Zou ook moeilijk zijn als ze dit hebben gedaan:quote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef oxylus11 het volgende:
Kan ze nog steeds niet vinden op google earth.
quote:- De plek met de pyramides zou expres bedekt tegen spionagesatelieten
Dat zoek ik juistquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef longinus het volgende:
Ik heb 800 km gereden in die woestijn daar, en veel bergen gezien die de vorm hadden van een piramide.
Zoeken is dus haast niet mogelijk, dus een linkje zou leuk zijn
hmmmm, interessant, zal m'n oren open houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Ik vond een aantal maanden geleden een website van een Russische historicus (professor) waarin hij bewijzen liet zien van geheime pyramides in Egypte. Op de website stond informatie over een verboden regio in Egypte die niemand mag betreden. De regio zou beschermd worden door Amerikaanse en Egyptische troepen.
Hij schreef het volgende daarover:
- In die verboden regio zouden 2 pyramides zijn die twee maal groter zouden zijn dan de pyramides in Gizeh
- Het interieur van de pyramide zou informatie bevatten die we niet mogen weten
- De omgeving van de pyramides zouden informatie verraden over onze verleden
- De plek met de pyramides zou expres bedekt tegen spionagesatelieten
Hij had ook wat foto's en documenten daarover.
Iemand die meer weet over dit onderwerp? Kan zelf maar niets vinden op Google.
Ik heb die zin iets van 5 keer gelezen. Ik snap echt niet wat je bedoeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Heberg het volgende:
Misschien omdat het door de mens geregiseerde deel van de religie, daardoor als een kaartenhuis omvallen.
Gelukkig zijn de foto's op google earth niet genomen door satelieten. (alleen die van extreem grote hoogte)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef delapoko het volgende:
[..]
Zou ook moeilijk zijn als ze dit hebben gedaan:
[..]
brakke zinquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Heberg het volgende:
Misschien omdat blijkt, dat de door de mens geregisseerde delen van de religie(s), als een kaartenhuis omvallen.
Zonder afbreuk te doen aan het fenomeen religie, denk ik toch dat er veel is geredigeerd met het doel van machtsverwerving.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb die zin iets van 5 keer gelezen. Ik snap echt niet wat je bedoeld.
Wat verwacht jij dan dat er in die piramide zit wat huidige religies om hun grondvesten gaat laten schudden?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef Heberg het volgende:
[..]
Zonder afbreuk te doen aan het fenomeen religie, denk ik toch dat er veel is geredigeerd met het doel van machtsverwerving.
Heb je helemaal gelijk in. Het heeft geen enkele nut om gelovige mensen te 'overtuigen'. Als er bewijzen zouden gevonden in de pyramides wordt het automatisch bestempeld als het werk van satan.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan dat er in die piramide zit wat huidige religies om hun grondvesten gaat laten schudden?
Ik bedoel... seriously.. diezelfde religies die claimen dat de duivel juist allemaal bewijsstukken door de geschiedenis heen heeft achter gelaten om maar zoveel mensen te doen twijfelen aan de echte god waardoor whatever ze vinden in die piramide ook meteen als leugen wordt afgedaan?![]()
Die religies bedoel je?
We zijn op weg religie uit te roeien ? Er is 1 religie die langzamerhand ons atheisten uitroeid......quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef delapoko het volgende:
[..]
Daarom moeten we eerst wachten totdat religie is uitgeroeid (we zijn nu op weg). Dan pas kan het verleden in het daglicht komen.
mischien zal de plek ook wel expres bedekt zijn tegen google .... slimme jongens die voorvaderenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef delapoko het volgende:
Iemand die meer weet over dit onderwerp? Kan zelf maar niets vinden op Google.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |