Da's dus echt moeilijk hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar met het sportspack kun je ook allerlei beweegdingen doenTennis, honkbal... ik wil weleens weten of ik nog een bal kan raken met een knuppel
Lang geleden dat ik gesoftbald heb.
Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat lijkt me nou juist zo leukBowlen ook erop? Vind ik ook leuk. En boksen, kun je lekker afreageren
Laat mister dat eens filmen als je dat doetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's echt zwaar, het zweet drupt echt van je af. Nou geef ik m'n tegenstander ook geen kans om terug te slaan hoor, ik ga er echt als een soort wild dier op af en net zo lang door tot ie KO is
Volgens mij hadden ze nooit verwacht dat het zo'n enorme stormloop zou worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.![]()
Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
quote:Wii productie voor op schema
Het gaat goed met het produceren van Wii's, Nintendo zou op dit moment al zo'n twee miljoen Wii's klaar hebben liggen welke in Q3 geproduceerd zijn. Voor het vierde kwartaal van 2006 zouden nog eens 7 miljoen units geproduceerd kunnen worden. Gepland was dat Nintendo 4 miljoen zou verschepen in 2006.
Waarom Nintendo, ondanks deze goede productie capaciteiten, dan toch na de PS3 launcht in de US en Japan is niet bekend. Maar het heeft waarschijnlijk te maken met de games, deze zijn nog niet allemaal klaar
Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
ik vind het echt zwaar belachelijk dat je weken of maanden moet wachten op een spelcomputer.![]()
Of het is een HELE slechte marketingtruc of ze hebben niet nagedacht over de afzetmarkt.
Maar je kunt 'm ook op Marktplaats kopen voor 800 euro!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Combi van krap inkopen en een enorme hype die ze nooit verwacht hadden. De playstation is hier bijv. nog overal te koop terwijl ie net nieuw is.
Die durft niet in de buurt te komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat mister dat eens filmen als je dat doet
Ik ben er 'maar' 51 kwijt, maar alsjeblieftquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
wow van sommige zou ik wel eens voor en na foto's willen zien
100 ! kg afgevallen WOW
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:
Zo Rewimo en Miss_S, jullie zijn er echt op vooruit gegaan!![]()
Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
Ik ken datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje
word alleen tijd dat ik weer in de zon ga liggen
ik geef bijna licht.....
Ik kon geen grotere "voor"foto vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef Plukie86 het volgende:
Zo Rewimo en Miss_S, jullie zijn er echt op vooruit gegaan!![]()
Het verschil is echt duidelijk te zien, ook bij de vage fotootjes van rewimo. En bij Miss_s zie je het ook goed in haar gezicht, lijkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |