okequote:
martijn hoort toch tot het vaste presentatie duoquote:
Nolius is er vanavond niet, dus vervangt Martijn hem.
*zucht. Verdomde Heerlengangerquote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
oke
maar het programma word gepresenteert door nolius en martijn en martijn vervangt nolius dus dan heeft hij een dubbelrol ofzo![]()
![]()
![]()
in princiepe vervangt da nolius danquote:Op maandag 26 maart 2007 18:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*zucht. Verdomde Heerlenganger
Nolius is weg. Martijn schuift een plaats naar links op (voor de kijker rechts) en D_A houdt de stoel aan de rechterkant (voor de kijker links) warm.
Toch moeilijk he
Hoe heb jij ooit de basisschool af kunnen maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
in princiepe vervangt da nolius dan
ik heb haar een PM gestuurdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:29 schreef Strychnine het volgende:
VW moet inderdaad even gebeld worden of bellen erheen
Ben benieuwd of Murp beltquote:
trek eerst maar eens fles openquote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn er al genoeg roddels verzameld? Of moet ik weer een blik opentrekken?.
Nah, dat was eik ook het laatste wat ik eraan besteed heb en wilde bestedenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef FOKradio het volgende:
Dat jij met zo'n kutkloon in discussie gaat siert je Tha_T, maar ik zou er niet teveel tijd aan besteden
Jij bent een kloon van Murp zie ik?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
je ksn gewoon altijd bellen , kan wel zijn dat eerst nog plaatje wordt gedraaidquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |