quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
D_A, zet die micro van Martijn maar dicht!
Je kan het wel alleen af!
Dank je man!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Strychnine het volgende:
@ D_A, je hebt wel een relaxte stem om naar te luisteren
Vrouwquote:
Ik ben in beeldquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vrouw
Overigens vind ik dat jouw hoofd ook even in beeld moet komen. Ik wil natuurlijk wel weten naar wie ik luister he
Even in beeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vrouw
Overigens vind ik dat jouw hoofd ook even in beeld moet komen. Ik wil natuurlijk wel weten naar wie ik luister he
Mietjequote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
ik ga vanavond nie bellen denk ik
krijg de radio hier ook niet aan de praat en wil wel eerst horen wat t is voordat ik mezelf heel erg voor schut zet ofzow
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij Martijn was
WAT DOE JE ME AANquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
krijg de radio hier ook niet aan de praat en wil wel eerst horen wat t is voordat ik mezelf heel erg voor schut zet ofzow
nee,meisjequote:
D_A is toch veul leuker!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij Martijn was
alsof ik mezelf niet voor lul zet met dat platte accent van mijquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
Ja maar ik weet toch niet hoe ze eruit zienquote:
Ja, of met je posts.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
alsof ik mezelf niet voor lul zet met dat platte accent van mij
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Webcam!![]()
Even terug zwaaien D_A.
Gaan we regelenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef FOKradio het volgende:
Moet dat zwaailicht niet eens in beeld?
Hups!quote:
Ik gebruik de WMP link. Die doet het sowieso.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Wouser het volgende:
Waarom doet
http://www.actionradio.nl/listen.pls
het niet
http://icecast.netmastering.nl/highaac werkt primaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Wouser het volgende:
Waarom doet
http://www.actionradio.nl/listen.pls
het niet
Itunes hequote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
http://icecast.netmastering.nl/highaac werkt prima
Draai dan die plaat in de post boven jequote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef FOKradio het volgende:
Mensen, stem eens op wat platen!
Kan op www.actionradio.nl
Neem een kijkje op de website daar kan je aanvragenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb naar radio@fok.nl een verzoeknummertje (Chemical Romance -Black Parade) gestuurd
Die werd genoemd toch, dat email adres?
Stem er even op!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb naar radio@fok.nl een verzoeknummertje (Chemical Romance -Black Parade) gestuurd
Die werd genoemd toch, dat email adres?
Met zwaailichtquote:
En gewoon doen hequote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
- edit -
Gerard Joling - Maak me gekquote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef FOKradio het volgende:
Mensen, stem eens op wat platen!
Kan op www.actionradio.nl
Ja ineens hingen ze opquote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
winamp
mavafanculo romano, non dimenticarmi!!!
merda facendequote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ineens hingen ze opik wilde nog zeggen: Saluti a niels
![]()
Dan volgt nu gelijk je ban door yvonnequote:
we will seequote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan volgt nu gelijk je ban door yvonne![]()
Ze durft niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef Strychnine het volgende:
Komt Viswijfje nou nog in de uitzending?
Je deed 'je ding'quote:Op maandag 26 maart 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ben genoemd MSNde Bluezz me net.Was het wel positief ?
TOOL komt vandaag!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk nummer jongens! Komt TOOL weer langs?.
Of doe 's gek en draai Porcupine Tree! Ter promotie van de band!
Jij bent vieswijfjequote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Vieswijfje het volgende:
ik zit de hele tijd me al op te vreten om te bellen
maar ik ben bang dat iedereen me uitlacjht omdat ik me stem altijd heel stom vind klinken
op filmpjes enzo
überquote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je deed 'je ding'
Oftewel. Je bent uberkanskoos
Dat vind ik van Dark_Angelus ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Vieswijfje het volgende:
ik zit de hele tijd me al op te vreten om te bellen
maar ik ben bang dat iedereen me uitlacjht omdat ik me stem altijd heel stom vind klinken
op filmpjes enzo
ik WAS viswijfjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |