Toen stond het nog niet nadrukkelijk vermeld in de spelregels, die regel kwam pas na de ruzie tussen Huub en Jaap waarin brieven kapot gemaakt zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef BIQUOTA het volgende:
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?
Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
Tja, ze hebben de schijn al een tijdje tegen. Maar met wat creativiteit kunnen ze hier een heel mooi verhaaltje van maken. Zo kunnen ze dit als aanleiding gebruiken om de spanning tussen Jaap/Brainless en NatasJa/Amanda op te voeren. Bovendien geeft dit incident Huub weer een wapen om mee te gooien.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen?
Dat moet dan toch wel formaat luchtballon geweest zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.
Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar een officiele waarschuwing horen ze wel te krijgen. Het moet ze duidelijk gemaakt worden dat je niet zomaar andermans spullen kan jatten. En het filmpje toont duidelijk aan dat het een doelbewuste actie was...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef fredfik het volgende:
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
Wel neequote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
gvd ben toch harstikke gek dat ik nog steeds blijf kijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef monique.t het volgende:
[..]
Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
05:23 - Jaap geeft het kadootje aan Brainless, die het vervolgens in z`n onderbroek stopt.
OOPS, dat kan gelukkig niet, op de bovenkant stond SYL, en kus vor ERIC en HUUB en op sde zijkant adres.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"![]()
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,quote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, i
Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.
Klinkt als "healing stones", hier heb je een lijstje: http://www.bestcrystals.com/heal.htmlquote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,
heb jij ze speciaal voor Sylvia uitgezocht ?
WTFquote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, ik heb div. adressen gezocht te schrijven, heb de links meegestuurd, maar het is wel INPIKKEN, uitpakken en ergens?
Afblijven, is niet van jullie, eerst oppakken, dan commando, pak het, dus binnenzak open, ballonnen ervoor en weer oppakken en erin laten schuiven, op 5.22 geeft Jaap het naar huis kopede, aan Brat, en idd bij zijn gulp verdwijnt het pakje, HIJ pakt het uit HIJ controleert et( zoals de waard is) wat een wantrouwen, hij zag er echt als een Junk uit, dat koppie. scherpe ogen, maar goed, als het maar terecht komt.
Het gaat om het principe.
RAT houd alles in de gaten, wil altijd de post als eerste en het geven als hij wil met opm. van goh, weer weinig voor je of ach, weer wat voor jou natuurlijk.
haha, Hij kan zijn fans iig nog terugschrijven, Jaap ook, en de andere?
Nee, is niet aan te beginnen.
Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.
het pakje, EERLIJK en zonder info, weluitgepakt door de RAT en ergens?terechtgekomen.
Niet echt neequote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,
heb jij ze speciaal voor Sylvia uitgezocht ?
.
Goed ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Wat zeikt iedereen eigenlijk over regeltjes?
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.
De camera zoomt in op zijn glas....
Laat de redactie daar dan ook even tegen optreden.
Dikke vette sanctie lijkt mij.![]()
Ik hoop dat hij die sanctie een keer voor zijn broek krijgt,ik vind het een etter eerste klasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Precies, alle bewoners EXIT. Hoera Huub heeft de villa gewonenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
Het edit knopje nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef Grafikal het volgende:
=gewonnen
Is wel een heel goed idee om de DGK redactie te mailenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
Yepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef kingsmebber het volgende:
Is dit het Judas forum ofzo ?
Ja, als het goed is, zie je straks een inval op de streams.. dus blijf op en aanschouw het live:)quote:
Alcoholrestrictie van Huub?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Wat een misselijk rotstreek is dit weer van Brian en Jaap. En zoals weer eens te zien was liet Brian Jaap het 'smerige' werk doenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
Niet echt nee [afbeelding]
wel Jaspis.............?
Rozenkwartz............Roze
...........Jade........ groen
een gele
groen met rood en
bruin met ????? wat kleur
Het waren er 6 in een doosje mooi neergedrappeerd, je kan et 1 los in je broekzak bij je dragen, net welke stemming of wat je het meeste lijkt te helpen,
Ik zelf heb geen idee, ik ben te nuchter , denk ik, ookal weet ik wel dat sommige dingen wel kunnen.
Maar, Syl is gek op stenen, kralen etc, dus wst Therapeutische gedachtes erbij.
Dus dat Tuinfluiter.![]()
Welkom in de echte wereld, FREAK! Jezus hoe kan je je druk maken over zoiets onschuldigs. Begin je zelf ook een beetje para te worden ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou @Sjorzy en natuurlijk voor Syl dat de redactie van DGK dit uit gaat zoeken en de stenen terecht komen. En nogmaals hoe misselijk kan iemand zijn om dit te doen, ik ben echt woedend!!![]()
Hij zegt toch niet dat het goed is om te stelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef killerrasta het volgende:
zo dus danos jij vind het goed dat andere mensen stelen???? mag ik dan je adres dan kom ik bij jou ook de boel leeghalen
Tja wetende dat jij @danos het altijd nodig vindt hier op het Forum te lopen stoken etc. trek ik me van jouw conclusie totaal niets aan. Wat jou betreft heb ik mijn conclusie allang getrokken, jouw meningen, uitlatingen etc. zeggen alles over jezelf. Mensen als jij heb ik liever voor dan achter mequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef danos het volgende:
[..]
Welkom in de echte wereld, FREAK! Jezus hoe kan je je druk maken over zoiets onschuldigs. Begin je zelf ook een beetje para te worden ofzo?
een of ander laf kadootje stelen is toch iets heel anders als een heel huis leegrovenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef killerrasta het volgende:
zo dus danos jij vind het goed dat andere mensen stelen???? mag ik dan je adres dan kom ik bij jou ook de boel leeghalen
verstandig, mensen die dat soort debiele uitspraken maakt kun je beter gewoon negeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef Marelle het volgende:
Verder zal ik op jou niet meer reageren, zonde van m'n tijd!!!!!!!!
.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef miesy het volgende:
[..]
verstandig, mensen die dit soort debiele uitspraken maakt kun je beter gewoon negeren.
ben bang dat er weer eens niks gebeurt met die 2 lievelingen dan de feboquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan niet wachten tot Jaap en Brian worden aangepakt vanwege het stelen van het kadootje wat Sylvia had gekregen. Voor mijn part komt het groot op de plasma en kunnen ze het allemaal nog eens bekijken. Stelletje ellendelingen!
lekker dan, hiermee laten ze duidelijk zien dat ze schijt hebben aan de bewoners,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Tomahawk39 het volgende:
las net op nowlive dat iemand van v-o-l ook gebeld had met de redaktie en heeft te horen gekregen dat hun er verder niks mee deden..................GVD
Dan moeten we mischien met zn allen (vol,nowlive en fok ) iets verzinnen.....Iemand ideeën???
Waarom Huub nou weer een sanctie geven voor het alcoholgebruik terwijl die vuile rat tot nu toe met alles weg is gekomen. Mmmmm....laat me even denken....persoonlijke spullen in het zwembad gooien, asgressief gedrag naar bewoners (Stefan), persoonlijke spullen over het hek gooien, wijn over mensen heen gooien enzovoort, enzovoort. Tja en hoeveel sancties heeft die randdebiel daarvoor gekregen??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Ga dan ook niet lopen zeiken over een paar waardeloze flutsteentjes die toch geen uitwerking hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef koppiesoep het volgende:
Ga dan niet lopen zeiken over een borreltje teveel bij mister Huub.![]()
Ik zeik niet over die flutsteentjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen zeiken over een paar waardeloze flutsteentjes die toch geen uitwerking hebben.
Fine with me.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef koppiesoep het volgende:
Maar als jij vindt dat Huub een sanctie moet krijgen vanwege het teveel zuipen dan horen Brrrrrian en Jaap een sanctie te krijgen vanwege het stelen. Niet meer en niet minder.![]()
De redactie hoeft niet te luisteren naar een meute maar je kan niet ontkennen dat men afhankelijk is van die meute, zonder die meute, geen programma.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Fine with me.![]()
Ik ben eigenlijk wel blij dat de redactie is gestopt met het luisteren naar het gegil van de hysterische meute die denkt invloed uit te kunnen uitoefenen als ze maar genoeg lawaai maken met achterlijke briefkaartenacties en meer van dat soort meuk.![]()
Amanda heeft ook nog gewoon haar bontjas, zo hoort dat bij miljonairs.
Laat dat kansloze Internetgepeupel lekker zeuren!![]()
Ik zeur toch ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef koppiesoep het volgende:
Enne APK....nou niet arrogant gaan lopen doen over kansloze internet gepeupel want geloof het of niet daar val je zelf ook onder. Ik zie je hier regelmatig voorbij komen.![]()
Ze hebben magische steentjes van Sylvia gepikt en dat vind ik heel gemeenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Zelf heb ik Paul de Leeuw een mailtje gestuurd
Vind ik ook!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben magische steentjes van Sylvia gepikt en dat vind ik heel gemeen![]()
Wie loopt er nou te zeiken zonder dat hij het toilet kan vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik ook!!
En ik blijf erbij, daar horen ze een sanctie voor te krijgen!Zo niet dan mag Huubje onbeperkt drinken.
En nou niet gaan lopen zeiken dat hij het toilet niet kan vinden.
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen zeiken over een paar waardeloze flutsteentjes die toch geen uitwerking hebben.
hoe triest ben jij, jij maakt er een dagtaak van om allerlei mensen te gaan schrijven/mailen over je hypocriete ergernissen. Ja mensen dit schepsel heeft ook al een brief geschreven naar de Rabobank over het feit dat jaap huub en erik heeft verkracht tijdens die blokkade actie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef rebellious_angel het volgende:
mmmm, ik blijf het nog steeds een idee vinden om die filmpjes door te spelen aan bijvoorbeeld RTLNieuws en SBS, of aan een paar erg kritische publieke omroepen die wel DGK redactie willen bashen door een topic van een aantal minuutjes te vullen met dat DGK regie het prima vindt dat j.aap en ratjeB tegen de regels in hun mede bewoners bestelen. En dat terwijl er sancties op jatten van persoonlijk eigendom staat er tegen die 2 niets gedaan wordt.
Zelf heb ik Paul de Leeuw een mailtje gestuurd, da's iemand die het altijd wel leuk vind om mensen zoals JdM aan te pakken. En hij is beroepshalve niet van JdM afhankelijk, dus zou best kunnen dat hij dit wel een inkoppertje zal vinden.
Echt waar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef danos het volgende:
Ja mensen dit schepsel heeft ook al een brief geschreven naar de Rabobank over het feit dat jaap huub en erik heeft verkracht tijdens die blokkade actie.
Thanx Marelle , ik blijf bezig, maar ook de post krijgt ze niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tja wetende dat jij @danos het altijd nodig vindt hier op het Forum te lopen stoken etc. trek ik me van jouw conclusie totaal niets aan. Wat jou betreft heb ik mijn conclusie allang getrokken, jouw meningen, uitlatingen etc. zeggen alles over jezelf. Mensen als jij heb ik liever voor dan achter me![]()
![]()
![]()
Verder zal ik op jou niet meer reageren, zonde van m'n tijd!!!!!!!!
Is tante tonny ook bestolen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
Thanx Marelle , ik blijf bezig, maar ook de post krijgt ze niet.
tante Tonny heeft een boek, papieren v waarde voor Syl en een mooi kado afgegeven aan red.lid, OOK niet aangekomen.
Samen evt werk van maken, dus je hoort zeker.
thanx.
en dit is nou typies zo een voorbeeld van waarom ik nou zo kotzmisselijk word van deze gozerquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef fredfik het volgende:
horen jullie wat de rat zegt....stelen mag niet!!!!!!
jaja
Papieren van waarde nog wel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:
Is tante tonny ook bestolen?![]()
Dat veranderd de zaak
Hallo kom eens in de realiteit ! dit is een tv programma en niet sjorzy's wereld. Ze kunne moeilijk alles wat iedereen geeft doorgeven. Volgens mij bij jij echt een beetje het spoor bijster.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
tante Tonny heeft een boek, papieren v waarde voor Syl en een mooi kado afgegeven aan red.lid, OOK niet aangekomen.
thanx.
vind ik wel. die rat doet net alsof hij poeslief is, terwijl dat niet zo is..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef fr0x het volgende:
jezus big deal ;/
Jij lijkt me typisch iemand die zich ook niet druk maakt als je kind een pakje kauwgom jat. Het gaat hier wel om hert principe! Brain doet en zegt dat hij een kind van God is en stelen mag dan dus niet !!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef danos het volgende:
kansloze mensen die kado's van enige waarde gaan opsturen naar DGK en er dan "werk" van willen maken als de shit niet aankomt. Ik zou wel een no cure no pay advocaat nemen
![]()
You made my day, nu kom ik de vrijdag wel weer makkelijk door![]()
Het gaat mij helemaal niet om het stelen, het gaat mij erom dat mensen kado's gaan opsturen omdat ze verder niks beters schijnen te doen te hebben, je zou in die tussentijd ook een sollicitatiebrief kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef oosterpark het volgende:
[..]
Jij lijkt me typisch iemand die zich ook niet druk maakt als je kind een pakje kauwgom jat. Het gaat hier wel om hert principe! Brain doet en zegt dat hij een kind van God is en stelen mag dan dus niet !!!
Dit cadeau werd persoonlijk gegeven en Syl legde het even neer. Je moet wel opletten!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef danos het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om het stelen, het gaat mij erom dat mensen kado's gaan opsturen omdat ze verder niks beters schijnen te doen te hebben, je zou in die tussentijd ook een sollicitatiebrief kunnen schrijven.
Stelen mag niet nee, rijden onder invloed mag ook niet, maar ik geloof niet dat jij nog nooit dronken op je fiets hebt gezeten? En daarbij, het is helemaal niet duidelijk wat er nou met dat gestolen kado gebeurt is, het kado is wel in de gouden kooi, dus je kunt je afvragen in hoeverre dat uberhaupt stelen is, het ligt voor der neus!
Maargoed ik zal aan je denken hoor, als ik me zondag nog een keer omdraai en jij gezellig met je medechristenen maarweer het liedboek openslaat bij gezang 52.
Dat is al eeuwenoud nieuws, ik was inmiddels al hier bezig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dit cadeau werd persoonlijk gegeven en Syl legde het even neer. Je moet wel opletten!!!
Wel een beetje er bij blijven he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
thanx.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef danos het volgende:
kansloze mensen die kado's van enige waarde gaan opsturen naar DGK en er dan "werk" van willen maken als de shit niet aankomt. Ik zou wel een no cure no pay advocaat nemen
![]()
You made my day, nu kom ik de vrijdag wel weer makkelijk door![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |