abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 22:37:02 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47692209
Vervolg van Fok! dieetclubtopic #145

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de lente in #56 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:39:31 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47692337
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47692490
Wie is Mariane eigenlijk?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 22:42:51 #4
13151 crew  Rewimo
pi_47692525
Iemand van het WLS-forum
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47692585
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Iemand van het WLS-forum
Ah, bedankt Ze viel me nu pas op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 maart 2007 @ 22:55:58 #6
47102 Elvi
miemkwien
pi_47693192
Nou mn maat 48 spijkerbroek past niet meer... en niet omdat ik zo lekker aan het afvallen ben

Vandaag wel steeds de trap genomen ipv roltrap of lift
pi_47693613
tvptje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47698806
tvp, morgen weer wegen
pi_47700335
goeiemorgen!

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47700566
Goedemorgen

tvp
It is your friends who make your world!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:48:32 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47701011
Mogge

Hier gaat het ff niet zo lekker. Finn is weer ziek (hoge koorts en bronchitis) en ik ben snipverkouden. Zaterdag zouden we op vakantie gaan, maar ik weet niet of dat nog wel doorgaat nu. Enig pluspunt: we vliegen zaterdag zo laat dat ik 's ochtend nog zou kunnen sporten.
pi_47701166
Wat vervelend Jojo! Helpt het een beetje dat het vandaag lekker zonnig is?
pi_47702120
Dagje vrij, met het lijnen gaat het goed, zo met schoonmama naar de Groenrijk wat viooltjes halen, voor wat kleuur in de tuin.
En wat nieuwe planten voor in huis. Voorjaarskriebels

Tvp
pi_47702913
tvp. Was vanmorgen alweer/nog 95.5 op de weegschaal. Die kilo's houden echt veel te veel van me. Can't shake them...

Arm doet erge pijn. Gisteren wel naar buikdansen geweest, maar heb niet alles mee kunnen doen. Helaas gebruik je ook daar je armen veel...

Morgen naar de bedrijfsarts, kijken of die me kan helpen. Hij gaat waarschijnlijk ook even naar mijn werkplek kijken, misschien zit ik wel vreselijk verkeerd. (Al heb ik de laatste weken bijna alles al geprobeerd om van de pijn af te komen)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:14:33 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_47702955
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47703853
Klinkt niet leuk, Jojogirl, maar het is zaterdag en kinderen kunnen soms verbijsterend snel opknappen nadat ze heel ziek waren,

Hier gaat het juist weer heel erg goed, maar daar ben ik dan weer vrij sceptisch over. Ik heb trouwens iets heel vreemds bedacht. Als ik goed afval en plots vreetbuien oid krijg dan maak ik gewoon een afspraak bij mijn huisarts en vraag om hulp Gewoon, heel nieuw concept! Dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht

octopussy, ik ben gisteren nog bij de Lidl geweest (om 13:00 of zo), maar van die loopschoenen waren er alleen nog maar in de maten 37 en 41. Wat een stom gedoe, doe ze dan niet in de aanbieding als je ze op maandag al niet meer hebt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:47:19 #17
4177 Jojogirl
pi_47703950
Akelig Levi, die RSI. Goed dat je naar je werkplek laat kijken, dat kan soms al een heleboel schelen.

Liejannuh, het zonnetje is heerlijk en daar ben ik altijd erg gevoelig voor. Helaas hebben ze hier een tijdelijk (5 jaar) gebouw precies voor onze ramen gezet.
pi_47704027
Gewoon met die kids naar buiten, kan jij in de zon gaan zitten
pi_47704162
jammer Isa. Maar helaas is dat vaker zo dat populaire producten bij de Lidl heel snel weg zijn. Ze doen eens in de zoveel tijd motorspullen en duikspullen en als je dan een specifiek product wil hebben dan moet je echt voor de deur wachten 's ochtends.

Heb je gevraagd of ze niets achter hebben liggen of weer binnenkrijgen?

Jojogirl: beterschap voor jou en Finn

Levi,
echt kut dat RSI ik hoop dat je er snel mee om leert gaan
pi_47704430
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef octopussy het volgende:
Heb je gevraagd of ze niets achter hebben liggen of weer binnenkrijgen?
Daar heb ik nou nooit aangedacht
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:06:00 #21
4177 Jojogirl
pi_47704518
Met de kids naar buiten, ikke
pi_47704552
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Jojogirl het volgende:
Met de kids naar buiten, ikke
Ah, geen kids bij jou dus Collega's meeslepen en buiten parkeren?
pi_47704603
We hadden het een aantal weken terug al over de Wii en bewegen:
quote:
Afvallen met Nintendo Wii

Gamen slecht voor de gezondheid? Niet als het van Nintendo afhangt. De gamesgigant scoort momenteel met het geheugenspel 'Brain Age' en werkt aan een game waarin je de strijd tegen de kilo's zal moeten aangaan. Het geheugenspel was nog voor de DS, maar om gewicht te verliezen zal je de nieuwe Wii-console in huis moeten halen.

Hoe de game precies in elkaar zit, is nog onduidelijk. Vermoedelijk wordt het een soort Wii Aerobics. De afstandsbediening van de nieuwe console registreert namelijk elke beweging. Daardoor kan gecontroleerd worden of je wel goed je best doet om aan je figuur te werken. De details worden waarschijnlijk over een paar weken bekendgemaakt.

Met de dieetgame bouwt Nintendo verder aan de strategie om ook mensen die niet willen gamen toch een console aan te praten.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:09:32 #24
4177 Jojogirl
pi_47704635
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, geen kids bij jou dus Collega's meeslepen en buiten parkeren?
Wordt een beetje lastig met alle labspullen en patiëntengegevens Maar ik ga wel lekker op het balkon zitten vanavond denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 11:12:51 #25
13151 crew  Rewimo
pi_47704729
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Levitation het volgende:
tvp. Was vanmorgen alweer/nog 95.5 op de weegschaal. Die kilo's houden echt veel te veel van me. Can't shake them...

Arm doet erge pijn. Gisteren wel naar buikdansen geweest, maar heb niet alles mee kunnen doen. Helaas gebruik je ook daar je armen veel...

Morgen naar de bedrijfsarts, kijken of die me kan helpen. Hij gaat waarschijnlijk ook even naar mijn werkplek kijken, misschien zit ik wel vreselijk verkeerd. (Al heb ik de laatste weken bijna alles al geprobeerd om van de pijn af te komen)
Ik had het er vanmorgen nog met mijn fysiotherapeut over (ik heb chronische peesschedeontsteking in mijn rechterpols, al meer dan 20 jaar ). Het enige wat ècht helpt bij mij is gips. En dan zodanig dat mijn duim ook vastzit (naviculair gips noemen ze dat). Ik moet trouwens eens even mijn spalk passen. Die is vast veel te wijd geworden - nee ik ben te smal geworden Dan zal ik aan een nieuwe moeten vrees ik.

Edit: het valt mee merk ik, ding heeft klittenband. Echt lekker zit ie echter niet meer.
pi_47704786
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47704795
Ik heb net de tuin een beetje opgeleukt, met wat viootjes, en nog wat leuke plantjes met witte bloemen erin.

Nu moet ik alleen het weer in de gaten houden, mocht het weer te slecht worden, moet ik ze ff verhuizen naar de garage.
Het ziet er nu zo gezellig uit, was aan de droogmolen, en de bloementjes buiten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 11:17:37 #28
13151 crew  Rewimo
pi_47704913
Oja, over je werkplek: de mijne is ook aangepast Ik heb een eigen stoel, een voetenbank, een plank waar mijn armen lekker op kunnen rusten (mijn "kinderstoel", je schuift er namelijk helemaal tussen ), een ergonomisch toetsenbord en een concepthouder (zo'n plexiglazen geval dat tussen je toetsenbord en je scherm staat - is verstelbaar ook nog). Al die dingen bij elkaar zorgen ervoor dat ik normaal gesproken redelijk klachtenvrij kan werken.
pi_47705011
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik heb net de tuin een beetje opgeleukt, met wat viootjes, en nog wat leuke plantjes met witte bloemen erin.

Nu moet ik alleen het weer in de gaten houden, mocht het weer te slecht worden, moet ik ze ff verhuizen naar de garage.
Het ziet er nu zo gezellig uit, was aan de droogmolen, en de bloementjes buiten
Ik ga dit weekend ook maar eens wat leuk spul in de tuin zetten, de bloembakken weer vullen en het tuinmeubilair te voorschijn halen. Volgende week mijn nieuwe kruidentuin inrichten en dan is het terras in ieder geval klaar.
Nou ja, ook nog even een stel nieuwe tuinstoelen kopen, deze zijn echt helemaal af en lelijk omdat het weer erin zit. De tafel heeft het deze winter goed gehouden, ik heb hem alleen even moeten schrobben omdat er nogal wat groene aanslag op zat en er moet nu nog een nieuw laagje beits overheen. Ben vorig jaar zelf aan het klussen geweest en heb een tafel van sloophout gemaakt. Is heel mooi geworden.

Ik heb echt zin om weer lekker in de tuin te zitten.
pi_47705043
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Oja, over je werkplek: de mijne is ook aangepast Ik heb een eigen stoel, een voetenbank, een plank waar mijn armen lekker op kunnen rusten (mijn "kinderstoel", je schuift er namelijk helemaal tussen ), een ergonomisch toetsenbord en een concepthouder (zo'n plexiglazen geval dat tussen je toetsenbord en je scherm staat - is verstelbaar ook nog). Al die dingen bij elkaar zorgen ervoor dat ik normaal gesproken redelijk klachtenvrij kan werken.
Dat is wel prettig, scheelt een hoop klachten als je werkplek goed is ingericht.
pi_47705200
Klinkt lief, ymnme
Ik wil ook wel plantjes, maar ons balkon staat de hele dag in de felle zon en plantjes overleven hier nooit langer dan een paar weken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 11:38:37 #32
13151 crew  Rewimo
pi_47705649
Hee, zo'n balkon heb ik ook
pi_47706341
Het is wel enorm aanlokkelijk om weer flink in de tuin te gaan werken

Ik heb ooit eens een statement gemaakt dat viooltjes truttig zijn en dat ik ze niet in mijn tuin wil maar ze zijn wel enorm vrolijk en gemakkelijk enzo Misschien dat ik er toch een paar koop
pi_47706839
Wij zijn bezig met een complete verbouwing van de tuin.
Maar aangezien, het begin er is, zal het eind wel pas volgend jaar lente zijn, maar goed, de grond ligt er al die we nodig hebben om alles gelijk te trekken

We gaan een mega strakke tuin krijgen, met achterin de tuin, 2 plaatsen om te zitten, zodat je altijd in de schaduw kun gaan zitten. Waarvan één stuk met z'n schommelbank Ben ik helemaal verliefd op.
In het midden gras, en daarvan in het midden, weer 2 lange smalle vijvers, zonder vissen maar gewoon voor de sier. Die een cm of 6 hoger zijn dan het gras.

En voor de rest, overal de grindtegels weg, en mooie strakke grijze, vierkanten tegels neerleggen
Resultaat zal zeker mooi worden.... daar kan ik dus wel op wachten
pi_47708106
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:
We hadden het een aantal weken terug al over de Wii en bewegen:
[..]
En ik ga een Wii kopen
Had er een paar weken terug mee gespeeld bij iemand thuis, en je kunt er inderdaad lekker moe van worden. Ben benieuwd, moet op een wachtlijst
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 13:02:07 #36
13151 crew  Rewimo
pi_47708701
Wiiiiiiiiiiiiiiiii ik wil ook
pi_47708799
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef omearos het volgende:

[..]

En ik ga een Wii kopen
Had er een paar weken terug mee gespeeld bij iemand thuis, en je kunt er inderdaad lekker moe van worden. Ben benieuwd, moet op een wachtlijst
Zou er wel een willen voor op mijn werk. Gewoon zo'n Wii-controller in plaats van mijn muis.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 13:13:23 #38
13151 crew  Rewimo
pi_47709138
Ik heb er gelijk maar werk van gemaakt. Alleen wel 4 weken levertijd
pi_47709536
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Als ze 4 weken garanderen dan zit je goed

Bij de Dixons hier hadden ze een wachtlijst met zo'n 50 mensen en een aflevering van 4-5 wii's per maand
pi_47709602
Mag ik niet een keer bij iemand komen gamen met z'n wii....

Hij lijkt me erg leuk, maar vanwege de nogal grote prijsklasse, wil ik eerst zien en spelen, en dan kopen
pi_47710062
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Rewimo het volgende:
snel typje Ik ga zo naar de stad om me op de wachtlijst te laten zetten, ben benieuwd wat de wachttijd is. En tot die tijd bij mijn spelen, al kan je op zijn studentenkamer niet de echt actieve dingen doen.

en update: 2 ons erbij, dus die 2 kg in 1 week is er gewoon echt af 96,8 - 94,7 - 94,9
pi_47710295
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef ymme het volgende:

Hij lijkt me erg leuk, maar vanwege de nogal grote prijsklasse, wil ik eerst zien en spelen, en dan kopen
De WII heeft maar een hele kleine prijsklasse hoor, namelijk die van 249,95 euro. Dat kost het ding overal.
Wat de hoogte van de prijsklasse betreft, daar zit de WII ook aan de onderkant. De directe concurenten zijn namelijk de XBOX 360 kost 399 euro en de Playstation3 kost 599 euro.
Ergo, de WII is een koopje!
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 13:56:02 #43
43556 miss_dynastie
pi_47710825
Ik ben ook nog altijd blij met m'n wii hoor
Maareh, ymme, een paar weken geleden beweer je nog dat het absoluut niks voor je is i.v.m. de prijs en nu zit je zelf te denken over aanschaf De prijs is niet veranderd hoor
pi_47711069
Als jullie niet willen wachten kun je 'm ook via amazon.de bestellen. De site is dan wel duits, maar levert supersnel. Ik heb 3 maanden op een wachtlijst gestaan [edit: in een winkel dus...] en was zo'n 10 plekken opgeschoten. Ik bestelde 'm op een zaterdag bij amazon en ik had 'm woensdag in huis .
pi_47711518
miss_dynastie, ik vind de wii aardig prijzig, voor mij is het veel geld.
En inderdaad de Xbox en dergelijke zal ik dan ook nooit aanschaffen

Maar een wii, gamen, en sporten tergelijk. Goed voor de lijn, en voor de ontspanning.
Daar wil ik dan nog wel eens over nadenken. Ik heb ooit een keer z'n sportspel op de playstation gedaan bij iemand, en dit was erg leuk... Is de wii net zoiets?

Als het goed voor de lijn is, en leuk, kun je er altijd voor sparen natuurlijk
pi_47711581
Het spel bestaat nog niet hè, het komt er aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 14:21:06 #47
13151 crew  Rewimo
pi_47711592
Ik heb 'm bij Wehkamp besteld. En daar staat 4 weken levertijd. Daar houden we het dan maar op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 14:22:56 #48
13151 crew  Rewimo
pi_47711646
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Het spel bestaat nog niet hè, het komt er aan.
Nee, maar met het sportspack kun je ook allerlei beweegdingen doen Tennis, honkbal... ik wil weleens weten of ik nog een bal kan raken met een knuppel Lang geleden dat ik gesoftbald heb.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:26:35 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_47711775
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef ymme het volgende:

Waarom zou je hem uberhaupt willen kopen? Tuurlijk kan zo'n ding leuk zijn, maar is het wellicht een idee om een keer iets te sparen? Voor als een keer je wasmachine, koelkast of weet ik veel wat kapot gaat? Je hoeft niet altijd geld uit te geven, en zeker omdat er altijd gezeur is over dat je zo weinig geld hebt en dergelijke, KOOP DAN GEWOON DIE WII NIET.

Bovendien kan je met je pfeiffer toch nog niet wii-en. Word je namelijk veel te moe van.

ja, ik word dus echt krankjorum van altijd dit gezeik. Tuurlijk, er zijn meer mensen die heb willen kopen, maar ik heb een Rewimo of Omearos nog nooit zien praten over "ik heb geen geld ik heb geen geld ik heb geen geld ik heb geen geld ik heb geen geld".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47711872
ik sta nu 5de op de wachtlijst, morgen komen er 3 binnen en over een week of 3 weer een aantal, dus binnen een maand heb ik een Wii
Voor de Wii is al wel een sportspel, en die kan je best intensief doen en er zit ook een mini-trainings-ding in, dus dan kan je iig al beginnen zolang dat spel waar Isa het over had uit is in Nederland
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:29:37 #51
43556 miss_dynastie
pi_47711886
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, maar met het sportspack kun je ook allerlei beweegdingen doen Tennis, honkbal... ik wil weleens weten of ik nog een bal kan raken met een knuppel Lang geleden dat ik gesoftbald heb.
Da's dus echt moeilijk he Net als tennis, je moet echt heel snel zijn! Boksen en bowlen gaat hier erg goed, golfen wordt denk ik nooit echt mijn sport
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 14:32:06 #52
13151 crew  Rewimo
pi_47711962
Ja dat lijkt me nou juist zo leuk Bowlen ook erop? Vind ik ook leuk. En boksen, kun je lekker afreageren
pi_47712072
Wanneer doen we een Wii meeting bij iemand thuis? Ik ben wel benieuwd
Kopen doe ik zoiets waarschijnlijk voorlopig toch niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 14:37:28 #54
13151 crew  Rewimo
pi_47712151
Moet ik hem eerst hebben En als we dan verhuisd zijn en zo heb ik er misschien wel tijd voor ook. En dan komen jullie toch op bezoek, dus...
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:37:45 #55
43556 miss_dynastie
pi_47712161
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat lijkt me nou juist zo leuk Bowlen ook erop? Vind ik ook leuk. En boksen, kun je lekker afreageren
Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO is
pi_47712198
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.

Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 14:38:58 #57
13151 crew  Rewimo
pi_47712207
Dat lijkt me wel wat
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:42:18 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_47712315
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO is
Laat mister dat eens filmen als je dat doet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47712396
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.

Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
Volgens mij hadden ze nooit verwacht dat het zo'n enorme stormloop zou worden.

Berichtje op de games.fok.nl site van oktober 2006:
quote:
Wii productie voor op schema

Het gaat goed met het produceren van Wii's, Nintendo zou op dit moment al zo'n twee miljoen Wii's klaar hebben liggen welke in Q3 geproduceerd zijn. Voor het vierde kwartaal van 2006 zouden nog eens 7 miljoen units geproduceerd kunnen worden. Gepland was dat Nintendo 4 miljoen zou verschepen in 2006.
Waarom Nintendo, ondanks deze goede productie capaciteiten, dan toch na de PS3 launcht in de US en Japan is niet bekend. Maar het heeft waarschijnlijk te maken met de games, deze zijn nog niet allemaal klaar
pi_47712505
Ja daar hebben ze echt over nagedacht dus
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:47:47 #61
43556 miss_dynastie
pi_47712511
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:

Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.
pi_47712736
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.
Maar je kunt 'm ook op Marktplaats kopen voor 800 euro!
Ik zou ook eerder voor een WII gaan, gewoon omdat ik het bewegen met die controllers wel heel leuk vind!
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:54:26 #63
43556 miss_dynastie
pi_47712745
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Laat mister dat eens filmen als je dat doet
Die durft niet in de buurt te komen Ik ben laatst ook al zo enthousiast aan het zwaardvechten geweest dat ik mijn evenwicht verloor en bovenop een slapende Vinnie viel Maar hij leeft nog
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:11:04 #64
47102 Elvi
miemkwien
pi_47713392
Ik ben ook voor een Wii-meeting
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:30:53 #65
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47714062
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:58:06 #66
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47717122
wow van sommige zou ik wel eens voor en na foto's willen zien
100 ! kg afgevallen WOW
veni vidi gebanned
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 17:34:27 #67
13151 crew  Rewimo
pi_47718484
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
wow van sommige zou ik wel eens voor en na foto's willen zien
100 ! kg afgevallen WOW
Ik ben er 'maar' 51 kwijt, maar alsjeblieft

pi_47718605
en ik maar 24
maar toch een voor en na foto
voor

na

pi_47718619
Die paaseitjes op tafel staan zo leuk.
Maar zijn ook zo lekker. Dagen heb ik er vanaf kunnen blijven, naja vanaf, ik hield me eraan, niet meer dan één eitje, om de dag.
En vandaag liggen er al aardig wat lege papiertjes
pi_47718688
Zo Rewimo en Miss_S, jullie zijn er echt op vooruit gegaan!

Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
pi_47718717
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:

Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
dankje
word alleen tijd dat ik weer in de zon ga liggen
ik geef bijna licht.....
pi_47718808
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dankje
word alleen tijd dat ik weer in de zon ga liggen
ik geef bijna licht.....
Ik ken dat ! Ben vandaag heel dapper in mijn korte broek met melkflessen gaan hardlopen, kon me lekker niks schelen. Anders worden ze nooit donkerwit in plaats van lichtwit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 17:49:20 #73
13151 crew  Rewimo
pi_47718935
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:

Ik kon geen grotere "voor"foto vinden Maar een "na"foto vind je hierboven ergens in het topic
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:51:13 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47719000
Wij willen hier ook een Wii hebben. Mark fietst bijna elke dag alle winkels af om te kijken of ze al ergens één hebben . En hij heeft op meerdere websites gezien dat er op 10 of 11 april een nieuwe levering zou binnen komen.
Iemand hier postte dat er om de paar dagen Wii's binnenkomen? .

Wat kunnen we nog doen om ons succes te vergroten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47719170
Laat het mij ook ff weten als je wat vindt in de omgeving
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:58:48 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47719261
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Tangarine het volgende:
Laat het mij ook ff weten als je wat vindt in de omgeving
laat jij mij maar weten . Nog naar Assen gefietst?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:59:09 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719273
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Die paaseitjes op tafel staan zo leuk.
Maar zijn ook zo lekker. Dagen heb ik er vanaf kunnen blijven, naja vanaf, ik hield me eraan, niet meer dan één eitje, om de dag.
En vandaag liggen er al aardig wat lege papiertjes
Zet ze dan niet op tafel? Of haal van die paaseitjes die je niet op kunt eten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:01:16 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719334
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
en ik maar 24
maar toch een voor en na foto
voor
[afbeelding]
[afbeelding]

na
[afbeelding]
[afbeelding]
zal wel (weer) aan mij liggen, maar ik snap dus echt niet waarom jij hier nog foto's plaatst. Plaats ze dan in de slankclub ofzo? Als er daar gevraagd wordt om foto's, gaan de dieetclubbers daar toch ook niet hun foto's laten zien?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719387
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja he, vind ik ook....
Maar ik woon hier niet alleen in huis
Nee das slap gelul natuurlijk. Ik moet d'r gewoon van afblijven
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:03:38 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719411
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja he, vind ik ook....
Maar ik woon hier niet alleen in huis
Ik vind het wel superlief van je dat ze je voor je nichtje op tafel zet hoor, maar ik denk dat je nichtje best begrijpt waarom ze niet op tafel staan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 18:03:42 #81
43556 miss_dynastie
pi_47719415
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou ja, niet kunnen, niet kunnen, bijna alles kan

Rewimo, wat een verschil he! Gewoon een heel mens eraf!
pi_47719460
Sorry dat ik het zeg hoor Troel, maar Miss_S post hier al een tijdje...
Waarom mag ze dan geen foto's hier neerzetten??
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:07:56 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719528
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef ymme het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor Troel, maar Miss_S post hier al een tijdje...
Waarom mag ze dan geen foto's hier neerzetten??
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze graag naar de slankclub wil, staat daar ook in het lijstje, waarom dan hier een foto posten?

Straks komen alle dames en heren van Fokkers sexy en gewaagd hier ook foto's posten omdat ze misschien afgevallen zijn, terwijl ze ergens anders of nergens in het lijstje staan. Daarnaast heeft ze pas goed duidelijk gemaakt dat ze de mensen van de dieet-club maar stomme mensen vindt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719538
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Troel het volgende:

[..]

zal wel (weer) aan mij liggen, maar ik snap dus echt niet waarom jij hier nog foto's plaatst. Plaats ze dan in de slankclub ofzo? Als er daar gevraagd wordt om foto's, gaan de dieetclubbers daar toch ook niet hun foto's laten zien?
sorry dacht dat een succesverhaal hier ook wel gepost mag worden
ik heb hier de eerste 5 jaar dat ik bezig was met afvallen toch wel gezeten
pi_47719592
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze graag naar de slankclub wil, staat daar ook in het lijstje, waarom dan hier een foto posten?

Straks komen alle dames en heren van Fokkers sexy en gewaagd hier ook foto's posten omdat ze misschien afgevallen zijn, terwijl ze ergens anders of nergens in het lijstje staan. Daarnaast heeft ze pas goed duidelijk gemaakt dat ze de mensen van de dieet-club maar stomme mensen vindt.
Dat heb ik dan niet meegekregen. Ik heb niets gezegt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:10:28 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719593
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry dacht dat een succesverhaal hier ook wel gepost mag worden
ik heb hier de eerste 5 jaar dat ik bezig was met afvallen toch wel gezeten
ow, dus je zou het ook helemaal niet raar vinden als ik nu in de slankclub mijn voor en na-foto's zou posten? Je had ze ook gewoon daar kunnen posten, zeker omdat ze een topic of wat ook al hier gepost zijn. Mijn mening: of je post hier gewoon mee, maar met alles, zoals bijvoorbeeld Viking doet, of je doet dat niet, maar ga dan ook geen foto's plaatsen.

maarja, misschien ben ik vandaag wel in een kutbui ofzo hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719630
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het wel superlief van je dat ze je voor je nichtje op tafel zet hoor, maar ik denk dat je nichtje best begrijpt waarom ze niet op tafel staan.
Mijn nichtje woont officieel weer bij haar ouders, maar ze is hier nog regelmatig te vinden, en ja zij is onderandere super gek op die paaseitjes, maar zoals ook mijn vriend en mijn ouders (vooral mijn moeder die hier veel te vinden is).
En ik ben dan te goed, om ze niet weg te zetten

Maar toch ga ik dit maar wel eens doen....
pi_47719641
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef Troel het volgende:

[..]

ow, dus je zou het ook helemaal niet raar vinden als ik nu in de slankclub mijn voor en na-foto's zou posten?
wel raar maar als je dat graag doet moet je dat doen
maar ik heb hier wel 5 jaar gezeten en in de tijd ben ik wel 24 kilo kwijt geraakt dus zie niet waarom dat niet hier hoort
dus zo raar is dat niet

en ik heb niets over de mensen hier gezegt

en ik heb altijd nog gepost hier behalve deze week omdat ik me niet lekker voel
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:12:58 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719667
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:

en ik heb niets over de mensen hier gezegt
ow pulease
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719692
Dames, dames houdt het leuk
pi_47719698
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Troel het volgende:

[..]

ow pulease
ach dan niet he

maar ik vind dat mijn foto's hier horen dus post ik ze mooi hier
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:16:15 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719751
Je moet het zelf weten, maar dan ga ik ook wel eerlijk zeggen wat ik ervan vind, dat vind ik dan namelijk ook horen. Ik dacht, laat ik het maar niet zeggen, misschien kwets ik er iemand mee.

Ik denk dat je de vierde en de tweede foto omgedraaid hebt, want op de vierde lijkt je gezicht veel dikker. Daarnaast vind ik het eigenlijk alleen goed aan je armen te zien dat je afgevallen bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719787
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef Troel het volgende:
Je moet het zelf weten, maar dan ga ik ook wel eerlijk zeggen wat ik ervan vind, dat vind ik dan namelijk ook horen. Ik dacht, laat ik het maar niet zeggen, misschien kwets ik er iemand mee.

Ik denk dat je de vierde en de tweede foto omgedraaid hebt, want op de vierde lijkt je gezicht veel dikker. Daarnaast vind ik het eigenlijk alleen goed aan je armen te zien dat je afgevallen bent.
dat mag je gerust zeggen en denken hoor
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:18:12 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719808
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat mag je gerust zeggen en denken hoor
Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719834
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen.
ja maar jij bent bang dat je me kwetst maar dat hoeft dus niet
ik zal wel erg magere armen hebben nu als ik daar al die 24 kilo ben kwijt geraakt
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:21:17 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_47719902
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar jij bent bang dat je me kwetst maar dat hoeft dus niet
ik zal wel erg magere armen hebben nu als ik daar al die 24 kilo ben kwijt geraakt
Ow, geloof me, daar ben ik alles behalve bang voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47719932
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Wij willen hier ook een Wii hebben. Mark fietst bijna elke dag alle winkels af om te kijken of ze al ergens één hebben . En hij heeft op meerdere websites gezien dat er op 10 of 11 april een nieuwe levering zou binnen komen.
Iemand hier postte dat er om de paar dagen Wii's binnenkomen? .

Wat kunnen we nog doen om ons succes te vergroten? .
Wat ik ervan hoor is dat het nog steeds met wachtlijsten werkt, en dat ze nog steeds niet genoeg binnenkrijgen om de wachtlijst weg te werken (ook omdat die blijft aangroeien ) Dus als je een Wii wil moet je je gewoon bij een aantal winkels op de wachtlijst laten zetten. Er werd bij mij al bij gezegd dat als ik ergens anders een Wii kon krijgen ik even moest zeggen dat ik van de wachtlijst af wil, blijkbaar gaan meer mensen naar meerdere winkels
pi_47719949
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, geloof me, daar ben ik alles behalve bang voor
je spreekt jezelf wel lekker tegen he

maar ik zal julllie wel weer met rust laten
ik ga wel weer naar het slanke topic
pi_47719976
Ik heb wandelschoenen gekocht Hele fijne en ik ga morgen beginnen met inlopen. Ben benieuwd Vandaag ook minstens een uur gewandeld, maar dat hoorde niet bij mijn schema. Het was zulk mooi weer dat ik niet binnnen kon blijven
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:25:15 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_47720012
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je spreekt jezelf wel lekker tegen he

maar ik zal julllie wel weer met rust laten
ik ga wel weer naar het slanke topic
Ik postte het om je niet te kwetsen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik bang was je te kwetsen, snappie?

Isa, ik heb van het weekend ook gekeken, maar ik heb dus niets kunnen vinden. Verder zoeken dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')