abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:30:57 #101
64338 fr0x
Directeur
pi_47822098
jezus big deal ;/
peace, nd suck a !@$%
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:34:36 #102
120089 Krekc_
listen to the hiss
pi_47822190
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef fr0x het volgende:
jezus big deal ;/
vind ik wel. die rat doet net alsof hij poeslief is, terwijl dat niet zo is..
pi_47822648
kansloze mensen die kado's van enige waarde gaan opsturen naar DGK en er dan "werk" van willen maken als de shit niet aankomt . Ik zou wel een no cure no pay advocaat nemen

You made my day, nu kom ik de vrijdag wel weer makkelijk door
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47824317
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef danos het volgende:
kansloze mensen die kado's van enige waarde gaan opsturen naar DGK en er dan "werk" van willen maken als de shit niet aankomt . Ik zou wel een no cure no pay advocaat nemen

Jij lijkt me typisch iemand die zich ook niet druk maakt als je kind een pakje kauwgom jat. Het gaat hier wel om hert principe! Brain doet en zegt dat hij een kind van God is en stelen mag dan dus niet !!!
pi_47824751
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef oosterpark het volgende:

[..]

Jij lijkt me typisch iemand die zich ook niet druk maakt als je kind een pakje kauwgom jat. Het gaat hier wel om hert principe! Brain doet en zegt dat hij een kind van God is en stelen mag dan dus niet !!!
Het gaat mij helemaal niet om het stelen, het gaat mij erom dat mensen kado's gaan opsturen omdat ze verder niks beters schijnen te doen te hebben, je zou in die tussentijd ook een sollicitatiebrief kunnen schrijven .

Stelen mag niet nee, rijden onder invloed mag ook niet, maar ik geloof niet dat jij nog nooit dronken op je fiets hebt gezeten? En daarbij, het is helemaal niet duidelijk wat er nou met dat gestolen kado gebeurt is, het kado is wel in de gouden kooi, dus je kunt je afvragen in hoeverre dat uberhaupt stelen is, het ligt voor der neus!

Maargoed ik zal aan je denken hoor, als ik me zondag nog een keer omdraai en jij gezellig met je medechristenen maarweer het liedboek openslaat bij gezang 52.
pi_47828210
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef danos het volgende:

[..]

Het gaat mij helemaal niet om het stelen, het gaat mij erom dat mensen kado's gaan opsturen omdat ze verder niks beters schijnen te doen te hebben, je zou in die tussentijd ook een sollicitatiebrief kunnen schrijven .

Stelen mag niet nee, rijden onder invloed mag ook niet, maar ik geloof niet dat jij nog nooit dronken op je fiets hebt gezeten? En daarbij, het is helemaal niet duidelijk wat er nou met dat gestolen kado gebeurt is, het kado is wel in de gouden kooi, dus je kunt je afvragen in hoeverre dat uberhaupt stelen is, het ligt voor der neus!

Maargoed ik zal aan je denken hoor, als ik me zondag nog een keer omdraai en jij gezellig met je medechristenen maarweer het liedboek openslaat bij gezang 52.
Dit cadeau werd persoonlijk gegeven en Syl legde het even neer. Je moet wel opletten!!!
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47828911
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef Yollie het volgende:

[..]

Dit cadeau werd persoonlijk gegeven en Syl legde het even neer. Je moet wel opletten!!!
Dat is al eeuwenoud nieuws, ik was inmiddels al hier bezig.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Sjorzy het volgende:

[..]

Thanx Marelle , ik blijf bezig, maar ook de post krijgt ze niet.
tante Tonny heeft een boek, papieren v waarde voor Syl en een mooi kado afgegeven aan red.lid, OOK niet aangekomen.

Samen evt werk van maken, dus je hoort zeker.
thanx.
Wel een beetje er bij blijven he!!
pi_47831859
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef danos het volgende:

idd besteed je geld lekker aan iets nuttigs een hobby of een leven ofzo, je raakt de realiteit kwijt. Het is maar een tv programma !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')