Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Ik las hier eerst dagelijks, maar ik probeer me een beetje in te houden
![]()
Ik ben op dit moment vooral heel erg druk bezig met het zoeken naar een nieuwe baan. Het schiet alleen niet helemaal op... Ik hoop toch snel iets te vinden, zodat ik al een beetje gesetteled ben en me onmisbaar heb gemaakt tegen de tijd dat ik een keer zwanger word
![]()
Iedereen bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens, ik wacht nog even af of mijn cyclussen regelmatiger / korter worden, zal niet meteen de huiarts lastig vallen
![]()
Glossy, misschien lees je dit niet meer, maar ik wilde je toch veel geluk wensen. Ik hoop dat het jullie toch binnenkort ook echt gegund mag zijn! Jolene jij ook veel succes toch. En Mariposa en Lunastar, balen van de duivels... Hestria, ik kan helemaal snappen dat je je gekwetst voelt door de reacties van je familie, zo zou ik me ook voelen! Saint heeft het inderdaad doorgezet? Nijo heel veel succes! En DeLiedje, ik vind het echt heel erg lief hoe je toch ook heel erg meeleeft met degenen van ons die nog moeten wachten