Als je consequent zou zijn, dan is dat toch ook zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef damian5700 het volgende:
'Imam mag het land niet uit, want dan moet Wilders er ook uit'.
![]()
Dat krijg je met kansloze voorstellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:23 schreef Biggs. het volgende:
Kansloze actie om Kamp in een negatief daglicht te stellen dit topic
Ik krijg altijd beukneigingen als ik gasten met zulke baarden zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit is niet de imam die er de pers mee haalde, maar zijn stroming predikt al deze onzin en hij logischerwijs dus ook.
[afbeelding]
Hier geflankeerd door zijn zoon en een naïeve pastor.
Dit is oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd beukneigingen als ik gasten met zulke baarden zie.
Hij heeft een NLs paspoort, maar is een geboren Syrier. Misschien heeft hij zelfs een, tada, dubbel paspoort. Pakken we de NLe weer af.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat ik me afvraag ..... waar wil je een Nederlandse Imam naartoe uitzetten ?
Het zijn ook nog eens profiteurs, jarenlang uitkering getrokken, al dan niet via hun (ex)vrouw.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd beukneigingen als ik gasten met zulke baarden zie.
Ik roep mezelf op?quote:
Klopt. De boel belazeren, NL vervloeken, zeggen dat men geen belasting moet betalen maar wel uitkeringen vangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens profiteurs, jarenlang uitkering getrokken, al dan niet via hun (ex)vrouw.
Toe maar weer. Zadel de eilandbewoners er maar mee op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verder pleit ik al jaren voor het tot strafkamp inrichten van TerscHELLing voor dit soort lastige zaken.
Die gebruiken we om de Schilderswijk weer te bevolken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Toe maar weer. Zadel de eilandbewoners er maar mee op.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Floripas het volgende:
Vrijheid van meningsuiting. Ook voor conservatieve eikels.
Dat vind ik nog het meest stuitende aan zo'n kerel. Zijn geschreeuw en oproepen negeren we gewoon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. De boel belazeren, NL vervloeken, zeggen dat men geen belasting moet betalen maar wel uitkeringen vangen.
Bah.
En dan heb je hier in dit topic weer de sociale sector links NL die hem verdedigt.
Nog net geen insubordinatie, hoewel hij wel van overheidsgeld gebruik maakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oproepen tot het overtreden van de wet is volgens mij wel strafbaar hoor.
Het voorstel om het mogelijk te maken adequaat op te kunnen treden tegen dit soort gekken lijkt me geen kansloos voorstelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat krijg je met kansloze voorstellen.
Ik denk dat menigeen het zich nauwelijks kan voorstellen, maar ergens wordt een punt bereikt dat het simpelweg een onvervreembaar recht is strijd te leveren om de voorwaaarden voor die vrijheid te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe verhoudt zich dit trouwens met de door ons zo geroemde vrijheid van meningsuiting ?
Hoogervorst is idd iemand die ook nogal eens beschuldigd werd van 'proefballonnetjes' oplaten, en die veel weerzin opwekte met zijn plannen ... als bestuurder is hij volgens mij erg goed bezig geweest en heeft juist dingen aangepakt met een durf die voorgangers nalieten (bv de reden dat ik Borst wegliet na 98, toen ze weigerde impopulaire maatregelen te treffen) ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan noem je Hoogervorst?
[..]
Oh ik zie ook wel verschil tussen die lijstjes, had overigens Hoogervorst zeker niet bij de eerste gezet maar goed.
Of alle moslims/joden te vergassen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar gaat dat voor jou ook op wanneer iemand oproept om homo's van het dak te gooien?
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Of alle moslims/joden te vergassen?
Da's anders - en dat weet je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar gaat dat voor jou ook op wanneer iemand oproept om homo's van het dak te gooien?
Wat de neger zegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest stuitende aan zo'n kerel. Zijn geschreeuw en oproepen negeren we gewoon.
Te kakken zetten en zoveel mogelijk afzeiken op tv, dat werkt denk ik het beste.
kamp stelt ook geen praktische beleidsmaatregelen voor:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Het voorstel om het mogelijk te maken adequaat op te kunnen treden tegen dit soort gekken lijkt me geen kansloos voorstel
De neger zegt dat het van twee kanten moet komen, daar zie ik niet zoveel heil in. Zeker niet als de nieuwkomer bij voorbaat al niet wenst te integreren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |