Ja indd, er zal wel weer een addertje onder het gras zitten. Mo is niet zomaar dood...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
wtf ? zijn lichaam is er niet ?
Toch de tweelingbroer?
Volgens mij was het bekend dat Skylar er maar een paar weken in zou zitten. Laat ze Fos lekker meenemen naar Zweden, zijn rol is allang uitgespeeld, eigenlijk niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens hebben ze nou net Skylar er uit geschreven ?
Dat kan toch niet zowel Mo als Skylar.
Geweldig ja!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Rorata het volgende:
hoop dat Mo nog leeft
Vind ik ook. De Fos en Skylar scènes waren weer erg leuk en natuurlijk met de Zweedse Ludoquote:
En blijkbaar kon ie t al van zichzelf want hij sprak 't perfect uit. Ik heb een jaar zweeds gehad en kan 't niet zo uitspreken als hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer kan Ludo ineens Zweeds![]()
![]()
ik denk sinds dat goed uitkwam in het scriptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer kan Ludo ineens Zweeds![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef jmac het volgende:
[..]
En blijkbaar kon ie t al van zichzelf want hij sprak 't perfect uit. Ik heb een jaar zweeds gehad en kan 't niet zo uitspreken als hem.
Nuja ik vond 't toch best goed klinken. Lijkt me lastig dat zo in te studeren dus vandaar dat ik dacht dat ie t al wel eerder kon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef heaven7 het volgende:
[..]Sorry, ik wil niet arrogant doen maar het was helemaal niet perfect, zeer slechts zelfs
Maar natuurlijk wel bijzonder knap van em, dat zeker!
Ja ik vind het ook echt heel knap van hem!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Nuja ik vond 't toch best goed klinken. Lijkt me lastig dat zo in te studeren dus vandaar dat ik dacht dat ie t al wel eerder kon.
*maar het kan ook gewoon zijn dat ik gewoon slecht ben in de uitspraak*![]()
Volgens mij is 't maar tijdelijk. Ze studeert toch in rome (in t echte leven) dus denk niet dat ze heel lang erin zal blijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef ryangozer het volgende:
maar even overskylar
weet iemand of ze er nog in blijft?
ik hoop het echt
Ja joh, woordjes leren en huiswerk maken was niet m'n sterkste dingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt heel knap van hem!
Ik denk dan idd dat jij slecht bent in de uitspraak![]()
Maargoed, het is dan ook niet makkelijk.
NTI?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Skylar is idd tijdelijk in GTST.
Heb je ook die NTI cursus?
Er moet zeker nog iets zijn, dit gooien ze er niet zomaar in, en ik maar wachten tot het kwam, maar nee hoor Noud/Laura en Dennis/Anita gingen voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Canisfire het volgende:
wtf ? zijn lichaam is er niet ?
Toch de tweelingbroer?
In de gids van deze week staat er een klein artikel van hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb gelezen dat er voor Barbara geen plaats meer is, omdat er nieuwe personages een vaste rol krijgen. Waaronder Aydin. Lijkt me dus stug dat hij uit de serie gaat. Al hoop ik het wel.
Please no weg met die zeik trol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Helen Helmink weer terug komt....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Helen Helmink weer terug komt....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |