Tut tut, niet opeens dapper gaan doen he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zeg grafmongool, ga jij eens lekker met je Knex spelen.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n hangtieten raakten het toetsenbord
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tut tut, niet opeens dapper gaan doen he.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.
Omg, jij Fok!'t telepatisch? geen computer nodig? teach me senseiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder welke rots kom jij ineens vandaan? Een kloon ofzo? Lekker stoer, zo achter je pc'tje. Kneusje.
En welke loser loopt hier nou zomaar foto's te posten van iemand, omquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gewoon allergisch voor geinponems als jij die over de rug van een ander populair gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef Ticker het volgende:
Pfff forum maatjes? Wat een achterlijke kanker kneus joh. Heb ik je moeder beledigd?
Topic politie? Of een wanna-b modje?
Best moeilijk, normaal denken zo te zien. Je snapt zelf ook dat die nergens op slaat toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef opgebaarde het volgende:
c) zelf de ander uitschelden en stoer doen en dan de ander verwijten een toetsenbordheld te zijn
Ik zie jou geen fotoboek hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon allergisch voor geinponems als jij die over de rug van een ander populair gaan lopen doen.
Post zelf eens een foto, held, kijken wat we daar allemaal bij kunnen verzinnen.
Ja, wat dacht JIJ eigenlijk, toen je dit topic opende? Of heb je dat proces maar even op pauze gezet omdat de drang naar goedkoop scoren je teveel werd? Je dacht toch niet echt dat je werkelijk de eerste was die zo'n topic opent he? "Haha, even lachen om de hangtieten van yvonne, nou, kijk allemaal jongens, dit word dolle pret!".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Best moeilijk, normaal denken zo te zien. Je snapt zelf ook dat die nergens op slaat toch?
Had je dat maar bedacht VOOR je je topic opende he?quote:
Ah, maar ik open dan ook niet dit soort topics. Nou kom op held op sokken, hier met die foto. Gaan we jou eens beoordelen.quote:
Altijd leuk als sukkels als jij door het ijs heen pleuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:40 schreef Ticker het volgende:
Shit, ik word belaagd door forum gangsters!
Niet te hopen dat je die foto ooit nog plaatst van jezelf.
Ja, wat dacht JIJ eigenlijk, toen je dit topic opende? Of heb je dat proces maar even op pauze gezet omdat de drang naar goedkoop scoren je teveel werd? Je dacht toch niet echt dat je werkelijk de eerste was die zo'n topic opent he? "Haha, even lachen om de hangtieten van yvonne, nou, kijk allemaal jongens, dit word dolle pret!".
Haha, en zondag zit je weer in de kerk, met je handjes op je knietjes!
Ja, kut is dat he. Als mensen zeggen dat ze iets niet vinden kunnen. Maar dat snapt zo'n lijertje als jij niet natuurlijk. Dat gaat er niet in, in dat snappertje. Nee, meneer moet scoren, vlug, foto plaatsen en lachen met z'n allen. Da's pas humor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42
schreef Ticker het volgende:
Dit is wel komisch. Dat je jezelf zo geroepen voelt om op te komen voor iemand.
Die staan gewoon in z'n fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Waar blijft die foto van je, lafbekje?
Echt slim ben je niet he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Waar blijft die foto van je, lafbekje?
Ja, maar als ík ze plaats, mag dat weer niet (kennelijk mag dat bij een Admin wel).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staan gewoon in z'n fotoboek.
[afbeelding]
Hahaha moraal ridder! Moeten de koeien niet gemolken worden? Bah bah mensen van de grote stad zijn eng of niet 'm'n jong!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, kut is dat he. Als mensen zeggen dat ze iets niet vinden kunnen. Maar dat snapt zo'n lijertje als jij niet natuurlijk. Dat gaat er niet in, in dat snappertje. Nee, meneer moet scoren, vlug, foto plaatsen en lachen met z'n allen. Da's pas humor!
Heb je niks beters, Rocky?quote:
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat een gedoe allemaal
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.
Kom op zeg, dat móet je wel beter kunnen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niks tegen homo's. Op zich dan.
Sorry, het was het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat móet je wel beter kunnen..
Zeg, je plaat blijft een beetje hangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Ticker het volgende:
Jarno is eigenlijk opzoek naar speed dating.
Kinky huh! Verder zoeken, knulletje.
Ach wat lief, hij is vandaag uit de kast gekomen.
Nou kerkgeit kom op, je kan toch wel beter?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg, je plaat blijft een beetje hangen.
Jij ook!! Kom op, word beetje slappe hap hiero..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou kerkgeit kom op, je kan toch wel beter?
Ik twijfel waar te beginnen: UFO's, piramidesof Atlantis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef Ticker het volgende:
K'heb geen voer man... ken heel die knakker niet eens.
Foto's, topics.. geef me iets!
Dude!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:52 schreef Ticker het volgende:
De uitdijende Aarde hypothese
Tuesday, 13 March 2007
De continenten die er zijn en hun vorm hebben, passen als puzzelstukjes in elkaar. Echter dit zat niet bijeengeklompt in een supercontinent Pangaea, maar was in feite de korst van een veel kleinere planeet Aarde zonder water, aldus de hypothese van Neal Adams. De Aarde dijdt uit omdat de brandstof in de kern opraakt en de zwaartekracht zwakker wordt.
[afbeelding]
Toen de Aarde onstond zakten de zware metalen naar de kern van de Aarde af waar ze reageerden en warmte genereerden. De Aarde was klein en compact, erg stevig in elkaar gedrukt. De zwaartekracht was zeer groot.
Door de druk in de aarde ontstond er hitte die chemische en nucleaire reacties veroorzaakten waarbij H2O, water vrijkwam. Tegelijkertijd nam de zwaartekracht af, omdat de zware metalen steeds meer en meer opraakten. Dit gebeurde over een tijdsbestek van 2 miljard jaar.
Doordat de zwaartekracht afnam, zette de aarde uit als een ballon, waardoor de vaste puzzelstukken van de continenten uiteenschoven. De tussenruimtes werd gevuld met het geproduceerde water. Niet alleen Afrika en oost-Amerika passen in elkaar, maar ook oost-Azie en west-Amerika, Antarctica en Australie.
[afbeelding]
Intussen begon leven zich te ontwikkelen; dit verklaart waarom in Noord-Amerika en Azie precies dezelfde bomen voorkomen, en waarom Antarctica sporen van hogere temperaturen bevat, en het verklaart waarom veel diersoorten over de hele wereld voor komen.
Het bizarre idee dat slechts op één helft van de Aarde land was - Pangaea genaamd -, is eigenlijk te gek voor woorden. Waarom zou er een massief blok land op een planeet gevormd worden en de rest uit oceaan bestaan? Dit strookt niet met het feit dat de aarde roteerde toen deze zacht was en juist de balans opgezocht zou moeten hebben. Strookt niet met de inertie-wetten. Een blok land aan slechts een kant van de planeet zou het geheel uit balans gebracht moeten hebben.
Inderdaad, de Pangaea-theorie rammelt aan alle kanten, en als men twijfelt of de chemische processen van de Aarde zelf het water geproduceerd hebben: De Pangaea-theorie negeert in zijn geheel de vraag waar al het water vandaan kwam. Maar waar kwam het water vandaan dan? Het antwoord op deze vraag is het feit dat een ster waterstof produceert: Zo ook heeft de kern van de Aarde al het water geproduceerd. Maar ook op Mars, de Jupitermaan Europa, Venus en andere rotsplaneten met genoeg massa heeft dit proces plaatsgevonden,echter daar is het water in de ruimte verdwenen, behalve op Europa, daar zit het water vloeibaar onder het ijs, warm gehouden door de nucleaire reactie in de kern van die maan.
De oceaanbodem leert ons hoe de continentale platen uiteengescheurd zijn als puzzelstukjes op een ballon die opgeblazen wordt. De jongste gedeelten van de oceaanbodem zijn 10 miljoen jaar oud, terwijl de oudste gedeelten van de oceaanbodem 70 miljoen jaar oud zijn. Dit is de oudheid die gemeten is door monsters van de oceaanbodem te nemen. Ook is te zien dat op de oceaanbodem de leeftijd van de bodem opmerkelijk genoeg jonger is naarmate het de scheur in het midden van de oceaan nadert (op atlassen te zien). Het is daar glad en er is te zien dat het naar buiten is bewogen. Niet alleen in de Atlantische oceaan maar ook in de Grote oceaan, Indische oceaan e.d..
Hoe kunnen deze gesteenten op de oceaanbodem maar 70 miljoen jaar oud zijn, als de oudste gesteenten op het land maar liefst twee miljard jaar oud zijn?
De uitdijende aarde-hypothese verklaart dit: Omdat de aarde door de afnemende zwaartekracht groter werd. Er kwam geen massa bij, maar in de kern van de aarde vond een proces plaats dat warmte produceerde en elementen in water omzette. Omdat de zware metalen in de kern langzamerhand opraakten, werd de zwaartekracht steeds minder, waardoor de aarde minder compact inelkaar gedrukt wordt en dus uitzette, net zoals de sterren groter worden als hun brandstof opraakt. Ja, de kern van de aarde is een nucleaire reactor, wat op dezelfde manier uitdijt als een ster waarvan de brandstof opraakt
.
Uit de ridges tussen de continentale platen borrelde het geproduceerde water omhoog samen met magma wat de nieuwe oceaanbodem vormde. En er kwam steeds minder en minder vulkanische activiteit, iets waarvan bewezen is dat deze vroeger veel actiever waren.
Deze hete kern van de Aarde bevindt zich nog steeds in een reactieproces, en zorgt voor het vloeibare magma en vulkaanactiviteit. Maar voor hoelang nog? Het magma in de aarde wordt volgens deze theorie heet gehouden door de nucleaire kern van de aarde en zorgt voor het aardmagnetisch veld. Dit magnetisch veld is net als de zon, die net als de kern van de aarde warmte produceert door nucleaire processen, in het verleden een aantal keren omgedraaid. In de zon is dit een 11-jarige cyclus. Op Aarde was dit lang geleden ook een regelmatige cyclus. Toen de kern nog veel brandstof had en als de zon regelmatig van manetische pool veranderde. Maar toen de brandstof opraakte, werd deze cyclus ook onregelmatiger. Deze poolomkeringen zijn uit magnetietlagen af te lezen, en er is te zien dat er vroeger regelmatige cycli waren maar daarna niet meer, een bewijs dat het nuclaire proces in de kern aan het afnemen is, met uitdijing tot gevolg. Het aardmagnetisch veld neemt volgens de laatste metingen meer en meer af. Omdat de brandstof van de kern aan het opraken is, of omdat er misschien een laatste poolomkering aan zit te komen?
Bijna alle planeten werken volgens hetzelfde proces. Het water ontstaat door de planeetkern! Daarom is er onder het ijs van bijvoorbeeld de Jupitermaan Europa ook een oceaan van vloeibaar water, opgewarmd door de nucleaire kern. Maar deze kern verliest meer en meer haar energie en haar zwaartekracht. Wordt de Aarde als Mars? Ook daar zien wij aan de landschappen dat hetzelfde uitdijende proces plaats gevonden zou kunnen hebben. Alleen de reactie in de kern van Mars lijkt opgehouden te zijn, en het geproduceerde water in de ruimte verdwenen. Magnetietdeeltjes op Mars tonen aan dat ook daar een magnetisch veld is geweest, en het is aangetoond dat de zwaartekracht vroeger groter was en de atmosfeer daardoor dikker. Mogelijk door het verdwenen magnetisch veld en de afgenomen zwaartekracht werd er steeds meer en meer atmosfeer de ruimte ingetrokken door de zonnewind, en werd Mars een woestijn. Is dit een lot wat ook de Aarde te wachten staat?
Bekijk de animatie-video hoe de continentale platen écht uit elkaar gedreven zijn:
YOUTUBE
Bron: Xerson
Tsja, helaas (nouja, helaas...) ben ík niet degene met een poepfetisj.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat hij homo is.
Prima, bedankt voor de interesse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef jogy het volgende:
Je vermaakt je wel, Jarno?
Puur toeval in dit geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een TR geplaatst ofzo?
Of komen jullie altijd hand in hand naar de verschillende topics?
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.quote:
Zo hè, laat je jarno wel heel met je teksten. Poehpoeh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op schijnheilig kerkgeitje. Als de kerk dalijk erachter komt dat jij een bruinprikker bent dan is het gedaan met de paas mis en het kussen van de dominee.
Die flikkers zijn nooit echt goed in een mondeling gevecht, ik wil meer zien. Want hier haal je het naar mij toe echt niet mee. En niet met je nageltjes he! Je hebt ze net gelakt!![]()
Is dit nou telkens een poging om aan te tonen dat je de lees vaardigheden hebt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme. Nu ben ik al homo én streng christelijk. What's next? Rotterdammer?!.
Ben je Marokkaan ofzo?quote:
Hoi Bio.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Biogarde het volgende:
Hoi Jarno.
Aldus sprak de 'man from Niburu Planet X'.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Een topic uit het Slowchat forum. Bijna 45.000 posts, 7 jaar historie, en waar komt meneer mee aan zetten? Een post uit het frieking Slowchat forum!.
.
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.quote:
Niet echt, moet dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:27 schreef jogy het volgende:
Ticker, heb je weleens een achteraf realisatie gehad dat je je ontsterfelijk belachelijk heb gemaakt met een pepaalde actie?
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet echt, moet dat.
Van dit topic?Haha kom op zeg, te zielig hoe mensen reageren om zo'n topic.
![]()
Tering weer zo'n harde opmerking!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmm, ik zou willen zeggen 'wat denk je zelf' maar ik geloof dat het met het denkproces al veel vaker fout is gegaan. Dus ik wacht nog even.
Nee, maar het verklaard een hoop.quote:
He het is Maikuuul!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja vet spang lekker lauw chillen op zoeen oma sjeweets!
Shit.. je hebt nog gelijk ook!quote:
Er valt niet veel uit te leggen hè, je hebt er aanleg voor of niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Ticker het volgende:
Nee wacht ik ben nu echt nieuwschierig. (Dat moet toch, gezien die opmerking?)
Vertel, leg me uit.
Vertel mij watquote:
Hou dat gevoel van die realisatie vast.quote:
Oh sorry, ik wil je niet van het burgerbakken afhouden natuurlijk. Werk ze! Thuglife! Rezpect!! Aight.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Ticker het volgende:
Jarno even voor de duidelijk heid.
Heb je nou nog iets te melden, gekke uitkerings trekker.
Want anders heb ik ff geen tijd meer voor kleuter tijd.
Grote mensen moet geld verdienen enzo.
Oh, was dat zijn staart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef jogy het volgende:
Oeh, ik zie zijn staart verkapt tussen de benen schieten.
Niet dat ik daar op let natuurlijk.quote:
Ik ben immers geen homo.quote:
hahahah wou je even een punt maken... dat je echt geen homo ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |