Wel van Gaby ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou noooooit van Lieke willen dromen!![]()
Ook niet nee. Ik ben meer van de mannen...Ik ben btw een VROUW!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel van Gaby ?
[afbeelding]
En dat zeg je nu pas...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook niet nee. Ik ben meer van de mannen...Ik ben btw een VROUW!![]()
![]()
![]()
Ja Ian, het is weer topquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Ian_Nick, OT is weer geweldig![]()
Noooooooouw!!!!!!!!!!!!!!! Niet zo doen jij he!quote:
Graaaaaaaaaag!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Ian bedankt voor je moeite hoor, maar ga je in all je openingen Brain bashen?
Daar heeft Brian niemand voor nodig, dat doet ie zelf welquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Want anders.........quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Noooooooouw!!!!!!!!!!!!!!! Niet zo doen jij he!![]()
![]()
Eindelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja Ian, het is weer topJe mag gaan slapen, doe ik ook trouwens
Graag gedaan hoor, en wat ervaar jij precies als Brian bashen in mijn OP?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:54 schreef Sammy-S het volgende:
Ja ze zou mij geld moeten geven ipv ik haar....quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:56 schreef Sammy-S het volgende:
Wat is die Gaby lelijk, trouwens. Ja, kom maar op... hehehe
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !quote:
JE MOEDER! Zow, hebben we dat ook weer uit de wegquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:56 schreef Sammy-S het volgende:
Wat is die Gaby lelijk, trouwens. Ja, kom maar op... hehehe
Moet daarom die foto hier 5 x staan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !
[afbeelding]
Wat ben jij ziek zeg... gristusquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
JE MOEDER! Zow, hebben we dat ook weer uit de weg![]()
![]()
Ik hoop maar dat hij Gaby niet heeft meegesleept naar zijn piratenhol!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt helemaal, LS alias MrDavenport afgelopen zondag tijdens de nowlive.eu middag !
[afbeelding]
Ik of Morwen (moran?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja rel mijn met moeite samengestelde COS even vol!![]()
lijkt erop, daagquote:Op woensdag 28 maart 2007 03:21 schreef Lipsch het volgende:
wat nou, slaap alles?
Ja, das lekker ontopicquote:
Laatste kans op nachtelijke humor dus nu helemaal verpest...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is wakker van geworden van de heftige verhalen/kreten van Japio. Hij trekt Amanda wat meer naar het midden van het bed, ze viel er bijna uit ....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laatste kans op nachtelijke humor dus nu helemaal verpest...![]()
Nu al wakker!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:37 schreef Prospera het volgende:
Goedenmorgen![]()
Bong als je er bent, kan je een directe link geven naar de hyperwarp ?![]()
Ik moest zo nodig weer mijn pc opschonen![]()
Nee werd net wakker, waar kom jij vandaan, al je Cossen uitgeslapen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al wakker!?
Je ging net naar bed!?![]()
Neuh, duik nu me nest in...quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee werd net wakker, waar kom jij vandaan, al je Cossen uitgeslapen?
Spannend ? vertel !quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef mootie het volgende:
Dat wakkermaakritueel van Syl is echt geweldig!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef mootie het volgende:
Dat wakkermaakritueel van Syl is echt geweldig!![]()
Wat een eenzijdig beeld toch weer, jammer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef schizolientje het volgende:
collumn Hugo Borst in AD vandaag die zegt in een uitzending te zappen van DGK
een deel uit dit stuk:
Pesten in Abu Ghraib, maar ook op tien.
Wie nu naar de Gouden Kooi kijkt weet niet wat hij ziet. De bewoners zieken elkaar de villa uit. Ene Huub doet zijn handen vol met spuug en veegt dat steeds in het gezicht van ene Brian. Die Huub tikt hem ook steeds zachtjes met een vlakke hand in het gezicht. Hij hoopt op een geweldsexplosie. Want wie slaat of trapt vliegt het programma uit.
Heel de dag door lopen de bewoners elkaar te sarren. Soms fysiek, meestal verbaal. Elke subtiliteit die nodig is voor een goed staaltje psychologische oorlogsvoering ontbreekt. Er worden zelfs discriminerende opmerkingen gemaakt; over etniciteit, over lichaamsomvang. ' s Nachts gaat het gewoon door. Plotseling de muziek keihard aan om zo de ander uit zijn slaap te houden.
Dat het in Abu Ghraib gebeurd weten we, maar het is ook te zien op Tien.
Die Brian heb ik wanhopig zien huilen. Hij is soms een zenuwinzinking nabij en heeft moordfantasieen. Het ergste is: kinderen zien om half acht ' s avonds dat pesten normaal is.
Hou dit niveau vast, kapitein de Mol, tot het bittere, ijskoude einde.
toch duidelijk iemand die alleen de uitzending kijktquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig beeld toch weer, jammer...
Lieke:"Ik weet waar ik instap".quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:57 schreef Yollie het volgende:
Lieke heeft allemaal waarschuwingen gehad van haar omgeving, maar ze gaat met Huub door.
Dat is een bevestiging van mijn vermoeden....
Natasia en Lieke aan haar bed, beiden maar praten en praten en zachtjes duwen. Syl, wakker worden, ben je wakker, hoor je me, ga je zo opstaan?quote:
Dat is Erics taakquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:19 schreef blomst het volgende:
Doet Huub zijn zwembroek wel eens uit?
En ik wou dat ik zo'n goddelijke blonde wekservice-spetter had!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Ik wou dat ik opstond met zo'n humeur, gezellig hoor!
Van Deborah Pannekoek mag Brainless alles, je weet toch!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:26 schreef anno-i-mus het volgende:
brian ......... fluisteren mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |