quote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Goh, heeft D_A een chicky? Is mij nog niet opgevallen.
Je neemt er 2 mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem een chicky voor Martijn mee hoor
Ik ben aan het rond bellenquote:
Ik vervang Noliusquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
martijn van ar of een andere martijn???
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:58 schreef most_wanted het volgende:
Wie is het chickie?
Heb je het bejaardenhuis weer beroofd?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komt
Tuurlijk schatquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je het bejaardenhuis weer beroofd?
Maar goed, gezellig vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je niet homo was geweest had ik ook wel met je meegegaan hoor.
Dat klinkt trouwens behoorlijk alsof je die vriendin nog moet zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een vriendin die gezellig mee komt
Hehe, de dame die gepland was om mee te gaan heeft net op het laatste moment afgezegd, maar dat is helemaal niet erg want er waren meer mensen die dolgraag bij FOK!radio aanwezig wilde zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 16:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens behoorlijk alsof je die vriendin nog moet zoeken.
Whehe, ik zie het straks al voor me dat je daar komt, zonder chickie.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, de dame die gepland was om mee te gaan heeft net op het laatste moment afgezegd, maar dat is helemaal niet erg want er waren meer mensen die dolgraag bij FOK!radio aanwezig wilde zijn
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Whehe, ik zie het straks al voor me dat je daar komt, zonder chickie.
'Ja, ze had huisarrest.'.![]()
![]()
Weet ik, i can handle the pressurequote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat krijg je als je PUB-mod bent
Nee, die van ARquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
martijn van ar of een andere martijn???
okequote:
martijn hoort toch tot het vaste presentatie duoquote:
Nolius is er vanavond niet, dus vervangt Martijn hem.
*zucht. Verdomde Heerlengangerquote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
oke
maar het programma word gepresenteert door nolius en martijn en martijn vervangt nolius dus dan heeft hij een dubbelrol ofzo![]()
![]()
![]()
in princiepe vervangt da nolius danquote:Op maandag 26 maart 2007 18:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*zucht. Verdomde Heerlenganger
Nolius is weg. Martijn schuift een plaats naar links op (voor de kijker rechts) en D_A houdt de stoel aan de rechterkant (voor de kijker links) warm.
Toch moeilijk he
Hoe heb jij ooit de basisschool af kunnen maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef iloveheerlen het volgende:
[..]
in princiepe vervangt da nolius dan
ik heb haar een PM gestuurdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:29 schreef Strychnine het volgende:
VW moet inderdaad even gebeld worden of bellen erheen
Ben benieuwd of Murp beltquote:
trek eerst maar eens fles openquote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn er al genoeg roddels verzameld? Of moet ik weer een blik opentrekken?.
Nah, dat was eik ook het laatste wat ik eraan besteed heb en wilde bestedenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef FOKradio het volgende:
Dat jij met zo'n kutkloon in discussie gaat siert je Tha_T, maar ik zou er niet teveel tijd aan besteden
Jij bent een kloon van Murp zie ik?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
je ksn gewoon altijd bellen , kan wel zijn dat eerst nog plaatje wordt gedraaidquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Viswijfje het volgende:
Hoe zit het met bellen tijdens de uitzending? kan dat gewoon of zijn er onderwerpen en momenten om te reageren??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |