Klinkt goed op dat topless gaylords na danquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
Zag overal op de bussen staan dat ze die shop hadden geopend. Echt de KUTSTE winkel ever. Luide 'loungemuziek', nauwelijks verlichting, doolhof van kamertjes, je moet wel meelopen met de stroom, topless gaylords en wannabe-lolitas, drukker dan de Bijenkorf met uitverkoop en 60pond voor n polo die 50$ kost in de US
Welke kleur van die Deer Brook polo's bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Ooooo dees wil ik! Wie gaat er binnekort bestellen en wil deze polo erbij doen? Is beetje duur qua service kosten etc om alleen dit te bestellen..
Ik weet het haast zeker van welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Weet je al wat je wilt hebben, of moet je dit nog uitzoeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik weet het haast zeker van wel!
*Meld zich![]()
Hallo,quote:
Ja graag, vooral voor Hollister-kleding.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef mvankooten het volgende:
Hallo Fokkers;
ik ben bezig met een inkoopactie op te zetten voor Abercrombie & Fitch en Hollister Co kleding.
Mijn tante regelt de verzending vanuit Amerika.
Is hier interesse voor?
Hollister shirtjes zijn nog nite binnenquote:Op zondag 1 april 2007 16:25 schreef Ace1 het volgende:
Is er al iemand (adelante?) die het verschil weet tussen de goedkopere en iets duurdere Hollister Tshirts? En of die ook nog verschillen qua stof met de A&F stof?
Als er uberhaupt een IA van de grond komt is het meestal beperkt tot 2 of 3 kledingstukken per persoon. Dit vanwege de maximale waarde die verzonden mag worden. (volgens mij 1000 euro/dollar?)quote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef Bolter het volgende:
Oe, ik wil ook mee doen! Ws. voor een polo, shirt of 2 en wat shorts!Yesss inkoopactie.
Mocht je m'n mail willen of iets dergelijks hoor ik het wel!
Bij mijn acties kwam er altijd 19 % BTW en 12 % invoerheffing bij. En aangezien die 19 procent over die 12 procent geheven wordt kom je uit op ongeveer 33 %. Voordeel voor jou is nu natuurlijk wel dat de waarde moeilijker te bepalen is dan met een officieele factuur van zo'n inkoopactie, maak daar gebruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar hier kan dus meer bij komen als de douane het pakt? En hoeveel dan?
Geen 12 % invoerheffing?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
Gewoon 19% over de waarde die de douane vaststelt.
Bij mij hadden ze de laatste keer een waarde van ¤75 vastgesteld.En daar moest ik dus 19% btw over betalen.
Oh beetje jammer. Beetje zitten kijken, zat rond de 200-220 dollar van spulletjes die ik wel wilde...quote:Op maandag 2 april 2007 12:22 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er uberhaupt een IA van de grond komt is het meestal beperkt tot 2 of 3 kledingstukken per persoon. Dit vanwege de maximale waarde die verzonden mag worden. (volgens mij 1000 euro/dollar?)
me 2quote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb ook wel interesse om mee te doen met de Inkoopactie![]()
Hollister (nog) nietquote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Yeah!!!!! A&F verstuurt weer naar Nederland, we staan weer in de landenlijst!![]()
![]()
![]()
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!quote:
omfgquote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOMFG!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
A&F ook niet hoor, HAHAHAHAHA!!!111eeneen....1 April met een verlengsnoer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef Adelante het volgende:
De pasmaten van Hollister zijn toch wel wat anders dan van A&F![]()
Binnenkort maar een V&A topic aanmaken
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uitquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ben benieuwd, welke maten had je besteld, was het te groot of te klein, welke maat heb je in NL meestal?
Als je ze in V&A zet zou je er dan ook afmetingen bij kunnen zetten? Ben benieuwd of ik ze pas.quote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal in NL XL van de meest gangbare merken, bij A&F meestal L of indien muscle fit XL, maar Hollister L is echt kleiner (meer M) en muscle fit XL is net L. Dus het valt kleiner uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |