abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47703880
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef damian5700 het volgende:
'Imam mag het land niet uit, want dan moet Wilders er ook uit'.

Als je consequent zou zijn, dan is dat toch ook zo.

Het prikt het geneuzel van de VVD aardig door.
pi_47703899
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef Biggs. het volgende:
Kansloze actie om Kamp in een negatief daglicht te stellen dit topic
Dat krijg je met kansloze voorstellen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_47704227
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit is niet de imam die er de pers mee haalde, maar zijn stroming predikt al deze onzin en hij logischerwijs dus ook.

[afbeelding]
Hier geflankeerd door zijn zoon en een naïeve pastor.
Ik krijg altijd beukneigingen als ik gasten met zulke baarden zie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47704252
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit is oproepen tot geweld.
pi_47704265
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat ik me afvraag ..... waar wil je een Nederlandse Imam naartoe uitzetten ?
Hij heeft een NLs paspoort, maar is een geboren Syrier. Misschien heeft hij zelfs een, tada, dubbel paspoort. Pakken we de NLe weer af.

Verder pleit ik al jaren voor het tot strafkamp inrichten van TerscHELLing voor dit soort lastige zaken.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 10:57:47 #106
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47704269
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het zijn ook nog eens profiteurs, jarenlang uitkering getrokken, al dan niet via hun (ex)vrouw.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47704270
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dit is oproepen tot geweld.
Ik roep mezelf op?
pi_47704297
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het zijn ook nog eens profiteurs, jarenlang uitkering getrokken, al dan niet via hun (ex)vrouw.
Klopt. De boel belazeren, NL vervloeken, zeggen dat men geen belasting moet betalen maar wel uitkeringen vangen.

Bah.

En dan heb je hier in dit topic weer de sociale sector links NL die hem verdedigt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:58:52 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47704331
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Verder pleit ik al jaren voor het tot strafkamp inrichten van TerscHELLing voor dit soort lastige zaken.
Toe maar weer. Zadel de eilandbewoners er maar mee op.
pi_47704335
Oproepen tot het overtreden van de wet is volgens mij wel strafbaar hoor.
pi_47704346
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Toe maar weer. Zadel de eilandbewoners er maar mee op.
Die gebruiken we om de Schilderswijk weer te bevolken.
pi_47704349
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Floripas het volgende:
Vrijheid van meningsuiting. Ook voor conservatieve eikels.
Inderdaad.

Maar gaat dat voor jou ook op wanneer iemand oproept om homo's van het dak te gooien?
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 11:00:53 #114
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47704358
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt. De boel belazeren, NL vervloeken, zeggen dat men geen belasting moet betalen maar wel uitkeringen vangen.

Bah.

En dan heb je hier in dit topic weer de sociale sector links NL die hem verdedigt.
Dat vind ik nog het meest stuitende aan zo'n kerel. Zijn geschreeuw en oproepen negeren we gewoon.
Te kakken zetten en zoveel mogelijk afzeiken op tv, dat werkt denk ik het beste.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 11:02:11 #115
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47704388
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oproepen tot het overtreden van de wet is volgens mij wel strafbaar hoor.
Nog net geen insubordinatie, hoewel hij wel van overheidsgeld gebruik maakt.
pi_47704399
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat krijg je met kansloze voorstellen.
Het voorstel om het mogelijk te maken adequaat op te kunnen treden tegen dit soort gekken lijkt me geen kansloos voorstel
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:02:54 #117
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47704417
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe verhoudt zich dit trouwens met de door ons zo geroemde vrijheid van meningsuiting ?
Ik denk dat menigeen het zich nauwelijks kan voorstellen, maar ergens wordt een punt bereikt dat het simpelweg een onvervreembaar recht is strijd te leveren om de voorwaaarden voor die vrijheid te verdedigen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47704542
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

En dan noem je Hoogervorst?
[..]

Oh ik zie ook wel verschil tussen die lijstjes, had overigens Hoogervorst zeker niet bij de eerste gezet maar goed.
Hoogervorst is idd iemand die ook nogal eens beschuldigd werd van 'proefballonnetjes' oplaten, en die veel weerzin opwekte met zijn plannen ... als bestuurder is hij volgens mij erg goed bezig geweest en heeft juist dingen aangepakt met een durf die voorgangers nalieten (bv de reden dat ik Borst wegliet na 98, toen ze weigerde impopulaire maatregelen te treffen) ...

De geschiedenis zal over hem oordelen, imho zal het negatieve oordeel dat veel mensen nu over hem hebben gaan zakken als men merkt dat op de lange termijn hij wel degelijk veel goeds voor elkaar bracht en hiermee juist hardere maatregelen als beleid langer was uitgebleven, heeft weten te voorkomen...

Hoogervorst valt mij daar op omdat hij de durf had impopulair beleid uit te voeren, waar andere ministers nog wel eens meer aandacht besteden aan hun 'populariteits-quotes' dan aan het uitvoeren van beleid ...
hell, sommige kamerleden weerspreken zelfs kritiek op hun plannen met hun 'succes in de peilingen' ....
pi_47704548
quote:

[..]

Inderdaad.

Maar gaat dat voor jou ook op wanneer iemand oproept om homo's van het dak te gooien?
Of alle moslims/joden te vergassen?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:07:49 #120
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_47704575
Het is wel de ideale kans om Wilders aan te pakken. Integratie komt namelijk van twee kanten (een stuk aanpassing van de nieuwkomers, en een stuk acceptatie bij de oorspronkelijke bewoners), maar Wilders beoordeelt nieuwkomers liever op basis van hun afkomst, religie en dubbele nationaliteit.
Maar nee, ik ben niet voor dit soort holle wetgeving, die open staat voor intepretatie. Net als bijvoorbeeld loyaliteit, solidariteit of "Nederlandse cultuur als dominant" is het meer de vraag wat het precies inhoudt, en is het veel simpeler om de concrete, ondubbelzinnige, uitwerking (normen) van dergelijke waarden als wet te stellen. Zo werkt onze wetgeving nu eenmaal.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_47704718
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Of alle moslims/joden te vergassen?
Bijvoorbeeld.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:13:16 #122
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47704738
quote:

[..]

Inderdaad.

Da's anders - en dat weet je.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:13:46 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47704761
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat vind ik nog het meest stuitende aan zo'n kerel. Zijn geschreeuw en oproepen negeren we gewoon.
Te kakken zetten en zoveel mogelijk afzeiken op tv, dat werkt denk ik het beste.
Wat de neger zegt.
pi_47704817
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Het voorstel om het mogelijk te maken adequaat op te kunnen treden tegen dit soort gekken lijkt me geen kansloos voorstel
kamp stelt ook geen praktische beleidsmaatregelen voor:

enkel 'het intrekken van de nationaliteit'... wat hij er niet bij vermeld dat de moeglijkheid iemands nationaliteit in te trekken geregeld is via internationale verdragen en de grodnwet waar de politiek zich aan te houden heeft ...

In geval van nederland is het intrekken van en staatsburgerschap enkel mogelijk als iemand een veroordeling wegens staatsgevaarlijke activiteiten op zijn naam heeft staan ...
Nu ben ik erg benieuwd hoe kamp gaat uitleggen aan de rechter dat 'het niet meewerken aan integratie' een staatsgevaarlijke activiteit is ....

De SBS6 kijkers zullen dat vast van mening zijn, maar ik vrees dat geen enkele rechter daaraan wil meewerken, 'het niet meewerken aan integratie gelijk te stellen aan statsgevaarlijk gedrag, dat zou wel en flinke devaluatie van de 'staatsgevaarlijke activiteiten' zijn ...

het tweede onderdeel van het plan, het door de Overheid laten sluiten van moskeeen waar bepaalde Imams prediken is al helemaal vreemd als dit afkomt van de Liberalen, die juist voor seculariteit zouden moeten zijn ...
Juist een seculiere aanpak betekent ook dat er gen staatscontrole is over religieuze gbedshuizen en er geen bepaalde 'regels' door de overheid opgelegd worden waaraan religieuze instellingen moeten voldoen...

Een maatschappij waarin de Staat gebedshuizen sluit omdat hierin 'onwenselijke' predikers prediken (en dus niet op basis van criminele activiteiten zelf, enkel op basis van een 'ongewenste gebedsvoorman') is juist het spiegelbeeld van een seculiere maatschappij... het is een maatschappij waar de godsdienst 'staatsgecontroleerd' is.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 11:26:27 #125
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47705186
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat de neger zegt.
De neger zegt dat het van twee kanten moet komen, daar zie ik niet zoveel heil in. Zeker niet als de nieuwkomer bij voorbaat al niet wenst te integreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')