abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47715677
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:05 schreef speknek het volgende:
Damn WeirdMicky, we're exposed! Snel, metsel de deur naar je midgetkelder dicht.
Hurry man, hurry!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:15:52 #152
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47715693
Te laat, perverts!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:35:48 #153
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_47716366
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Duidelijk zijn jullie allebij lid van eenofandere ranzige fetishclub met midgets.
oi!

midgets zijn juist erg lekkerrrrr...

...met mosterd-honing dressing...
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_47717142
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet. Die draken hebben allemaal vleugels. Wijs me maar eens een vierpotige dinosaurus aan met gevederde vleugels.
De link op collecties laat duidelijk een tweepotige draak zien met vleugels zonder pluimen .
Nogmaals , hoe wisten die mensen dat er vliegende reptielen bestonden zonder pluimen in de vroege middelleeuwen ?
pi_47717369
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef Kaffer het volgende:

[..]

De link op collecties laat duidelijk een tweepotige draak zien met vleugels zonder pluimen .
Nogmaals , hoe wisten die mensen dat er vliegende reptielen bestonden zonder pluimen in de vroege middelleeuwen ?
Dat wisten ze wellicht niet, maar verzonnen ze. Of dacht je dat er nog vliegende reptielen waren in de vroege middeleeuwen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_47717410
Je werkstukbeoordeling kan 2 kanten op. Of de docent vindt dat je een interessant tegenlicht hebt geworpen op het dinosaurusverhaal, ook al zijn je meeste argumenten bewezen ontkracht (zie alle links in dit topic). Of hij vindt dat je heel erg gebrekkig bent geweest in het kritisch benaderen van je bronnen en eventueel tegenonderzoek (zie wederom alle links voor ontkrachting).

Gezien het middelbaar onderwijs is, neig ik naar het eerste. Tenminste als ik docent was en het werkstuk was verder netjes in orde met bronvermelding enzo, dan had ik wel een voldoende gegeven. Op elk hoger niveau (HBO+) zijn je stellingen onhoudbaar juist vanwege de niet-wetenschappelijke bronnen en gebrek aan tegenonderzoek.

Wel had ik voor elke keer dat je het woord 'zecht' gebruikt of een t vergeet een vol punt aftrek gegeven tenzij je kan aangeven dat je dyslectisch bent. op je 17e komt vooral 'zecht' extreem triest over.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:20:51 #157
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47717978
quote:

[..]

Schijnbaar houden een aantal mensen zich bezig met de oorsprong van 'draak'-verhalen; en vooral de (schijnbare) homogeniteit in de hele wereld.

http://en.wikipedia.org/wiki/An_Instinct_for_Dragons
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_47718454
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Schijnbaar houden een aantal mensen zich bezig met de oorsprong van 'draak'-verhalen; en vooral de (schijnbare) homogeniteit in de hele wereld.

Ongetwijfeld zullen er zo ook verhalen van reuzeninsekten, geesten, combinaties van mensen met dieren en in het water levende mensen te vinden zijn in andere culturen. Maar ja, al die beesten doen niet denken aan dinosauriërs en worden daarom maar niet in het creationistische borrelpraatje genoemd...
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 17:36:25 #159
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_47718537
In onderstaande redenering, die ik een paar keer ben tegengekomen, is het nuttig te vermelden welke andere 'wetenschappers' (bewust tussen quotes, als je ze gaat Googlen zal bij de meerderheid de wetenschappelijke kwaliteit op z'n minst twijfelachtig zijn)
quote:
Hoe kan dat nou gezegd worden als andere wetenschappers erkennen dat de methoden om dit te bepalen niet betrouwbaar zijn
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_47718859
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef onemangang het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen er zo ook verhalen van reuzeninsekten, geesten, combinaties van mensen met dieren en in het water levende mensen te vinden zijn in andere culturen. Maar ja, al die beesten doen niet denken aan dinosauriërs en worden daarom maar niet in het creationistische borrelpraatje genoemd...
http://www.conservapedia.com/Unicorn

.
pi_47718939
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Volgens wikipedia is de Neanderthaler de voorloper van de sapiens .
Elke debiel kan een link maken op wikipedia .
In alle culturen bestaan tekeningen van tweepotige draken met ongevederde vleugels .
Hadden die allemaal dezelfde fantasie
pi_47719304
T'is toch wat met al die complottheorieen die een verhaal houden dat de reguliere wetenschap het altijd helemaal mis heeft gehad. Of het nou creationisme is of ruimtewezens zijn, de stijl is hetzelfde. Niet het echte wetenschappelijke debat aangaan, maar rechtstreeks inspelen op de sentimenten in het grote publiek met filmpjes, lezingen en boekwerkjes. Alsof er een product verkocht moet worden.

Eigenlijk gaat het helemaal niet om de details... maar meer om de politiek die bedreven wordt en de belangen die er achter zitten om een anti-geluid te laten horen op de inzichten die naar boven komen door het werk van vele integere wetenschappers.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_47719419
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Seneca het volgende:
Oh God, daar hebben we weer zo'n wolf in schaapskleren (lees: een creationist in een labjas)
Prachtige analogie
Jaja...
pi_47722261
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Seneca het volgende:
Oh God, daar hebben we weer zo'n wolf in schaapskleren (lees: een creationist in een labjas)
Totaal zinloos om er eigenlijk op in te gaan omdat ze toch steeds hun doelpalen verschuiven
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
pi_47722616
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef emblame het volgende:
Als je informatie zoekt over dinosaurussen op bijv google dan zal je overal het volgende vinden:
"Miljoenen jaren geleden leefden er dinosaurussen". Heeft iemand zich ooit afgevraagd hoe ze daarbij komen? Ik in iedergeval wel en ik ben op onderzoek uitgegaan. Hieronder staat een klein voorbeeldje uit mijn scriptie:
Radioactive daterings metheode.
quote:
"Bij dino botten zijn ze tot hun tot hun datum gekomen door indirecte dateringsmethoden waarvan andere wetenschappers erkennen dat deze methoden niet betrouwbaar zijn. Er is ook bewijs dat dinosauriër botten niet zo oud zijn als dat er gezegd wordt. Wetenschappers van het University of Mantana vonden T-Rex botten die totaal niet waren gefossifiliseerd! Afgesneden segmenten van de botten waren als verse botten waar zelfs nog restjes bloedcellen in zaten. Als deze botten werkelijk miljoenen jaren oud zouden zijn, dan moesten deze bloedcellen totaal zijn verdwenen. Ook kon er nooit “vers” been zijn als het echt miljoenen jaren oud zou zijn. Een verslag van deze wetenschappers bevat het volgende:
“Een dun plakje T.rex bot gloeide vaal op onder de lens van mijn microscoop… het laboratorium was vol van geroezemoes van verbazing, want ik had me gefocust op iets in de vezels dat geen van ons eerder had opgemerkt: kleine ronde objecten, doorzichtig rood met een donkere kern… rode bloedcellen? De vorm en plaats suggereerden dat wel, maar bloed cellen bestaan voornamelijk uit water en konden onmogelijk geconserveerd zijn gebleven in de 65-miljoen jaar oude tyrannosaurus.”
Nee hoor, permafrost is niet de enige manier om weefsel te bewaren hoor. Het weefsel is helemaal afgesloten van lucht wat bederf tegen gaan. Er zal misschien wel DNA in het weefsel zitten maar dat is grotendeels vervallen.
quote:
In andere pogingen om fossielen te laten spreken, heeft de net afgestudeerde student Mary Schweitzer geprobeerd DNA te onttrekken uit de botten van een T.rex. In eerste instantie, was zij van plan om de botten per fragment te onderzoeken en een histologisch onderzoek te verrichten. Maar onder de microscoop kwamen bloedcellen voor de dag die in het bot weefsel bewaard zijn gebleven. Mary deed verschillende pogingen met testen in een poging om de mogelijkheid uit te sluiten dat haar ontdekking in feite bloed cellen waren. De testen daarentegen bevestigden haar eerste interpretatie.”
Dit is bewijs dat de dino’s niet zo heel lang geleden moeten gestorven zijn. "
Nee dus, zoals ik net al liet zien. Waarom staan dit soort dingen ook nooit in wetenschappelijke bladen maar altijd op crea sites, ik heb een vermoeden
quote:
In schoolboeken en museums staat het overal gepresenteerd als een feit: “dino’s leefden miljoenen jaren geleden”.
Ja dus? Dat is het ook. Aldus de huidige feiten. En dat zijn er bergen.
quote:
Hoe kan dat nou gezegd worden als andere wetenschappers erkennen dat de methoden om dit te bepalen niet betrouwbaar zijn.
Lol die technieken van radioactief verval worden ook in kerncentrales gebruikt en daar zijn ze zeker opeens niet meer betrouwbaar
quote:
Het onderzoek dat dino’s miljoenen jaren leefden is niet gebaseerd op feiten maar op veronderstellingen en dit maakt het dat het een geloof is. Als een theorie onderuit is gehaald moet deze of vervangen worden of weggegooid, dat is dus niet gebeurt.
Wat een onzin. Radioactive daterings methoden laten duidelijk zien dat de eerste dino's ongeveer 220 a 230 miljoen jaar terug leefde en de laatste 65 miljoen jaar. En dit word niet ondersteund door 1 methode van radioactieve daterings methoden maar velen.
quote:
Al wil je de hele scriptie lezen klik dan op onderstaande link:
www.deannabel.nl/stuff/dino.doc
Lekker wetenschappelijke link
quote:
Ik zou graag jullie reactie hierop willen horen, het heeft voor mij in ieder geval een heel stuk opgehelderd.
Nou hier is die dan
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:44:53 #166
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47723017
Er is een documentaire gemaakt gemaakt door de BBC die zich helemaal richt op (fictieve) draken. De docu ziet er geweldig uit maar zelfs hierin wordt de kans op een "echte" draak meteen ontkracht.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_47724030
quote:
Dat wisten ze niet, ze zijn verzonnen netzoals bijvoorbeeld eenhoorntjes of geloof je daar ook in

[ Bericht 9% gewijzigd door Bart1984 op 27-03-2007 21:12:42 ]
Neil deGrasse Tyson
pi_47731375
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Bart1984 het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet, ze zijn verzonnen netzoals bijvoorbeeld eenhoorntjes of geloof je daar ook in
Eigenaardig dat alle culturen onafhankelijk van elkaar hetzelfde verzonnen .
pi_47732647
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Hoe eigenaardig is het om te bedenken dat een eng hagedisje nog veel enger is als die veel groter is? Ieder kind kan zoiets fantaseren. Verhalen vertellen en fantaseren is al zo oud als dat mensen in goden begonnen te geloven. En, zoals gezegd, in bijna alle culturen komen ook wel verhalen voor van half mens/ half dier (denk aan de herauten, de minotaurus, zeemeerminnen etc.), reuzen, dwergen, zeemonsters, trollen en geesten... Nu liggen de boekenwinkels nog steeds vol met dergelijke verhalen. Ze zijn gewoon leuk, want ze spreken tot de verbeelding, over een wereld die niet bestaat en spannender is dan de onze...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:22:18 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_47732800
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Kaffer het volgende:
Alle culturen bedachten onafhankelijk van elkaar draken? Dat is een nogal boude stelling, die mezelf erg onwaarschijnlijk overkomt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_47735131
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Alle culturen bedachten onafhankelijk van elkaar draken? Dat is een nogal boude stelling, die mezelf erg onwaarschijnlijk overkomt.
Niet alleen in China , Babylonie en Egypte maakte men vrij realistische afbeeldingen van dino's , ook de Chupicarocultuur in Mexico kende er iets van .
Het gaat niet op te stellen : Ze zullen wel wat botten gevonden hebben .
Hoe konden die primitieve mensen weten welke huid erop zat en hoe konden ze die botten juist in elkaar zetten
http://users.skynet.be/fa390968/_Sporen%20van%20draken.doc
pi_47735350
Met al dat gezeik tegen moslims enzo. Hier is het bewijs de Christenen kunnen net zo erg zijn dus hou op met dat gediscrimineer. De meeste mensen zijn gewoon goedgelovig en nemen dingen die ze graag willen horen aan wat het logisch nadenken verblindt.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_47735894
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Niet alleen in China , Babylonie en Egypte maakte men vrij realistische afbeeldingen van dino's , ook de Chupicarocultuur in Mexico kende er iets van .
Het gaat niet op te stellen : Ze zullen wel wat botten gevonden hebben .
Reptielen komen echter overal voor... Ik zou zeggen, duik eens in al die fantastische mythologische verhalen. Er komen niet alleen draken in voor maar zo'n beetje alle wezens die de fantasie maar kan produceren, van een chocolade reuzenslak tot een vliegende gorilla. Wat je nu doet is uit alle culturen op zoek gaan naar dieren die een beetje lijken op dino's en alle andere wondere wezens die in dezelfde verhalen voorkomen maar waarvan geen enkel bewijs is dat ze ooit hebben bestaan negeren...
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:03:35 #174
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47738177
Dat is een geweldige site onemangang, hij staat nu al tussen mijn favorieten. Vooral de top tien goden per land is al een onderzoek waard. In één van je vorige post had je het over half mens/dier maar ik kan nergens geen informatie vinden over de Heraut?

@ Kaffer: In hoeverre geloof jij in draken? Geloof jij in de letterlijke fabel versie? Dat draken bijvoorbeeld kunnen vliegen en vuurspuwen?
pi_47747885
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:03 schreef ImmovableMind het volgende:
Dat is een geweldige site onemangang, hij staat nu al tussen mijn favorieten. Vooral de top tien goden per land is al een onderzoek waard. In één van je vorige post had je het over half mens/dier maar ik kan nergens geen informatie vinden over de Heraut?

@ Kaffer: In hoeverre geloof jij in draken? Geloof jij in de letterlijke fabel versie? Dat draken bijvoorbeeld kunnen vliegen en vuurspuwen?
Vliegende reptielen hebben bestaan .
Dino's leefden maar al te vaak in moerassige gebieden met veel nevel .
Het lijkt me dan ook sterk dat er wat rook uit hun mond kwam , elke legende heeft een basis in de realiteit zie je .
En hoe verklaar je dat de legende steeds verteld dat die draken zich in moerassen ophielden , de uitgelezen biotoop voor dino's ?
Hoe wisten die mensen dat ?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:14:55 #176
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47748579
Even voor de zekerheid: Je bent op de hoogte dat vliegen wat anders is als zweven?
pi_47750533
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:55 schreef Kaffer het volgende:
En hoe verklaar je dat de legende steeds verteld dat die draken zich in moerassen ophielden , de uitgelezen biotoop voor dino's ? Hoe wisten die mensen dat ?
Genoeg dino's die liever gewoon een mooi Afrikaans steppelandschap prefereerden met hun 25 meter lange lijven.

Verder is een moeras uiteraard de ideale omgeving om schimmige monsters in de nevel te ontdekken, inspelend op de angsten van de mens. "...en daar zag ik een enorm monster, rook uit zijn neusgaten spuwend. Ik kom maar net wegkomen" Zoals onemangang al zegt. Een draak is gewoon een van de vele creaturen die de mens heeft verzonnen, al dan niet op basis van de toen al aanwezige fossielen, die soms complete skeletten waren. Toen kon men uit die skeletten ook al sketchen hoe het werkelijke beest eruit gezien moet hebben.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:14:42 #178
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47753541
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Volgens wikipedia is de Neanderthaler de voorloper van de sapiens .
Elke debiel kan een link maken op wikipedia .
Erm? http://en.wikipedia.org/wiki/Homo_%28genus%29
Overigens kan ook iedere adebiel juiste informatie aanleveren. Het 'open' idee van wikipedia is geen garantie voor onzin; sterker ik denk dat het merendeel van wikipedia klopt. Maar ja, zoals de waard is...
quote:
In alle culturen bestaan tekeningen van tweepotige draken met ongevederde vleugels .
Hadden die allemaal dezelfde fantasie
Jij hebt natuurlijk een enorm betrouwbare bron om deze uitspraak te ondersteunen?
pi_47754865
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Erm? http://en.wikipedia.org/wiki/Homo_%28genus%29
Overigens kan ook iedere adebiel juiste informatie aanleveren. Het 'open' idee van wikipedia is geen garantie voor onzin; sterker ik denk dat het merendeel van wikipedia klopt. Maar ja, zoals de waard is...
[..]
Een maand geleden stond nog in de pers te lezen dat een 24-jarige student zich jarenlang had uitgegeven als theologieprofessor op wikipedia waardoor hij zelf links kon maken en teksten van anderen kon corrigeren ...
Uiteraard was het niet wikipedia zelf die de fraude ontdekte ...
Voorbeeld van de wikipedia internetvervuiling :
Bij de Toengoeska explosie kwam masal veel radioactiviteit vrij .
Hier komt den wiki:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toengoeska-explosie
En nu een wetenschappelijke link :
http://www.nylicsocialworkeramazonas.com/id46.html

[ Bericht 10% gewijzigd door Kaffer op 28-03-2007 16:56:10 ]
pi_47758392
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:55 schreef Kaffer het volgende:
elke legende heeft een basis in de realiteit zie je .
En hoe verklaar je dat de legende steeds verteld dat die draken zich in moerassen ophielden , de uitgelezen biotoop voor dino's ?
Hoe wisten die mensen dat ?
Dino's leefden overal. Geen idee waar je die moerasonzin vandaan haalt. En al helemaal niet de onzin dat elke legende een basis in de realiteit heeft. Neem Gullivers reizen... Of het knibbelknabbelknuisje husje. Ooit van fantasie gehoord? Van kinderen die pas gaan slapen als je ze een verhaaltje verteld? Ik kan zo ook de meest rare wezens uit mijn duim zuigen hoor, helemaal niet moeilijk.

Bekijk eens www.snopes.com om te zien hoeveel verhalen verzonnen worden door mensen waarvan ook jij dacht dat ze waar waren...
pi_47758847
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:23 schreef onemangang het volgende:

[..]

Dino's leefden overal. Geen idee waar je die moerasonzin vandaan haalt. En al helemaal niet de onzin dat elke legende een basis in de realiteit heeft. Neem Gullivers reizen... Of het knibbelknabbelknuisje husje. Ooit van fantasie gehoord? Van kinderen die pas gaan slapen als je ze een verhaaltje verteld? Ik kan zo ook de meest rare wezens uit mijn duim zuigen hoor, helemaal niet moeilijk.

Bekijk eens www.snopes.com om te zien hoeveel verhalen verzonnen worden door mensen waarvan ook jij dacht dat ze waar waren...
Toen de dino's op hun hoogtepunt waren had de aardoppervlakte meer weg van een moeras dan van droog zand , dat is toch algemene kennis .
En wat Gulliver met een legende te zien heeft is mij een raadsel .
De veroveringstochten van Alexander De Grote zijn legandarisch .
Wat er ook van zij , Alexander De Grote heeft bestaan en heeft veroveringstochten gevoerd , net zoals die andere legendes , Julius Ceasar en Atilla de Hun .
Volgens u logica zijn Alexander De Grote , Julius Ceasar en Atilla De Hun dus sprookjesfiguren .
Slaap zacht .
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:54:56 #182
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47759443
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:48:38 #183
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47761428
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Een maand geleden stond nog in de pers te lezen dat een 24-jarige student zich jarenlang had uitgegeven als theologieprofessor op wikipedia waardoor hij zelf links kon maken en teksten van anderen kon corrigeren ...
Hier komt den wiki:
Ehh, wetenschappelijk???
En trouwens waar staat in jouw 'wetenschappelijke' link dat er radioactiviteit vrij is gekomen?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_47761571
Wie kent niet de strijd die Alexander voerde tegen Porus' gigantosaurussen?
Je flamingismen beginnen overigens behoorlijk hinderlijk te worden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47761676
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef Apropos het volgende:
Napoleon vocht op tamme Triceratopsen, maar helaas was hij niet opgewassen tegen de T. rex van de vijand.
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:56:31 #186
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47761777
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef Kaffer het volgende:

[..]

En welke invloed heeft dat op de link die ik eerder postte? Geen enkele; net zoals iedere bron moet je natuurlijk wikipedia sceptisch behandelen maar om per definitie alles wat er staat als onzin af te doen om dat dat je op dit moment uitkomt lijkt me niet zo'n sterk argument.

Nogmaals; zoals de waard is...
quote:
Hier komt den wiki:
Erm; in het wikipedia artikel dat je linkt wordt geen woord gerept over wel of niet aanwezig zijn van radioactiviteit. Daarbij wordt herhaaldelijk gezegd dat alles speculatief is. Overigens is je alternatieve bron nog dubieuzer; maar goed
pi_47761802
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:54 schreef archgallo het volgende:

[..]

Napoleon vocht op tamme Triceratopsen, maar helaas was hij niet opgewassen tegen de T. rex van de vijand.
Vergeet niet de Plesiosaurussen die het in 1588 tegen Engeland opnamen. Veel te log, natuurlijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47761999
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Vergeet niet de Plesiosaurussen die het in 1588 tegen Engeland opnamen. Veel te log, natuurlijk.
Heel wat anders dan de snelle Mosasaurussen die door de Grieken werden ingezet tegen de Perzen bij de slag van Salamis.
pi_47771213
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:52 schreef Apropos het volgende:
Je flamingismen beginnen overigens behoorlijk hinderlijk te worden.
Volgens wikipedia vocht Alexander De Grote nooit tegen dino's .
De encyclopedie aangelegd door vrijzinnige linkse dwazen heeft dus gelijk .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alexander_de_Grote
Wikipedia vervalst nu al de geschiedschrijving ook
Hoe links moet je zijn voor je in het kanaal springt ?

[ Bericht 14% gewijzigd door Kaffer op 28-03-2007 23:00:58 ]
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:04:21 #190
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47771751
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef Kaffer het volgende:
Niet?
  donderdag 29 maart 2007 @ 06:34:36 #191
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47778877
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef Kaffer het volgende:

[..]

De encyclopedie aangelegd door vrijzinnige linkse dwazen heeft dus gelijk .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alexander_de_Grote
Wikipedia vervalst nu al de geschiedschrijving ook
Hoe links moet je zijn voor je in het kanaal springt ?

Misschien moet je voor jezelf dan maar deze bookmarken.
pi_47788436
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 06:34 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Misschien moet je voor jezelf dan maar deze bookmarken.
Iedereen kan zich uitgeven voor wie hij wil op internet .
Het is niet omdat iemand zich conservatief noemt op het net dat hij ook zo is .
Typevoorbeeld in Nederland is forum refoweb , het grootste reformatorsch forum van Nederland zoals ze zich daar noemen .
Beetje vreemd dat de mods aldaar alle vormen van geloof afkraken .
Zie je , each dog can post what he want on the web , en dat weten ze bij den wiki verdomd goed
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 16:37:12 #193
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_47796739
quote:
Toen de dino's op hun hoogtepunt waren had de aardoppervlakte meer weg van een moeras dan van droog zand , dat is toch algemene kennis .
Toch een vrij boude uitspraak aangezien in dit topic juist ter discussie staat:
- wanneer leefden de dino's
- in mindere mate de wetenschappelijke methodes die deze periode bepaalden en dus ook de methoden die het prehistorisch landschap reconstrueren.

Maar jij laat je toch niet weerhouden door tegenspraak in je argumenten zolang het maar je overtuiging lijkt te ondersteunen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:48:11 #194
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47797271
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Kaffer het volgende:

[..]

Iedereen kan zich uitgeven voor wie hij wil op internet .
Het is niet omdat iemand zich conservatief noemt op het net dat hij ook zo is .
Typevoorbeeld in Nederland is forum refoweb , het grootste reformatorsch forum van Nederland zoals ze zich daar noemen .
Beetje vreemd dat de mods aldaar alle vormen van geloof afkraken .
Zie je , each dog can post what he want on the web , en dat weten ze bij den wiki verdomd goed
Jammer genoeg blijft het niet kloppen om op die grond elk willekeurig artikel op wikipedia af te doen als 'verzinsel'. Je kunt blijven mauwen; maar ik het sterk de indruk dat je heb niet wilt snappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Invictus_ op 29-03-2007 17:32:49 (typo) ]
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:00:47 #195
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_47797798
quote:
...
De encyclopedie aangelegd door vrijzinnige linkse dwazen
...
Kaffer - dit is WFL, mischien kun je dit soort uitspraken beter in POL kwijt...
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_47808559
En biebel de babbel de boebel , Emblame , de linksen hebben het er nog steeds moeilijk mee dat dino's tegelijkertijd met de mensen leefden .
Een mens zou voor minder een wikipedialink maken .
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:56:54 #197
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47808642
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef Kaffer het volgende:
En biebel de babbel de boebel , Emblame , de linksen hebben het er nog steeds moeilijk mee dat dino's tegelijkertijd met de mensen leefden .
Wie stelt, bewijst. Kun je de Nobelprijs mee winnen. Bewijs maar even dat dinosaurussen niet 65 miljoen jaar geleden uitstierven maar pas (ruim genomen) tegelijk met de mammoet. Kommmar kommaar kommaar.

Bewijzen, zei ik. Dus geen vage creationisten-site, maar wetenschappelijk aanvaardbaar onderbouwd bewijs.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:00:38 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47808849
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef Kaffer het volgende:
Wat heeft dit in godsnaam met links of rechts te maken?
pi_47808907
Nieuw videobewijs is opgedoken dat suggereert dat dinosaurussen en mensen inderdaad samenleefden: "If you don't capture the humans, I'll have no choice but to throw your sorry tails back into jurassic penitentiary."
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:10:05 #200
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47809275
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef Monidique het volgende:
Nieuw videobewijs is opgedoken dat suggereert dat dinosaurussen en mensen inderdaad samenleefden: "If you don't capture the humans, I'll have no choice but to throw your sorry tails back into jurassic penitentiary."
TTL
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')