sorry hoor maar zo is A&F bij de meeste kledingstukken uit de collectie.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef DoimeN het volgende:
Sorry hor maar ik vind het merk er wel erg groot opstaanje bent toch geen utihangbord
![]()
ja het ging me ook vooral om de kleuren, en dan nog voor maar $19.90 ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Leuke shirts, vind die gele ook mooi. Ben ook van plan om een gele te bestellen, lekker kleurtje als je een beetje bruin bent in de zomer![]()
als dat zo is dan is dat wel heel relaxt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
Ze versturen idd gewoon weer (mits account), heb voor m'n vriendin wat besteld en kreeg meteen een mailtje met die billing bevestiging. gewoon niet op reageren en nu is alles al onderweg met fed ex en wordt geacht 10 april aan te komen
iemand nog interesse in twee Hollister t-shirtszal wel ff foto's en maten maken en een V&A topic maken
Bij de meeste t-shirts wel ja. Mocht die inkoop-actie nog van de grond komen ben ik ook voornamelijk van plan om overhemden te kopen. Voel me altijd wat ongemakkelijk bij zo'n enorm logo op m'n shirt...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
sorry hoor maar zo is A&F bij de meeste kledingstukken uit de collectie.![]()
ach, als je het mooi vind moet je niks aantrekken van wat anderen ervan kunnen denken als ze je ermee zien lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij de meeste t-shirts wel ja. Mocht die inkoop-actie nog van de grond komen ben ik ook voornamelijk van plan om overhemden te kopen. Voel me altijd wat ongemakkelijk bij zo'n enorm logo op m'n shirt...![]()
ja FedEx is de standaard koerier van A&F voor internationale verzendingen, de verzendkosten van mijn bestelling waren $39.95 omdat mijn totaal minder dan $100 was, als je daarboven komt dan komt er $10 per $100 bij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef Albee het volgende:
Betaal je extra hoge verzendkosten ofzo voor FedEx, als die verzending zo snel is als jullie zeggen? Of is FedEx de standaard koerier van A&F ofzo ?? Mijn bestelling is al 11 dagen onderweg inmiddels![]()
ik had al een account toen je nog gewoon Netherlands in de lijst kon kiezen, nu kan dat niet meer maar aangezien mijn adres is opgeslagen in het systeem met Netherlands als land komt het er gewoon automatisch bij te staan wanneer ik de bestelling plaats. ik kan het adres dus niet wijzigen want dan moet ook het land gewijzigd worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef wht het volgende:
Maar wat hebben jullie dan bij country staan?
Want bij mij staat er dan, select one
Als je toen ook al je adresgegevens had opgeslagen dan kun je gewoon dat adres kiezen en dan staat er NL onder de rest van je adres wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Je moet dan dus eerst inloggen en dan via quick checkout afrekenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef wht het volgende:
Ik had ook al een account toen er nog werd verstuurd.
Maar nu staat er bij mij select one
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/html/sizechart1.htmlquote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Moltisanti_ het volgende:
Hey, leuk topic.
Ik kan via vrienden in Belgie makkelijk kleding bestellen aangezien ze het niet naar Nederland versturen. Het enige probleem is; de maten..
Mijn Ralp Lauren overhemden zijn meestal XL 17 - 43 / 17,5 - 44 custom fit.
Bij polo's van Tommy en Ralph is het meestal L/XL. Nu is het dus wat lastig om zo maar op die maten te gaan bestellen. Ik wil ze niet te groot hebben maar omdat ik erg groot ben moet ik zeker de lengte hebben, maar ik wil het natuurlijk niet te wijd.
Iemand iedeeen, suggesties?
Bestel gewoon zelf via Ellen. Al die vragen over een IA die toch niet van de grond komtquote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef Ednet het volgende:
Nog nieuws mbt IA?
Qua shirt (hemd) zit ik op maat 38 ongeveer, soms 39. Dan heb ik het over de maat waarin shirts normaal gesproken gemeten worden. Met 'informele' shirts wordt de maat vaak aangegeven in s/m/l, waarbij ik over het algemeen op M zit. Die polo van abercrombie is L en die zit me geweldig, vandaar dat ik het vermoeden heb dat de Amerikaanse shirts ook wat groter vallen, en vroeg ik me af welke maat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef Ednet het volgende:
Casparovv, welke maat gebruik je normaal met 'nederlandse' merken?
Als je een A&F polo in maat L draagt dan zit een A&F overhemd in maat L waarschijnlijk ook goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Qua shirt (hemd) zit ik op maat 38 ongeveer, soms 39. Dan heb ik het over de maat waarin shirts normaal gesproken gemeten worden. Met 'informele' shirts wordt de maat vaak aangegeven in s/m/l, waarbij ik over het algemeen op M zit. Die polo van abercrombie is L en die zit me geweldig, vandaar dat ik het vermoeden heb dat de Amerikaanse shirts ook wat groter vallen, en vroeg ik me af welke maat ik nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |