Kickt ze op Brian?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van Deborah Pannekoek mag Brainless alles, je weet toch!
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
Brian wil niet dat ze met Huub danst,vooral niet met Huub.
Ja en maar zij hebben ook geen relatie hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansen![]()
Daar heeft het alle schijn van. Ze is anti-Huub en Sylvia, en duidelijk pro-Brainless en Natasia.quote:
Die stem van die palmaquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef mootie het volgende:
Er worden getuigen bijgehaald! Wat een drama ^_^
Mogen ze wel wekkers, vriend Peter?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Waar slaat dat nu op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Wie weet....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef anno-i-mus het volgende:
ruzie in scene gezet
Tis wel jammer dat Lieke liegt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vette ruzie tussen Lieke en Syl, Palma en Herma.
Stelletje jaloerse kutwijven!
Go Lieke, laat je niet afzeiken!
Peter, verzin eens een ander woord ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die hoer moet gewoon naar achteren bellen om een wekker te vragen.![]()
Wie is GODVERDOMME?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
"GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN"
Jammer dat je zo schreeuwt, maakt het zo duidelijk ook wat je te zeggen hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN EN ERIC MOET ZICH ER NIET MEE BEMOEIEN VERDOMME IK KAN HIER ZO SLECHT TEGEN EN DIT IS ZO ONRECHTVAARDIG EN LIEKE GING WEL HUUB WAKKER MAKEN EN NIET SYLVIA WAKKER MAKEN EN NU IS LIEKE VERDRIETIG EN PALMA BOOS EN GEKWETST EN DAT STOMME SCHREEUWENDE STEMGELUID VAN ERIC KLINKT OOK WEER EN DAT VIND IK OOK STOM EN NU VIND SYLVIA DOET ZE TE VROEG IS WAKKER GEMAAKT EN IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN EN HERMA MOET OOK EENS NORMAAL DOEN
Ah, Syl is 'jaloers' op liekequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
Sylvia: "ten eerste heb ik het haar niet gevraagd en ten tweede hoef ik haar gezicht niet te zien 's morgens"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |