Dankje!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef Tally het volgende:
Zoiets Vicky?
quote:Hallo dames, mag ik even jullie nuchtere mening?
Ik ben 24 januari voor het laatst ongesteld geweest, heb sindsdien wel seks gehad, voor het zingen de kerk uit dus niet heel bewust een zwangerschap veroorzaakt. (het is wel welkom hoor, absoluut)
Nu heb ik dus al een paar weken last van misselijkheid, vermoeidheid en nu sinds een paar dagen ook zere borsten. Ik heb vorige week zaterdag getest, en de woensdag daarvoor ook. Beide waren negatief.
Omdat ik niet weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, ben vaak erg onregelmatig, vraag ik me af wanneer ik kan testen? Nu al, aangezien ik kwaaltjes heb, of voor de zekerheid wachten tot, zeg, zaterdag?
quote:Nou ik heb vanmiddag getest en nu twijfel ik nog
Ik had zo`n etostest waarmee je aan twee kanten kan aflezen en aan de voorkant was duidelijk maar 1 streepje te zien, maar aan de achterkant zag ik heel flauw iets wat ook een streepje had moeten zijn.
Ik voel me een beetje een n00b, sorry hoor
Ooooh Glossy wat GEWELDIG!! Het is je echt zo enorm gegund, wat gaaf! Ik zit helemaal te stuiteren hier, ben echt heel erg blij voor jequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef glossy het volgende:
we zijn ZWANGER.
heel erg bedankt voor alle felicitaties.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:03 schreef Iksje het volgende:
Glossy, wat fijn voor jullie! En 16 april is best kortbij, nog 2,5w! Gefeliciteerd!
Balen Nijoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Nijo het volgende:
DeLiedje, gefeliciteerd met de positieve test!!![]()
Glossy, jij helemaal gefeliciteerd, vooral nu je het eigenlijk 'niet' meer verwachtte!!![]()
Ik heb ondertussen 2x getest en beide negatief![]()
Mijn ongi's zijn er nog steeds niet, dus ik verwacht dat rommelen met de pil ook rommelen met de ongi's heeft opgeleverd. Nu ff afwachten en er volgende maand volle bak tegenaan
't Wordt hier nog spannend allemaal!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef hestria het volgende:
Hier word het steeds gekker, dacht net van ik waag eens een testje, en ik zag een heel erg dun streepje, echt zo een van als je er niet op let zie je het niet eens. Kun je nagaan ik ben zo bezig met zwanger worden dat ik streepjes zie waar ze niet zijn. Hebben julie dat ook wel eens?
Ik had een twijfelachtig plusje, vond ik zelf... Dacht ook dat het alleen was omdat ik het wilde zien...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:24 schreef hestria het volgende:
Hier word het steeds gekker, dacht net van ik waag eens een testje, en ik zag een heel erg dun streepje, echt zo een van als je er niet op let zie je het niet eens. Kun je nagaan ik ben zo bezig met zwanger worden dat ik streepjes zie waar ze niet zijn. Hebben julie dat ook wel eens?
Goed idee!Ik ga ovulatietesten kopenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef FoN het volgende:
Suerte, gewoon een hele week als vruchtbaar aanduiden? Of een ovulatietestje kopen.
Heerlijk... zo leer ik ook mn lichaam kennen. Had nu weer last van zere borsten en mn humeur was ook niet echt je van het. Dus... dat hoort gewoon bij mijn ongi worden, heb ik nu geleerd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
En soms is dat ook wel eens prettig om vantevoren te weten Diaan
Ik zou sowieso niet al te snel met dit soort dingen (temperaturen, ovulatietesten etc.) beginnen als je niet zeker weet dat er iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef hestria het volgende:
mariposa, kan je dan niet tempen om 8 uur als je ook je medicijnen neemt? dan hoef je maar 1 keer wakker te worden. mischien bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien ofzo.
Het wordt inderdaad een verschrikking, een obsessie. Ik probeer het dan ook los te zien van het plezier in de seks als zodanig, want anders gaan we op een gegeven moment zeggen als die duvels weer langs komen dat we de seks maar moeten laten voor wat het is. Dus in de teleurstelling moeten we niet het plezier aan/met elkaar mee omlaagtrekken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef FoN het volgende:
Maar van om de 2 dagen omdat 't moet wordt je ook niet vrolijkDan misschien beter die ene keer omdat t moet, en de rest voor de lol
Dat kan ik me voorstellen. Het neemt, denk ik, de druk wat weg. En het ' verslavende' kan ik me ook voorstellen. Daarom lijkt het me voor mij beter om te wachten. Of om helemaal nioet zover te moeten komenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het iig best heel vermoeiend dat temperaturen en een soort van verslavend. Nog een keertje dat lijstje bekijken etc. etc.
Nu een maandje niet was heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |