, ben je wakker, hoor je me, ga je zo opstaan?quote:
Dat is Erics taakquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:19 schreef blomst het volgende:
Doet Huub zijn zwembroek wel eens uit?
En ik wou dat ik zo'n goddelijke blonde wekservice-spetter had!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Ik wou dat ik opstond met zo'n humeur, gezellig hoor!
Van Deborah Pannekoek mag Brainless alles, je weet toch!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:26 schreef anno-i-mus het volgende:
brian ......... fluisteren mag niet
Kickt ze op Brian?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van Deborah Pannekoek mag Brainless alles, je weet toch!
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
Brian wil niet dat ze met Huub danst,vooral niet met Huub.
Ja en maar zij hebben ook geen relatie hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansen![]()
Daar heeft het alle schijn van. Ze is anti-Huub en Sylvia, en duidelijk pro-Brainless en Natasia.quote:
Die stem van die palmaquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef mootie het volgende:
Er worden getuigen bijgehaald! Wat een drama ^_^
Mogen ze wel wekkers, vriend Peter?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Waar slaat dat nu op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Wie weet....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef anno-i-mus het volgende:
ruzie in scene gezet
Tis wel jammer dat Lieke liegt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vette ruzie tussen Lieke en Syl, Palma en Herma.
Stelletje jaloerse kutwijven!
Go Lieke, laat je niet afzeiken!
Peter, verzin eens een ander woord ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die hoer moet gewoon naar achteren bellen om een wekker te vragen.![]()
Wie is GODVERDOMME?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
"GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN"
Jammer dat je zo schreeuwt, maakt het zo duidelijk ook wat je te zeggen hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN EN ERIC MOET ZICH ER NIET MEE BEMOEIEN VERDOMME IK KAN HIER ZO SLECHT TEGEN EN DIT IS ZO ONRECHTVAARDIG EN LIEKE GING WEL HUUB WAKKER MAKEN EN NIET SYLVIA WAKKER MAKEN EN NU IS LIEKE VERDRIETIG EN PALMA BOOS EN GEKWETST EN DAT STOMME SCHREEUWENDE STEMGELUID VAN ERIC KLINKT OOK WEER EN DAT VIND IK OOK STOM EN NU VIND SYLVIA DOET ZE TE VROEG IS WAKKER GEMAAKT EN IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN EN HERMA MOET OOK EENS NORMAAL DOEN
Ah, Syl is 'jaloers' op liekequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
Sylvia: "ten eerste heb ik het haar niet gevraagd en ten tweede hoef ik haar gezicht niet te zien 's morgens"
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:46 schreef Forme het volgende:
Vindt wel dat Sylvia ontzettend overdreven reageert, ze zakt wel flink bij mij.
Ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
Sylvia zakt nu weer een beetje.
En Eric helemaal, Lieke vanmorgen wel een kus vragen, en nu net doen of hij een hekel aan liej=ke heeft, schijnheil.
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.quote:
Uurtjes slaap stelen is ook gemeen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.
Beetje triest weer van Sylvia om meteen te gaan lopen zeiken waarom Lieke haar wakker maakte.
Een en ander komt trouwens wel een beetje gescript over, om zo een exit voor schoonmaakster Lieke te bewerkstelligen.
En als het niet gescript is daalt mijn achting voor Sylvia met grote snelheid.
Zeikwijf, met je kuisheidsgelofte.
Sylvia heeft een afspraak dat ze om half negen wakker gemaakt wil worden om op tijd voor de paarden te kunnen zorgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:47 schreef mootie het volgende:
Syl werd wel een uur te vroeg wakker gemaakt, of 3 kwartier, zou ik ook best iri vinden!
Kan ik nog geen oordeel over geven, ik weet niet wat er achter gezegd is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Sil zakt in, maarre Lieke die dus de boel loopt te verdraaien blijft nog steeds op hetzelfde voetstuk staan ???
Volgens Palma en Herma kwam Lieke toen ze nog 'achter' waren met het verzoek of ze zowel Sylvia als Huub wakker te maken. Lieke zei dat Sylvia haar had gevraagd om Huub wakker te maken, en dat zij dus aan Palma vroeg ofdat mocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik las net dat Palma Lieke opdracht gegeven had???? Klopt dat niet dan en liegt Lieke dan nu???????????
Precies! Sylvia "Zweefteef" mag weg wat mij betreft en Eric "Ik wil wél alles weten" moet ook optiefen. Ik kan die stemmen niet meer horen!!! Natas moet ook naar haar kindjes. Brian heeft nu wel lang genoeg proefverlof gehad. Jaap mag blijven tot hij het huis uitgegroeid is. Huub naar de Betty Ford kliniek en alle personeel weer gewoon kantoren schoonmaken. Ik seg: Sjon de sjtekkah durruit!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.
Beetje triest weer van Sylvia om meteen te gaan lopen zeiken waarom Lieke haar wakker maakte.
Een en ander komt trouwens wel een beetje gescript over, om zo een exit voor schoonmaakster Lieke te bewerkstelligen.
En als het niet gescript is daalt mijn achting voor Sylvia met grote snelheid.
Zeikwijf, met je kuisheidsgelofte.
Ik kan de verwarring wel zien ontstaan eigenlijk. "Syl vroeg of ik Huub wilde wakker maken." "Oh, Lieke wil Huub en Syl wakker maken."quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens Palma en Herma kwam Lieke toen ze nog 'achter' waren met het verzoek of ze zowel Sylvia als Huub wakker te maken. Lieke zei dat Sylvia haar had gevraagd om Huub wakker te maken, en dat zij dus aan Palma vroeg ofdat mocht.
Aangezien Herma sowieso een leugenachtig stuk vreten is ben ik geneigd om Lieke te geloven.
Ze heeft zelfs duidelijk aangegeven niet te gaan neuken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef danos het volgende:
Ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf de goude kooi probeert in te neuken hoor, kan ook voor de relatie tussen huub, sylvia en erik wat leuks opleveren op deze manier, gebeurt er nog nog eens wat daar.
Heb dat niet mee gekregen.. hoe reageerde Lieke?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub verifieert zelf het verhaal even
[afbeelding]
Psies, denk dat dat zo'n beetje is hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan de verwarring wel zien ontstaan eigenlijk. "Syl vroeg of ik Huub wilde wakker maken." "Oh, Lieke wil Huub en Syl wakker maken."
Gewoon elkaar verkeerd begrepen, waarom zo'n drama maken!
Sylvia zegt tegen Huub (als vergelijking) zou jij het leuk vinden om door Nathanael wakker gemaakt te worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:03 schreef solara4 het volgende:
ja huub wil horen dat sylvia ,lieke niet mag en dat zegt ze niet
wees dan eerlijk en zeg dat gewoon
Ik begrijp Syl wel, ik zou ook niet vrolijk worden als de eerste die ik smorgens zou zien Lieke zou zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub stelt de goeie vraag aan Sylvia: Waarom ben je zo over de zeik als Lieke je wakker maakt?
En Sylvia lult zich een beetje vast: omdat het haar gezicht is dat ik als eerste zie als ik wakker word, en daar heb ik geen zin in.
Zeikerige Doos!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een van de kernpunten van Sylvia is dat ze een half uur te vroeg is wakker gemaakt. En dan komt ineens Palma met het verhaal dat ze daar opdracht voor gegeven heeft ....... Smerige streek van Palma, eerst de ruzie flink voeden en dan pas met dit antwoord komen.
me tooquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp Syl wel, ik zou ook niet vrolijk worden als de eerste die ik smorgens zou zien Lieke zou zijn.
Ja, en nu ineens het verhaal van Sylvia over het niet lenen van haar bikini...... script !quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
Sil heeft al vaak gezegd tegen Huub, dat ze Lieke niet vertrouwd en geen goed gevoel heeft over haar.
en als hij extra wil stoken, dan doet hij dat verkeerd..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef milk-shake het volgende:
kijk nu huub weg is doet rat ook zijn mond ff open....................hij geniet
Huub & Lieke for the win!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef kybe het volgende:
She is voor mij afgelopen,ik ben gewoon weer alleen Huub fan.![]()
![]()
Me too! Ik kan Sylvia en Eric niet meer luchten of zien! Wat vallen die twee seksueel gedepriveerden door het mandje zeg!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef kybe het volgende:
She is voor mij afgelopen,ik ben gewoon weer alleen Huub fan.![]()
![]()
nou dat valt reuze mee....quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef solara4 het volgende:
maar om je dan zo tegen Huub te keren,
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag moeten ze om 14:30 in zomerse kleding verschijnen. "Draai een tag" is de toelichting op de dag-agenda, maar ze weten niet wat het is.
Ja Sylvia zei net ook zoiets van: Kijk het begint nu al met Huub.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:10 schreef jacqjacq het volgende:
silvia en eric zijn misschien ook bang dat lieke huub zal losweken en de kracht van SHE zal verminderen.
in plaats van dit eerlijk te zeggen, een heel zwetsverhaal dat compleet gebaseerd is op miscommunicatie.
ze zullen het wel weer uren gaan uitpraten vandaag
En zowist!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub legt uit hoe zoiets zit.
Waarheid is subjectief, en als je een mening over iemand hebt, zie je alleen akties die de mening bevestigen.
Ik denk dat jou waarhied ook subjectief is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zowist!
Dus kom bij mij niet aan met gezeik over Lieke!![]()
![]()
Als hij andere voldoende ruimte geeft om hun mening te geven, en zich probeert te verplaatsen in de ander, en niet zelf 80 procent aan het woord is, wel ja, idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Polonium-120 het volgende:
zoals huub nu een 'conflict' niet uit de weg gaat en het gesprek voert is de enige en juiste manier.
brian ziet "possibilities"quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Brian zit erbij en slaat het hele verhaal op.
Het wordt eng, maar ik ben het steeds vaker met je eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat jou waarhied ook subjectief is.
Jij ziet alleen positieve dingen over Lieke, haar leugens en manipulaties leg je uit als communicatieve misverstanden.![]()
Ik had een knipoog als PI.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt eng, maar ik ben het steeds vaker met je eens.![]()
Juist, dat zeg ik net, dat mijn waarheid ook subjectief is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat jou waarhied ook subjectief is.
Jij ziet alleen positieve dingen over Lieke, haar leugens en manipulaties leg je uit als communicatieve misverstanden.![]()
K*T ik vergeet die PI steedsquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had een knipoog als PI.![]()
Het was dus een schijnconflict.![]()
Had je zeker weer niet door.
toevoeging: "Als hij gewoon luistert wat de ander zegt"quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij andere voldoende ruimte geeft om hun mening te geven, en zich probeert te verplaatsen in de ander, en niet zelf 80 procent aan het woord is, wel ja, idd.![]()
huub wil zijn mening en visie laten horen. de anderen hadden het al gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij andere voldoende ruimte geeft om hun mening te geven, en zich probeert te verplaatsen in de ander, en niet zelf 80 procent aan het woord is, wel ja, idd.![]()
Dat heb ik dan even gemist maar vind ik een hoopgevend berichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef jacqjacq het volgende:
ik denk toch dat de relatie lieke/huub gaat doodbloeden.
huub heeft negatief advies van zijn beste vrienden uit de kooi (sil en eric) en zijn moeder was ook niet onverdeeld enthousiast.
wij moeten ons wel realizeren dat wij lieke ook niet steeds meemaken, de mensen in de kooi kunnen haar wel op een heel andere manier ervaren dan dat wat wij er van zien op de streams.
misschien is lieke ook wel geen goede keus voor huub, in ieder geval vind ik wel dat ze al heel erg zeurderig was in de gesprekken die we op de streams hebben kunnen volgen.
als ik huub was zette ik er een streep onder, veel te gecompliceerd en hij moet zich blijven aansluiten bij SHE, die zijn voor hem nu van levensbelang
Ze hebben koffie-pauzequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke zit in de tuin met Huub, terwijl ze er toch is om huishoudelijk werk te doen.
* Peter6000 beseft dat bovenstaande opmerking mogelijk voortkomt uit een subjectieve kijk op de dingen.
de anderen houden nu ook pauze, dus het is gerechtvaardigdquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke zit in de tuin met Huub, terwijl ze er toch is om huishoudelijk werk te doen.
* Peter6000 beseft dat bovenstaande opmerking mogelijk voortkomt uit een subjectieve kijk op de dingen.
Lieke heeft pauze, en verkiest haar schaarse minuten te delen met Hupert.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben in het begin toch al een keer gezoend? Dat zal wel een eens maar nooit weer actie zijn geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
eigenlijk doet hij exact hetzelfde met lieke zoals hij met silvia doet. het enige verschil is dat hij lieke wel mag zoenen.
maar het zoenerige, aaierige en flirterige is exact hetzelfde, bij silvia lijkt hij nog wel iets meer aanhankelijk op dat soort momenten.
ik denk dat sil dus heel erg de boot afhoudt, en tja, dan gaat hij op zoek naar een vervangster.
als sil maar een keer het initiatief zou nemen tot een zoen, dan is bij huub het hek van de dam en is lieke directe history
Zowist.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
eigenlijk doet hij exact hetzelfde met lieke zoals hij met silvia doet. het enige verschil is dat hij lieke wel mag zoenen.
maar het zoenerige, aaierige en flirterige is exact hetzelfde, bij silvia lijkt hij nog wel iets meer aanhankelijk op dat soort momenten.
ik denk dat sil dus heel erg de boot afhoudt, en tja, dan gaat hij op zoek naar een vervangster.
als sil maar een keer het initiatief zou nemen tot een zoen, dan is bij huub het hek van de dam en is lieke directe history
Ik heb medelijden met de mouton van Jaap's bed..daar heeft zich een heel nieuw ecosysteem ontwikkeld van al dat zweet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke moet de slaapkamer van Huub en Eric doen.
De meest gore slaapkamer, dus.
in een spel zoals deze lijkt mij dat zeer onverstandig. huub moet niet zo'n brian etiket krijgen. (brian gebruikt natasja als back up, amanda om te neuken en jaap als aanvulling op het denkwerk en als uitvoerder.) Huub moet samenwerken met sylvia om het spel te winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
Daarom zijn alle bedden afgelopen zaterdag behandend door een huismijtoloog .......quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mouton van Jaap's bed..daar heeft zich een heel nieuw ecosysteem ontwikkeld van al dat zweet.
Die Belgische plaatsnamen zijn meestal lange Franse woorden, moeilijk om te onthoudenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef mootie het volgende:
Hoe kan Amanda nou niet weten in welke plaats haar moeder woont..........
'objectieve' modus: Dat zou idd best kunnen. Het komt verhaaltechnisch iig wel heel goed uit allemaal, da's helemaal waar!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef Mika25 het volgende:
Relatie tussen Huub en Lieke : gescript
Jaloezie van Sylvie : gescript
Of dachten jullie dat het "toeval" was dat Lieke juist Sylvia wakker ging maken? Personeel heeft dat nog nooit gedaan met uitzondering van Yvonne/Palma, en juist nu wel?
Geheugenprobleempje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef mootie het volgende:
Omdat ze slim isquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef mootie het volgende:
De relatie hoeft niet gescript te zijn vanuit de redaktie, maar zowel Lieke en Huub maken misbruik van elkaar. Lieke is gewoon een mediageile hoer, en Huub wilt TV momenten creeren. Maar "echt" is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk niet dat het gescript is, maar wel dat het geen 'leuke en gezellige' relatie is. Ik hou niet van mensen die gelijk over 'iets' spreken..daar begin je normaal pas na een paar weken/maanden over?
De hele groep doet dat momenteel, dat is normaal sociaal gedrag als een groep mensen met elkaar aan het praten zijn. Maar Sylvia mag dat blijkbaar niet...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:45 schreef Sporti het volgende:
Silvia weer met haar sterke verhalen over haar sociale leven buiten![]()
Heeft Sylvia jou ooit afgewezen in het verleden? Want je zit nu allemaal onzin te verzinnen. Best wel opmerkelijk dat Sylvia, die rustig en "saai" is, zoveel haat kan oproepen in mensen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:51 schreef Sporti het volgende:
Er luisterd echt niemand naar Silvia gewoon omdat het nep is![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De relatie hoeft niet gescript te zijn vanuit de redaktie, maar zowel Lieke en Huub maken misbruik van elkaar. Lieke is gewoon een mediageile hoer, en Huub wilt TV momenten creeren. Maar "echt" is het in ieder geval niet.
Kom op zeg....als je niet mee doet aan de Silvia verering wil dat nog niet zeggen dat je iemand haat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Sylvia jou ooit afgewezen in het verleden? Want je zit nu allemaal onzin te verzinnen. Best wel opmerkelijk dat Sylvia, die rustig en "saai" is, zoveel haat kan oproepen in mensen...
Dat geld voor het gehele programma, maar hoor jij iemand klagen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De relatie hoeft niet gescript te zijn vanuit de redaktie, maar zowel Lieke en Huub maken misbruik van elkaar. Lieke is gewoon een mediageile hoer, en Huub wilt TV momenten creeren. Maar "echt" is het in ieder geval niet.
Lieke is niet vies van wat media-aandacht, maar dat is niemand daar in die Kooi. Ook Palma niet, ook Herma niet, ook Brenda niet, etc etc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |