Kickt ze op Brian?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van Deborah Pannekoek mag Brainless alles, je weet toch!
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef kybe het volgende:
Brian wil niet dat ze met Huub danst,vooral niet met Huub.
Ja en maar zij hebben ook geen relatie hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ja zeg... niet met iemand mogen dansen![]()
Daar heeft het alle schijn van. Ze is anti-Huub en Sylvia, en duidelijk pro-Brainless en Natasia.quote:
Die stem van die palmaquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef mootie het volgende:
Er worden getuigen bijgehaald! Wat een drama ^_^
Mogen ze wel wekkers, vriend Peter?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Waar slaat dat nu op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is gewoon een luie hoer.
Te lui om een wekker te zetten.
Wie weet....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef anno-i-mus het volgende:
ruzie in scene gezet
Tis wel jammer dat Lieke liegt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vette ruzie tussen Lieke en Syl, Palma en Herma.
Stelletje jaloerse kutwijven!
Go Lieke, laat je niet afzeiken!
Peter, verzin eens een ander woord ........quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die hoer moet gewoon naar achteren bellen om een wekker te vragen.![]()
Wie is GODVERDOMME?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
"GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN"
Jammer dat je zo schreeuwt, maakt het zo duidelijk ook wat je te zeggen hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Peter6000 het volgende:
GODVERDOMME MOET HAAR MOND HOUDEN EN ERIC MOET ZICH ER NIET MEE BEMOEIEN VERDOMME IK KAN HIER ZO SLECHT TEGEN EN DIT IS ZO ONRECHTVAARDIG EN LIEKE GING WEL HUUB WAKKER MAKEN EN NIET SYLVIA WAKKER MAKEN EN NU IS LIEKE VERDRIETIG EN PALMA BOOS EN GEKWETST EN DAT STOMME SCHREEUWENDE STEMGELUID VAN ERIC KLINKT OOK WEER EN DAT VIND IK OOK STOM EN NU VIND SYLVIA DOET ZE TE VROEG IS WAKKER GEMAAKT EN IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN EN HERMA MOET OOK EENS NORMAAL DOEN
Ah, Syl is 'jaloers' op liekequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
Sylvia: "ten eerste heb ik het haar niet gevraagd en ten tweede hoef ik haar gezicht niet te zien 's morgens"
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:46 schreef Forme het volgende:
Vindt wel dat Sylvia ontzettend overdreven reageert, ze zakt wel flink bij mij.
Ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
Sylvia zakt nu weer een beetje.
En Eric helemaal, Lieke vanmorgen wel een kus vragen, en nu net doen of hij een hekel aan liej=ke heeft, schijnheil.
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.quote:
Uurtjes slaap stelen is ook gemeen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.
Beetje triest weer van Sylvia om meteen te gaan lopen zeiken waarom Lieke haar wakker maakte.
Een en ander komt trouwens wel een beetje gescript over, om zo een exit voor schoonmaakster Lieke te bewerkstelligen.
En als het niet gescript is daalt mijn achting voor Sylvia met grote snelheid.
Zeikwijf, met je kuisheidsgelofte.
Sylvia heeft een afspraak dat ze om half negen wakker gemaakt wil worden om op tijd voor de paarden te kunnen zorgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:47 schreef mootie het volgende:
Syl werd wel een uur te vroeg wakker gemaakt, of 3 kwartier, zou ik ook best iri vinden!
Kan ik nog geen oordeel over geven, ik weet niet wat er achter gezegd is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Sil zakt in, maarre Lieke die dus de boel loopt te verdraaien blijft nog steeds op hetzelfde voetstuk staan ???
Volgens Palma en Herma kwam Lieke toen ze nog 'achter' waren met het verzoek of ze zowel Sylvia als Huub wakker te maken. Lieke zei dat Sylvia haar had gevraagd om Huub wakker te maken, en dat zij dus aan Palma vroeg ofdat mocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik las net dat Palma Lieke opdracht gegeven had???? Klopt dat niet dan en liegt Lieke dan nu???????????
Precies! Sylvia "Zweefteef" mag weg wat mij betreft en Eric "Ik wil wél alles weten" moet ook optiefen. Ik kan die stemmen niet meer horen!!! Natas moet ook naar haar kindjes. Brian heeft nu wel lang genoeg proefverlof gehad. Jaap mag blijven tot hij het huis uitgegroeid is. Huub naar de Betty Ford kliniek en alle personeel weer gewoon kantoren schoonmaken. Ik seg: Sjon de sjtekkah durruit!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat weten alleen degenen die er 'achter' bij waren.
Beetje triest weer van Sylvia om meteen te gaan lopen zeiken waarom Lieke haar wakker maakte.
Een en ander komt trouwens wel een beetje gescript over, om zo een exit voor schoonmaakster Lieke te bewerkstelligen.
En als het niet gescript is daalt mijn achting voor Sylvia met grote snelheid.
Zeikwijf, met je kuisheidsgelofte.
Ik kan de verwarring wel zien ontstaan eigenlijk. "Syl vroeg of ik Huub wilde wakker maken." "Oh, Lieke wil Huub en Syl wakker maken."quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens Palma en Herma kwam Lieke toen ze nog 'achter' waren met het verzoek of ze zowel Sylvia als Huub wakker te maken. Lieke zei dat Sylvia haar had gevraagd om Huub wakker te maken, en dat zij dus aan Palma vroeg ofdat mocht.
Aangezien Herma sowieso een leugenachtig stuk vreten is ben ik geneigd om Lieke te geloven.
Ze heeft zelfs duidelijk aangegeven niet te gaan neuken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef danos het volgende:
Ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf de goude kooi probeert in te neuken hoor, kan ook voor de relatie tussen huub, sylvia en erik wat leuks opleveren op deze manier, gebeurt er nog nog eens wat daar.
Heb dat niet mee gekregen.. hoe reageerde Lieke?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub verifieert zelf het verhaal even
[afbeelding]
Psies, denk dat dat zo'n beetje is hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan de verwarring wel zien ontstaan eigenlijk. "Syl vroeg of ik Huub wilde wakker maken." "Oh, Lieke wil Huub en Syl wakker maken."
Gewoon elkaar verkeerd begrepen, waarom zo'n drama maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |