abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 07:40:28 #201
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47737352
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik voel me ook niet geroepen de Irakezen binnen te halen, maar ik heb me ook nooit geroepen gevoeld Bush te steunen in zijn avontuurlijke zoektocht naar massavernietigingswapens.
We hebben de afgelopen jaren - ook voor 2003 - al duizenden van die lui binnengehaald. Genoeg is genoeg.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47737508
Geschoond.

[ Bericht 89% gewijzigd door sigme op 28-03-2007 08:31:26 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47738251
[Godslasteraar: hiervoor bestaat het POLFB topic]

[ Bericht 91% gewijzigd door sigme op 28-03-2007 09:10:22 ]
pi_47738276
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dit noem je opschonen? deze gehele topic kan, samen met Albayraks aanval op Nederland, direct de plee in. En what the hell, spoel Albayrak maar meteen mee.
Zullen we het nou weer over de inhoud hebben?
pi_47738316
Toch is het heel erg discutabel dat dit Albayraks 1e beslissing is. Dat belooft nog wat qua Tsunami's.

Wilders kom er maar in
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47738368
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch is het heel erg discutabel dat dit Albayraks 1e beslissing is. Dat belooft nog wat qua Tsunami's.
Dit is haar 2e Congolees Eric mag blijven
pi_47738403
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit is haar 2e Congolees Eric mag blijven
Hopa. Er kan nog meer bij.

Kom dit land is veels te Westers en blank, dat is discriminerend.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47738767
en zo worden de belangen van Nederland ondergeschikt gemaakt aan het correct zijn, Het Geweten, al moeten de gewetensbezwaren er met de haren bijgesleept worden. Geen woord over de eeuwen van gestook door Saoedie Barbarië, de rol van Syrië, Iran en Pakistan. Oh, en uiteraard heeft dit alles NIETS te maken met de islam
pi_47739239
quote:
Tientallen Irakezen doodgeschoten

Uitgegeven: 28 maart 2007 09:15
BAGDAD - Bewapende mannen hebben woensdag een soennitische wijk in de Iraakse stad Tal Afar aangevallen. Ze schoten tientallen mensen dood in wat een vergeldingsactie lijkt voor recente aanslagen met vrachtwagenbommen in een sjiitische wijk, maakten Iraakse functionarissen woensdag bekend.

Volgens politie, het leger en gezondheidswerkers vonden in de nacht van dinsdag op woensdag zeker vijftig mannen in de wijk al-Wahda de dood. "Ik wou dat u kon komen kijken. Ze liggen allemaal op het terrein. We hebben niet genoeg ruimte in het ziekenhuis. Alle slachtoffers zijn in het hoofd geschoten", liet een arts per telefoon weten.

http://www.nu.nl/news/102(...)n_doodgeschoten.html
tijdje geleden nog een bericht (in de Duitse pers, hier praat men daar liever niet over) hoe nadat het bestand aan leraren en professoren op is om te jagen, zo'n 68 vrouwelijke studentes van de universiteit van Bagdad werden opgeblazen.

Welkom! welkom in Nederland
pi_47739413
Die mensen moeten wel gewoon goed nagetrokken worden.

En dan niet op de manier waarop de 'bewijzen' verzameld zijn over de massavernietigingswapens.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:52:05 #211
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47739439
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

tijdje geleden nog een bericht (in de Duitse pers, hier praat men daar liever niet over) hoe nadat het bestand aan leraren en professoren op is om te jagen, zo'n 68 vrouwelijke studentes van de universiteit van Bagdad werden opgeblazen.

Welkom! welkom in Nederland
Lijkt me juist wel een goede reden om die mensen te laten vluchten, niet?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Donald Duck held woensdag 28 maart 2007 @ 09:53:33 #212
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47739474
laat iran ze dan opnemen ofzo. of turkije. dichter in de buurt en ze voelen ze zich er beter thuis waarschijnlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:08 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47741038
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:53 schreef __Saviour__ het volgende:
laat iran ze dan opnemen ofzo. of turkije. dichter in de buurt en ze voelen ze zich er beter thuis waarschijnlijk.
Ik weet niet of Iran een optie is, hangt van de achtergrond af, maar het klinkt beter dan een ver land waar mensen sowieso geen taal spreken die er op lijkt.

Benieuwd hoe de staatssecretaresse het onderscheid maakt bij soennieten, wie heeft banden met Hoessein en wie niet? Dat weet zij, beweert ze impliciet.
Verder natuurlijk de vraag waarom familie van Hoessein bijvoorbeeld geen vluchteling zou kunnen zijn.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47744677
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach er zitten er pas 1.8 miljoen in syrie, jordanie egytpe , turkije, en wat andere gens landen.

Gaan we dan steun naar die landen sturen omdat we door onze oorlog wel dit probleem veroorzaakt hebben.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 12:57:30 #215
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47745525
"Onze" oorlog.
"Onze" jongens krijgen op dit moment trouwens veel kritiek over hun softiesgedrag van de ozzies (en voorheen al de canadezen).
pi_47746007
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"Onze" oorlog.
"Onze" jongens krijgen op dit moment trouwens veel kritiek over hun softiesgedrag van de ozzies (en voorheen al de canadezen).
Ja volgens mij waren toendertijd best veel mensen het wel eens dat we saddam moesten aanvallen, anders zou ik toch op de dam wel veel meer mensen gezien hebben tijdens de demonstraties tegen die onzinnige oorlog.

En wat je met een bericht over de "vredes" missie in afghanistan nu wilt aantonen?

En met ons bedoel ik natuurlijk de westerse wereld.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 13:13:28 #217
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47746168
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja volgens mij waren toendertijd best veel mensen het wel eens dat we saddam moesten aanvallen, anders zou ik toch op de dam wel veel meer mensen gezien hebben tijdens de demonstraties tegen die onzinnige oorlog.

En wat je met een bericht over de "vredes" missie in afghanistan nu wilt aantonen?

En met ons bedoel ik natuurlijk de westerse wereld.
Het aantal mensen op de dam was maatgevend voor de wenselijkheid van de oorlog?
Met die "vredes" missie bedoel ik dat NL daar klaarblijkelijk niks te zoeken heeft.
pi_47746394
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het aantal mensen op de dam was maatgevend voor de wenselijkheid van de oorlog?
Als ik de reactie's hier op fok las was het maatgevend om aan te geven dat er bijna niemand tegen die oorlog was, dus omgekeerde logica mag niet meer teogepast worden?
quote:
Met die "vredes" missie bedoel ik dat NL daar klaarblijkelijk niks te zoeken heeft.
Er moeten toch nieuwe wiet soorten uit afghanistan komen, om inteelt met de huidge soorten te voorkomen, dus moeten ze er wel zitten om de goede soorten te selcteren.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 13:22:14 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47746510
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Basp1 het volgende:

Er moeten toch nieuwe wiet soorten uit afghanistan komen, om inteelt met de huidge soorten te voorkomen, dus moeten ze er wel zitten om de goede soorten te selcteren.
pi_47747501
Ik vind dat je mensen moet helpen die in nood zitten. In dit geval dus de mensen uit centraal Irak. Deze mensen mogen van mij een tijdelijke verblifsvergunning krijgen, maar ik denk dat het volgende gaat gebeuren:

- Duizenden Irakezen zonder paspoort zullen hier aankloppen, waardoor het onmogelijk te constateren is of die mensen uit centraal Irak komen.
- Deze Irakezen nooit meer terug kunnen naar eigen land, omdat ze nu zijn gevlucht. Ze zullen altijd blijven beweren dat hun leven niet veilig is in het land van herkomst.

Is er geen enkel Islamitisch land waar deze mensen welkom zijn en zich ook beter op hun gemak zullen voelen? Ik ben, voor zover mogelijk, voor internationale afspraken dat vluchtelingen uit Islamitische landen asiel kunnen krijgen in een andere Islamitisch land en Christenen in christelijke landen. Dat zou veel problemen ondervangen, denk ik. Maar nogmaals ik weet niet of dit haalbaar is.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:37:30 #221
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47749390
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach er zitten er pas 1.8 miljoen in syrie, jordanie egytpe , turkije, en wat andere gens landen.

Gaan we dan steun naar die landen sturen omdat we door onze oorlog wel dit probleem veroorzaakt hebben.
Geven we die landen gewoon wat geld om er nog meer op te vangen, ze daar opvangen is nog altijd 10x goedkoper als ze hier opvangen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:46:06 #222
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_47757141
Eigenlijk zou de VS deze mensen moeten opnemen, maar ik verwelkom ze.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:20:11 #223
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_47758262
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef rood_verzet het volgende:
Eigenlijk zou de VS deze mensen moeten opnemen, maar ik verwelkom ze.
Ik verwelkom deze mensen ook.

De racisten in dit topic gun ik echter een enkeltje Bagdad, die mag hun nationaliteit worden afgenomen wat mij betreft.
  Donald Duck held woensdag 28 maart 2007 @ 20:51:34 #224
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47764403
Ze geven al die asielzoekers wel op een briefje de exacte instructies hoe ze kunnen blijven zeg.
Ten eerste, verbrand al je papieren en claim dat je uit centraal Irak komt. Hoppa, tijdelijke vergunning!
Werk vervolgens alle procedures tegen, wees traag en maak iemand zwanger: hoppa, schrijnend geval en hoppa! Een echte verblijsvergunning..
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:12:34 #225
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_47765448
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze geven al die asielzoekers wel op een briefje de exacte instructies hoe ze kunnen blijven zeg.
Ten eerste, verbrand al je papieren en claim dat je uit centraal Irak komt. Hoppa, tijdelijke vergunning!
Werk vervolgens alle procedures tegen, wees traag en maak iemand zwanger: hoppa, schrijnend geval en hoppa! Een echte verblijsvergunning..
Oh jij werkt voor de intergratiedienst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')