Ah, bedanktquote:
Daar heb ik nou nooit aangedachtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef octopussy het volgende:
Heb je gevraagd of ze niets achter hebben liggen of weer binnenkrijgen?
Ah, geen kids bij jou dusquote:
quote:Afvallen met Nintendo Wii
Gamen slecht voor de gezondheid? Niet als het van Nintendo afhangt. De gamesgigant scoort momenteel met het geheugenspel 'Brain Age' en werkt aan een game waarin je de strijd tegen de kilo's zal moeten aangaan. Het geheugenspel was nog voor de DS, maar om gewicht te verliezen zal je de nieuwe Wii-console in huis moeten halen.
Hoe de game precies in elkaar zit, is nog onduidelijk. Vermoedelijk wordt het een soort Wii Aerobics. De afstandsbediening van de nieuwe console registreert namelijk elke beweging. Daardoor kan gecontroleerd worden of je wel goed je best doet om aan je figuur te werken. De details worden waarschijnlijk over een paar weken bekendgemaakt.
Met de dieetgame bouwt Nintendo verder aan de strategie om ook mensen die niet willen gamen toch een console aan te praten.
Wordt een beetje lastig met alle labspullen en patiëntengegevensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, geen kids bij jou dusCollega's meeslepen en buiten parkeren?
Ik had het er vanmorgen nog met mijn fysiotherapeut over (ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn rechterpols, al meer dan 20 jaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Levitation het volgende:
tvp. Was vanmorgen alweer/nog 95.5 op de weegschaal. Die kilo's houden echt veel te veel van me.Can't shake them...
Arm doet erge pijn. Gisteren wel naar buikdansen geweest, maar heb niet alles mee kunnen doen. Helaas gebruik je ook daar je armen veel...
Morgen naar de bedrijfsarts, kijken of die me kan helpen. Hij gaat waarschijnlijk ook even naar mijn werkplek kijken, misschien zit ik wel vreselijk verkeerd. (Al heb ik de laatste weken bijna alles al geprobeerd om van de pijn af te komen)
Ik ga dit weekend ook maar eens wat leuk spul in de tuin zetten, de bloembakken weer vullen en het tuinmeubilair te voorschijn halen. Volgende week mijn nieuwe kruidentuin inrichten en dan is het terras in ieder geval klaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik heb net de tuin een beetje opgeleukt, met wat viootjes, en nog wat leuke plantjes met witte bloemen erin.
Nu moet ik alleen het weer in de gaten houden, mocht het weer te slecht worden, moet ik ze ff verhuizen naar de garage.
Het ziet er nu zo gezellig uit, was aan de droogmolen, en de bloementjes buiten
Dat is wel prettig, scheelt een hoop klachten als je werkplek goed is ingericht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Oja, over je werkplek: de mijne is ook aangepastIk heb een eigen stoel, een voetenbank, een plank waar mijn armen lekker op kunnen rusten (mijn "kinderstoel", je schuift er namelijk helemaal tussen
), een ergonomisch toetsenbord en een concepthouder (zo'n plexiglazen geval dat tussen je toetsenbord en je scherm staat - is verstelbaar ook nog). Al die dingen bij elkaar zorgen ervoor dat ik normaal gesproken redelijk klachtenvrij kan werken.
En ik ga een Wii kopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:
We hadden het een aantal weken terug al over de Wii en bewegen:
[..]
Zou er wel een willen voor op mijn werk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef omearos het volgende:
[..]
En ik ga een Wii kopen![]()
![]()
Had er een paar weken terug mee gespeeld bij iemand thuis, en je kunt er inderdaad lekker moe van worden. Ben benieuwd, moet op een wachtlijst![]()
Als ze 4 weken garanderen dan zit je goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er gelijk maar werk van gemaakt. Alleen wel 4 weken levertijd
snel typjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er gelijk maar werk van gemaakt. Alleen wel 4 weken levertijd
De WII heeft maar een hele kleine prijsklasse hoor, namelijk die van 249,95 euro. Dat kost het ding overal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef ymme het volgende:
Mag ik niet een keer bij iemand komen gamen met z'n wii....
Hij lijkt me erg leuk, maar vanwege de nogal grote prijsklasse, wil ik eerst zien en spelen, en dan kopen
Nee, maar met het sportspack kun je ook allerlei beweegdingen doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Het spel bestaat nog niet hè, het komt er aan.
Waarom zou je hem uberhaupt willen kopen? Tuurlijk kan zo'n ding leuk zijn, maar is het wellicht een idee om een keer iets te sparen? Voor als een keer je wasmachine, koelkast of weet ik veel wat kapot gaat? Je hoeft niet altijd geld uit te geven, en zeker omdat er altijd gezeur is over dat je zo weinig geld hebt en dergelijke, KOOP DAN GEWOON DIE WII NIET.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef ymme het volgende:
Mag ik niet een keer bij iemand komen gamen met z'n wii....
Hij lijkt me erg leuk, maar vanwege de nogal grote prijsklasse, wil ik eerst zien en spelen, en dan kopen
Da's dus echt moeilijk hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar met het sportspack kun je ook allerlei beweegdingen doenTennis, honkbal... ik wil weleens weten of ik nog een bal kan raken met een knuppel
Lang geleden dat ik gesoftbald heb.
Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat lijkt me nou juist zo leukBowlen ook erop? Vind ik ook leuk. En boksen, kun je lekker afreageren
Laat mister dat eens filmen als je dat doetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO is
Volgens mij hadden ze nooit verwacht dat het zo'n enorme stormloop zou worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.![]()
Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
quote:Wii productie voor op schema
Het gaat goed met het produceren van Wii's, Nintendo zou op dit moment al zo'n twee miljoen Wii's klaar hebben liggen welke in Q3 geproduceerd zijn. Voor het vierde kwartaal van 2006 zouden nog eens 7 miljoen units geproduceerd kunnen worden. Gepland was dat Nintendo 4 miljoen zou verschepen in 2006.
Waarom Nintendo, ondanks deze goede productie capaciteiten, dan toch na de PS3 launcht in de US en Japan is niet bekend. Maar het heeft waarschijnlijk te maken met de games, deze zijn nog niet allemaal klaar
Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.![]()
Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
Maar je kunt 'm ook op Marktplaats kopen voor 800 euro!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.
Die durft niet in de buurt te komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat mister dat eens filmen als je dat doet
Ik ben er 'maar' 51 kwijt, maar alsjeblieftquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
wow van sommige zou ik wel eens voor en na foto's willen zien
100 ! kg afgevallen WOW
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:
Zo Rewimo en Miss_S, jullie zijn er echt op vooruit gegaan!![]()
Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
Ik ken datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje
word alleen tijd dat ik weer in de zon ga liggen
ik geef bijna licht.....
Ik kon geen grotere "voor"foto vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:
Zo Rewimo en Miss_S, jullie zijn er echt op vooruit gegaan!![]()
Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
laat jij mij maar wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Tangarine het volgende:
Laat het mij ook ff weten als je wat vindt in de omgeving
Zet ze dan niet op tafel? Of haal van die paaseitjes die je niet op kunt eten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Die paaseitjes op tafel staan zo leuk.
Maar zijn ook zo lekker. Dagen heb ik er vanaf kunnen blijven, naja vanaf, ik hield me eraan, niet meer dan één eitje, om de dag.
En vandaag liggen er al aardig wat lege papiertjes
zal wel (weer) aan mij liggen, maar ik snap dus echt niet waarom jij hier nog foto's plaatst. Plaats ze dan in de slankclub ofzo? Als er daar gevraagd wordt om foto's, gaan de dieetclubbers daar toch ook niet hun foto's laten zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
en ik maar 24
maar toch een voor en na foto
voor
[afbeelding]
[afbeelding]
na
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja he, vind ik ook....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Zet ze dan niet op tafel? Of haal van die paaseitjes die je niet op kunt eten?
Ik vind het wel superlief van je dat ze je voor je nichtje op tafel zet hoor, maar ik denk dat je nichtje best begrijpt waarom ze niet op tafel staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja he, vind ik ook....
Maar ik woon hier niet alleen in huis
Nou ja, niet kunnen, niet kunnen, bijna alles kanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Zet ze dan niet op tafel? Of haal van die paaseitjes die je niet op kunt eten?
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze graag naar de slankclub wil, staat daar ook in het lijstje, waarom dan hier een foto posten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef ymme het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor Troel, maar Miss_S post hier al een tijdje...
Waarom mag ze dan geen foto's hier neerzetten??
sorry dacht dat een succesverhaal hier ook wel gepost mag wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
zal wel (weer) aan mij liggen, maar ik snap dus echt niet waarom jij hier nog foto's plaatst. Plaats ze dan in de slankclub ofzo? Als er daar gevraagd wordt om foto's, gaan de dieetclubbers daar toch ook niet hun foto's laten zien?
Dat heb ik dan niet meegekregen. Ik heb niets gezegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze graag naar de slankclub wil, staat daar ook in het lijstje, waarom dan hier een foto posten?
Straks komen alle dames en heren van Fokkers sexy en gewaagd hier ook foto's posten omdat ze misschien afgevallen zijn, terwijl ze ergens anders of nergens in het lijstje staan. Daarnaast heeft ze pas goed duidelijk gemaakt dat ze de mensen van de dieet-club maar stomme mensen vindt.
ow, dus je zou het ook helemaal niet raar vinden als ik nu in de slankclub mijn voor en na-foto's zou posten? Je had ze ook gewoon daar kunnen posten, zeker omdat ze een topic of wat ook al hier gepost zijn. Mijn mening: of je post hier gewoon mee, maar met alles, zoals bijvoorbeeld Viking doet, of je doet dat niet, maar ga dan ook geen foto's plaatsen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry dacht dat een succesverhaal hier ook wel gepost mag worden
ik heb hier de eerste 5 jaar dat ik bezig was met afvallen toch wel gezeten
Mijn nichtje woont officieel weer bij haar ouders, maar ze is hier nog regelmatig te vinden, en ja zij is onderandere super gek op die paaseitjes, maar zoals ook mijn vriend en mijn ouders (vooral mijn moeder die hier veel te vinden is).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het wel superlief van je dat ze je voor je nichtje op tafel zet hoor, maar ik denk dat je nichtje best begrijpt waarom ze niet op tafel staan.
wel raar maar als je dat graag doet moet je dat doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
ow, dus je zou het ook helemaal niet raar vinden als ik nu in de slankclub mijn voor en na-foto's zou posten?
ow puleasequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
en ik heb niets over de mensen hier gezegt
dat mag je gerust zeggen en denken hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef Troel het volgende:
Je moet het zelf weten, maar dan ga ik ook wel eerlijk zeggen wat ik ervan vind, dat vind ik dan namelijk ook horen. Ik dacht, laat ik het maar niet zeggen, misschien kwets ik er iemand mee.
Ik denk dat je de vierde en de tweede foto omgedraaid hebt, want op de vierde lijkt je gezicht veel dikker. Daarnaast vind ik het eigenlijk alleen goed aan je armen te zien dat je afgevallen bent.
Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag je gerust zeggen en denken hoor
ja maar jij bent bang dat je me kwetst maar dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen.
Ow, geloof me, daar ben ik alles behalve bang voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar jij bent bang dat je me kwetst maar dat hoeft dus niet
ik zal wel erg magere armen hebben nu als ik daar al die 24 kilo ben kwijt geraakt
Wat ik ervan hoor is dat het nog steeds met wachtlijsten werkt, en dat ze nog steeds niet genoeg binnenkrijgen om de wachtlijst weg te werken (ook omdat die blijft aangroeienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Wij willen hier ook een Wii hebben. Mark fietst bijna elke dag alle winkels af om te kijken of ze al ergens één hebben. En hij heeft op meerdere websites gezien dat er op 10 of 11 april een nieuwe levering zou binnen komen.
Iemand hier postte dat er om de paar dagen Wii's binnenkomen?.
Wat kunnen we nog doen om ons succes te vergroten?.
je spreekt jezelf wel lekker tegen hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, geloof me, daar ben ik alles behalve bang voor![]()
Ik postte het om je niet te kwetsen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik bang was je te kwetsen, snappie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je spreekt jezelf wel lekker tegen he
maar ik zal julllie wel weer met rust laten
ik ga wel weer naar het slanke topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |