quote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Goh, heeft D_A een chicky? Is mij nog niet opgevallen.
Je neemt er 2 mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem een chicky voor Martijn mee hoor
Ik ben aan het rond bellenquote:
Ik vervang Noliusquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
martijn van ar of een andere martijn???
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:58 schreef most_wanted het volgende:
Wie is het chickie?
Heb je het bejaardenhuis weer beroofd?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komt
Tuurlijk schatquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je het bejaardenhuis weer beroofd?
Maar goed, gezellig vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je niet homo was geweest had ik ook wel met je meegegaan hoor.
Dat klinkt trouwens behoorlijk alsof je die vriendin nog moet zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komt
Hehe, de dame die gepland was om mee te gaan heeft net op het laatste moment afgezegd, maar dat is helemaal niet erg want er waren meer mensen die dolgraag bij FOK!radio aanwezig wilde zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 16:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens behoorlijk alsof je die vriendin nog moet zoeken.
Whehe, ik zie het straks al voor me dat je daar komt, zonder chickie.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, de dame die gepland was om mee te gaan heeft net op het laatste moment afgezegd, maar dat is helemaal niet erg want er waren meer mensen die dolgraag bij FOK!radio aanwezig wilde zijn
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het straks al voor me dat je daar komt, zonder chickie.
'Ja, ze had huisarrest.'.![]()
![]()
Weet ik, i can handle the pressurequote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat krijg je als je PUB-mod bent
Nee, die van ARquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
martijn van ar of een andere martijn???
okequote:
martijn hoort toch tot het vaste presentatie duoquote:
Nolius is er vanavond niet, dus vervangt Martijn hem.
*zucht. Verdomde Heerlengangerquote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
oke
maar het programma word gepresenteert door nolius en martijn en martijn vervangt nolius dus dan heeft hij een dubbelrol ofzo![]()
![]()
![]()
in princiepe vervangt da nolius danquote:Op maandag 26 maart 2007 18:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*zucht. Verdomde Heerlenganger
Nolius is weg. Martijn schuift een plaats naar links op (voor de kijker rechts) en D_A houdt de stoel aan de rechterkant (voor de kijker links) warm.
Toch moeilijk he
Hoe heb jij ooit de basisschool af kunnen maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
in princiepe vervangt da nolius dan
ik heb haar een PM gestuurdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:29 schreef Strychnine het volgende:
VW moet inderdaad even gebeld worden of bellen erheen
Ben benieuwd of Murp beltquote:
trek eerst maar eens fles openquote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn er al genoeg roddels verzameld? Of moet ik weer een blik opentrekken?.
Nah, dat was eik ook het laatste wat ik eraan besteed heb en wilde bestedenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef FOKradio het volgende:
Dat jij met zo'n kutkloon in discussie gaat siert je Tha_T, maar ik zou er niet teveel tijd aan besteden
Jij bent een kloon van Murp zie ik?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
je ksn gewoon altijd bellen , kan wel zijn dat eerst nog plaatje wordt gedraaidquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
quote:
Daar zit toch 15 min reclame tussenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef Viswijfje het volgende:
hmm dan moet ik maar eens bedenken wat ik ga vertellen![]()
spreekbeurten stond ik ook altijd zwaar te shaken enzow![]()
en waarom moet t nou weer tijdens GTST??![]()
ik ben er maar tot half 9quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zijn er tot half 11.
Misschien komt Saaw nog even langs en ik heb Marjo bij me!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef FOKradio het volgende:
En welke chicky's heb je bij je, D_A?
ijsmeis.zip en yvonne.zipquote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef FOKradio het volgende:
En welke chicky's heb je bij je, D_A?
Hehe, neen ouderwets.quote:
retroquote:
Da's voor een andere keer.quote:
Ik zal niet durven.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga wel om 9 uur pas luisteren en ik verwacht dat je in dat uurtje geen slechte dingen over me zegt!![]()
moet je niet vergeten dat je een andere stem opzet anders weet iedereen meteen dat je murp bentquote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
Ik kom denk ik ook maar evenmaar kweetnie of ik veel wil zeggen, mischien roep ik ook alleen maar even "eet vis" ofzow![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef FOKradio het volgende:
We gaan Pizzakoppo ook nog bellen
Please na 9 uurquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef FOKradio het volgende:
We gaan Pizzakoppo ook nog bellen
Moet je dan al naar bed toe?quote:
Ik heb heus geen grappig twents accent hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Please na 9 uur![]()
want dat wil ik horen
![]()
Die hoor ik elke dag meerdere keren op de radioquote:
Tsja, webcam is vast stuk.quote:
Duh, de stream loopt 10 seconden achterquote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Strychnine het volgende:
De webcam gaat sneller dan de stem -_-'
grandpa speakingquote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
Janis Joplin kennen die paupers ook nog niet
![]()
Maar ik wil "Fuck me pumps" van Amy Winehousequote:Op maandag 26 maart 2007 20:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die hoor ik elke dag meerdere keren op de radio![]()
!
Boeit me eigenlijk niet zoveel, kijk maar wat jullie uitkomtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pizza hoelaat wil je?
Als ik het niet vergeet doe ik hetquote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je me nog even de groeten doen in het italiaans Pizza?
Okéquote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet zoveel, kijk maar wat jullie uitkomt![]()
Nog 3
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
D_A, zet die micro van Martijn maar dicht!
Je kan het wel alleen af!
Dank je man!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Strychnine het volgende:
@ D_A, je hebt wel een relaxte stem om naar te luisteren
Vrouwquote:
Ik ben in beeldquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vrouw
Overigens vind ik dat jouw hoofd ook even in beeld moet komen. Ik wil natuurlijk wel weten naar wie ik luister he
Even in beeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vrouw
Overigens vind ik dat jouw hoofd ook even in beeld moet komen. Ik wil natuurlijk wel weten naar wie ik luister he
Mietjequote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
ik ga vanavond nie bellen denk ik
krijg de radio hier ook niet aan de praat en wil wel eerst horen wat t is voordat ik mezelf heel erg voor schut zet ofzow
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij Martijn was
WAT DOE JE ME AANquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
krijg de radio hier ook niet aan de praat en wil wel eerst horen wat t is voordat ik mezelf heel erg voor schut zet ofzow
nee,meisjequote:
D_A is toch veul leuker!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij Martijn was
alsof ik mezelf niet voor lul zet met dat platte accent van mijquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
Ja maar ik weet toch niet hoe ze eruit zienquote:
Ja, of met je posts.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
alsof ik mezelf niet voor lul zet met dat platte accent van mij
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Webcam!![]()
Even terug zwaaien D_A.
Gaan we regelenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef FOKradio het volgende:
Moet dat zwaailicht niet eens in beeld?
Hups!quote:
Ik gebruik de WMP link. Die doet het sowieso.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Wouser het volgende:
Waarom doet
http://www.actionradio.nl/listen.pls
het niet
http://icecast.netmastering.nl/highaac werkt primaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Wouser het volgende:
Waarom doet
http://www.actionradio.nl/listen.pls
het niet
Itunes hequote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
http://icecast.netmastering.nl/highaac werkt prima
Draai dan die plaat in de post boven jequote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef FOKradio het volgende:
Mensen, stem eens op wat platen!
Kan op www.actionradio.nl
Neem een kijkje op de website daar kan je aanvragenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb naar radio@fok.nl een verzoeknummertje (Chemical Romance -Black Parade) gestuurd
Die werd genoemd toch, dat email adres?
Stem er even op!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb naar radio@fok.nl een verzoeknummertje (Chemical Romance -Black Parade) gestuurd
Die werd genoemd toch, dat email adres?
Met zwaailichtquote:
En gewoon doen hequote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
- edit -
Gerard Joling - Maak me gekquote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef FOKradio het volgende:
Mensen, stem eens op wat platen!
Kan op www.actionradio.nl
Ja ineens hingen ze opquote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
winamp
mavafanculo romano, non dimenticarmi!!!
merda facendequote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ineens hingen ze opik wilde nog zeggen: Saluti a niels
![]()
Dan volgt nu gelijk je ban door yvonnequote:
we will seequote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan volgt nu gelijk je ban door yvonne![]()
Ze durft niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef Strychnine het volgende:
Komt Viswijfje nou nog in de uitzending?
Je deed 'je ding'quote:Op maandag 26 maart 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ben genoemd MSNde Bluezz me net.Was het wel positief ?
TOOL komt vandaag!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk nummer jongens! Komt TOOL weer langs?.
Of doe 's gek en draai Porcupine Tree! Ter promotie van de band!
Jij bent vieswijfjequote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Vieswijfje het volgende:
ik zit de hele tijd me al op te vreten om te bellen
maar ik ben bang dat iedereen me uitlacjht omdat ik me stem altijd heel stom vind klinken
op filmpjes enzo
überquote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je deed 'je ding'
Oftewel. Je bent uberkanskoos
Dat vind ik van Dark_Angelus ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Vieswijfje het volgende:
maar ik ben bang dat iedereen me uitlacjht omdat ik me stem altijd heel stom vind klinken
op filmpjes enzo
ik WAS viswijfjequote:
Nee hoor, gewoon bellen!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Vieswijfje het volgende:
op filmpjes enzo
En ik zit er ook, dus lekker boeiendquote:
ja nouquote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee hoor, gewoon bellen!
Bel!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:00 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
ja nou
nu weet ik het ook niet meer
ik ben best zenusachtig hoor
ik zit hier gewoon met me benen over mekaar te fokken zo nerveus
Zet je stemvervormer aan en gaan met die banaanquote:Op maandag 26 maart 2007 21:00 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
ja nou
nu weet ik het ook niet meer
ik ben best zenusachtig hoor
ik zit hier gewoon met me benen over mekaar te fokken zo nerveus
maar ik heb best een zware stem voor een vrouwquote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Strychnine het volgende:
Viswijfje, alsjeblieft, bel
Ik smeek het je!
Verlos me uit deze twijfel enzo
We hebben nog anderhalf uurquote:Op maandag 26 maart 2007 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Saybia ook al. Jeetje, het wordt nog 's goeie radio.
En ik ga tot aan het einde van de uitzending zeuren of Porcupine Tree.
Voor mijn part klink je alsof je helium op hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
maar ik heb best een zware stem voor een vrouw
straks denk iedereen dak nep ben
of nog erger een kerel
ja dat was ook me wachtwoordquote:
Belquote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
maar ik heb best een zware stem voor een vrouw
straks denk iedereen dak nep ben
of nog erger een kerel
Dus ga je bellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:02 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
ja dat was ook me wachtwoord
dat doe ik ook nooit weer
quote:
Wir Sind Helden!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dit voor muziek?Nina hagen ofzo?
Hups toevoegen en bellen.quote:
Da's hip!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dit voor muziek?Nina hagen ofzo?
Niet meuten maar bellen, hoppakee!quote:
vind jij haar/hem/wtf ook zo stom??quote:
En we snappen er geen zak meer vanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:56 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
ik WAS viswijfje
nou is t allemaal niet leuk meer
de grap is dr nou wel af
wil je nou ook al dat VIESwijfjequote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niet meuten maar bellen, hoppakee!
Alsjeblieft? *puppy eyes*
(ik ga het je nooit vergeven als je niet belt)
even n uitleg: vieswijfje beweert dat zij viswijfje was en dat iemand haar wachtwoord heeft gejatquote:
Je bent vrij.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
wordt ik nog gebeld of ben ik vrij?
Ah, hilarisch hoor allemaalquote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Viswijfje het volgende:
even n uitleg: vieswijfje beweert dat zij viswijfje was en dat iemand haar wachtwoord heeft gejatwaardoor ze niet meer in kan loggen en t nu dus maar als vieswijfje doet..
maar da's dus onzin want ik ben en blijf gewoon viswijfje![]()
![]()
![]()
Ik zal het zo even meldenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik nog even de groeten doen aan remlof
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Vieswijfje het volgende:
ik ben aant zoeken maar welk nummer moet ik niou hebben?
ik zie alleen maar dat skype gedoe maar das me te ingewukkeld
Dit lust ik toch echt nietquote:
Paar minuutjesquote:Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef Bluezz het volgende:
*koptelefoon even afzet*
Dank je welquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaja, ik hou je in de gaten.
Je doet het goed hoor
jij snapt mischien dat technishe gedoe maar ik niet neequote:
en jij moet nooit over vrouwen zeggen dat ze groeienquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Vorige keer klonk ze zenuwachtiger, Flugeltje groeit nog steeds.
In mijn geval is het overigens geen enkel probleem. Groeien doe ik al jarenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
en jij moet nooit over vrouwen zeggen dat ze groeien
dat ligt hardstikke gevoelig hoor
Vraag dat ff hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef eQuaL het volgende:
Mag die ban op irc nou es weg
Fluug rooie rakkerquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef flugeltje het volgende:
En wat blijft dit toch een geweldig nummer
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat de cd op hol sloeg, maar blijkbaar hoort dit zo.
Wowquote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In mijn geval is het overigens geen enkel probleem. Groeien doe ik al jaren
Dat komt omdat ze lekker aan het doorstarten zijn met de muziek, er is niet zo heel veel te kleppen alleen te luisterenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:32 schreef Strychnine het volgende:
overigens krijg ik het idee dat ik dit topic nogal volspam
* Strychnine krijgt er een onzin voor je leven gevoel bij nu
Nou dat is een topavond!quote:
Helemaal goed toch?!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze lekker aan het doorstarten zijn met de muziek, er is niet zo heel veel te kleppen alleen te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |