kloptquote:
tank is het goede woordquote:Dit is de komende 10 jaar mijn tank.
veilig zijn ze welquote:Moge de auto-goden waken over m'n kreukelzone...
ow, Saab.......Saab is ook cool, en over dat veilgiheidsdesign, da's gewoon een bijkomend voordeel van het feit dat dat roedel elanden dood moet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat eerste argument kan ik wel inkomen maar het tweede heeft met veiligheidsdesign te maken, niet met blokkendoosmodellen. M'n Saab kan ook wel tegen een stootje en is niet bepaald een blokkendoos namelijk. Maar niets ten spijt van Volvo hoor. Vind het erg leuke auto's. Vooral de 245 en ouder zijn erg leuk imho.
thanks, de phase II heeft inderdaad een ander onderstel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Bluebit. mooie auto, je kan een phase 2 ook aan de koplampen herkennen trouwens. De phase 2 rijdt een stuk lekkerder dan een phase 1, wij hebben helaas een phase 1.
Btw heb van de week even in de xc90 mogen sturen. Een heerlijk auto! het is een D5 automaat met navigatie en leren bekleding. Zeven zits, 17" velgen saphire black met chromen lijsten. Hij is erg gaaf. Ik heb nog geen kans gehad om foto's te maken maar hoop ze van de week even te kunnen maken (wacht op mooi weer). De 960 is terug van de garage en er zit een nieuwe gaspomp in, er staat toch alweer bijna 350.000 op de teller. Volvo's zijn gewoon niet stuk te krijgen!
Rijd je hier nou ook een Golf GTI er mee uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef BoerK het volgende:
Op verzoek van bluebit
Volvo 244 Turbo van mijn pa![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog maar 187.000 op de klok
Niet een moderne GTI, maar hij is net zo snel als een GTI van ongeveer hetzelfde bouwjaar. En zijn bochtenwerk kan misschien wel beter zijn (RWD). Er werd/word niet voor niets mee gerally'ed.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rijd je hier nou ook een Golf GTI er mee uit?![]()
*insert zoemer geluid. Wrong! De Golf GTI mk1 is nog steeds de snelste GTI ooit gemaakt. Die trek je er niet zomaar uit. Dikke kans dat je een Golf 2 & 3 er wel stront mee trekt, zeker als je de turbo wat opvoertquote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Niet een moderne GTI, maar hij is net zo snel als een GTI van ongeveer hetzelfde bouwjaar. En zijn bochtenwerk kan misschien wel beter zijn (RWD). Er werd/word niet voor niets mee gerally'ed.
En je moet natuurlijk wel onthouden dat een Golf GTI evenveel weegt als een bumper op de Volvo. Dus dan is het helemaal niet slecht toch?
de eerste golf gti werd terecht ook wel porsche-killer genoemd omdat hij de porsches eruit trok. Dat zie ik de huidige golf gti niet doen bij huidige porsches. Vandaar de uitspraak dat de golf I gti bijzonder snel was.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef pietje008 het volgende:
Golf 1 GTI de snelste GTI ooit gemaakt.. yeah right
De golf 5 GTI is al sneller, en zo zijn er vast nog wel meer GTI's die die golf 1 te schande zetten. Zo'n beest was het nou ook weer niet.
MK1: acceleratie 0-100 km/h 9,1 squote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef pietje008 het volgende:
Golf 1 GTI de snelste GTI ooit gemaakt.. yeah right
De golf 5 GTI is al sneller, en zo zijn er vast nog wel meer GTI's die die golf 1 te schande zetten. Zo'n beest was het nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En het blijft een golf, daarmee sport je tegen civics.
Toch mooi dat mensen blijven geloven in dit soort indianenverhalen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef bluebit het volgende:
[..]
de eerste golf gti werd terecht ook wel porsche-killer genoemd omdat hij de porsches eruit trok. Dat zie ik de huidige golf gti niet doen bij huidige porsches. Vandaar de uitspraak dat de golf I gti bijzonder snel was.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En het blijft een golf, daarmee sport je tegen astra's, crx en civics. Heb ik nog iets gemist?
Met een volvo hoef je niet te sporten, je weet dat de auto snel genoeg is, je hoeft niets te bewijzen. Meestal laten ze zich ook niet zo snel opfokken door anderen.
Mijn Volvo wint nietsquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Precies.
En een Volvo wint het misschien soms dan net niet van 0-100 km/h. Maar een sprintje van 70 naar 180 bijv. op de snelweg is eenvoudig te winnen. Ik durf te wedden dat zelfs mijn Volvo het wint van een willekeurig Golfje, Astra, Civic of andere petjesmensenauto's.
En verder "sport" ik eigenlijk alleen tegen andere Volvo's (kan een D5 bijhouden op de snelweg.) of leaserijders, vooral passat's en soortgelijke auto's van andere merken. Altijd leuk om ze te pesten als ze zich weer een de baas op de weg voelen met hun lease-geval.
Zo, dat moest ik even kwijt.![]()
Nieuwe Volvo's maken helaas technisch hun reputatie niet meer waarquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik ook nog steeds en erg mooie en stoere volvo, die cross country. Mijn vader heeft hem helaas weggedaan (2 jaar terug ofzo?) omdat hij er ERG veel technische problemen mee had![]()
Ben al aan 't zoeken op wat "nyheter" sitesquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:05 schreef r8ality het volgende:
Net nog gelezen in een nieuwsblad hier (Zweden, kan artikel ff online niet vinden), frontale crash tussen een 7- en 940 met 60-70km/u. Iedereen heeft het overleefd.
precies... Het waren allemaal kleine dingen. Motorisch helemaal top in orde, maar het is toch vervelend als er zonder reden lampjes op je dashboard gaan branden, de ruitenwissers af en toe spontaan aangaan en de ingebouwde telefoon (maar dan ook ECHT ingebouwd) gewoon niet werkt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nieuwe Volvo's maken helaas technisch hun reputatie niet meer waarVeel kleine (electro-)technische ergenissen. Net als bij meer merken...
Whehequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben al aan 't zoeken op wat "nyheter" sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |