geen verschil met A&F, zelfde kwaliteit voor zowel t-shirts als overhemdenquote:
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Hollister is een dochterbedrijf van A&F, de collecties zijn meestal bijna hetzelfde als van A&F maar dan meer gericht op de surfers stijl.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
Misschien heb ik het even gemist in een vorig topic, maar wat is precies het verschil/ verband tussen Hollister en A&F, de style van de shirts enzo vind ik redelijk overeenkomen?
Toppie!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef mvankooten het volgende:
Ik ben bezig met de dingen op te zetten, wanneer ik iets duidelijk heb; post ik het hier.
Maak euro's van de dollars.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse voor je inkoopactie. heb wat tshirts van america today, en wil wel wat polo's erbij.
aangezien ik niet zo bekend ben met die inkoopacties, wat gaat me me bovenop die prijzen van aberrombie.com kosten?
+ een beetje...quote:
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig hebquote:
Toen ik in de States was, vond ik die van A&F strakker zitten dan Hollister. Hollister is veel meer Loose Fit, vond ik. Misschien is het inmiddels veranderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ook ervaring (of iemand anders) met polo's van A&F en Hollister? Ik heb een Hollister polo in maat M die me net een tikkeltje TE muscle fit is, twijfel dus of ik een A&F polo nu M of L nodig heb
bij de t-shirts merk ik geen verschil in maat tussen de merken
Hee die heb ik in de Laguna beach versie besteld ! Ben benieuwd hoe het zit met de maten t.o.v. A&F ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Ace1 het volgende:
Maar weer eens een bestelling geplaatst:
[afbeelding]
Via Ellen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef DoimeN het volgende:
Yeah, bestelling is naar nederland gestuurd!!:PD![]()
Ik draag Ralph Lauren en Tommy Hilfiger in maat S, polo's, overhemden, vesten, truien, etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Moltisanti_ het volgende:
Hey, leuk topic.
Ik kan via vrienden in Belgie makkelijk kleding bestellen aangezien ze het niet naar Nederland versturen. Het enige probleem is; de maten..
Mijn Ralp Lauren overhemden zijn meestal XL 17 - 43 / 17,5 - 44 custom fit.
Bij polo's van Tommy en Ralph is het meestal L/XL. Nu is het dus wat lastig om zo maar op die maten te gaan bestellen. Ik wil ze niet te groot hebben maar omdat ik erg groot ben moet ik zeker de lengte hebben, maar ik wil het natuurlijk niet te wijd.
Iemand iedeeen, suggesties?
Volgens mij is dat 'tracking code' shit een internationaal systeem. Ze bliepen op elk centrum die pakketjes, en dat wordt doorgegeven aan de desbetreffende partijen. Dus ja, je moet zo'n pakketje wel kunnen traceren tot de TNT lijkt me, anders weet usps zelf ook niet waar hun pakketjes zijn. Zodra hij bij TNT is is hij maximaal 48 uur later in huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Albee het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die tracking via usps.com ?? Houden ze dat bij totaan het pakketje de usa verlaat, of ook nog verder ? Mijn tracking geeft aan dat het pakketje op 27maart de usa verlaten heeft... Vind ik wel lang duren dan, normaal heb ik pakketjes al wel met 5 dagen binnen uit de usa.
jupquote:
sorry hoor maar zo is A&F bij de meeste kledingstukken uit de collectie.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef DoimeN het volgende:
Sorry hor maar ik vind het merk er wel erg groot opstaanje bent toch geen utihangbord
![]()
ja het ging me ook vooral om de kleuren, en dan nog voor maar $19.90 ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Leuke shirts, vind die gele ook mooi. Ben ook van plan om een gele te bestellen, lekker kleurtje als je een beetje bruin bent in de zomer![]()
als dat zo is dan is dat wel heel relaxt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
Ze versturen idd gewoon weer (mits account), heb voor m'n vriendin wat besteld en kreeg meteen een mailtje met die billing bevestiging. gewoon niet op reageren en nu is alles al onderweg met fed ex en wordt geacht 10 april aan te komen
iemand nog interesse in twee Hollister t-shirtszal wel ff foto's en maten maken en een V&A topic maken
Bij de meeste t-shirts wel ja. Mocht die inkoop-actie nog van de grond komen ben ik ook voornamelijk van plan om overhemden te kopen. Voel me altijd wat ongemakkelijk bij zo'n enorm logo op m'n shirt...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
sorry hoor maar zo is A&F bij de meeste kledingstukken uit de collectie.![]()
ach, als je het mooi vind moet je niks aantrekken van wat anderen ervan kunnen denken als ze je ermee zien lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij de meeste t-shirts wel ja. Mocht die inkoop-actie nog van de grond komen ben ik ook voornamelijk van plan om overhemden te kopen. Voel me altijd wat ongemakkelijk bij zo'n enorm logo op m'n shirt...![]()
ja FedEx is de standaard koerier van A&F voor internationale verzendingen, de verzendkosten van mijn bestelling waren $39.95 omdat mijn totaal minder dan $100 was, als je daarboven komt dan komt er $10 per $100 bij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef Albee het volgende:
Betaal je extra hoge verzendkosten ofzo voor FedEx, als die verzending zo snel is als jullie zeggen? Of is FedEx de standaard koerier van A&F ofzo ?? Mijn bestelling is al 11 dagen onderweg inmiddels![]()
ik had al een account toen je nog gewoon Netherlands in de lijst kon kiezen, nu kan dat niet meer maar aangezien mijn adres is opgeslagen in het systeem met Netherlands als land komt het er gewoon automatisch bij te staan wanneer ik de bestelling plaats. ik kan het adres dus niet wijzigen want dan moet ook het land gewijzigd worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef wht het volgende:
Maar wat hebben jullie dan bij country staan?
Want bij mij staat er dan, select one
Als je toen ook al je adresgegevens had opgeslagen dan kun je gewoon dat adres kiezen en dan staat er NL onder de rest van je adres wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Je moet dan dus eerst inloggen en dan via quick checkout afrekenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef wht het volgende:
Ik had ook al een account toen er nog werd verstuurd.
Maar nu staat er bij mij select one
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.htmlquote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Moltisanti_ het volgende:
Hey, leuk topic.
Ik kan via vrienden in Belgie makkelijk kleding bestellen aangezien ze het niet naar Nederland versturen. Het enige probleem is; de maten..
Mijn Ralp Lauren overhemden zijn meestal XL 17 - 43 / 17,5 - 44 custom fit.
Bij polo's van Tommy en Ralph is het meestal L/XL. Nu is het dus wat lastig om zo maar op die maten te gaan bestellen. Ik wil ze niet te groot hebben maar omdat ik erg groot ben moet ik zeker de lengte hebben, maar ik wil het natuurlijk niet te wijd.
Iemand iedeeen, suggesties?
Bestel gewoon zelf via Ellen. Al die vragen over een IA die toch niet van de grond komtquote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef Ednet het volgende:
Nog nieuws mbt IA?
Qua shirt (hemd) zit ik op maat 38 ongeveer, soms 39. Dan heb ik het over de maat waarin shirts normaal gesproken gemeten worden. Met 'informele' shirts wordt de maat vaak aangegeven in s/m/l, waarbij ik over het algemeen op M zit. Die polo van abercrombie is L en die zit me geweldig, vandaar dat ik het vermoeden heb dat de Amerikaanse shirts ook wat groter vallen, en vroeg ik me af welke maat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef Ednet het volgende:
Casparovv, welke maat gebruik je normaal met 'nederlandse' merken?
Als je een A&F polo in maat L draagt dan zit een A&F overhemd in maat L waarschijnlijk ook goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Qua shirt (hemd) zit ik op maat 38 ongeveer, soms 39. Dan heb ik het over de maat waarin shirts normaal gesproken gemeten worden. Met 'informele' shirts wordt de maat vaak aangegeven in s/m/l, waarbij ik over het algemeen op M zit. Die polo van abercrombie is L en die zit me geweldig, vandaar dat ik het vermoeden heb dat de Amerikaanse shirts ook wat groter vallen, en vroeg ik me af welke maat ik nodig heb.
Heb mijn t-shirts binnen gekregen vandaag, ik had ze op 4-4-2007 besteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef Albee het volgende:
Betaal je extra hoge verzendkosten ofzo voor FedEx, als die verzending zo snel is als jullie zeggen? Of is FedEx de standaard koerier van A&F ofzo ?? Mijn bestelling is al 11 dagen onderweg inmiddels![]()
Maak daar eens een foto van anders?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Albee het volgende:
Ow dat is netjes ! Kreeg ze ook binnen vandaag... En ja hoor, 44 euro dokken aan de postbode!Dus uitendelijk dikke 100euro aan verzend en service kosten helaas.
En ik had deze besteld : [afbeelding]
Nou dat is dus gewoon een hele andere afbeelding. Wel gewoon zelfde artikelnaam enzo heb ik op de kaartjes en stickers staan. Wat ik gekregen heb vind ik helemaal niet zo mooi haha
Kost hem waarschijnlijk meer dan hij lief is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef DoimeN het volgende:
Wtf je hebt een ander model gekregen die je wilde? Dan zou ik ff gaan klagen he.
Ja dat dacht ik dus ook ! Vond hem vet nep lijken... Heb hem gewoon zelf via A&F besteld en naar Ellen laten versturen, lijkt me toch niet dat zij daar mee loopt te kloten .. Polo en shirt zijn wel gewoon prima.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef JopJuh het volgende:
Ebay ?
Vergelijk dat AF logo met dat SMALL en die tekst maar met het orgineel. Op die van jou staat bijv. Made in China en dat staat niet op het orgineel, daarnaast heb jij een lichtbruin lijntje eromheen en het orgineel is zwart ...
Zou bijna zeggen fake ....
Het kan best dat iemand deze heeft besteld en toen een neppe naar A&F terug heeft gestuurd, daar merken ze bijna niets van, het is ook al vaak in de winkel gebeurd dat ze gewoon een neppe terugbrengen in plaats van de echte die ze daar gekocht hadden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Albee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook ! Vond hem vet nep lijken... Heb hem gewoon zelf via A&F besteld en naar Ellen laten versturen, lijkt me toch niet dat zij daar mee loopt te kloten .. Polo en shirt zijn wel gewoon prima.
quote:Nope I am pretty sure thats the real deal. I dont have my navy here right now but the tags match up to my grey...
quote:that's the real deal......the newer ones arent as dark, like the website photo.
quote:It looks the same to me, did he think it was going to be that dark? everything is pretty faded now. The older stuff used to be that dark, but not anymore.
quote:its the same thing. things are always different in pictures/on different monitors. why does he think it's fake? the way home office works, it really shouldnt be possible to make that kind of a mistake. even in my store people have tried to return fakes and they've been caught in 0.001 seconds. i'm sure home office would have an even keener eye for the thing. not to mention there isnt a line of nagging customers to deter them from properly checking everything. and all the stuff comes new in plastic bags
Aah kijk eens aan, gaan die reacties over mijn vest of over die rode SatanicWarrior ??quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Update:
Volgens een aantal personen uit de USA die dit vest ook hebben is hij echt:
Dit zijn hun reacties op mijn vraag of hij misschien nep was:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja dit gaat over dat donkerblauwe vest van jou. Het is wel dezelfde als op de website foto maar is in het echt veel minder mooi, ik vind die letters ook veel mooier op de website foto.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Albee het volgende:
[..]
Aah kijk eens aan, gaan die reacties over mijn vest of over die rode SatanicWarrior ??
Naja dan zal het wel goed zijn, dan valt hij me gewoon heel zwaar tegen haha, en toch kan ik me niet voorstellen dat dit hetzelfde vest is als op de foto van A&F... maargoed niets aan te doen![]()
Als je ervan af wilt, dan heb ik wel bijzondere interesse in het vest!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Albee het volgende:
[..]
Aah kijk eens aan, gaan die reacties over mijn vest of over die rode SatanicWarrior ??
Naja dan zal het wel goed zijn, dan valt hij me gewoon heel zwaar tegen haha, en toch kan ik me niet voorstellen dat dit hetzelfde vest is als op de foto van A&F... maargoed niets aan te doen![]()
Oke thnx man voor de research !quote:Op donderdag 12 april 2007 12:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja dit gaat over dat donkerblauwe vest van jou. Het is wel dezelfde als op de website foto maar is in het echt veel minder mooi, ik vind die letters ook veel mooier op de website foto.
Misschien wil ie hem wel van je overnemen voor dat bedrag wat jij ervoor betaald hebt, heb je alsnog al je geld terug.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Albee het volgende:
[..]
Oke thnx man voor de research !Begon echt te twijfelen aan de echtheid.. Letters zijn inderdaad veel minder mooi.
Maar nee sorry ik doe hem niet weg.. Dat ding heeft me nu zoveel geld gekost, met die extra douane heffingen enzo.. Dan ga ik hem niet wegdoen, dat geld dat hij me uiteindelijk gekost heeft krijg ik dan toch nooit meer terug, dan vind ik het zonde en hou ik hem liever![]()
ellen.den.otter[apenstaartje]fromus2eu.comquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef yellowcat het volgende:
Hoe kan ik met Ellen in contact komen? Heb namelijk niet zoveel zin meer om te gaan wachten op een IA, dus dan maar zelf doen...
Kan niet, A en F heeft problemen met de douane in NL. Wat je wel kan doen is de hierboven genoemde Ellen mailen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Casahvcc het volgende:
Hallo,
Even een vraagje.
Als ik iets wil bestellen via de site kan ik nergens het land Nederland vinden.
Op welke wijze kan ik dus mijn bestelling doorvoeren?
Ja, ik heb samen met iemand anders besteld, hij had 7 artikelen en ik 5, in totaal 12 dus, nu maar hopen dat de bestelling weer verzonden wordt.quote:
kreeg je ook weer die standaard "shipping adress approval mail"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
Onze is 3 april verstuurt door Ellen en is er nu de 17de nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
Ik heb de 3e mijn bestelling bij Ellen doorgegeven... Ze heeft het afgelopen zaterdag (14e) naar mij gestuurd. Moet dus nog wel ff wachten denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onze is 3 april verstuurt door Ellen en is er nu de 17de nog steeds niet![]()
ja, weer die billing address confirmation, maar gewoon niet op gereageerd, en vanochtend is de bestelling door FedEx opgepikt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
kreeg je ook weer die standaard "shipping adress approval mail"?
ja das het vervelende aan bestellen via ellen, die lange wachttijd, ik heb het nu gelukkig steeds binnen een week al binnen als ik direct van abercrombie.com bestel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kan je het pakketje niet traceren via www.usps.com?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen track/tracenummer, maarja komt vanzelf wel een keer hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:25 schreef Phraze het volgende:
[..]
Kan je het pakketje niet traceren via www.usps.com?
Vandaag is mijn pakketje in Nederland aangekomen dus hopelijk wordt deze morgen geleverd!
Het pakketje is op 10 april door Ellen verzonden....
PS: Normaal gesproken duurt het zo'n 7 á 10 dagen voordat het pakketje in Nederland wordt afgeleverd zei Ellen!
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
15 april besteld, vandaag 19 april wordt mijn bestelling geleverd, de chaffeur is al onderweg.
Het pakket is vanochtend om 7:41u aangekomen bij de FedEx in Amersfoort, en 2 uur later op FedEx-voortuig voor bezorging.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?
Volgens mij heeft FedEx (net als DHL) afspraken met de douane over het wel of niet checken/vasthouden van pakketten. Dit betekend dus niet dat je er geen heffing over hoeft te betalen. Dat heeft FedEx als het goed is zelf geregeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDSquote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef JopJuh het volgende:
Arrived Abroad, April 12, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
Bullet Into Foreign Customs, April 12, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
douane schiet eens op ?![]()
Ja maar hoe langquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
![]()
DOUANE! Dan kan het bij mij nog wel een poos gaan duren......
Zijn er nog mensen hier die ook via Ellen hebben besteld en kunnen vertellen hoelang het duurde voordat het pakketje over was?
Ik heb 2 keer via haar besteld, de eerste keer was het 13 dagen en de tweede keer iets van 14 dagen ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen hier die ook via Ellen hebben besteld en kunnen vertellen hoelang het duurde voordat het pakketje over was?
Bij mij was het ook zoiets.. maar nu duurd het al 17 dagen... Zal er wel aan liggen dat ik van 2 sites heb besteld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer via haar besteld, de eerste keer was het 13 dagen en de tweede keer iets van 14 dagen ofzo.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
![]()
DOUANE! Dan kan het bij mij nog wel een poos gaan duren......
Zelfde bij ons dan denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]wil je niet bang maken maar als jij niet gaat bellen sturen ze het gewoon retour afzender
![]()
Dus ga maar bellen zou ik zeggen.
Wedden dat ze geen certificaat van origine hebben.
Je moet ze dan een lijst sturen met de artikelen zoals ze vermeld staan op jouw bestelling formulier en dan met de hand er achter zetten wat het precies is. BV polo of overhemd. En de douane toestemming geven om de zending open te maken om het te controleren aan de hand van jouw pakbon![]()
Dat is snel! Ik heb het eerder besteld en nog niet binnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef briaho het volgende:
Ik heb 6 april besteld bij ellen, eergister ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |