abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47805156
Skylar
Nee!!!!

en die arme Nick
Kut charlie
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47805215
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een stomme beslissing van de makers, met Aydin konden ze nog een heleboel kanten uit
nee dankje irritante stinkmarokkaan met kutaccent.

overigens half turks/half marokkaans in de serie... yeah right
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:36:12 #103
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47805225
Dag Skylar
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:44:15 #104
32015 suus21
Andre rocks!
pi_47805505
wie zegt dat barbara dood gaat? is wel te hopen...
fijn!
pi_47805758
Wat heeft iedereen hier eigenlijk zo tegen barbara?
pi_47805805
Skylar!
Schattige afscheid-scene!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_47805807
Ik wil skylar niet missen
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_47806486
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:34 schreef Canisfire het volgende:
en die arme Nick
Kut charlie
Troost je, zo definitief zal dat niet zijn, Janine heeft Ludo zo een 120 keer uit de ouderlijke macht proberen te zetten zonder enig succes
Een heer met stijl
pi_47806513
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef CuntDrunkula het volgende:
nee dankje irritante stinkmarokkaan met kutaccent.

overigens half turks/half marokkaans in de serie... yeah right
Lekker genuanceerd weer
Een heer met stijl
pi_47806936
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef CuntDrunkula het volgende:
Wat heeft iedereen hier eigenlijk zo tegen barbara?
Barbara is gewoon een vervelende zeikerig hypocriet kut wijf.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_47808837
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Ludo als goede Ludo best leuk. Veel leuker dan een hele slechte Ludo, de Ludo die altijd chagerijnig was.
Hoe dan ook, Mo dood had ik eigenlijk niet voorzien. Why so sudden uit de serie?
niet waar, slechte ludo is veel leuker!
pi_47811356
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:52 schreef ryangozer het volgende:
Ik wil skylar niet missen
Ik ook niet
Ik wilde het eerst eigenlijk niet hier neerzetten, maa rps had ik over haar gedroomd.
Dat ik Fos was en afscheid moest nemen
Geen geintje.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47811426
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik ook niet
Ik wilde het eerst eigenlijk niet hier neerzetten, maa rps had ik over haar gedroomd.
Geen geintje.
Dat is gewoon sick !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_47817780
Heb ik wat gemist ?

Charlie wat geflikt lees ik
  vrijdag 30 maart 2007 @ 02:41:43 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47818060
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik ook niet
Geen geintje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_47820117
Toch maar eens een vakantie Zweden boeken
pi_47820554
tvp
pi_47820584
Oh joepie,
quote:
Nieuwe gezichten in GTST
Vanaf 10 april is acteur Robin Zijlstra te bewonderen in de rol van Milan Verhagen, de zoon van Robert die na een toer door Europa weer terug keert in Meerdijk

Weer zo'n Idols-figuur
pi_47820650
oud nieuws maar welk idols figuur zit nog meer in gtst dan ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_47820683
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Tammymara het volgende:
Oh joepie,
[..]

[afbeelding]

Weer zo'n Idols-figuur
pi_47820762
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:42 schreef Canisfire het volgende:
oud nieuws maar welk idols figuur zit nog meer in gtst dan ?
Dat het oud nieuws was wist ik niet,Maar ik bedoel er niet mee "weer zo'n idols figuur in GTST"maar meer, daar heb je weer zo'n idols figuur die ipv zingen toch maar een "andere richting"uitgaat (=tv)

Zoals die ene gozer in ONM ( zijn naam weet ik niet,maar hij speelt Tonnie) Of die andere twee die ineens Musicals gaan doen....
pi_47821097
Erik in onm toch?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47821206
Ach ja heel veel vervelender dan die vorige kan hij niet zijn toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:47:09 #124
123170 alors
zlata1234
pi_47822547
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik wat gemist ?

Charlie wat geflikt lees ik
Niks geflikt, ze heeft gewoon de voogdij gekregen.
know'm sayin?
word? word.
pi_47824451
waarom heeft ze die gekregen ? heb dat gemist btw
pi_47826160
Als deze Milan niet zo een egoïstisch eikeltje is als de vorige vind ik alles best.
Een heer met stijl
pi_47827425
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als deze Milan niet zo een egoïstisch eikeltje is als de vorige vind ik alles best.
Vast niet, altijd als een persoontje terugkeert is het nooit dezelfde zeikerd (rol dus, niet de acteur ) als daarvoor. Changes changes.

Vond trouwens die eerste Milan best een knappe gast om te zien, met dat langere haar toen nog. Totdat het ineens kort was.
pi_47831334
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Tammymara het volgende:
Oh joepie,
[..]

[afbeelding]

Weer zo'n Idols-figuur
pi_47840533
de twee milans lijken ook zo op elkaar
pi_47843125
Ik hoop dat Nick een kogel door Jack zijn kop jaagt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_47846159
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef alors het volgende:

[..]

Niks geflikt, ze heeft gewoon de voogdij gekregen.
Waarom die zou toch naar een pleeggezin gaan.

Nu gaat Jack Nick erin luizen ik weet het zeker
Ik hoop dat Nick Jacky boy weet te pakken dat hij er stiekum vanaf weet
pi_47846392
quote:
Wik Jongsma: 'GTST is bagger!'
Na een zure opmerking van Wik Jongsma over de acteerprestaties van GTST-actrice Marly van der Velden, gaat hij nu opnieuw over de schreef met zijn opmerkingen over zijn ex-collega`s. Zo sprak hij onder andere een tijdje terug met Petra Boots, waar hij de volgende opmerkingen maakte over zijn loopbaan bij Neerlands populairste soapserie..

'Dat iedereen goed met elkaar overweg kan achter de schermen bij GTST, is echt nonsens. Zo had ik regelmatig ruzie met Erik de Vogel (Ludo) en Caroline de Bruijn (Janine). Dan mocht ik van hun niet roken in de kleedkamer. Dat vonden ze stinken. Vervolgens rookte ik alleen nog maar in mijn kleedkamer met de deur dicht. Vonden ze ook weer niet goed. Ze vonden dat ik uit respect voor mijn collega`s buiten moest roken. Nou, ze konden de pot op. Met zulke zeikerds als Caroline en Erik ga ik niet eens een discussie aan.'

'Ik sta er echt niet van te kijken dat de kijkcijfers van GTST zo laag zijn. Alle verhaallijnen gaan naar de jongere garde. Als het nou getalenteerde acteurs zouden zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar Marly is te hysterisch voor woorden en ook die Jeffrey toont totaal geen emoties in zijn spel. Ik hoop van harte dat ze binnenkort acteerlessen gaan volgen, want dit is echt tenenkrommend. Vroeger had je tenminste nog gedreven jonge talentjes zoals Georgina Verbaan of Katja Schuurman. Ookal kon die laatste soms echt zeuren. Dan vond ze bijvoorbeeld dat ze raar over kwam op beeld en moest de scene weer over. Na de zoveelste keer dacht ik dan echt; mens, flikker op met je gezeik. Georgina daarentegen is gewoon een moordwijf. Daar had ik altijd zo ontzettend veel lol mee. Ook met Wilbert Gieske (Robert) en Jette van der Meij (Laura) had ik altijd een erg hechte band. Als ik tegenwoordig kijk naar GTST en zie dat die twee voor slechts één zinnetje mogen komen opdraven, dan denk ik echt van... ga alsjeblieft een gesprek aan met de schrijvers of hou de eer aan jezelf en stap uit de serie. Het is gewoon triest hoe de schrijvers omgaan met karakters als Laura en Robert..'

'Ik weet dat veel mensen mij door deze opmerkingen een oude zeikerd zullen vinden die het niet kan verkroppen dat hij eruit is gezet, maar dat is totale nonsens. Ik ben er namelijk zélf mee gestopt. Ik kon die grote lappen met tekst niet meer onhouden en na een paar zinnetjes stond het zweet alweer op mijn voorhoofd. Moest de visagie er weer aan te pas komen; echt heel confronterend. Dan besef je pas echt goed hoe ziek je bent. Een paar maanden na mijn exit zat ik er echt helemaal doorheen. De kanker begon mijn leven te beheersen en ik kreeg de ene epilepsie-aanval na de ander. Vreselijk. Ik heb zelfs euthenasie aangevraagd, maar mijn vrouw Nora heeft me tegen gehouden. Achteraf ben ik haar daar ontzetend dankbaar voor. Ik ben nog niet lang klaar met mijn leven..' De GTSTCourant
Nogmaals: overdrijven is ook een vak.
Een beetje Erik de Vogel beledigen.
tvp!
pi_47846498
Wat stom zeg! Echt laag om zo over je ex-collega's te praten. Als het tenminste waar is. De Weekend vind ik niet echt een hele betrouwbare bron.
pi_47846508
Wik Jongsma: 'GTST is bagger!'
Na een zure opmerking van Wik Jongsma over de acteerprestaties van GTST-actrice Marly van der Velden, gaat hij nu opnieuw over de schreef met zijn opmerkingen over zijn ex-collega`s. Zo sprak hij onder andere een tijdje terug met Petra Boots, waar hij de volgende opmerkingen maakte over zijn loopbaan bij Neerlands populairste soapserie..

'Dat iedereen goed met elkaar overweg kan achter de schermen bij GTST, is echt nonsens. Zo had ik regelmatig ruzie met Erik de Vogel (Ludo) en Caroline de Bruijn (Janine). Dan mocht ik van hun niet roken in de kleedkamer. Dat vonden ze stinken. Vervolgens rookte ik alleen nog maar in mijn kleedkamer met de deur dicht. Vonden ze ook weer niet goed. Ze vonden dat ik uit respect voor mijn collega`s buiten moest roken. Nou, ze konden de pot op. Met zulke zeikerds als Caroline en Erik ga ik niet eens een discussie aan.'
'Ik sta er echt niet van te kijken dat de kijkcijfers van GTST zo laag zijn. Alle verhaallijnen gaan naar de jongere garde. Als het nou getalenteerde acteurs zouden zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen. Maar Marly is te hysterisch voor woorden en ook die Jeffrey toont totaal geen emoties in zijn spel. Ik hoop van harte dat ze binnenkort acteerlessen gaan volgen, want dit is echt tenenkrommend. Vroeger had je tenminste nog gedreven jonge talentjes zoals Georgina Verbaan of Katja Schuurman. Ookal kon die laatste soms echt zeuren. Dan vond ze bijvoorbeeld dat ze raar over kwam op beeld en moest de scene weer over. Na de zoveelste keer dacht ik dan echt; mens, flikker op met je gezeik. Georgina daarentegen is gewoon een moordwijf. Daar had ik altijd zo ontzettend veel lol mee. Ook met Wilbert Gieske (Robert) en Jette van der Meij (Laura) had ik altijd een erg hechte band. Als ik tegenwoordig kijk naar GTST en zie dat die twee voor slechts één zinnetje mogen komen opdraven, dan denk ik echt van... ga alsjeblieft een gesprek aan met de schrijvers of hou de eer aan jezelf en stap uit de serie. Het is gewoon triest hoe de schrijvers omgaan met karakters als Laura en Robert..'

'Ik weet dat veel mensen mij door deze opmerkingen een oude zeikerd zullen vinden die het niet kan verkroppen dat hij eruit is gezet, maar dat is totale nonsens. Ik ben er namelijk zélf mee gestopt. Ik kon die grote lappen met tekst niet meer onhouden en na een paar zinnetjes stond het zweet alweer op mijn voorhoofd. Moest de visagie er weer aan te pas komen; echt heel confronterend. Dan besef je pas echt goed hoe ziek je bent. Een paar maanden na mijn exit zat ik er echt helemaal doorheen. De kanker begon mijn leven te beheersen en ik kreeg de ene epilepsie-aanval na de ander. Vreselijk. Ik heb zelfs euthenasie aangevraagd, maar mijn vrouw Nora heeft me tegen gehouden. Achteraf ben ik haar daar ontzetend dankbaar voor. Ik ben nog niet lang klaar met mijn leven..' De GTSTCourant

Haha dat kan toch niet echt Harmsen zijn

Die man gebruikt toch geen woorden als flikker maar op en zeikerd het is bassie niet
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 31 maart 2007 @ 02:48:48 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47852852
Filmpjes:

Fos en Skylar
Skylar in huize Sanders
Het afscheid van Skylar

[ Bericht 3% gewijzigd door Frey op 31-03-2007 11:05:11 ]
pi_47853864
Ahh dankjewel!! Ik had het afscheid gemist, echt zo jammer dat ze eruit is!
pi_47854320
Hm, logisch toch dat je niet mag roken in de kleedkamer? Doe dat lekker buiten, dat is op werkplekken de gwoonste zaak.
pi_47854712
Nog iets gemist gisteren?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:23:12 #140
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47876076
Barbara gaat er toch niet echt uit? !
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47876376
Tuurlijk wel. eindelijk
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:38:49 #142
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47876729
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:42 schreef Diorchanel het volgende:
Hm, logisch toch dat je niet mag roken in de kleedkamer? Doe dat lekker buiten, dat is op werkplekken de gwoonste zaak.
Mwah, ik ken werkplekken waar je gewoon mag roken, omdat de bazen dat zelf ook doen en niet-rokend personeel daar geen problemen mee heeft.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_47877629
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:23 schreef Dizer het volgende:
Barbara gaat er toch niet echt uit? !
Ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom jij Barbara nog steeds de moeite waard vind?
In het begin moest ze een lieve zorgzame moeder voorstellen, naar mijn mening is ze daar nooit in geslaagd, Charlie werd immers altijd voorgetrokken tegenover Morris, maar toen ze erin kwamen was het op zijn minst nog geloofwaardig.

Echter al snel veranderde ze in een egocentrische, hypocryte, leugenachtige, krengerige vrouw die Jef terroriseerde, mensen dingen verweet die ze zelf ook deed (alleen dan nog erger).
Dit soort eigenschappen maken een bad guy girl als Martine groot, maar maken een vrouw die een 'lieve moeder' moet voorstellen een schijnheilige achterbakse trut waarvan ik al 5 jaar lang moet kotsen!

Eigenlijk zou zo een rotpersonage flink moeten lijden, maar omdat dat welhaast nog ondraaglijker wordt om naar te kijken stem ik voor kort en pijnloos
Een heer met stijl
pi_47878839
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom jij Barbara nog steeds de moeite waard vind?
In het begin moest ze een lieve zorgzame moeder voorstellen, naar mijn mening is ze daar nooit in geslaagd, Charlie werd immers altijd voorgetrokken tegenover Morris, maar toen ze erin kwamen was het op zijn minst nog geloofwaardig.

Echter al snel veranderde ze in een egocentrische, hypocryte, leugenachtige, krengerige vrouw die Jef terroriseerde, mensen dingen verweet die ze zelf ook deed (alleen dan nog erger).
Dit soort eigenschappen maken een bad guy girl als Martine groot, maar maken een vrouw die een 'lieve moeder' moet voorstellen een schijnheilige achterbakse trut waarvan ik al 5 jaar lang moet kotsen!

Eigenlijk zou zo een rotpersonage flink moeten lijden, maar omdat dat welhaast nog ondraaglijker wordt om naar te kijken stem ik voor kort en pijnloos
Volgens mij kijkt Dizer al jaren niet meer dat zou het wel verklaren.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 1 april 2007 @ 00:54:20 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47879735
Ik had eigenlijk nooit iets tegen Barbara. Alleen dat gedoe met Jef maakte me toen wel kwaad ja. Zij mocht alles en hij mocht niets. Uiteindelijk pikte ze dus zelfs zijn huis in. Maar daarna trok het eigenlijk weer weg. Dit seizoen kwam die haat echter weer een beetje. Stukje voor stukje en nu zit het al een tijdje op het hoogtepunt. Dat merk ik ook, omdat ik nu totaal geen medelijden heb met Barbara. Sylvia, dat was een ander verhaal
  zondag 1 april 2007 @ 01:16:39 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47880466
Damn... jullie zijn echt triest. Hoe kan je iemand nou haten? .

Barbara is een lekker ding en ze mag er niet uit. Punt. Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien .
  zondag 1 april 2007 @ 01:37:02 #147
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47881008
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:

Barbara is een lekker ding en ze mag er niet uit. Punt. Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien .
pi_47881585
quote:

Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !
pi_47881815
quote:

En hoelang kijk je nou al niet meer
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 1 april 2007 @ 09:17:56 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_47884160
quote:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_47885420
tis maar een soap
pi_47885454
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:48 schreef janimie het volgende:
tis maar een soap
Dus?
  zondag 1 april 2007 @ 10:51:54 #153
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47885498
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

. . .
  zondag 1 april 2007 @ 10:52:15 #154
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47885509
quote:
Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !
Moet iedereen nou weleens een Badguy zijn in GTST? .
  zondag 1 april 2007 @ 10:52:38 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47885514
quote:
Op zondag 1 april 2007 02:11 schreef Canisfire het volgende:

[..]

En hoelang kijk je nou al niet meer
Ik kijk nog altijd gemiddeld 2 keer in de week. De vrijdag en de maandag .
pi_47886748
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dus?
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeelt
overigens kijk ik bijna nooit meer gtst, hooguit 1 a 2 keer in de week
pi_47894302
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_47895566
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef janimie het volgende:

[..]

een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeelt
overigens kijk ik bijna nooit meer gtst, hooguit 1 a 2 keer in de week
Dat is echt bijna nooit idd
pi_47895751
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?

Ik ben benieuwd.
pi_47926580
quote:
Damn... jullie zijn echt triest.
Ieder zijn stevig onderbouwde mening
quote:
Hoe kan je iemand nou haten? .
Och dat gaat gewoon vanzelf
quote:
Barbara is een lekker ding
quote:
en ze mag er niet uit. Punt.
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jij
quote:
Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien .
Net zoals we Laura te danken hebben aan meneer en mevrouw Selmhorst nietwaar?

Heb ik hier wel echt met Dizer te doen eigenlijk?
Een heer met stijl
pi_47926749
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:48 schreef janimie het volgende:
tis maar een soap
Ja okee, maar deze topics zijn sowieso bedoelt om er wat dieper op in te gaan allemaal, en er zijn sommige mensen die een compleet programma haten, zo zou je dus ook een personage kunnen haten (de actrice erachter niet uiteraard)
Een heer met stijl
pi_47937519
Charlie een hamstertje? muizekop zal je bedoelen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Iwan1976 op 02-04-2007 20:17:03 ]
pi_47937750
Jack in z'n roze badjas
pi_47938642
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack in z'n roze badjas
Jack die Nick net aan het pesten was
Een heer met stijl
pi_47938715
nick gaat iets cools doen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_47938810
Oej 't lammetje gaat eraan!
  maandag 2 april 2007 @ 20:37:56 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47938958
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
  maandag 2 april 2007 @ 20:38:23 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47938980
Je hoeft die meneer nooit meer te zien?
Ik denk dat die meneer daar heel anders over denkt.

Verder veel te lang naar die dramatische kop van Barbara moeten kijken.
pi_47939078
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Beeld, geluid of dat het blijft hangen?
Ik kijk analoog, bij sommige mensen die digitale televisie hebben zijn er weleens dat soort gekke beeldfouten in ieder geval...
Een heer met stijl
pi_47939342
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Ben ik toch niet de enige die daar last van heeft. Ik erger me er al weken aan. Nog erger dan aan die banners die telkens door het beeld vliegen. Het is volgens mij allemaal begonnen tijdens de ijsoorlog. Ik kijk trouwens analoog via UPC.
pi_47945277
Wordt nu wel een beetje moe van Barbara . Neem die chemo in godsnaam
pi_47951922
Barbara
Ik hoop dat ze de ziekte overleeft
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_47952532
Jack zit diep in de shit nu Anita hem het mes op de keel zet. Het zou me niks verbazen als Rikki binnenkort ontvoerd wordt door Jack. Een echte Van Houten moet immers minstens één keer in z'n leven een kind ontvoerd hebben.
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:07:34 #174
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47952673
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]

Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jij

Heb ik hier wel echt met Dizer te doen eigenlijk?
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kop .
Barbara is een mooie rijpe vrouw. Rijpe vrouwen kunnen ontzettend mooi zijn. Maar als je een keertje volwassen wordt, zul je dat begrijpen .

En ja, ik ben het Dizer, en als je het nog niet door had, had je het kunnen weten dat ik al vanaf het begin al gek op Barbara ben, dus had je dit gewoon moeten zien aankomen .
pi_47952968
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:

Hopelijk maakt het wel de The Noudster van kant. En Anita...en Bing.

Doe de rest eigelijk ook maar.
pi_47977188
Blablablablablablablablabla Dian blaat maar een eind weg over dingen die al zo uitgemolken zijn blablablablabla
pi_47977959
Wat zat er nou in dat doosje van Dian?
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:37:43 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_47978286
Hopelijk komt Vadim snel in actie
pi_47978470
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Wat zat er nou in dat doosje van Dian?
Volgens mij een stukje chocoladetaart dat ze wilde eten met die kinderen
pi_47979933
Ik heb geen zin in die verhaallijn tussen Dian en Ludo
Pretentieus geneuzel.
pi_47981318
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Dizer het volgende:
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kop .
Dankje dat vind ik zelf ook
quote:
Barbara is een mooie rijpe vrouw. Rijpe vrouwen kunnen ontzettend mooi zijn. Maar als je een keertje volwassen wordt, zul je dat begrijpen .
Even serieus, ik denk echt niet dat ik dat ooit zal begrijpen, gek genoeg heb ik eerder begrip voor die 50 jarige kerels die een 25 jaar jongere vrouw hebben.
En dan is er nog een verschil tussen een rijpe vrouw en overrijpe vrouw zoals Barbara
quote:
En ja, ik ben het Dizer, en als je het nog niet door had, had je het kunnen weten dat ik al vanaf het begin al gek op Barbara ben, dus had je dit gewoon moeten zien aankomen .
Ja maar mensen kunnen veranderen, aangezien Barbara sterk is veranderd (in wat ik noem de meest negatieve zin van het woord) sinds het moment dat jij d'r leuk vond
Een heer met stijl
pi_47981504
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.
Laat die man nou toch eens met rust, waarom moet hij altijd alles kwijt zijn
Een heer met stijl
pi_47981815
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Frey het volgende:
Dat merk ik ook, omdat ik nu totaal geen medelijden heb met Barbara. Sylvia, dat was een ander verhaal
Inderdaad, sterker nog ik vind haar gedrag als een zielige zieke alleen maar vervelend
Een heer met stijl
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:58:18 #184
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_47982150
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.
Laat die man nou toch eens met rust, waarom moet hij altijd alles kwijt zijn
Het wordt wel vervelend ja. Als dit maar niet weer één of ander idee is om Ludo maar weer slechterik te maken. Ik ben blij dat ie nou eens niet de grote, boze Ludo loopt uit te hangen.
Bovendien mag Jack die rol overnemen. Hij moet alleen nog wat slechter worden, want dit begint inderdaad wel erg veel weg te krijgen van Frits die Deepak ontvoerd en daarna wordt bedreigd door Onno P. Wassenaar, die het jongetje wat wil aandoen. Nu moet Jack zorgen dat Vladim Ricky niets zal aandoen. Deja Vu....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_47982154
quote:
'Deze is genomen op de schietbaan'.
Pretentieus geneuzel.
pi_47987406
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Dian beland bij Ludo in bed en dan komt Mo binnen valle
pi_47987503
WAs het maar waar . Maar mo is echt dood
en de reden ze hadden teveel vaste cast leden als Rosa Milan en die dochter er bij zouden komen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 4 april 2007 @ 07:05:56 #188
123170 alors
zlata1234
pi_47992686
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
[..]

Dat vond ik ook al opvallend, ook omdat het ook al eergisteren in het voorstukje te zien was. Maar mijn hoop zal wel weer tevergeefs zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:46:33 #189
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47994821
Wat mij betreft mag bijna iedereen dood en een volledig nieuwe cast komen op een aantal na...

Barbara
Jef
Charlie
Nina
Anita
Dennis
Noud
Florien
En puur alleen voor de looks, Janine

...mogen blijven.
Wat een kut Ludo tegenwoordig. Wat een saaie verhaallijnen. Wat een slechte slechteriken. En in plaats van het laten komen van echte nieuwe cast, gaan ze oude personages recasten of uit de dood herroepen. En als ze toch een nieuw personage doen, dan gaan ze in de fout met een Aiden of een slecht acterende "belspelmeisje..."

Nee, GTST heeft zijn ergste dalpunt bereikt. Ik maar denken dat ze niet lager dan Pascale Berings konden gaan, weten de schrijvers het toch voor elkaar te krijgen. En verdorie, de enige acteur die een fantastische vooruitgang laat zien in zijn acteerprestaties en in zijn rol, wordt eruit geschreven. Hij is tevens de enige Morris die ik wel kon waarderen nadat ie gek begon te worden.

En dat van Mo, dat hij eruit is vind ik niet zo erg, want dat was nog zo een saaie niet acteren-kunnende idioot, maar dat hij eruit is omdat er te veel vaste cast is, zou ik zeggen: gooi BING eruit. Die gast doet momenteel helemaaaaaaaal niks .

Ean waar lopen jullie over te zeiken? Ooooh.. blijf van Ludo af. Laat hem met rust... Skyler, blijf.. ga niet weg. Kom op mensen.

Nee, als het aan mij ligt en er mogen oude personages terugkomen, doe mij dan Kim, Julian, Hedwig en Jessica. Haal Chris Jolles terug als Dian.

Gwen Faber & Marcus Sanders , en vooral Suzanne (van Carel & de Rozenboom). Dat zijn nou personages die terug moeten.
pi_47996553
Noudster moet juist weg man
pi_47996807
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Canisfire het volgende:
WAs het maar waar . Maar mo is echt dood
en de reden ze hadden teveel vaste cast leden als Rosa Milan en die dochter er bij zouden komen.
Hebben ze zijn lijk gevonden ?
pi_47996886
Zelf Anita die had vroeger nog een fatsoendelijke verhaallijn.

Maar toen kreeg ze AIDS
  woensdag 4 april 2007 @ 11:53:05 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47998858
pi_48009742
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft mag bijna iedereen dood en een volledig nieuwe cast komen op een aantal na...

Barbara
Jef
Charlie
Nina
Anita
Dennis
Noud
Florien
En puur alleen voor de looks, Janine
Barbara ? Echt niet meest vervelende van de laatste tijd
Jef : Heb je gelijk in
Charlie: Nee die kan alleen maar zeuren.
Nina : Klopt ook
Anita: Mits Rik voor een verhaaltje terug komt
Dennis : Nee Dennis is niet vervelend maar voegt ook niets toe
Noud : Zinds hij zo veranderd is vind ik hem niet meer vervelend als dat over een halfjaar nog zo is mag hij blijven
Florien : Mag zeker blijven
Janine: Nu wel weer nu ze niet zo vervelend is

Maar waar zijn : Rosa , Dian Robert Fos Nick en Jack in je lijstje ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 4 april 2007 @ 17:17:20 #195
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48010754
Nick is vervelend geworden
Fos is onzin
Dian heeft geen leuke lijnen
Rosa.. tjah
Robert is ook maar een meeloper geworden
pi_48010792
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef BobRooney het volgende:
Noudster moet juist weg man
Eensch

Noudster
pi_48012627
Noud is the man
pi_48017724
mooie scene tussen Jef en barbara
  woensdag 4 april 2007 @ 20:14:44 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_48017756
Geen flashbacks met Sylvia ?
  woensdag 4 april 2007 @ 20:14:54 #200
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48017758
Jef . En inderdaad, zeer mooie scene .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')