nee dankjequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een stomme beslissing van de makers, met Aydin konden ze nog een heleboel kanten uit![]()
Troost je, zo definitief zal dat niet zijn, Janine heeft Ludo zo een 120 keer uit de ouderlijke macht proberen te zetten zonder enig succesquote:
Lekker genuanceerd weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef CuntDrunkula het volgende:
nee dankjeirritante stinkmarokkaan met kutaccent.
overigens half turks/half marokkaans in de serie... yeah right
Barbara is gewoon een vervelende zeikerig hypocriet kut wijf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef CuntDrunkula het volgende:
Wat heeft iedereen hier eigenlijk zo tegen barbara?
niet waar, slechte ludo is veel leuker!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Ludo als goede Ludo best leuk. Veel leuker dan een hele slechte Ludo, de Ludo die altijd chagerijnig was.![]()
Hoe dan ook, Mo dood had ik eigenlijk niet voorzien. Why so sudden uit de serie?![]()
Ik ook nietquote:
Dat is gewoon sickquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wilde het eerst eigenlijk niet hier neerzetten, maa rps had ik over haar gedroomd.![]()
Dat ik Fos was en afscheid moest nemen![]()
Geen geintje.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wilde het eerst eigenlijk niet hier neerzetten, maa rps had ik over haar gedroomd.![]()
Dat ik Fos was en afscheid moest nemen![]()
Geen geintje.
quote:Nieuwe gezichten in GTST
Vanaf 10 april is acteur Robin Zijlstra te bewonderen in de rol van Milan Verhagen, de zoon van Robert die na een toer door Europa weer terug keert in Meerdijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Tammymara het volgende:
Oh joepie,![]()
[..]
[afbeelding]
Weer zo'n Idols-figuur![]()
Dat het oud nieuws was wist ik niet,Maar ik bedoel er niet mee "weer zo'n idols figuur in GTST"maar meer, daar heb je weer zo'n idols figuur die ipv zingen toch maar een "andere richting"uitgaat (=tv)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:42 schreef Canisfire het volgende:
oud nieuws maar welk idols figuur zit nog meer in gtst dan ?
Niks geflikt, ze heeft gewoon de voogdij gekregen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik wat gemist ?
Charlie wat geflikt lees ik
Vast niet, altijd als een persoontje terugkeert is het nooit dezelfde zeikerd (rol dus, niet de acteurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als deze Milan niet zo een egoïstisch eikeltje is als de vorige vind ik alles best.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Tammymara het volgende:
Oh joepie,![]()
[..]
[afbeelding]
Weer zo'n Idols-figuur![]()
Waarom die zou toch naar een pleeggezin gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
Niks geflikt, ze heeft gewoon de voogdij gekregen.
Nogmaals: overdrijven is ook een vak.quote:Wik Jongsma: 'GTST is bagger!'
Na een zure opmerking van Wik Jongsma over de acteerprestaties van GTST-actrice Marly van der Velden, gaat hij nu opnieuw over de schreef met zijn opmerkingen over zijn ex-collega`s. Zo sprak hij onder andere een tijdje terug met Petra Boots, waar hij de volgende opmerkingen maakte over zijn loopbaan bij Neerlands populairste soapserie..
'Dat iedereen goed met elkaar overweg kan achter de schermen bij GTST, is echt nonsens. Zo had ik regelmatig ruzie met Erik de Vogel (Ludo) en Caroline de Bruijn (Janine). Dan mocht ik van hun niet roken in de kleedkamer. Dat vonden ze stinken. Vervolgens rookte ik alleen nog maar in mijn kleedkamer met de deur dicht. Vonden ze ook weer niet goed. Ze vonden dat ik uit respect voor mijn collega`s buiten moest roken. Nou, ze konden de pot op. Met zulke zeikerds als Caroline en Erik ga ik niet eens een discussie aan.'
'Ik sta er echt niet van te kijken dat de kijkcijfers van GTST zo laag zijn. Alle verhaallijnen gaan naar de jongere garde. Als het nou getalenteerde acteurs zouden zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar Marly is te hysterisch voor woorden en ook die Jeffrey toont totaal geen emoties in zijn spel. Ik hoop van harte dat ze binnenkort acteerlessen gaan volgen, want dit is echt tenenkrommend. Vroeger had je tenminste nog gedreven jonge talentjes zoals Georgina Verbaan of Katja Schuurman. Ookal kon die laatste soms echt zeuren. Dan vond ze bijvoorbeeld dat ze raar over kwam op beeld en moest de scene weer over. Na de zoveelste keer dacht ik dan echt; mens, flikker op met je gezeik. Georgina daarentegen is gewoon een moordwijf. Daar had ik altijd zo ontzettend veel lol mee. Ook met Wilbert Gieske (Robert) en Jette van der Meij (Laura) had ik altijd een erg hechte band. Als ik tegenwoordig kijk naar GTST en zie dat die twee voor slechts één zinnetje mogen komen opdraven, dan denk ik echt van... ga alsjeblieft een gesprek aan met de schrijvers of hou de eer aan jezelf en stap uit de serie. Het is gewoon triest hoe de schrijvers omgaan met karakters als Laura en Robert..'
'Ik weet dat veel mensen mij door deze opmerkingen een oude zeikerd zullen vinden die het niet kan verkroppen dat hij eruit is gezet, maar dat is totale nonsens. Ik ben er namelijk zélf mee gestopt. Ik kon die grote lappen met tekst niet meer onhouden en na een paar zinnetjes stond het zweet alweer op mijn voorhoofd. Moest de visagie er weer aan te pas komen; echt heel confronterend. Dan besef je pas echt goed hoe ziek je bent. Een paar maanden na mijn exit zat ik er echt helemaal doorheen. De kanker begon mijn leven te beheersen en ik kreeg de ene epilepsie-aanval na de ander. Vreselijk. Ik heb zelfs euthenasie aangevraagd, maar mijn vrouw Nora heeft me tegen gehouden. Achteraf ben ik haar daar ontzetend dankbaar voor. Ik ben nog niet lang klaar met mijn leven..' De GTSTCourant
Mwah, ik ken werkplekken waar je gewoon mag roken, omdat de bazen dat zelf ook doen en niet-rokend personeel daar geen problemen mee heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:42 schreef Diorchanel het volgende:
Hm, logisch toch dat je niet mag roken in de kleedkamer? Doe dat lekker buiten, dat is op werkplekken de gwoonste zaak.
Ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom jij Barbara nog steeds de moeite waard vind?quote:
Volgens mij kijkt Dizer al jaren niet meer dat zou het wel verklaren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom jij Barbara nog steeds de moeite waard vind?
In het begin moest ze een lieve zorgzame moeder voorstellen, naar mijn mening is ze daar nooit in geslaagd, Charlie werd immers altijd voorgetrokken tegenover Morris, maar toen ze erin kwamen was het op zijn minst nog geloofwaardig.
Echter al snel veranderde ze in een egocentrische, hypocryte, leugenachtige, krengerige vrouw die Jef terroriseerde, mensen dingen verweet die ze zelf ook deed (alleen dan nog erger).
Dit soort eigenschappen maken een bad guy girl als Martine groot, maar maken een vrouw die een 'lieve moeder' moet voorstellen een schijnheilige achterbakse trut waarvan ik al 5 jaar lang moet kotsen!![]()
Eigenlijk zou zo een rotpersonage flink moeten lijden, maar omdat dat welhaast nog ondraaglijker wordt om naar te kijken stem ik voor kort en pijnloos![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Damn... jullie zijn echt triest. Hoe kan je iemand nou haten?.
Barbara is een lekker ding en ze mag er niet uit. Punt. Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien.
Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Barbara is een lekker ding en ze mag er niet uit. Punt. Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien.
En hoelang kijk je nou al niet meerquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Moet iedereen nou weleens een Badguy zijn in GTST?quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !
Ik kijk nog altijd gemiddeld 2 keer in de week. De vrijdag en de maandagquote:
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeeltquote:
Dat is echt bijna nooit iddquote:Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef janimie het volgende:
[..]
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeelt
overigens kijk ik bijna nooit meer gtst, hooguit 1 a 2 keer in de week
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
Ieder zijn stevig onderbouwde meningquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Damn... jullie zijn echt triest.
Och dat gaat gewoon vanzelfquote:Hoe kan je iemand nou haten?.
quote:Barbara is een lekker ding
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jijquote:en ze mag er niet uit. Punt.
Net zoals we Laura te danken hebben aan meneer en mevrouw Selmhorst nietwaar?quote:Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien.
Ja okee, maar deze topics zijn sowieso bedoelt om er wat dieper op in te gaan allemaal, en er zijn sommige mensen die een compleet programma haten, zo zou je dus ook een personage kunnen haten (de actrice erachter niet uiteraard)quote:
Beeld, geluid of dat het blijft hangen?quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Ben ik toch niet de enige die daar last van heeft.quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kopquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jij![]()
Heb ik hier wel echt met Dizer te doen eigenlijk?![]()
Hopelijk maakt het wel de The Noudsterquote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
Volgens mij een stukje chocoladetaart dat ze wilde eten met die kinderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Wat zat er nou in dat doosje van Dian?
Dankje dat vind ik zelf ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Dizer het volgende:
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kop.
Even serieus, ik denk echt niet dat ik dat ooit zal begrijpen, gek genoeg heb ik eerder begrip voor die 50 jarige kerels die een 25 jaar jongere vrouw hebben.quote:Barbara is een mooie rijpe vrouw. Rijpe vrouwen kunnen ontzettend mooi zijn. Maar als je een keertje volwassen wordt, zul je dat begrijpen.
Ja maar mensen kunnen veranderen, aangezien Barbara sterk is veranderd (in wat ik noem de meest negatieve zin van het woord) sinds het moment dat jij d'r leuk vondquote:En ja, ik ben het Dizer, en als je het nog niet door had, had je het kunnen weten dat ik al vanaf het begin al gek op Barbara ben, dus had je dit gewoon moeten zien aankomen.
Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Ik heb geen zin in die verhaallijn tussen Dian en Ludo![]()
Inderdaad, sterker nog ik vind haar gedrag als een zielige zieke alleen maar vervelendquote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Frey het volgende:
Dat merk ik ook, omdat ik nu totaal geen medelijden heb met Barbara. Sylvia, dat was een ander verhaal![]()
![]()
Het wordt wel vervelend ja. Als dit maar niet weer één of ander idee is om Ludo maar weer slechterik te maken. Ik ben blij dat ie nou eens niet de grote, boze Ludo loopt uit te hangen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.
Laat die man nou toch eens met rust, waarom moet hij altijd alles kwijt zijn![]()
Dian beland bij Ludo in bed en dan komt Mo binnen vallequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Ik heb geen zin in die verhaallijn tussen Dian en Ludo![]()
Dat vond ik ook al opvallend, ook omdat het ook al eergisteren in het voorstukje te zien was. Maar mijn hoop zal wel weer tevergeefs zijn.quote:
Hebben ze zijn lijk gevonden ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Canisfire het volgende:
WAs het maar waar . Maar mo is echt dood![]()
en de reden ze hadden teveel vaste cast leden als Rosa Milan en die dochter er bij zouden komen.![]()
Barbara ? Echt niet meest vervelende van de laatste tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft mag bijna iedereen dood en een volledig nieuwe cast komen op een aantal na...
Barbara
Jef
Charlie
Nina
Anita
Dennis
Noud
Florien
En puur alleen voor de looks, Janine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |