Als natasia hem erop aangesproken heeft, kan ze er verder ook niks aan doen lijkt mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Huub staat momenteel straalbezopen achter de DJ-set, ondanks zijn restrictie van drie glazen per dag.
De straf was multi-interpretabel: Huub mocht drie units per dag, maar de medebewoners moesten er op toezien dat hij niet meer zou drinken.
Natasia kwam eerder deze nacht naar de DJ-set en maakte een opmerking dat een miljonair zich moet gedragen en dus ook niet dronken moet zijn.
Wie is er nu in overtreding?
Huub die dronken is of Natasia die niet meldt dat Huub dronken is?
Eric had het volgens mij eerder ook al door.![]()
Voor Natas?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als natasia hem erop aangesproken heeft, kan ze er verder ook niks aan doen lijkt mij
Gele kaart!![]()
Dat vraag ik mij ook af.quote:
Daar zullen we wel niks meer van horen:(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Het schijnt dat je overtredingen via de telefoon moet melden, toch
Mwah, de camera zoomde mooi in op zijn volle glas, dat zien we hopelijk nog terug.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:17 schreef Grafikal het volgende:
Daar zullen we wel niks meer van horen:(
Nee voor iedereen behalve huub natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee voor iedereen behalve huub natuurlijk![]()
Die regel op zich was al bezopen![]()
Mailacties zijn zo vorige maandquote:
Dan mogen ze eerst Jaap en Brian eruit flikkeren, wegens diefstal van persoonlijke bezittingen:) Dan wordt het aardig rustig in de tent!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:30 schreef Qdo het volgende:
Daar staat "ie dan in zijn eentje, al zijn credits verspeeld door zijn arrogante gedrag....
Dag Huub!![]()
Huub heeft al een waarschuwing, Brian en Jaap niet.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:31 schreef Grafikal het volgende:
Dan mogen ze eerst Jaap en Brian eruit flikkeren, wegens diefstal van persoonlijke bezittingen:) Dan wordt het aardig rustig in de tent!
Makes you think.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef Morwen het volgende:
Natas en Eric dus...........ow wacht, er zijn geen sancties![]()
Klopt als de redactie 1 lijn had getrokken had Brian en Jaap allang exit geweest. Maar Natas moet de villa winnen met Brian als backup dus dan zal Huub waarschijnlijk wel exit gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft al een waarschuwing, Brian en Jaap niet.....
Slijmen? Hij wil waarschijnlijk weer ff tegen iemand over zichzelf lullen en gaat (met sigaret) weer anderen wakker makenquote:
Ik heb een spuughekel aan die twee allochtonen Natasia en Brian, maar die Huub heeft zijn credits zo ontzettend verspeeld dat hij van mij als eerste mag wieberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:37 schreef Grafikal het volgende:
[..]
Klopt als de redactie 1 lijn had getrokken had Brian en Jaap allang exit geweest. Maar Natas moet de villa winnen met Brian als backup dus dan zal Huub waarschijnlijk wel exit gaan.
Nee, deze keer was het weer de riedel dat hii jaap ergens niet mee gaat zieken en hij dus een goed mens is. Uiteraard meent die dat helemaal oprecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slijmen? Hij wil waarschijnlijk weer ff tegen iemand over zichzelf lullen en gaat (met sigaret) weer anderen wakker makenHij kan amper meer op zijn benen staan
![]()
Nope, meteen in een alcoholcoma.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
Slijmen? Hij wil waarschijnlijk weer ff tegen iemand over zichzelf lullen en gaat (met sigaret) weer anderen wakker makenHij kan amper meer op zijn benen staan
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |