abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47683084
Zaterdagmiddag, tijdens de ballonnen-actie van Nowlive kreeg Sylvia een "kadootje" van een fan. Later klaagde Sylvia dat ze het kadootje kwijt was terwijl ze nog overal gezocht had. Het was de streamers toen niet meteen duidelijk wat er aan de hand was, maar dankzij een oplettende streamer is de diefstal van dat kado vastgelegd op film.

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

00:07 - Sylvia legt haar kadootje neer aan de kant van de weg.

03:33 - Brainless wijst naar het kadootje en Brainless en Jaap lopen er naar toe.

03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.

05:23 - Jaap geeft het kadootje aan Brainless, die het vervolgens in z`n onderbroek stopt. Vervolgens lopen Jaap en Brainless naar het huis, waar Brainless het kadootje waarschijnlijk gaat verstoppen.

Het filmpje toont duidelijk aan dat Brainless en Jaap schuldig zijn aan diefstal van persoonlijke eigendommen, wat volgens de spelregels niet (meer) mag.

En voordat we meteen weer op de redaktie gaan schelden, laten we ze eerst de kans geven om gepaste maatregelen te nemen, want het is zeer goed mogelijk dat deze schofterige streek van Brainless en Jaap hun ook verrast heeft.
pi_47683555
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?

Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
pi_47683648
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef BIQUOTA het volgende:
Waarom zou de redactie hier wel maatregelen nemen?

Toen de Antilliaan de spullen van Hupert in de struiken zat te gooien, kreeg hij voor dit ook geen enkele sanctie.
Toen stond het nog niet nadrukkelijk vermeld in de spelregels, die regel kwam pas na de ruzie tussen Huub en Jaap waarin brieven kapot gemaakt zijn...
pi_47683881
En dan te bedenken, dat die gozer nog zoveel ballonnen heeft gehad. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Diefstal is toch diefstal? Zelfs op een boot kan je gearresteerd worden en uitgeleverd.
Dus wetten zijn wetten. Ook IN DE KOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 19:55:41 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47684257
Mooie OP
pi_47684830
Naja als ik de streams nu zo bekijk met een taart omdat brian en natas een half jaar in de kooi zitten zal de redaktie wel weer de kant kiezen van die loverboy en Jaap
pi_47684835
Wat een ratten! Hier moet een sanctie voor komen!! Wat een smerige rat is Brian toch. Altijd maar de onschuld zelf uithangen, maar ondertussen.....Hij begon met fysiek geweld (tegen Stephan), hij begon met wijn te gooien, hij heeft al meerdere keren met persoonlijke eigendommen van een ander lopen klooien en dat allemaal zonder sanctie. Er is laatst toch verteld dat ze niet meer aan elkaars spullen mochten komen en als ze dat dan toch deden zouden ze toch een officiele waarschuwing krijgen?? Ik ben benieuwd wat hiermee gaat gebeuren!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:12:42 #8
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47685037
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen? Brian heeft zich al zo vaak schuldig gemaakt aan diefstal en vernieling van persoonlijke eigendommen, zonder dat ook maar de kleinste consequentie voor hem heeft gehad.
pi_47685041
wow, ben heel benieuwd wat hierop gedaan zal worden, was wel heel duidelijk! Streamer, bedankt!
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_47685208
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
Duidelijk flimpje, maar ik betwijfel of de redactie hier werkelijk iets mee zal doen?
Tja, ze hebben de schijn al een tijdje tegen. Maar met wat creativiteit kunnen ze hier een heel mooi verhaaltje van maken. Zo kunnen ze dit als aanleiding gebruiken om de spanning tussen Jaap/Brainless en NatasJa/Amanda op te voeren. Bovendien geeft dit incident Huub weer een wapen om mee te gooien.

Kortom, het zou heel jammer (en best wel dom) zijn als DGK_REDAKTIE hier niets mee doet...
pi_47686773
Heeft Syl, haar eigendom inmiddels al terug? Want het was toch een presentje van Syl?
pi_47686865
Ze moeten hier toch wel wat meedoen...
Dit is de eerste keer, nadat de regels veranderd zijn, dat er persoonlijke eigendommen ontvreemd worden, toch?
pi_47687277
zou iemand hier silvia van op de hoogte kunnen brengen?
voor het geval dat de redactie hier iets aan weigert te doen kan silvia ze er zelf mee confronteren.
regels zijn regels en silvia heeft hierin haar rechten.

het was een cadeau van een fan voor sil, hoe kun je in vredesnaam zo vals zijn??
niet dat ik echt verbaast ben, brian kennende..

[ Bericht 0% gewijzigd door miesy op 26-03-2007 21:16:19 ]
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_47687701
Het viel mij op hoe geroutineerd Brian is in het stelen.
Volgens mij heeft hij dit al veel vaker gedaan, zullen de winkeldiefstallen het laatste half jaar wel sterk gedaald zijn.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:22:38 #15
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47688408
ja zoals ie dat doordacht deed.....die jat denk ik in real life ook zo een rat is het wel dat zie je aan dat hele smoelwerk
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_47688616
getverdemme wat een k.tstreek
  Trouwste user 2022 maandag 26 maart 2007 @ 21:28:07 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_47688667
Lafhartig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 maart 2007 @ 21:29:10 #18
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47688724
tjah zo is brian....weer wat bewijs
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_47688774
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:

03:45 - Brainless belemmert de andere bewoners het uitzicht met behulp van z`n ballonnen, en geeft vervolgens aan Jaap de opdracht om het kadootje te jatten. Jaap gehoorzaamd braaf en steekt het kado in z`n zak.
Dat moet dan toch wel formaat luchtballon geweest zijn...
Jaap is toch die dikke?
  maandag 26 maart 2007 @ 21:38:46 #20
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_47689198
Ik hoorde Brain zeggen dat het niets waard was. Trouwens wel extra tricky om Jaap het vuile werk op te laten knappen.
De mensen zijn gek geworden
pi_47689364
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
als dat gebeurt hang ik morgen de vlag uit ole ole
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:41 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47689471
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47689676
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef fredfik het volgende:
jaapje gaat naar huis ole ole
de rat gaat naar huis ole ole
Dat gaat uiteraard niet gebeuren, maar een officiele waarschuwing horen ze wel te krijgen. Het moet ze duidelijk gemaakt worden dat je niet zomaar andermans spullen kan jatten. En het filmpje toont duidelijk aan dat het een doelbewuste actie was...
pi_47690187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:
Zou wel mooi zijn he, maar 't wordt maximaal een waarschuwing denk ik..
Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
pi_47690406
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef monique.t het volgende:

[..]

Wel nee
De mensen van nowlive hebben allang gebelt en de link gestuurt van het filmpje het is dus al bekent
Maar ja het gaat om brian en jaap dus daar word weer niks mee gedaan
Als huub het geweest was dan had hij al een sanctie gehad
gvd ben toch harstikke gek dat ik nog steeds blijf kijken
  maandag 26 maart 2007 @ 22:16:32 #26
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47691137
(Brian komt Jaap halen die in zijn onderbroek staat)

Eric: Waar is Jaap?

Brian: Jaap, kom opschieten, er is visite voor je.
Deze mensen zijn van Nowlive.eu.
Het is allemaal positief, zij willen jou ook zien.

Jaap : Waar komen die mensen vandaan?
Brian: Uit Friesland.

Natasia : Goed dat jullie de tijd hebben genomen
om naar ons toe tekomen, dit is echt leuk.

Vrouw: Dit is een cadeautje voor jou, je was heel sterk, wij leefden met je mee.
Sylvia: Dank je wel, ik heb ook wel 2000 kaarten ontvangen
ik zal zo Jella en Ewoud bedanken dat zij dit mogelijk hebben gemaakt, deze ballonnenactie.

Jaap: Dank jullie wel.

Natasia: Er zijn op jullie site veel positieve dingen, ik heb het gezien.
.
pi_47691745
Nou een eventuele sanctie zal vandaag wel niet meer komen en wellicht helemaal niet.

Maar dan blijkt eens te meer dat tien niet alleen met belspelletjes sjoemelt
pi_47692695
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:

05:23 - Jaap geeft het kadootje aan Brainless, die het vervolgens in z`n onderbroek stopt.
Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_47692849
Wat een kutstreek! Lijkt me toch heel triest als de redactie hier geen sanctie voor geeft.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_47693113
Ach, IK was dus degene van het kadootje, maar ik heb div. adressen gezocht te schrijven,dat het niet netjes is.Ik heb de links meegestuurd, maar het is wel INPIKKEN, uitpakken en ergens? laten.

DUS ........Afblijven, is niet van jullie, het filmpje op You Tube laat het goed zien: eerst moest Jaap het oppakken,
dan commando, pak het maar en neem mee, dus binnenzak open,mooi de ballonnen ervoor en weer het kadootje oppakken en erin laten schuiven, Zie filmpje YT, ruim 9 min. : Om 5.22 geeft Jaap het naar huis lopend, aan Rat, en idd bij zijn gulp verdwijnt het pakje,in de villa pakt hij het uit , controleert het ( zoals de waard is..............) (wat een wantrouwen,) Hij zag er gisteren echt als een Junk uit, dat koppie. scherpe ogen,
maar goed, als het kadootje maar terecht komt.

Het gaat om het principe.

RAT houd alles in de gaten, wil altijd de post als eerste oppakken en het uitdelen,om zo te zien wie wat ,of hoeveel krijgt.

haha, HIJ kan zijn fans iig nog terugschrijven, Jaap ook, en de andere?

Nee, is niet aan te beginnen.zoooooooveel.

op dit filmpje zie je:

eerst even Nena en Eveline,
dan Tante TONNY uit CALPE
en daarna mijn kids en
ik met HET kadootje.

6 edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.

http://www.youtube.com/watch?v=lf4REDlA_OA

het pakje, EERLIJK en zonder info, is wel door die mispunt uitgepakt door de RAT en ergens?terechtgekomen.Puur uit wantrouwen. Hoezo Para brother?

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjorzy op 27-03-2007 00:09:24 ]
pi_47693356
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ja plaats zat natuurlijk in die onderbroek van Briiiian. En 's avonds onder het dekbed tegen AmanDel zeker zeggen "Verrrrasssssing!!"
OOPS, dat kan gelukkig niet, op de bovenkant stond SYL, en kus vor ERIC en HUUB en op sde zijkant adres.

Dus nee, morgen komt kaart met beschrijving, en anders blijf ik ervoor gaan.
Principekwestie, simpel.
pi_47693367
Ach ja, het ratpack is precies de keuze van mevrouw Flens. Dus... hebben ze mevrouw Flens weer gelukkig gemaakt. De madamme achter de schermen wil maar niet deugen... hoe we ook ons best doen.

Jammer. Ze zal al wel weer een nog ergere loser met rattenstreken op het oog hebben. Want waar het hart vol van is....
  maandag 26 maart 2007 @ 23:09:59 #33
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47693893
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, i
Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.
Sjorzy , weet jij ook de naam van de edelstenen,
heb jij ze speciaal voor Sylvia uitgezocht ?
.
pi_47694132
Wat een klotestreek van joop en rat
pi_47694743
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Klinkt als "healing stones", hier heb je een lijstje: http://www.bestcrystals.com/heal.html

Klinkt inderdaad als een leuk kado voor Sylvia. Het zou echt schandalig zijn als Brainless en Jaap daar mee wegkomen. En als de redaktie geen officiele waarschuwing wilt geven, laat ze dan in ieder geval zorgen dat dat kadotje terecht komt.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:55:04 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_47696146
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Sjorzy het volgende:
Ach, ik was dus degene, ik heb div. adressen gezocht te schrijven, heb de links meegestuurd, maar het is wel INPIKKEN, uitpakken en ergens?

Afblijven, is niet van jullie, eerst oppakken, dan commando, pak het, dus binnenzak open, ballonnen ervoor en weer oppakken en erin laten schuiven, op 5.22 geeft Jaap het naar huis kopede, aan Brat, en idd bij zijn gulp verdwijnt het pakje, HIJ pakt het uit HIJ controleert et( zoals de waard is) wat een wantrouwen, hij zag er echt als een Junk uit, dat koppie. scherpe ogen, maar goed, als het maar terecht komt.

Het gaat om het principe.

RAT houd alles in de gaten, wil altijd de post als eerste en het geven als hij wil met opm. van goh, weer weinig voor je of ach, weer wat voor jou natuurlijk.

haha, Hij kan zijn fans iig nog terugschrijven, Jaap ook, en de andere?

Nee, is niet aan te beginnen.

Dit was het pakje, eerst even Nena en Eveline, dan Tante TONNY uit CALPE en daarna mijn kids en ik met HET pakje. edelstenen met Therapeutische werking, typisch iets voor SYL.

het pakje, EERLIJK en zonder info, weluitgepakt door de RAT en ergens?terechtgekomen.
WTF
Is dit door een online vertaalsite van Papiamento naar Nederlands vertaald?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47696164
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

.
Niet echt nee

wel Jaspis.............?

Rozenkwartz............Roze

...........Jade........ groen

een gele

groen met rood en

bruin met ????? wat kleur

Het waren er 6 in een doosje mooi neergedrappeerd, je kan et 1 los in je broekzak bij je dragen, net welke stemming of wat je het meeste lijkt te helpen,

Ik zelf heb geen idee, ik ben te nuchter , denk ik, ookal weet ik wel dat sommige dingen wel kunnen.
Maar, Syl is gek op stenen, kralen etc, dus wst Therapeutische gedachtes erbij.

Dus dat Tuinfluiter.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:37:59 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_47698917
Wat zeikt iedereen eigenlijk over regeltjes?
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.
De camera zoomt in op zijn glas....

Laat de redactie daar dan ook even tegen optreden.
Dikke vette sanctie lijkt mij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:46:43 #39
2018 PC eend
relativist
pi_47699074
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Huub staat nu op de streams bezopen met een half lege fles sterke drank achter de DJ-set.

Goed idee
Daar hebben ze de anderen verantwoordelijk voor gemaakt toch
Zo kunnen ze het hele huis tegen hem opstoken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47699122
Brian is net een ekster alles wat blinkt moet ie hebben.
pi_47699129
quote:

Ik hoop dat hij die sanctie een keer voor zijn broek krijgt,ik vind het een etter eerste klas
Dit lucht op
pi_47699152
Nee Huub mag drinken wat ie wil, alleen de bewoners moeten erop toezien dat hij niet meer dan 3 glazen alcohol mag nemen. En aangezien alle bewoners op bed liggen mag ie drinken wat ie wil. Go Huub neem er nog een:)
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:59:27 #43
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47699243
quote:

Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
pi_47699337
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:

[..]

Vind ik ook! Een dikke vette sanctie voor ALLE bewoners die er op toe moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt! Heb je DGK Redactie al gemaild?
Precies, alle bewoners EXIT. Hoera Huub heeft de villa gewonen
pi_47699342
=gewonnen
  FOK!Babe dinsdag 27 maart 2007 @ 02:08:45 #46
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47699371
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef Grafikal het volgende:
=gewonnen
Het edit knopje nog niet gevonden?
pi_47699381
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:

[..]

Is wel een heel goed idee om de DGK redactie te mailen
pi_47699391
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het edit knopje nog niet gevonden?
Zag het te laat:(
pi_47699766
Is dit het Judas forum ofzo ?
pi_47699793
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef kingsmebber het volgende: