Hestria, wat balen dat je toch ongesteld geworden bent, verwarrend zeg dat het zo vreemd gaat. Heeft het nu doorgezet?
Jolene, wat moeilijk dat jullie nu 6 maanden moeten wachten. Ik hoop dat je na die 6 maanden weer snel mee kan doen en zo doorstroomt naar Z&G. In ieder geval sterkte
![]()
Suerte, hopelijk zet het niet door nu je een paar dagen weg bent. Tja, de vruchtbare dagen berekenen is ook lastig als je steeds een andere cyclus hebt. Misschien moet ik ook met ovulatietesten beginnen. Je zou ook kunnen temperaturen, dat deed je toch niet?
Temperaturen wordt bij mij heel lastig. Omdat ik de hele week door op verschillende tijden opsta en omdat ik altijd elke ochtend om 8 uur mijn medicijnen moet nemen. In het weekend zou ik dan 2 keer 's ochtends gewekt moeten worden voor verschillende dingen en dat zie ik niet zo zitten. Omdat ik mijn rust echt heel erg nodig heb om mijn bloeddruk ook onder controle te houden.
Marie, ik hoop dat de Clomid voor jou de oplossing is en dat je heel snel door mag schuiven. Succes
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij