Prima, bedankt voor de interesse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef jogy het volgende:
Je vermaakt je wel, Jarno?
Puur toeval in dit geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een TR geplaatst ofzo?
Of komen jullie altijd hand in hand naar de verschillende topics?
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.quote:
Zo hè, laat je jarno wel heel met je teksten. Poehpoeh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.
Die flikkers zijn nooit echt goed in een mondeling gevecht, ik wil meer zien. Want hier haal je het naar mij toe echt niet mee. En niet met je nageltjes he! Je hebt ze net gelakt!![]()
Is dit nou telkens een poging om aan te tonen dat je de lees vaardigheden hebt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme. Nu ben ik al homo én streng christelijk. What's next? Rotterdammer?!.
Ben je Marokkaan ofzo?quote:
Hoi Bio.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Biogarde het volgende:
Hoi Jarno.
Aldus sprak de 'man from Niburu Planet X'.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Een topic uit het Slowchat forum. Bijna 45.000 posts, 7 jaar historie, en waar komt meneer mee aan zetten? Een post uit het frieking Slowchat forum!.
.
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.quote:
Niet echt, moet dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:27 schreef jogy het volgende:
Ticker, heb je weleens een achteraf realisatie gehad dat je je ontsterfelijk belachelijk heb gemaakt met een pepaalde actie?
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet echt, moet dat.
Van dit topic?Haha kom op zeg, te zielig hoe mensen reageren om zo'n topic.
![]()
Tering weer zo'n harde opmerking!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.
Nee, maar het verklaard een hoop.quote:
He het is Maikuuul!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!
Shit.. je hebt nog gelijk ook!quote:
Er valt niet veel uit te leggen hè, je hebt er aanleg voor of niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Ticker het volgende:
Nee wacht ik ben nu echt nieuwschierig. (Dat moet toch, gezien die opmerking?)
Vertel, leg me uit.
Vertel mij watquote:
Hou dat gevoel van die realisatie vast.quote:
Oh sorry, ik wil je niet van het burgerbakken afhouden natuurlijk. Werk ze! Thuglife! Rezpect!! Aight.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ticker het volgende:
Jarno even voor de duidelijk heid.
Heb je nou nog iets te melden, gekke uitkerings trekker.
Want anders heb ik ff geen tijd meer voor kleuter tijd.
Grote mensen moet geld verdienen enzo.
Oh, was dat zijn staart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef jogy het volgende:
Oeh, ik zie zijn staart verkapt tussen de benen schieten.
Niet dat ik daar op let natuurlijk.quote:
Ik ben immers geen homo.quote:
hahahah wou je even een punt maken... dat je echt geen homo ben?quote:
En dat terwijl ik zelf 800 fouten per dag maakquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die Bio hè, dat is me toch een linguïst.
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je praat trouwens tegen een geest Ticker, Jarno is jaren geleden overleden bij een ongeluk.
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Respect, MSN op zwart, [X] in je naam en ALT-F4.
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Oh wacht, toch wel. Never mind die last post.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk pijnlijk.. veel bloed enzo.
[..]
Nou shit hee, ik zou mezelf van kant maken als dat mijn humor zou zijn.
De tering wat sla jij de plank mis, en dat constant. Zielige poging tot bashen is ook mislukt, kanker kerkgeit.
Je quote te verkeerde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je hebt je msn aangepast en duwde toen op Alt + F4 ofzo?
Ben je dom ofz.... ehr, wacht. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je quote te verkeerde.
Maar ik snapte er ook geen tering van.
(k) voor de haters.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:28 schreef NJ het volgende:
Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat snap je niet?
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:
Kut Corsa's ook.
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
hahaah schandalig dat je echt zo niet grappig bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij een DOMME newbie zeg. Echt DOM gewoon. Misschien iets minder zonnebanken, Henk.
Gast, ík snap het wel hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat jij blijkbaar ook niet begreep. Iets met msn? Zwart en toen sluiten?
Dit is ook leuk, jij quote mij om jouw quote, om daarna niet meer te begrijpen waar het over ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |