abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47728528
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef APK het volgende:

[..]

Ga dan ook niet lopen zeiken over een paar waardeloze flutsteentjes die toch geen uitwerking hebben.
Ik zeik niet over die flutsteentjes. Maar als jij vindt dat Huub een sanctie moet krijgen vanwege het teveel zuipen dan horen Brrrrrian en Jaap een sanctie te krijgen vanwege het stelen. Niet meer en niet minder.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:56:14 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_47728693
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef koppiesoep het volgende:

Maar als jij vindt dat Huub een sanctie moet krijgen vanwege het teveel zuipen dan horen Brrrrrian en Jaap een sanctie te krijgen vanwege het stelen. Niet meer en niet minder.
Fine with me.

Ik ben eigenlijk wel blij dat de redactie is gestopt met het luisteren naar het gegil van de hysterische meute die denkt invloed uit te kunnen uitoefenen als ze maar genoeg lawaai maken met achterlijke briefkaartenacties en meer van dat soort meuk.

Amanda heeft ook nog gewoon haar bontjas, zo hoort dat bij miljonairs.
Laat dat kansloze Internetgepeupel lekker zeuren!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47729391
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:56 schreef APK het volgende:

[..]

Fine with me.

Ik ben eigenlijk wel blij dat de redactie is gestopt met het luisteren naar het gegil van de hysterische meute die denkt invloed uit te kunnen uitoefenen als ze maar genoeg lawaai maken met achterlijke briefkaartenacties en meer van dat soort meuk.

Amanda heeft ook nog gewoon haar bontjas, zo hoort dat bij miljonairs.
Laat dat kansloze Internetgepeupel lekker zeuren!
De redactie hoeft niet te luisteren naar een meute maar je kan niet ontkennen dat men afhankelijk is van die meute, zonder die meute, geen programma.

En bontjassen daar ben ik ook fel op tegen, is nergens voor nodig om met een dooie vos om je nek te lopen. Tenzij je op de Noordpool woont natuurlijk.

Enne APK....nou niet arrogant gaan lopen doen over kansloze internet gepeupel want geloof het of niet daar val je zelf ook onder. Ik zie je hier regelmatig voorbij komen.
Mozart was haar naam.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:03:36 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_47731994
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef koppiesoep het volgende:

Enne APK....nou niet arrogant gaan lopen doen over kansloze internet gepeupel want geloof het of niet daar val je zelf ook onder. Ik zie je hier regelmatig voorbij komen.
Ik zeur toch ook.
pi_47732840
mmmm, ik blijf het nog steeds een idee vinden om die filmpjes door te spelen aan bijvoorbeeld RTLNieuws en SBS, of aan een paar erg kritische publieke omroepen die wel DGK redactie willen bashen door een topic van een aantal minuutjes te vullen met dat DGK regie het prima vindt dat j.aap en ratjeB tegen de regels in hun mede bewoners bestelen. En dat terwijl er sancties op jatten van persoonlijk eigendom staat er tegen die 2 niets gedaan wordt.

Zelf heb ik Paul de Leeuw een mailtje gestuurd, da's iemand die het altijd wel leuk vind om mensen zoals JdM aan te pakken. En hij is beroepshalve niet van JdM afhankelijk, dus zou best kunnen dat hij dit wel een inkoppertje zal vinden.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:30:09 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_47733128
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef rebellious_angel het volgende:

Zelf heb ik Paul de Leeuw een mailtje gestuurd
Ze hebben magische steentjes van Sylvia gepikt en dat vind ik heel gemeen

dinsdag 27 maart 2007 @ 23:39:28 #82
2018 PC eend
relativist
pi_47733471
De mensen die allemaal bij dat hek stonden hebben volgens mij allemaal een hekel aan jaap en brian, maar geven wel hun spullen aan ze af
Dat is gewoon uitlokking
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47733486
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zeur toch ook. [afbeelding]
Nou hou er mee op dan!
Mozart was haar naam.
pi_47733828
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef APK het volgende:

[..]

Ze hebben magische steentjes van Sylvia gepikt en dat vind ik heel gemeen

Vind ik ook!!
En ik blijf erbij, daar horen ze een sanctie voor te krijgen! Zo niet dan mag Huubje onbeperkt drinken. En nou niet gaan lopen zeiken dat hij het toilet niet kan vinden.

Ondanks alles hou ik toch een beetje van Huub, hij ettert gigantisch maar dan wel recht in je gezicht. BNA en J natuurlijk, doen het liever achter je rug, das veiliger. Eigenlijk deugen ze allemaal niet, maar liever een klap in m'n smoel dan een klap in mijn nek.
Mozart was haar naam.
pi_47734361
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Vind ik ook!!
En ik blijf erbij, daar horen ze een sanctie voor te krijgen! Zo niet dan mag Huubje onbeperkt drinken. En nou niet gaan lopen zeiken dat hij het toilet niet kan vinden.
Wie loopt er nou te zeiken zonder dat hij het toilet kan vinden
pi_47735623
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef APK het volgende:

[..]

Ga dan ook niet lopen zeiken over een paar waardeloze flutsteentjes die toch geen uitwerking hebben.
dit hoort bij het spel, moet er nu altijd de ''meester'' erbij worden gehaald kom op zeg word hiet steeds kinderachtiger domme kudt stenen. (wel jammer voor de gever maar het blijft een tv programma gebruik je geld voor iets beters)
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_47739148
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef rebellious_angel het volgende:
mmmm, ik blijf het nog steeds een idee vinden om die filmpjes door te spelen aan bijvoorbeeld RTLNieuws en SBS, of aan een paar erg kritische publieke omroepen die wel DGK redactie willen bashen door een topic van een aantal minuutjes te vullen met dat DGK regie het prima vindt dat j.aap en ratjeB tegen de regels in hun mede bewoners bestelen. En dat terwijl er sancties op jatten van persoonlijk eigendom staat er tegen die 2 niets gedaan wordt.

Zelf heb ik Paul de Leeuw een mailtje gestuurd, da's iemand die het altijd wel leuk vind om mensen zoals JdM aan te pakken. En hij is beroepshalve niet van JdM afhankelijk, dus zou best kunnen dat hij dit wel een inkoppertje zal vinden.
hoe triest ben jij, jij maakt er een dagtaak van om allerlei mensen te gaan schrijven/mailen over je hypocriete ergernissen. Ja mensen dit schepsel heeft ook al een brief geschreven naar de Rabobank over het feit dat jaap huub en erik heeft verkracht tijdens die blokkade actie.

Ga eens wat normaals doen met je leven, solliciteren bijvoorbeeld!
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:00:03 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_47741547
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef danos het volgende:

Ja mensen dit schepsel heeft ook al een brief geschreven naar de Rabobank over het feit dat jaap huub en erik heeft verkracht tijdens die blokkade actie.
Echt waar?
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:46:24 #89
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_47767294
Misschien een idee om Tineke er naar toe te sturen met een doos Biostabielen. Kunnen ze daar wel gebruiken en werken beter dan die steentjes (Zegt zij)
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_47767871
al jatten die 2 de hele villa leeg dan krijgen ze gvd nog geen sanctie!!
wat een kutprogramma
pi_47768123
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef Marelle het volgende:

[..]

Tja wetende dat jij @danos het altijd nodig vindt hier op het Forum te lopen stoken etc. trek ik me van jouw conclusie totaal niets aan. Wat jou betreft heb ik mijn conclusie allang getrokken, jouw meningen, uitlatingen etc. zeggen alles over jezelf. Mensen als jij heb ik liever voor dan achter me

Verder zal ik op jou niet meer reageren, zonde van m'n tijd!!!!!!!!
Thanx Marelle , ik blijf bezig, maar ook de post krijgt ze niet.
tante Tonny heeft een boek, papieren v waarde voor Syl en een mooi kado afgegeven aan red.lid, OOK niet aangekomen.

Samen evt werk van maken, dus je hoort zeker.
thanx.
pi_47772380
horen jullie wat de rat zegt....stelen mag niet!!!!!!
jaja
pi_47776369
Wie een graf graaft voor een ander.......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47776448
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:

[..]

tante Tonny heeft een boek, papieren v waarde voor Syl en een mooi kado afgegeven aan red.lid, OOK niet aangekomen.

thanx.
Is tante tonny ook bestolen?
Dat veranderd de zaak
pi_47777006
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:16 schreef fredfik het volgende:
horen jullie wat de rat zegt....stelen mag niet!!!!!!
jaja
en dit is nou typies zo een voorbeeld van waarom ik nou zo kotzmisselijk word van deze gozer
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:35:25 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_47777050
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:

Is tante tonny ook bestolen?
Dat veranderd de zaak
Papieren van waarde nog wel!
pi_47821464
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:

[..]

thanx.
Hallo kom eens in de realiteit ! dit is een tv programma en niet sjorzy's wereld. Ze kunne moeilijk alles wat iedereen geeft doorgeven. Volgens mij bij jij echt een beetje het spoor bijster.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_47821536
Edit

verkeerde topic
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_47821552
edit

dacht dat ik in een COS zat
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:26:01 #100
120089 Krekc_
listen to the hiss