Toen stond het nog niet nadrukkelijk vermeld in de spelregels, die regel kwam pas na de ruzie tussen Huub en Jaap waarin brieven kapot gemaakt zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef BIQUOTA het volgende:
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?
Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
Tja, ze hebben de schijn al een tijdje tegen. Maar met wat creativiteit kunnen ze hier een heel mooi verhaaltje van maken. Zo kunnen ze dit als aanleiding gebruiken om de spanning tussen Jaap/Brainless en NatasJa/Amanda op te voeren. Bovendien geeft dit incident Huub weer een wapen om mee te gooien.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen?
Dat moet dan toch wel formaat luchtballon geweest zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.
Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar een officiele waarschuwing horen ze wel te krijgen. Het moet ze duidelijk gemaakt worden dat je niet zomaar andermans spullen kan jatten. En het filmpje toont duidelijk aan dat het een doelbewuste actie was...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef fredfik het volgende:
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
Wel neequote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
gvd ben toch harstikke gek dat ik nog steeds blijf kijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef monique.t het volgende:
[..]
Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
05:23 - Jaap geeft het kadootje aan Brainless, die het vervolgens in z`n onderbroek stopt.
OOPS, dat kan gelukkig niet, op de bovenkant stond SYL, en kus vor ERIC en HUUB en op sde zijkant adres.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"![]()
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,quote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, i
Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.
Klinkt als "healing stones", hier heb je een lijstje: http://www.bestcrystals.com/heal.htmlquote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,
heb jij ze speciaal voor Sylvia uitgezocht ?
WTFquote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, ik heb div. adressen gezocht te schrijven, heb de links meegestuurd, maar het is wel INPIKKEN, uitpakken en ergens?
Afblijven, is niet van jullie, eerst oppakken, dan commando, pak het, dus binnenzak open, ballonnen ervoor en weer oppakken en erin laten schuiven, op 5.22 geeft Jaap het naar huis kopede, aan Brat, en idd bij zijn gulp verdwijnt het pakje, HIJ pakt het uit HIJ controleert et( zoals de waard is) wat een wantrouwen, hij zag er echt als een Junk uit, dat koppie. scherpe ogen, maar goed, als het maar terecht komt.
Het gaat om het principe.
RAT houd alles in de gaten, wil altijd de post als eerste en het geven als hij wil met opm. van goh, weer weinig voor je of ach, weer wat voor jou natuurlijk.
haha, Hij kan zijn fans iig nog terugschrijven, Jaap ook, en de andere?
Nee, is niet aan te beginnen.
Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.
het pakje, EERLIJK en zonder info, weluitgepakt door de RAT en ergens?terechtgekomen.
Niet echt neequote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,
heb jij ze speciaal voor Sylvia uitgezocht ?
.
Goed ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Wat zeikt iedereen eigenlijk over regeltjes?
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.
De camera zoomt in op zijn glas....
Laat de redactie daar dan ook even tegen optreden.
Dikke vette sanctie lijkt mij.![]()
Ik hoop dat hij die sanctie een keer voor zijn broek krijgt,ik vind het een etter eerste klasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Precies, alle bewoners EXIT. Hoera Huub heeft de villa gewonenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
Het edit knopje nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef Grafikal het volgende:
=gewonnen
Is wel een heel goed idee om de DGK redactie te mailenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
Yepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef kingsmebber het volgende:
Is dit het Judas forum ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |