ik heb ook nog niks van Zilveren Kruis... Geen brief, geen geld...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef yup het volgende:
Zilverenkruis: heb helemaal geen reet aan zorg gekregen of wat dan ook dit jaar dus ik verwacht 255 euronen.
Status: geen brief en ook geen geld
ze zijn je wettelijk verplicht om het op 1 april allemaal geregeld te hebben. als je dan nog niks hebt, kun je ze in ieder geval even bellen. aanklagen kan altijd nog, daarna...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef tylerdurden22 het volgende:
kan ik AGIS aanklagen als ik voor 1 april nog niets heb gehoord..?
Zonde gek, prijzen gaan erg snel behoorlijk dalenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik heb ook brief gehad.. .255 euro ...wordt nu meteen besteden aan nieuwe comptuer ...
Het zal mij ook niks verbazen. Waarom stappen jullie ook niet over op een andere zorgverzekeraar, zoals de Friesland. Een uitstekende service en goedkoper. Agis is ruk, en stelt ook niet veel voor nu de politie niet meer collectief bij de Agis zit, dus jullie premie zal ook wel keihoog worden denk ik zo. Ik heb ook altijd bij de Agis gezeten tot vorig jaar, en het onnodige gestress door dat kutbedrijf Agis mis ik totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Lekkerpeuk het volgende:
Het zal mij zeeeeeeeeeeer verbazen als ik 1 april mijn geld heb van Agis, wat een ellende heb ik met die gasten gehad. Ik vrees dat het weer uren bellen wordt, met die domme, domme, INTENS domme dames daar.
Zal wel vrijdag worden, op zaterdag werken ze toch niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef PabloLopez het volgende:
nog niks binnen, niet verwonderlijk die AASGIEREN storten pas op laatste moment
Ik ben verzekerd bij de menzis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Help!
Ik zit bij cz. Ik heb daar de internetverzekering en een hele tijd geleden heb ik al een brief gekregen waarin onder andere stond:
Te ontvangen / te verrekenen no-claimteruggave: 128,55
Ik ben pas sinds 1 juli 2006 daar verzekerd (toen werd ik 18).
Nu keek ik net even bij mij no claim en staat daar ineens dat ik nog maar recht heb op 59 euro omdat ik 60 euro kosten aan de apotheek heb gemaakt.
Als ik kijk bij wat ik heb verbruikt klopt dat wel, ik weet alleen niet wat ik van de apotheek heb.
Hoe werkt het met de pil als je onder de 21 bent? Want dan hoef je hem niet zelf te betalen. Doet de verzekering het dan en gaat dat van je no claim af of hoe gaat dat?
En kunnen ze het zomaar doen om mij eerst bericht te doen dat ik 128 euro terug krijg en nu ineens nog maar 59?
Ja, denk ik ook. Beetje jammer dat ik de pil wel vergoed krijg als ik ouder dan 21 ben. Daar ben ik namelijk wel aanvullend voor verzekerd. Dan zou het niet van mijn no claim af gaan toch?.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd bij de menzis.
Dat van de pil is bij mij ook van mijn no-claim afgegaan. Ik heb naar de menzis een e-mail gestuurd over dat bedrag wat er af was gegaan, want ik dacht ook dat de pil er gewoon bij in zou zitten. Maar tot nu toe nog geen bericht terug. Dus misschien dat die kosten bij jou van de pil zijn.
Heeft iemand al het geld gestort gekregen van de menzis?
mazzelpikquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef superhaagie het volgende:
Waar blijft die doekoeeeee
Van Azivo
Woeps! Het is er al
quote:
Tering waarom zo veel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef deedeetee het volgende:
480,95 , net gestort door CZ
KASSA !!!!
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef SjaakKnaak het volgende:
Ik wil geld zien!!!
geld geld geld!!!
heb jij je geld al ontvangen van de Friesland want ik nog niet, ik heb enkelt een brief gehad met de medeling dat ze binnenkort een brief zullen sturen waar het bedrag in zou staan wat ik zou ontvangen en dat dat bedrag nog kon veranderen. Die brief heb ik dus ook nog niet ontvangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zal mij ook niks verbazen. Waarom stappen jullie ook niet over op een andere zorgverzekeraar, zoals de Friesland. Een uitstekende service en goedkoper. Agis is ruk, en stelt ook niet veel voor nu de politie niet meer collectief bij de Agis zit, dus jullie premie zal ook wel keihoog worden denk ik zo. Ik heb ook altijd bij de Agis gezeten tot vorig jaar, en het onnodige gestress door dat kutbedrijf Agis mis ik totaal niet.
Vind je? Het is voor 1 april dus ze hebben nog tot morgenmiddag.....(weekend enzo)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef shoarmaking het volgende:
Vandaag ontvangen, Groene land.
Wel lekker laat
Ik heb even voor je gezocht op de site van CZ. Als je een aanvullende jongeren verzekering hebt na je 21ste dan wordt de pil voor 100% vergoed. Dus waarschijnlijk gaat het dan niet van je no claim af. Maar misschien dat als je 21 bent er geen no claim meer is. Dat willen ze namelijk afschaffen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Beetje jammer dat ik de pil wel vergoed krijg als ik ouder dan 21 ben. Daar ben ik namelijk wel aanvullend voor verzekerd. Dan zou het niet van mijn no claim af gaan toch?.
Nou ja, ik heb ze ook een mailtje gestuurd over waarom ik eerst een brief kreeg van die 128 en nu blijkt dat ik nog maar 59 krijg. Vind het echt niet netjes, ze hebben helemaal geen bericht gedaan over dat het niet klopt ofzo
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef w00h00 het volgende:
Menzis al gestort?
2 weken terug de brief en vanmorgen mn centjes mogen ontvangenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef renwan het volgende:
Ook mensen die nog niks van OZ gehad hebben?![]()
Dan begin ik me af te vragen of ik dat geld uberhaupt nog krijg, ik heb het volgende week hard nodig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef RedBitch het volgende:
[..]
2 weken terug de brief en vanmorgen mn centjes mogen ontvangen![]()
Het is toch nog geen 1 april? Voor 1 april moeten ze het geld hebben gestort, waarschijnlijk krijg je je brief tegelijk met het geld als je die brief nog niet gehad hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan begin ik me af te vragen of ik dat geld uberhaupt nog krijg, ik heb het volgende week hard nodig!![]()
De brief heb ik al gehad, ik maak me alleen zorgen omdat ik m'n administratie een beetje door elkaar heb gegooid waardoor er dus nog een rekening van OZ niet betaald is. Ben nu bang dat ze dat geld dus maar inhouden om die rekening te compenseren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Het is toch nog geen 1 april? Voor 1 april moeten ze het geld hebben gestort, waarschijnlijk krijg je je brief tegelijk met het geld als je die brief nog niet gehad hebt.
Ja ze gaan compenseren als je een rekening niet betaald hebt inderdaad. Anders bel je morgen even hoe het zit? Maar dan nog, je zult dan toch eerst die openstaande rekening moeten betalen lijkt mij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef renwan het volgende:
[..]
De brief heb ik al gehad, ik maak me alleen zorgen omdat ik m'n administratie een beetje door elkaar heb gegooid waardoor er dus nog een rekening van OZ niet betaald is. Ben nu bang dat ze dat geld dus maar inhouden om die rekening te compenseren.
Van de OZ site:quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja ze gaan compenseren als je een rekening niet betaald hebt inderdaad. Anders bel je morgen even hoe het zit? Maar dan nog, je zult dan toch eerst die openstaande rekening moeten betalen lijkt mij.
Mijn rekening is nog van dit jaar, achja ik ga er al niet meer van uit dat ik het krijgquote:Compensatie met nog openstaande vorderingen van de nominale premie (2005 en voorgaande jaren) kan op grond van algemeen geldende wettelijke regels plaatsvinden.
Ik heb niks gehoord dus ik ga morgen wel eens bellen hoe het zit.quote:Indien u geen aanspraak meer kunt maken op een no-claim teruggave wordt u hiervan tussentijds op de hoogte gesteld door OZ zorgverzekeringen.
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Beetje jammer dat ik de pil wel vergoed krijg als ik ouder dan 21 ben. Daar ben ik namelijk wel aanvullend voor verzekerd. Dan zou het niet van mijn no claim af gaan toch?.
Nou ja, ik heb ze ook een mailtje gestuurd over waarom ik eerst een brief kreeg van die 128 en nu blijkt dat ik nog maar 59 krijg. Vind het echt niet netjes, ze hebben helemaal geen bericht gedaan over dat het niet klopt ofzo
Heb je zorgverzekerd 1 of zorgverzekerd 2? Bij 2 wordt de pil tot 100 euro (dacht ik) vergoed en bij 1 niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
HoiIk ben ook bij Menzis verzekerd, ik ben boven de 21 en mijn pil ging toch echt van mijn No Claim af, ondanks dat ik er aanvullend voor verzekerd ben. De rekening van de apotheek opsturen, dan krijg je het terug. Maar ik had niet verwacht dat het van mijn No Claim af zou gaan. Dan heb ik het eigenlijk twee keer betaald, toch? Eerst bij de apotheek, en dan nog aftrekken van de No Claim. Of maak ik nou een denkfout hier
![]()
Klaag ze aan, maar wat is nou het wezenlijke verschil tussen geld krijgen op 30 maart of 4 april?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Op de website van de Friesland Zorgverzekeraar staat dat ze begin april uitkeren.
Ik meende dat de no-claim wettelijk voor 1 april op de rekening moet staan.
Waarom doet de Friesland het dan toch anders?
Bovendien heb ik het geld nodig, het lijkt me dat ik sterk sta als ik hier werk van ga maken?
Ik doe met je mee, ik vind het niet netjes van De Friesland. Ik heb nog wel een klein beetje hoop dat het vandaag nog wordt gestort.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Op de website van de Friesland Zorgverzekeraar staat dat ze begin april uitkeren.
Bovendien heb ik het geld nodig, het lijkt me dat ik sterk sta als ik hier werk van ga maken?
Ja als je ziet dat ik de brief 3 weken geleden al kreeg, met daarin...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:02 schreef Slasher het volgende:
[..]
Vind je? Het is voor 1 april dus ze hebben nog tot morgenmiddag.....(weekend enzo)
Hier is het inmiddels ook gestort.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
en mn vriend heeft zn geld van Menzis ook
Waarschijnlijk zal het 2 april dan worden ivm het weekend, maar echt.. stelletje jankerds.. het is nog geeneens 1 april. Vandaag of zaterdag kan ook nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:31 schreef mardybum het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik vind het niet netjes van De Friesland. Ik heb nog wel een klein beetje hoop dat het vandaag nog wordt gestort.
Volgens mij is het nog geen 1 april, de dag is nog jong ( zie tjidstip post 07.25)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
OOkquote:
Maar die no claim geldt toch alleen voor de basisverzekering?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
HoiIk ben ook bij Menzis verzekerd, ik ben boven de 21 en mijn pil ging toch echt van mijn No Claim af, ondanks dat ik er aanvullend voor verzekerd ben. De rekening van de apotheek opsturen, dan krijg je het terug. Maar ik had niet verwacht dat het van mijn No Claim af zou gaan. Dan heb ik het eigenlijk twee keer betaald, toch? Eerst bij de apotheek, en dan nog aftrekken van de No Claim. Of maak ik nou een denkfout hier
![]()
Er is toch duidelijk bepaald dat het voor 1 april gestort moet worden mijn bank stort niet in het weekend dus moet het vandaag binnen zijn. Ik moet bij hun toch ook op tijd betalen (wat ook altijd gebeurd) dus verwacht ik dat ook van hun.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het 2 april dan worden ivm het weekend, maar echt.. stelletje jankerds.. het is nog geeneens 1 april. Vandaag of zaterdag kan ook nog.
Tsja eh dat jouw bank niet in weekend overschrijft is niet hun probleem dacht ik zo.. je hebt het vast vandaag of morgen wel binnen en wat betreft op tijd betalen.. een of 2 dagen verschil maakt voor de verzekering ook niks uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef mardybum het volgende:
[..]
Er is toch duidelijk bepaald dat het voor 1 april gestort moet worden mijn bank stort niet in het weekend dus moet het vandaag binnen zijn. Ik moet bij hun toch ook op tijd betalen (wat ook altijd gebeurd) dus verwacht ik dat ook van hun.
Maar wat ik in mijn vorige post ook al zei is dat ik nog een klein beetje hoop heb dat het op tijd wordt gestort.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef jd1982 het volgende:
Als je zonder die no-claim dit weekend in de problemen komt ben niet goed met geld
studenten en bijstandmoeders (om maar even in de hokjesgeest te denken) zullen er anders best op zitten te wachten, dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Inderdaad.
En degene die gaan lopen mekkeren dat het niet voor 1 april gestort is maar op 2 april pas op de rekening staat, moet maar naar een andere bank toe. Die datum valt nu eenmaal klote en men probeert het voor 1 april te doen, maar zal vast niet altijd lukken ivm trage banken.
Het gaat er juist om dat de Friesland op hun website heeft gezegd de no-claim pas begin april te storten en dan heb ik het ook 2 april niet op mijn rekening.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Inderdaad.
En degene die gaan lopen mekkeren dat het niet voor 1 april gestort is maar op 2 april pas op de rekening staat, moet maar naar een andere bank toe. Die datum valt nu eenmaal klote en men probeert het voor 1 april te doen, maar zal vast niet altijd lukken ivm trage banken.
Omdat zij jou op deze manier straffen vanwege het feit dat ik vorig jaar mijn premie altijd structureel een week te laat betaaldequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef mardybum het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat de Friesland op hun website heeft gezegd de no-claim pas begin april te storten en dan heb ik het ook 2 april niet op mijn rekening.
Ik heb het gelukkig niet nodig maar het gaat me gewoon om het principe. Ik betaal het hele jaar netjes op tijd mijn premie waarom kunnen hun dat niet doen dan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:46 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Omdat zij jou op deze manier straffen vanwege het feit dat ik vorig jaar mijn premie altijd structureel een week te laat betaalde
Goh en ik maar denken dat 2 april ook onder begin april viel..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef mardybum het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat de Friesland op hun website heeft gezegd de no-claim pas begin april te storten en dan heb ik het ook 2 april niet op mijn rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |