quote:Op maandag 26 maart 2007 16:58 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou maar beginnen met rennen als ik jou was.
hihiquote:
Heb ik de verkeerde woorden gebruikt?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef remlof het volgende:
TS zit zeker ook op de padvinderij?
Heb jij ze soms nader bekeken? Uitleg!!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:
ze heeft goeie tieten, whats the problem? of doel je op haar spgahettibandjesshirt?
Mwha slap antwoord. Jou kennende ben je tot beter instaat.quote:
misschien doelt ie op de combo Wit/wit/witquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:
ze heeft goeie tieten, whats the problem? of doel je op haar spgahettibandjesshirt?
K'heb gewoon gelijk!!! En er zijn al duizenden topics over dit onderwerp geweest blijkbaar!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mwha slap antwoord. Jou kennende ben je tot beter instaat.
Ontdek je plekje!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef NordicBlue het volgende:
TS zit in de ontdekkingsfase
Die is dood!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef Megumi het volgende:
Ik zou de TS bijvoorbeeld eens naar zijn eigen moe.... sq oma vragen
kan dat?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef NordicBlue het volgende:
Adopteer je Yvonne toch?
Ik dacht dat ze gewoon blij was mij te zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Iedereen zegt wel eens iets waar je later spijt van hebt.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne vind mij een aardige knul zei ze op Fok! radio
Ik vind jou ook wel een lekker ventje!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Je krijgt geen blauwe naam als je het voor haar opneemt.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef Nielsch het volgende:
Zegt een of andere lelijke Harry uit de lelijkste stad van Nederland.
ow, jammerquote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je krijgt geen blauwe naam als je het voor haar opneemt.
Jij fapt je nog rot elke avond vuillak ?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
o.a.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde woorden gebruikt?
Ok veranderd zit en zitten maar door hang en hangen.![]()
[..]
Heb jij ze soms nader bekeken? Uitleg!!![]()
Open het de volgende keer in TRU danquote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
K'heb gewoon gelijk!!! En er zijn al duizenden topics over dit onderwerp geweest blijkbaar!![]()
Ze wezen naar me!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:, dat jij daar op let bij vrouwen van die leeftijd(niks mee bedoeld yvonne
) zegt heel wat over jou voorkeur
Er wordt de laatste tijd niks leuks meer gezegdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Yvonne, ik vind je nieuwe sig een beetje saai
Da's knap vanaf m'n knieeën...quote:
Ik moest hard lachenquote:
Dribbel_quote:Op maandag 26 maart 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi yvonne
we hebben het over DE murp!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
wie ?
Ik ben niet zo groot.quote:
hoi Dquote:Op maandag 26 maart 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi yvonne
Weg,quote:
quote:
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef Biogarde het volgende:
Goet topiq.
quote:
Ga slapenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Ticker het volgende:
Gvd... zitten jullie nou nog te posten?
O nee... ik kick hem zelf weer omhoog.
Kut, niet posten op een zinkende thread!
Bejaarden en kinderen eerst!
Nee, dit is mét BH.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
BH-loos?
Superdoei.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Ticker het volgende:
He ik kan geen topics meer plaatsen in onzin?
Dat was natuurlijk gelogen van me he!quote:
Ik wil wel even helpen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk gelogen van me he!![]()
Ja sorry, m'n hangtieten raakten het toetsenbordquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:39 schreef Ticker het volgende:
Gvd... is ie weer gekickt!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n hangtieten raakten het toetsenbord
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat nou,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wilde je toch horen met je OP?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gut gut, net 14 geworden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Zeker niet nu ik zijn fobo heb bekekenquote:
Waarom ben jij groen?quote:
Hij was djokne, hopelijk ziet ie er irl nu ook zo uitquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was djokne, hopelijk ziet ie er irl nu ook zo uit
Crew gapjes, jeweets
Titties.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:46 schreef Litso het volgende:
Klik hier als je geen geduld hebt en gewoon NU die tieten wil zien.
Er is nooit een grap geweest, sukkel.quote:
Zeg grafmongool, ga jij eens lekker met je Knex spelen.quote:
So, dat zijn flinke jetsers!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:46 schreef Litso het volgende:
Klik hier als je geen geduld hebt en gewoon NU die tieten wil zien.
Tut tut, niet opeens dapper gaan doen he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zeg grafmongool, ga jij eens lekker met je Knex spelen.![]()
[..]
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tut tut, niet opeens dapper gaan doen he.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.
Omg, jij Fok!'t telepatisch? geen computer nodig? teach me senseiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.
En welke loser loopt hier nou zomaar foto's te posten van iemand, omquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gewoon allergisch voor geinponems als jij die over de rug van een ander populair gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef Ticker het volgende:
Pfff forum maatjes? Wat een achterlijke kanker kneus joh. Heb ik je moeder beledigd?
Topic politie? Of een wanna-b modje?
Best moeilijk, normaal denken zo te zien. Je snapt zelf ook dat die nergens op slaat toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef opgebaarde het volgende:
c) zelf de ander uitschelden en stoer doen en dan de ander verwijten een toetsenbordheld te zijn
Ik zie jou geen fotoboek hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon allergisch voor geinponems als jij die over de rug van een ander populair gaan lopen doen.
Post zelf eens een foto, held, kijken wat we daar allemaal bij kunnen verzinnen.
Ja, wat dacht JIJ eigenlijk, toen je dit topic opende? Of heb je dat proces maar even op pauze gezet omdat de drang naar goedkoop scoren je teveel werd? Je dacht toch niet echt dat je werkelijk de eerste was die zo'n topic opent he? "Haha, even lachen om de hangtieten van yvonne, nou, kijk allemaal jongens, dit word dolle pret!".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Best moeilijk, normaal denken zo te zien. Je snapt zelf ook dat die nergens op slaat toch?
Had je dat maar bedacht VOOR je je topic opende he?quote:
Ah, maar ik open dan ook niet dit soort topics. Nou kom op held op sokken, hier met die foto. Gaan we jou eens beoordelen.quote:
Altijd leuk als sukkels als jij door het ijs heen pleuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:40 schreef Ticker het volgende:
Shit, ik word belaagd door forum gangsters!
Niet te hopen dat je die foto ooit nog plaatst van jezelf.
Ja, wat dacht JIJ eigenlijk, toen je dit topic opende? Of heb je dat proces maar even op pauze gezet omdat de drang naar goedkoop scoren je teveel werd? Je dacht toch niet echt dat je werkelijk de eerste was die zo'n topic opent he? "Haha, even lachen om de hangtieten van yvonne, nou, kijk allemaal jongens, dit word dolle pret!".
Haha, en zondag zit je weer in de kerk, met je handjes op je knietjes!
Ja, kut is dat he. Als mensen zeggen dat ze iets niet vinden kunnen. Maar dat snapt zo'n lijertje als jij niet natuurlijk. Dat gaat er niet in, in dat snappertje. Nee, meneer moet scoren, vlug, foto plaatsen en lachen met z'n allen. Da's pas humor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42
schreef Ticker het volgende:
Dit is wel komisch. Dat je jezelf zo geroepen voelt om op te komen voor iemand.
Die staan gewoon in z'n fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Waar blijft die foto van je, lafbekje?
Echt slim ben je niet he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Waar blijft die foto van je, lafbekje?
Ja, maar als ík ze plaats, mag dat weer niet (kennelijk mag dat bij een Admin wel).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staan gewoon in z'n fotoboek.
[afbeelding]
Hahaha moraal ridder! Moeten de koeien niet gemolken worden? Bah bah mensen van de grote stad zijn eng of niet 'm'n jong!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, kut is dat he. Als mensen zeggen dat ze iets niet vinden kunnen. Maar dat snapt zo'n lijertje als jij niet natuurlijk. Dat gaat er niet in, in dat snappertje. Nee, meneer moet scoren, vlug, foto plaatsen en lachen met z'n allen. Da's pas humor!
Heb je niks beters, Rocky?quote:
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat een gedoe allemaal
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.
Kom op zeg, dat móet je wel beter kunnen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.
Sorry, het was het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat móet je wel beter kunnen..
Zeg, je plaat blijft een beetje hangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Ticker het volgende:
Jarno is eigenlijk opzoek naar speed dating.
Kinky huh! Verder zoeken, knulletje.
Ach wat lief, hij is vandaag uit de kast gekomen.
Nou kerkgeit kom op, je kan toch wel beter?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg, je plaat blijft een beetje hangen.
Jij ook!! Kom op, word beetje slappe hap hiero..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou kerkgeit kom op, je kan toch wel beter?
Ik twijfel waar te beginnen: UFO's, piramidesof Atlantis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef Ticker het volgende:
K'heb geen voer man... ken heel die knakker niet eens.
Foto's, topics.. geef me iets!
Dude!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:52 schreef Ticker het volgende:
De uitdijende Aarde hypothese
Tuesday, 13 March 2007
De continenten die er zijn en hun vorm hebben, passen als puzzelstukjes in elkaar. Echter dit zat niet bijeengeklompt in een supercontinent Pangaea, maar was in feite de korst van een veel kleinere planeet Aarde zonder water, aldus de hypothese van Neal Adams. De Aarde dijdt uit omdat de brandstof in de kern opraakt en de zwaartekracht zwakker wordt.
[afbeelding]
Toen de Aarde onstond zakten de zware metalen naar de kern van de Aarde af waar ze reageerden en warmte genereerden. De Aarde was klein en compact, erg stevig in elkaar gedrukt. De zwaartekracht was zeer groot.
Door de druk in de aarde ontstond er hitte die chemische en nucleaire reacties veroorzaakten waarbij H2O, water vrijkwam. Tegelijkertijd nam de zwaartekracht af, omdat de zware metalen steeds meer en meer opraakten. Dit gebeurde over een tijdsbestek van 2 miljard jaar.
Doordat de zwaartekracht afnam, zette de aarde uit als een ballon, waardoor de vaste puzzelstukken van de continenten uiteenschoven. De tussenruimtes werd gevuld met het geproduceerde water. Niet alleen Afrika en oost-Amerika passen in elkaar, maar ook oost-Azie en west-Amerika, Antarctica en Australie.
[afbeelding]
Intussen begon leven zich te ontwikkelen; dit verklaart waarom in Noord-Amerika en Azie precies dezelfde bomen voorkomen, en waarom Antarctica sporen van hogere temperaturen bevat, en het verklaart waarom veel diersoorten over de hele wereld voor komen.
Het bizarre idee dat slechts op één helft van de Aarde land was - Pangaea genaamd -, is eigenlijk te gek voor woorden. Waarom zou er een massief blok land op een planeet gevormd worden en de rest uit oceaan bestaan? Dit strookt niet met het feit dat de aarde roteerde toen deze zacht was en juist de balans opgezocht zou moeten hebben. Strookt niet met de inertie-wetten. Een blok land aan slechts een kant van de planeet zou het geheel uit balans gebracht moeten hebben.
Inderdaad, de Pangaea-theorie rammelt aan alle kanten, en als men twijfelt of de chemische processen van de Aarde zelf het water geproduceerd hebben: De Pangaea-theorie negeert in zijn geheel de vraag waar al het water vandaan kwam. Maar waar kwam het water vandaan dan? Het antwoord op deze vraag is het feit dat een ster waterstof produceert: Zo ook heeft de kern van de Aarde al het water geproduceerd. Maar ook op Mars, de Jupitermaan Europa, Venus en andere rotsplaneten met genoeg massa heeft dit proces plaatsgevonden,echter daar is het water in de ruimte verdwenen, behalve op Europa, daar zit het water vloeibaar onder het ijs, warm gehouden door de nucleaire reactie in de kern van die maan.
De oceaanbodem leert ons hoe de continentale platen uiteengescheurd zijn als puzzelstukjes op een ballon die opgeblazen wordt. De jongste gedeelten van de oceaanbodem zijn 10 miljoen jaar oud, terwijl de oudste gedeelten van de oceaanbodem 70 miljoen jaar oud zijn. Dit is de oudheid die gemeten is door monsters van de oceaanbodem te nemen. Ook is te zien dat op de oceaanbodem de leeftijd van de bodem opmerkelijk genoeg jonger is naarmate het de scheur in het midden van de oceaan nadert (op atlassen te zien). Het is daar glad en er is te zien dat het naar buiten is bewogen. Niet alleen in de Atlantische oceaan maar ook in de Grote oceaan, Indische oceaan e.d..
Hoe kunnen deze gesteenten op de oceaanbodem maar 70 miljoen jaar oud zijn, als de oudste gesteenten op het land maar liefst twee miljard jaar oud zijn?
De uitdijende aarde-hypothese verklaart dit: Omdat de aarde door de afnemende zwaartekracht groter werd. Er kwam geen massa bij, maar in de kern van de aarde vond een proces plaats dat warmte produceerde en elementen in water omzette. Omdat de zware metalen in de kern langzamerhand opraakten, werd de zwaartekracht steeds minder, waardoor de aarde minder compact inelkaar gedrukt wordt en dus uitzette, net zoals de sterren groter worden als hun brandstof opraakt. Ja, de kern van de aarde is een nucleaire reactor, wat op dezelfde manier uitdijt als een ster waarvan de brandstof opraakt
.
Uit de ridges tussen de continentale platen borrelde het geproduceerde water omhoog samen met magma wat de nieuwe oceaanbodem vormde. En er kwam steeds minder en minder vulkanische activiteit, iets waarvan bewezen is dat deze vroeger veel actiever waren.
Deze hete kern van de Aarde bevindt zich nog steeds in een reactieproces, en zorgt voor het vloeibare magma en vulkaanactiviteit. Maar voor hoelang nog? Het magma in de aarde wordt volgens deze theorie heet gehouden door de nucleaire kern van de aarde en zorgt voor het aardmagnetisch veld. Dit magnetisch veld is net als de zon, die net als de kern van de aarde warmte produceert door nucleaire processen, in het verleden een aantal keren omgedraaid. In de zon is dit een 11-jarige cyclus. Op Aarde was dit lang geleden ook een regelmatige cyclus. Toen de kern nog veel brandstof had en als de zon regelmatig van manetische pool veranderde. Maar toen de brandstof opraakte, werd deze cyclus ook onregelmatiger. Deze poolomkeringen zijn uit magnetietlagen af te lezen, en er is te zien dat er vroeger regelmatige cycli waren maar daarna niet meer, een bewijs dat het nuclaire proces in de kern aan het afnemen is, met uitdijing tot gevolg. Het aardmagnetisch veld neemt volgens de laatste metingen meer en meer af. Omdat de brandstof van de kern aan het opraken is, of omdat er misschien een laatste poolomkering aan zit te komen?
Bijna alle planeten werken volgens hetzelfde proces. Het water ontstaat door de planeetkern! Daarom is er onder het ijs van bijvoorbeeld de Jupitermaan Europa ook een oceaan van vloeibaar water, opgewarmd door de nucleaire kern. Maar deze kern verliest meer en meer haar energie en haar zwaartekracht. Wordt de Aarde als Mars? Ook daar zien wij aan de landschappen dat hetzelfde uitdijende proces plaats gevonden zou kunnen hebben. Alleen de reactie in de kern van Mars lijkt opgehouden te zijn, en het geproduceerde water in de ruimte verdwenen. Magnetietdeeltjes op Mars tonen aan dat ook daar een magnetisch veld is geweest, en het is aangetoond dat de zwaartekracht vroeger groter was en de atmosfeer daardoor dikker. Mogelijk door het verdwenen magnetisch veld en de afgenomen zwaartekracht werd er steeds meer en meer atmosfeer de ruimte ingetrokken door de zonnewind, en werd Mars een woestijn. Is dit een lot wat ook de Aarde te wachten staat?
Bekijk de animatie-video hoe de continentale platen écht uit elkaar gedreven zijn:
YOUTUBE
Bron: Xerson
Tsja, helaas (nouja, helaas...) ben ík niet degene met een poepfetisj.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat hij homo is.
Prima, bedankt voor de interesse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef jogy het volgende:
Je vermaakt je wel, Jarno?
Puur toeval in dit geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een TR geplaatst ofzo?
Of komen jullie altijd hand in hand naar de verschillende topics?
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.quote:
Zo hè, laat je jarno wel heel met je teksten. Poehpoeh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.
Die flikkers zijn nooit echt goed in een mondeling gevecht, ik wil meer zien. Want hier haal je het naar mij toe echt niet mee. En niet met je nageltjes he! Je hebt ze net gelakt!![]()
Is dit nou telkens een poging om aan te tonen dat je de lees vaardigheden hebt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme. Nu ben ik al homo én streng christelijk. What's next? Rotterdammer?!.
Ben je Marokkaan ofzo?quote:
Hoi Bio.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Biogarde het volgende:
Hoi Jarno.
Aldus sprak de 'man from Niburu Planet X'.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Een topic uit het Slowchat forum. Bijna 45.000 posts, 7 jaar historie, en waar komt meneer mee aan zetten? Een post uit het frieking Slowchat forum!.
.
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.quote:
Niet echt, moet dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:27 schreef jogy het volgende:
Ticker, heb je weleens een achteraf realisatie gehad dat je je ontsterfelijk belachelijk heb gemaakt met een pepaalde actie?
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet echt, moet dat.
Van dit topic?Haha kom op zeg, te zielig hoe mensen reageren om zo'n topic.
![]()
Tering weer zo'n harde opmerking!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.
Nee, maar het verklaard een hoop.quote:
He het is Maikuuul!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!
Shit.. je hebt nog gelijk ook!quote:
Er valt niet veel uit te leggen hè, je hebt er aanleg voor of niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Ticker het volgende:
Nee wacht ik ben nu echt nieuwschierig. (Dat moet toch, gezien die opmerking?)
Vertel, leg me uit.
Vertel mij watquote:
Hou dat gevoel van die realisatie vast.quote:
Oh sorry, ik wil je niet van het burgerbakken afhouden natuurlijk. Werk ze! Thuglife! Rezpect!! Aight.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ticker het volgende:
Jarno even voor de duidelijk heid.
Heb je nou nog iets te melden, gekke uitkerings trekker.
Want anders heb ik ff geen tijd meer voor kleuter tijd.
Grote mensen moet geld verdienen enzo.
Oh, was dat zijn staart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef jogy het volgende:
Oeh, ik zie zijn staart verkapt tussen de benen schieten.
Niet dat ik daar op let natuurlijk.quote:
Ik ben immers geen homo.quote:
hahahah wou je even een punt maken... dat je echt geen homo ben?quote:
En dat terwijl ik zelf 800 fouten per dag maakquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die Bio hè, dat is me toch een linguïst.
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je praat trouwens tegen een geest Ticker, Jarno is jaren geleden overleden bij een ongeluk.
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Oh wacht, toch wel. Never mind die last post.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Je quote te verkeerde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?
Ben je dom ofz.... ehr, wacht. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je quote te verkeerde.
Maar ik snapte er ook geen tering van.
(k) voor de haters.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef NJ het volgende:
Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat snap je niet?
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:
Kut Corsa's ook.
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
hahaah schandalig dat je echt zo niet grappig bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.
Gast, ík snap het wel hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
Ik ga je flames even ontleden want ik begin echt stront verzuring te krijgen van je achterlijke humor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gast, ík snap het wel hoor!
Moet ik het je nou gaan uitleggen van dat msngedoe?
Vooruit dan maar, dan heb ik als padvinder m'n goede daad voor vandaag weer gedaan:Pimmetje f. vermoord. Zet een 'P' voor je msnnaam als je respect hebt voor Pim. Willekeurige scholier x vermoord. Zet een 'X' voor je msnnaam als je respect hebt voor scholier x.
Snap je het al?
Ik wil wel met je daten maar ik zoen niet de eerste keer hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik ga je flames even ontleden want ik begin echt stront verzuring te krijgen van je achterlijke humor.
Ik vraag me af of iemand enig zins grinnikt.
DOMME newbie.... COME ON!!!! Zit je zo vast genageld achter je computer dat je op een ontgroening hoopt als er nieuwe leden komen?
Achterlijke mongool ben je zeg. Vind je dat je je 'fok jaren' verdient hebt? Jaren trouwe dienst met nietszeggende posts en topics? Dit is gewoon te zielig, dalijk moet ik nog je adres gaan vragen. Ik wil een fok-meet met 2 personen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hilarisch, smiley's plaatsen als je het niet meer snapt.
Even resumeren hoor: ik ben een gereformeerde-homo-kanker-neger. Vergeet ik nu iets?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
'kerkgeit' dekte de lading niet meer dus zet ons heldere licht er maar 'kanker' voor. Dat zal Jarno leren.
Jaaaaaaa, daar is het plaatsen van een foto van yvonne en dan ginnegappen over hangtieten kinderspel bij he?quote:
Ohja terug bij de basis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, daar is het plaatsen van een foto van yvonne en dan ginnegappen over hangtieten kinderspel bij he?.
Jaha, je bent ook nog een kanker kerkgeit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even resumeren hoor: ik ben een gereformeerde-homo-kanker-neger. Vergeet ik nu iets?
jij hebt echt een paar decennia onder een hele zware rots gelegen hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Ticker het volgende:
Ik vind je maar een eng mannetje die een beetje grappig wil zijn. Waarschijnlijk zijn de mensen op Fok! ook daadwerkelijk de enige die je kent.
En een snack-bar met internet aansluiten?Serieus, zo dom schat ik jou... nee wacht eigenlijk wel.
Heb geen neger gezegd. Wel goed doen als je wil meelfiten op een bash.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaha, je bent ook nog een kanker kerkgeit.
Dus een gereformeerde-homo-kanker-neger of/en kerkgeit*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent, dus daarom even de herhaling van mijn vraag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar snap je het stukje over msn nu? Anders moet ik zo even een oud vrouwtje helpen met oversteken namelijk..
Oh kut, je hebt me. Jongens, nokken maar, Tikkert is er achter. He bah, daar gaat onze act. Verdorie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Ticker het volgende:
Ik vind je maar een eng mannetje die een beetje grappig wil zijn.
Oh hoi. Jij hier?quote:
Verwar 'een goede daad' niet met 'een mission impossible' Manneke!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent,
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?quote:
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent, dus daarom even de herhaling van mijn vraag.
Snap je het nu?
och, zolang hij nog niet roept dat je een latente heaumeau bent, zit je nog goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh kut, je hebt me. Jongens, nokken maar, Tikkert is er achter. He bah, daar gaat onze act. Verdorie..
Ik zou bijna medelijden hebben, bijna dan hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.
P voor pimmetje
Ik maak altijd graag tijd vrij voor hulpbehoevenden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.
P voor pimmetje
Wat??????quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'.
Zeg je nou dat het een Belg is ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'.
...het was geen grap.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat??????
Hahaha kanker wat een ouwe mop? En die durf je serieus te plaatsen!
Jezus wat flauw, die stinkt gewoon. Ik snap niet dat iedereen hier zo ver in je hol zit, dat je niet gelult wordt, want dit is echt een toppunt van niet grappig.
(alweer trouwens, valt me weer op)
quote:
quote:Hobbies/interesses: Heel de dag op de wc zitten... hmm lekker!
Dit is het niveau tegenwoordig helaasquote:
Blijven proberen, misschien worden ze nog grappig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar dat stinken, dat vind je toch niet erg?
Ik bedoel, als ik even naar je hobbies kijk:
[..]
Ik plaats jóuw grapje hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Blijven proberen, misschien worden ze nog grappig.
Jij, kan je weer een puntje bij de mods scoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef Jarno het volgende:
Wie maakt de OP voor deel 2?
Leg dat boek uit 1998 nou eens weg man.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij, kan je weer een puntje bij de mods scoren.
Woepie, internet vriendjes. Eindelijk mensen die je niet beoordelen om je buitenkant!
Dit hopelijk ook nietquote:
Nou nou Yvonne, doet je kinder brigade het niet goed genoeg voor je. Hielenlikkers zijn ook niet meer wat ze gewees zijn he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit hopelijk ook niet
[afbeelding]
Geef mij die hangtieten maar.
Oh,
wacht
Ruilen voor een micropenis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit hopelijk ook niet
[afbeelding]
Geef mij die hangtieten maar.
Oh,
wacht
Whehehehehe, 'pwntwtfbbqrollade'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat. Ik ben het eigenlijk een beetje zat.
Spreek af om je punt te bewijzen of zwijg.
PM me maar als je serieus iets van me wilt, zielige kanker kneuters.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
Even de TT wat duidelijker gemaakt
Dit is wel een domper. Ik zie net dit topic, wil leuk mee gaan doen, gaat de TS weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat. Ik ben het eigenlijk een beetje zat.
Spreek af om je punt te bewijzen of zwijg.
PM me maar als je serieus iets van me wilt, zielige kanker kneuters.
Ladies and gentlemen:quote:
Ja, doei, straks wil je ook nog met HEM daten. Sloerie!quote:
Mijn God, wat ben jij hormonaal gestoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Ticker het volgende:
Yvonne, zijn dat oma fantasieën wat je in de TT verwerkt hebt?
De hoop op toch nog enige sexuele aandacht van jongen mannen?
Je spelling gaat er flink op vooruit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Ticker het volgende:
Yvonne, zijn dat oma fantasieën wat je in de TT verwerkt hebt?
De hoop op toch nog enige sexuele aandacht van jongen mannen?
Awwwwww, ik heb een Hele Mooie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef jogy het volgende:
Deel twee hoeft niet hè?
Maar ik heb net popcorn gepakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef jogy het volgende:
Deel twee hoeft niet hè?
Oh, ok. Misschien wordt deel twee nu wél beter dan deel één.quote:
Kijk je kan natuurlijk komisch mee doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben jij hormonaal gestoord.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Misschien wordt deel twee nu wél beter dan deel één.
Meestal zijn tieten de reden voor dit soort shit iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |