En dat terwijl ik zelf 800 fouten per dag maakquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die Bio hè, dat is me toch een linguïst.
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je praat trouwens tegen een geest Ticker, Jarno is jaren geleden overleden bij een ongeluk.
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Oh wacht, toch wel. Never mind die last post.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Je quote te verkeerde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?
Ben je dom ofz.... ehr, wacht. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je quote te verkeerde.
Maar ik snapte er ook geen tering van.
(k) voor de haters.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef NJ het volgende:
Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat snap je niet?
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:
Kut Corsa's ook.
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
hahaah schandalig dat je echt zo niet grappig bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.
Gast, ík snap het wel hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
Ik ga je flames even ontleden want ik begin echt stront verzuring te krijgen van je achterlijke humor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gast, ík snap het wel hoor!
Moet ik het je nou gaan uitleggen van dat msngedoe?
Vooruit dan maar, dan heb ik als padvinder m'n goede daad voor vandaag weer gedaan:Pimmetje f. vermoord. Zet een 'P' voor je msnnaam als je respect hebt voor Pim. Willekeurige scholier x vermoord. Zet een 'X' voor je msnnaam als je respect hebt voor scholier x.
Snap je het al?
Ik wil wel met je daten maar ik zoen niet de eerste keer hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik ga je flames even ontleden want ik begin echt stront verzuring te krijgen van je achterlijke humor.
Ik vraag me af of iemand enig zins grinnikt.
DOMME newbie.... COME ON!!!! Zit je zo vast genageld achter je computer dat je op een ontgroening hoopt als er nieuwe leden komen?
Achterlijke mongool ben je zeg. Vind je dat je je 'fok jaren' verdient hebt? Jaren trouwe dienst met nietszeggende posts en topics? Dit is gewoon te zielig, dalijk moet ik nog je adres gaan vragen. Ik wil een fok-meet met 2 personen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hilarisch, smiley's plaatsen als je het niet meer snapt.
Even resumeren hoor: ik ben een gereformeerde-homo-kanker-neger. Vergeet ik nu iets?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
'kerkgeit' dekte de lading niet meer dus zet ons heldere licht er maar 'kanker' voor. Dat zal Jarno leren.
Jaaaaaaa, daar is het plaatsen van een foto van yvonne en dan ginnegappen over hangtieten kinderspel bij he?quote:
Ohja terug bij de basis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, daar is het plaatsen van een foto van yvonne en dan ginnegappen over hangtieten kinderspel bij he?.
Jaha, je bent ook nog een kanker kerkgeit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even resumeren hoor: ik ben een gereformeerde-homo-kanker-neger. Vergeet ik nu iets?
jij hebt echt een paar decennia onder een hele zware rots gelegen hè?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Ticker het volgende:
Ik vind je maar een eng mannetje die een beetje grappig wil zijn. Waarschijnlijk zijn de mensen op Fok! ook daadwerkelijk de enige die je kent.
En een snack-bar met internet aansluiten?Serieus, zo dom schat ik jou... nee wacht eigenlijk wel.
Heb geen neger gezegd. Wel goed doen als je wil meelfiten op een bash.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaha, je bent ook nog een kanker kerkgeit.
Dus een gereformeerde-homo-kanker-neger of/en kerkgeit*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent, dus daarom even de herhaling van mijn vraag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar snap je het stukje over msn nu? Anders moet ik zo even een oud vrouwtje helpen met oversteken namelijk..
Oh kut, je hebt me. Jongens, nokken maar, Tikkert is er achter. He bah, daar gaat onze act. Verdorie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Ticker het volgende:
Ik vind je maar een eng mannetje die een beetje grappig wil zijn.
Oh hoi. Jij hier?quote:
Verwar 'een goede daad' niet met 'een mission impossible' Manneke!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent,
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?quote:
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik wil je hier niet laten weggaan met het gevoel dat je dom bent, dus daarom even de herhaling van mijn vraag.
Snap je het nu?
och, zolang hij nog niet roept dat je een latente heaumeau bent, zit je nog goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh kut, je hebt me. Jongens, nokken maar, Tikkert is er achter. He bah, daar gaat onze act. Verdorie..
Ik zou bijna medelijden hebben, bijna dan hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.
P voor pimmetje
Ik maak altijd graag tijd vrij voor hulpbehoevenden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moet je niet dingen jatten schrijven in je weblog? Je hebt toch helemaal geen tijd om nutteloos in herhaling te vallen. Zogenaamd iets herhalen terwijl je eigenlijk alleen weer even in de spotlight wil staan.
P voor pimmetje
Wat??????quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'.
Zeg je nou dat het een Belg is ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeggum. Niet om het één of ander he. Maar heb jij ook wel eens op de snelweg gereden, en dat je dan een spookrijder bericht op de radio hoorde, en dat je dan bij jezelf dacht '1 spookrijder!?! ik zie er wel 100-en!!!'.
...het was geen grap.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat??????
Hahaha kanker wat een ouwe mop? En die durf je serieus te plaatsen!
Jezus wat flauw, die stinkt gewoon. Ik snap niet dat iedereen hier zo ver in je hol zit, dat je niet gelult wordt, want dit is echt een toppunt van niet grappig.
(alweer trouwens, valt me weer op)
quote:
quote:Hobbies/interesses: Heel de dag op de wc zitten... hmm lekker!
Dit is het niveau tegenwoordig helaasquote:
Blijven proberen, misschien worden ze nog grappig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar dat stinken, dat vind je toch niet erg?
Ik bedoel, als ik even naar je hobbies kijk:
[..]
Ik plaats jóuw grapje hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Blijven proberen, misschien worden ze nog grappig.
Jij, kan je weer een puntje bij de mods scoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:16 schreef Jarno het volgende:
Wie maakt de OP voor deel 2?
Leg dat boek uit 1998 nou eens weg man.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij, kan je weer een puntje bij de mods scoren.
Woepie, internet vriendjes. Eindelijk mensen die je niet beoordelen om je buitenkant!
Dit hopelijk ook nietquote:
Nou nou Yvonne, doet je kinder brigade het niet goed genoeg voor je. Hielenlikkers zijn ook niet meer wat ze gewees zijn he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit hopelijk ook niet
[afbeelding]
Geef mij die hangtieten maar.
Oh,
wacht
Ruilen voor een micropenis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit hopelijk ook niet
[afbeelding]
Geef mij die hangtieten maar.
Oh,
wacht
Whehehehehe, 'pwntwtfbbqrollade'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat. Ik ben het eigenlijk een beetje zat.
Spreek af om je punt te bewijzen of zwijg.
PM me maar als je serieus iets van me wilt, zielige kanker kneuters.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
Even de TT wat duidelijker gemaakt
Dit is wel een domper. Ik zie net dit topic, wil leuk mee gaan doen, gaat de TS weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat. Ik ben het eigenlijk een beetje zat.
Spreek af om je punt te bewijzen of zwijg.
PM me maar als je serieus iets van me wilt, zielige kanker kneuters.
Ladies and gentlemen:quote:
Ja, doei, straks wil je ook nog met HEM daten. Sloerie!quote:
Mijn God, wat ben jij hormonaal gestoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Ticker het volgende:
Yvonne, zijn dat oma fantasieën wat je in de TT verwerkt hebt?
De hoop op toch nog enige sexuele aandacht van jongen mannen?
Je spelling gaat er flink op vooruit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Ticker het volgende:
Yvonne, zijn dat oma fantasieën wat je in de TT verwerkt hebt?
De hoop op toch nog enige sexuele aandacht van jongen mannen?
Awwwwww, ik heb een Hele Mooie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef jogy het volgende:
Deel twee hoeft niet hè?
Maar ik heb net popcorn gepakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef jogy het volgende:
Deel twee hoeft niet hè?
Oh, ok. Misschien wordt deel twee nu wél beter dan deel één.quote:
Kijk je kan natuurlijk komisch mee doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben jij hormonaal gestoord.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Misschien wordt deel twee nu wél beter dan deel één.
Meestal zijn tieten de reden voor dit soort shit iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat je tieten een aanleiding zouden zijn om iemand anders belachelijk te maken cq. zichzelf belachelijk te laten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |