Daar zit toch 15 min reclame tussenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef Viswijfje het volgende:
hmm dan moet ik maar eens bedenken wat ik ga vertellen![]()
spreekbeurten stond ik ook altijd zwaar te shaken enzow![]()
en waarom moet t nou weer tijdens GTST??![]()
ik ben er maar tot half 9quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zijn er tot half 11.
Misschien komt Saaw nog even langs en ik heb Marjo bij me!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef FOKradio het volgende:
En welke chicky's heb je bij je, D_A?
ijsmeis.zip en yvonne.zipquote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef FOKradio het volgende:
En welke chicky's heb je bij je, D_A?
Hehe, neen ouderwets.quote:
retroquote:
Da's voor een andere keer.quote:
Ik zal niet durven.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga wel om 9 uur pas luisteren en ik verwacht dat je in dat uurtje geen slechte dingen over me zegt!![]()
moet je niet vergeten dat je een andere stem opzet anders weet iedereen meteen dat je murp bentquote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
Ik kom denk ik ook maar evenmaar kweetnie of ik veel wil zeggen, mischien roep ik ook alleen maar even "eet vis" ofzow![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef FOKradio het volgende:
We gaan Pizzakoppo ook nog bellen
Please na 9 uurquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef FOKradio het volgende:
We gaan Pizzakoppo ook nog bellen
Moet je dan al naar bed toe?quote:
nog steedsquote:Zoek resultaten: Zoeken op "amy winehouse" in Muziek leverd(e) 0 hits op.
Ik heb heus geen grappig twents accent hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Please na 9 uur![]()
want dat wil ik horen
![]()
Die hoor ik elke dag meerdere keren op de radioquote:
Tsja, webcam is vast stuk.quote:
Duh, de stream loopt 10 seconden achterquote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Strychnine het volgende:
De webcam gaat sneller dan de stem -_-'
grandpa speakingquote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
Janis Joplin kennen die paupers ook nog niet
![]()
Maar ik wil "Fuck me pumps" van Amy Winehousequote:Op maandag 26 maart 2007 20:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die hoor ik elke dag meerdere keren op de radio![]()
!
Boeit me eigenlijk niet zoveel, kijk maar wat jullie uitkomtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pizza hoelaat wil je?
Als ik het niet vergeet doe ik hetquote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je me nog even de groeten doen in het italiaans Pizza?
Okéquote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet zoveel, kijk maar wat jullie uitkomt![]()
Nog 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |