foto's bij de dealer genomen, morgen even echte foto's maken bij zijn nieuwe baasje :quote:Volvo's en IKEA meubilair zijn volgens mij op elkaar afgestemd... Dat staat denk ik zelfs in de zweedse grondwet.
En voor zover ik altijd heb begrepen is de parkeerplaats van de IKEA de natuurlijk habitat van de volvo-station-wagen. Hij ontmoet daar zijn soortgenoten, en voelt zich daar ook het meest op zijn gemak. Gezien de hoeveelheid vrij jonge volvo-statio-wagens op de IKEA parkeerplaatsen, bestaat er tegenwoordig ook de theorie dat dit ook de natuurlijk broedplaats is van de volvo, al heeft niemand tot nu toe volvo's in het wild zien paren...
doorgestreept.......en wanneer komt je nieuwe volvo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik heb mn 440 van het weekend verkocht![]()
Auto uit 92, nagenoeg geen roestplekjes, 135.000 op de teller altijd in onderhoud geweest bij de VolVo dealer, behalve door mij.
Misschien als ik een andere leaseauto mag kopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef bluebit het volgende:
[..]
doorgestreept.......en wanneer komt je nieuwe volvo?
gelukkig maar, c30 of zo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien als ik een andere leaseauto mag kopen.
ah ja, maar dat beest van jou zat achter een hek toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
460 2.0i hier!
C30? Ieuwww neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
gelukkig maar, c30 of zo?
p.s. : ik zie aan je avator dat je kid de kunst van het eten inmiddels onder de knie heeft
bijna net zo goed........je hebt wel het rijbewijs en je mag er in rijden(?)...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben 22, wat denk je zelf?
Nee van m'n ouders.
Uiteraard, uiteraard. Ik ga dit weekend ook maar weer eens even langs om te cruisenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:44 schreef bluebit het volgende:
[..]
bijna net zo goed........je hebt wel het rijbewijs en je mag er in rijden(?)...
wel de lusten, niet de lasten, ideaal dus
De T5 is een erg lekkere motor jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb laatst in de turbo versie gereden, echt heerlijk
![]()
Jawel, jawel... En het lijkt alsof hij sneller oppakt dan de 2.0T.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:40 schreef BoerK het volgende:
Prachtige auto
p.s: Het huis is ook niet verkeerd
Gaaf, 850's blijven cool, welke motor?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag me hier eigenlijk zaterdag pas melden, maar doe het stiekem nu alvast
Zaterdag m'n 'nieuwe' 850 ophalen![]()
vergeet die golf IV, te duur, te kaal. Wel mooi, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef Go0s het volgende:
Mooie Volvo V40 heb je daar
Zelf heb ik geen Volvo, maar m'n volgende auto heeft heel goed kans dan het een Volvo is/wordt(Lees: S40/V40)
Nog even een tijdje doorsparen en dan kiezen tussen een Golf IV 5drs, S40/V40 of een Leon
Ja voor de veiligheid. Je weet maar nooit he..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef bluebit het volgende:
[..]
ah ja, maar dat beest van jou zat achter een hek toch?![]()
ik heb nog even verder gezocht, het was de 1.8i gdi motor, waar slechte ervaringen mee zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vraagje: op dit moment ben ik nog niet van plan mijn huidige auto (peugeot 206XS) in te ruilen voor een andere, maar als ik op dit moment zou kunnen inruilen, dan zou het een Volvo V40 worden omdat een mooie veilige auto is met ruimte en er is veel aanbod.
Maar welke moet ik nemen als ik niet het basismodel en wel een beetje luxe als airco wil, maar niet een rappe 2.0 hoef te zijn (is de 1.6 retetraag?)? Welk pakket?
En rijden de geupdate versies vanaf 2002 aanzienlijk beter dan de oudere versies?
2.5 20vquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef bluebit het volgende:
[..]
Gaaf, 850's blijven cool, welke motor?
Dank je wel! Ik hou er rekening mee als ik een 1.8 ga kiezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik heb nog even verder gezocht, het was de 1.8i gdi motor, waar slechte ervaringen mee zijn.
kijk ook hier even
en? al een beslissing genomen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef DeBastaard het volgende:
Zo, de meeste spullen van m'n Nissan zijn verkocht, nu opzoek naar een volvo!
Weet nog steeds niet of ik nu een Amazon of een 244 wil......
dude, volvo's zijn op twee principes gebouwd :quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef Oosthoek het volgende:
Maar verder zijn Volvo's natuurlijk inspiratieloze blokkendozen![]()
In de Sedanversies krijg ik mn schoonmoeder nog niet eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
dude, volvo's zijn op twee principes gebouwd :
a. Alle ikea troep moet achterin passen
ik vrees toch dat niet zoveel over de sedan zegt maar meer over je schoonmoederquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
In de Sedanversies krijg ik mn schoonmoeder nog niet eens
Serieus, die dingen zijn klein. Nouja, niet zozeer de ruimte, dat gaat nog wel, maar de doorgang in de klep is klein (geen 5e deur he)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik vrees toch dat niet zoveel over de sedan zegt maar meer over je schoonmoeder![]()
![]()
je probeert haar toch niet via het ski-luikje naar binnen te duwen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Serieus, die dingen zijn klein. Nouja, niet zozeer de ruimte, dat gaat nog wel, maar de doorgang in de klep is klein (geen 5e deur he)
ja en die hoek met het zijraam is ook al zo scherpquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef bluebit het volgende:
[..]
je probeert haar toch niet via het ski-luikje naar binnen te duwen?
ah, en nu kan ik zeggen dat dit meer over jouw relatie met je schoonmoeder zegt, dan over de volvo sedan en je schoonmoeder an sichquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja en die hoek met het zijraam is ook al zo scherp
Dat eerste argument kan ik wel inkomen maar het tweede heeft met veiligheidsdesign te maken, niet met blokkendoosmodellen. M'n Saab kan ook wel tegen een stootje en is niet bepaald een blokkendoos namelijk. Maar niets ten spijt van Volvo hoor. Vind het erg leuke auto's. Vooral de 245 en ouder zijn erg leuk imho.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:34 schreef bluebit het volgende:
dude, volvo's zijn op twee principes gebouwd :
a. Alle ikea troep moet achterin passen
b. de auto moet een roedel elanden aan gort kunnen rijden zonder enige schade op te lopen.
logisch gevolg van punt b is dat je vrijwel elk ander automerk ook aan gort kunt rijden zonder zelf schade op te lopen (dit laatste punt is met name bij de oudere volvo's, de 240, goed te zien)
misschien inspiratieloos, wel functioneel.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:17 schreef bluebit het volgende:
ff een lijstje met mensen met smaak (volvo rijders dus) :
dat zijn toch gewoon 3 dezelfde auto;s ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Oosthoek het volgende:
M'n broer heeft trouwens een lichtblauwe 343 uit januari '81Je kunt het verschrikkelijke wagens vinden maar stiekem zijn ze best wel leuk. Mits je een 343 of 345 hebt en geen 340. Die zijn namelijk wel lelijk imho.
Het verschil tussen de 343 en de 340 is zeg maar het verschil tussen leuk en niks aan. De 343 heeft allemaal leuke chroomaccenten die de 340 mist en zo nog wat detailverschillen die imho erg veel uitmaken voor het uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat zijn toch gewoon 3 dezelfde auto;s ??
Over smaak valt niet te twistenquote:
kloptquote:
tank is het goede woordquote:Dit is de komende 10 jaar mijn tank.
veilig zijn ze welquote:Moge de auto-goden waken over m'n kreukelzone...
ow, Saab.......Saab is ook cool, en over dat veilgiheidsdesign, da's gewoon een bijkomend voordeel van het feit dat dat roedel elanden dood moet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat eerste argument kan ik wel inkomen maar het tweede heeft met veiligheidsdesign te maken, niet met blokkendoosmodellen. M'n Saab kan ook wel tegen een stootje en is niet bepaald een blokkendoos namelijk. Maar niets ten spijt van Volvo hoor. Vind het erg leuke auto's. Vooral de 245 en ouder zijn erg leuk imho.
thanks, de phase II heeft inderdaad een ander onderstel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Bluebit. mooie auto, je kan een phase 2 ook aan de koplampen herkennen trouwens. De phase 2 rijdt een stuk lekkerder dan een phase 1, wij hebben helaas een phase 1.
Btw heb van de week even in de xc90 mogen sturen. Een heerlijk auto! het is een D5 automaat met navigatie en leren bekleding. Zeven zits, 17" velgen saphire black met chromen lijsten. Hij is erg gaaf. Ik heb nog geen kans gehad om foto's te maken maar hoop ze van de week even te kunnen maken (wacht op mooi weer). De 960 is terug van de garage en er zit een nieuwe gaspomp in, er staat toch alweer bijna 350.000 op de teller. Volvo's zijn gewoon niet stuk te krijgen!
Rijd je hier nou ook een Golf GTI er mee uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef BoerK het volgende:
Op verzoek van bluebit
Volvo 244 Turbo van mijn pa![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog maar 187.000 op de klok
Niet een moderne GTI, maar hij is net zo snel als een GTI van ongeveer hetzelfde bouwjaar. En zijn bochtenwerk kan misschien wel beter zijn (RWD). Er werd/word niet voor niets mee gerally'ed.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rijd je hier nou ook een Golf GTI er mee uit?![]()
*insert zoemer geluid. Wrong! De Golf GTI mk1 is nog steeds de snelste GTI ooit gemaakt. Die trek je er niet zomaar uit. Dikke kans dat je een Golf 2 & 3 er wel stront mee trekt, zeker als je de turbo wat opvoertquote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Niet een moderne GTI, maar hij is net zo snel als een GTI van ongeveer hetzelfde bouwjaar. En zijn bochtenwerk kan misschien wel beter zijn (RWD). Er werd/word niet voor niets mee gerally'ed.
En je moet natuurlijk wel onthouden dat een Golf GTI evenveel weegt als een bumper op de Volvo. Dus dan is het helemaal niet slecht toch?
de eerste golf gti werd terecht ook wel porsche-killer genoemd omdat hij de porsches eruit trok. Dat zie ik de huidige golf gti niet doen bij huidige porsches. Vandaar de uitspraak dat de golf I gti bijzonder snel was.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef pietje008 het volgende:
Golf 1 GTI de snelste GTI ooit gemaakt.. yeah right
De golf 5 GTI is al sneller, en zo zijn er vast nog wel meer GTI's die die golf 1 te schande zetten. Zo'n beest was het nou ook weer niet.
MK1: acceleratie 0-100 km/h 9,1 squote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef pietje008 het volgende:
Golf 1 GTI de snelste GTI ooit gemaakt.. yeah right
De golf 5 GTI is al sneller, en zo zijn er vast nog wel meer GTI's die die golf 1 te schande zetten. Zo'n beest was het nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En het blijft een golf, daarmee sport je tegen civics.
Toch mooi dat mensen blijven geloven in dit soort indianenverhalen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef bluebit het volgende:
[..]
de eerste golf gti werd terecht ook wel porsche-killer genoemd omdat hij de porsches eruit trok. Dat zie ik de huidige golf gti niet doen bij huidige porsches. Vandaar de uitspraak dat de golf I gti bijzonder snel was.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En het blijft een golf, daarmee sport je tegen astra's, crx en civics. Heb ik nog iets gemist?
Met een volvo hoef je niet te sporten, je weet dat de auto snel genoeg is, je hoeft niets te bewijzen. Meestal laten ze zich ook niet zo snel opfokken door anderen.
Mijn Volvo wint nietsquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Precies.
En een Volvo wint het misschien soms dan net niet van 0-100 km/h. Maar een sprintje van 70 naar 180 bijv. op de snelweg is eenvoudig te winnen. Ik durf te wedden dat zelfs mijn Volvo het wint van een willekeurig Golfje, Astra, Civic of andere petjesmensenauto's.
En verder "sport" ik eigenlijk alleen tegen andere Volvo's (kan een D5 bijhouden op de snelweg.) of leaserijders, vooral passat's en soortgelijke auto's van andere merken. Altijd leuk om ze te pesten als ze zich weer een de baas op de weg voelen met hun lease-geval.
Zo, dat moest ik even kwijt.![]()
Nieuwe Volvo's maken helaas technisch hun reputatie niet meer waarquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik ook nog steeds en erg mooie en stoere volvo, die cross country. Mijn vader heeft hem helaas weggedaan (2 jaar terug ofzo?) omdat hij er ERG veel technische problemen mee had![]()
Ben al aan 't zoeken op wat "nyheter" sitesquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:05 schreef r8ality het volgende:
Net nog gelezen in een nieuwsblad hier (Zweden, kan artikel ff online niet vinden), frontale crash tussen een 7- en 940 met 60-70km/u. Iedereen heeft het overleefd.
precies... Het waren allemaal kleine dingen. Motorisch helemaal top in orde, maar het is toch vervelend als er zonder reden lampjes op je dashboard gaan branden, de ruitenwissers af en toe spontaan aangaan en de ingebouwde telefoon (maar dan ook ECHT ingebouwd) gewoon niet werkt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nieuwe Volvo's maken helaas technisch hun reputatie niet meer waarVeel kleine (electro-)technische ergenissen. Net als bij meer merken...
Whehequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben al aan 't zoeken op wat "nyheter" sites
Ik heb die achterstequote:Op donderdag 5 april 2007 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En stukken steviger dan een Opel
http://www.youtube.com/watch?v=NQPca-aTlL0
Heel verstandigquote:
Inderdaad. Zodra ze belastingvrij zijn, gaan ze gelijk naar 2,5 tot 3x de huidige prijs. Leuke investering eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef r8ality het volgende:
Zodra de eerste belastingvrij is, koop ik een 745. Of misschien eerder, zijn ze wat goedkoper.
Bedanktquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rijd je hier nou ook een Golf GTI er mee uit?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
*insert zoemer geluid. Wrong! De Golf GTI mk1 is nog steeds de snelste GTI ooit gemaakt. Die trek je er niet zomaar uit. Dikke kans dat je een Golf 2 & 3 er wel stront mee trekt, zeker als je de turbo wat opvoert.
Volgens de specificaties zit hij in 9s op de 100 km/u, dus je kunt het de Golf 1, 2 en 3 GTI erg lastig makenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
MK1: acceleratie 0-100 km/h 9,1 s
MK5: acceleratie 0-100 km/h 7,2 s
Maarrrr, de Vijf is geblazen en kun je absoluut minder hard de bocht mee door dan de mk1. Daarbij weegt hij ook bijna 2x zoveel, dus dat merk je wel in het rijgedrag.
Maar dit scheelt toch weer door 90% slechte films heen baggeren om een 245 te zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:37 schreef r8ality het volgende:
Je hebt heel die lijst niet nodig. In bijna elke U.S.A. film zit wel een 245.
Ik rijd wel naar m'n ouders. Zie ik er meteen 4quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar dit scheelt toch weer door 90% slechte films heen baggeren om een 245 te zien
Heb je een zus? Oh wacht, ik heb al een vriendinquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik rijd wel naar m'n ouders. Zie ik er meteen 4.
Ook nog een 340 om kippen in te houden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:12 schreef r8ality het volgende:
Mijn droom is voorlopig een 740 op gas strax om te rijden, en een 240 turbo om te "spelen". En een Katterug voor op zondag
.
kreukelzone is een goed iets hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als ik zo al die crashes zie..........
Wij gingen een paar jaar geleden onze volvo halen. Een tweedehands 740 turbo diesel. We hebben hem opgehaald we rijden naar huis. Mijn vader en ik in de 740 mijn moeder in een citroen bc. We staan voor het stoplicht, en een opel vergeet te stoppen en klapt (30km/h?!?) vervolgens op de bx. Mijn vader ziet de bx schuiven en zet de volvo op de handrem. Schade volvo; paar schrammen op de bumper
schade bx; total loss, als een harmonica in elkaar geschoven!
En volvo is echt zo degelijk!
Een Volvo 740 tegen een boom geeft ook genoeg mee, daar zijn ze wel op gemaakt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
kreukelzone is een goed iets hoor. [afbeelding]
Jij wilt niet tegen een boom rijden in een auto die niets meegeeft...
prachtigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef BoerK het volgende:
Op verzoek van bluebit
Volvo 244 Turbo van mijn pa![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog maar 187.000 op de klok
Geen idee of dat eenvoudig te doen is.quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Dandelion het volgende:
Nou voor een dikke 400 euro heb ik mijn 440 weer door de apk kunnen slepen. Dat viel me eigenlijk nog wel mee, dus maar weer gedaan. Nu moet hij er ook maar weer een jaartje tegen kunnen vind ik.
Enige probleem is dat de koppelingsplaten blijkbaar redelijk versleten zijn. Iemand enig idee of dat een beetje zelf te fiksen is?
Meestal moet de bak eraf, dus das wel ff werk. Vervang meteen de drukgroep en koppelingsplaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee of dat eenvoudig te doen is.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand wat zo'n afdekplaat voor de afneembare trekhaak op een S60 kost?
Ding is spoorloos verdwenen
Nou, hup. Pak de telefoon dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat antwoord zou ik idd zelf ook geven als iemand anders het zou vragen
quote:
heel goed, dat deed me nog het meeste pijn, vooral toen ik zijn kenteken op rdw.nl invoerde :quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je mag niet generaliseren, maar wel typisch dat het zo'n triest lupotje met even trieste eigenaar is waardoor jij weer een hoop shit op je bord krijgt
met zijn 45 pk kan ie van zijn leven niet zo hard rijden dat ie de bocht uitgaat, zelfs al je de auto verhoogt ipv verlaagt.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En ze doen ook altijd alleen de buitenkant. Motorisch veranderen ze meestal niets. En als ze dat doen dan tunen ze de motor maar veranderen ze niets anders. Remmen blijven hetzelfde enz. Ja ze verlagen de auto, maar niet omdat dit een beter weggedrag zou opleveren maar omdat het stoer staat.
Die R's zie je weinig! Hij staat er ook echt mooi bij man, klasse!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef RPowa het volgende:
Heb het Volvootje pas ook maar weer eventjes glimmend erbij gezet. Ben er nog steeds überblij mee, zou me niet makkelijk een idealere auto kunnen voorstellen! Rode 850R is pure ownage!![]()
Wel wat dingetjes aan gedaan uiteraard, is nu bijna helemaal klaar. Je moet altijd nog iets te wensen hebben hè!![]()
Piccies alhier (nogmaals klikken op "grote" plaatje voor grootste formaat)
[afbeelding]
xenon? waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Papi-Chulo het volgende:
r8ality is gewoon jaloers op uw rode hoerensloep. Ik vind het een gaaf bakkie. Check die XeNon Lampies dan. Geil!
Wie heeft hier nu geen kennis:quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef RPowa het volgende:
Wederom: lul niet zo stom als je er blijkbaar totáál geen verstand van hebt. Een T5 en een T5-R hebben een kleinere turbo en 225/240pk, deze heeft de grotere turbo en 250pk.
Deze velgen zitten standaard op de 850R en ***ik*** vind ze mooi. Dat jij de velgen van een T5-R mooier vindt zal best, ieder zijn smaak, wel een enorm zwaktebod om daarmee je gebrek aan kennis te verbloemen.
En dat van die wielen stond in een aparte post.quote:All HPT 850's received TD04 15G turbos, with stock boost for turbo and T5 models set at 9.6 psi, and T5-R and R models at 10.5 psi (stock hp are 222 and 240, respectively).
Welk Volvo-forum?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef RPowa het volgende:
Zit sinds vorige week Xenon in ja. Wereld van verschil met de standaard lampen. Niet dat je het aan de buitenkant ziet hoor, de vorige poster wist dat al van me, vandaarHeb niet gekozen voor de Sjonnie blauwe lampen maar de 4300K daglicht versie. Zal wel een keer een plaatje posten met het verschil t.o.v. de normale lampen. Als er dan tenminste niet weer meteen stompzinnig gelul komt want da's blijkbaar het nadeel met fora waar puberale alleswetertjes ook op komen hè. Op het Volvo forum zelf heb je dit soort onzin niet.
![]()
Maar dit is geen volvo forumquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef RPowa het volgende:
Zit sinds vorige week Xenon in ja. Wereld van verschil met de standaard lampen. Niet dat je het aan de buitenkant ziet hoor, de vorige poster wist dat al van me, vandaarHeb niet gekozen voor de Sjonnie blauwe lampen maar de 4300K daglicht versie. Zal wel een keer een plaatje posten met het verschil t.o.v. de normale lampen. Als er dan tenminste niet weer meteen stompzinnig gelul komt want da's blijkbaar het nadeel met fora waar puberale alleswetertjes ook op komen hè. Op het Volvo forum zelf heb je dit soort onzin niet.
![]()
r8ality is nou niet bepaald een puber maar gewoon Volvo-fan en stronteigenwijs, dus matig je toon want je doet er zelf net zo hard aan meequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef RPowa het volgende:
Als er dan tenminste niet weer meteen stompzinnig gelul komt want da's blijkbaar het nadeel met fora waar puberale alleswetertjes ook op komen hè. Op het Volvo forum zelf heb je dit soort onzin niet.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef RPowa het volgende:
Dat Volvo forum zie ik liever verschoond blijven van dit soort puberaal gedrag dus![]()
Wederom: Wie vertoond hier nou puberaal gedrag?quote:
Je hebt gelijk. Mijn excuses, zo ben ik dan ook wel weer, van het Autoweekforum:quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef RPowa het volgende:
(Europees) linkje? Waardes van Amerikaanse auto dan wel met automaat zijn utterly useless hè.
Dat Volvo forum zie ik liever verschoond blijven van dit soort puberaal gedrag dus![]()
Wel vreemd.quote:Een 850R met handbak heeft een 16T turbo en een sper...Dat scheelt wel
Een 850R met automaat heeft exact dezelfde turbo als een t-5r (15G)
Ik zei niet dat je er mee was begonnen, ik zei dat je er zelf net zo hard aan mee doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef RPowa het volgende:
Je hebt gelijk, ik was begonnen met puberaal gedoe, dus mijn excuses, I am outta here. Veel plezier met de discussies.
Je hebt je post fout ge-edit dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef RPowa het volgende:
Je hebt gelijk, ik was begonnen met puberaal gedoe, dus mijn excuses, I am outta here. Veel plezier met de discussies.
Groetjes aan Muse in ieder geval.![]()
P.S. Turbo's hebben inderdaad vaak dezelfde afmetingen, dat klopt, ik dacht dat elke R een iets grotere turbo had maar nee dus, ik was fout, I stand corrected.
Ik geloof dat ik toch echt m'n excuses heb aangeboden na het vinden van info, maar goed...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Papi-Chulo het volgende:
Puberaal gedrag is keihard blaten en achteraf pas denken of het klopt wat je zegt. Een fout maken en niet toegeven, of je verontschuldigen en dan toch nog natrappen,hoe noem je dat dan? Ik sluit me volledig aan bij RPowa. Het heeft totaal geen zin om iets te posten. ALTIJD zal er een wijsneus tussenzitten die de boel wil opfokken. Outtie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |