Waarom geloof ik hier nou geen moer van?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Vooral het laatste jaar merk ik dat er veel jonge meiden (minimaal 10 jaar jonger) mij aantrekkelijk vinden, ook meiden die zelfs jonger zijn dan 18 jaar. Dit is iets wat mij erg verbaast omdat ik vroeger nooit zoveel aandacht kreeg van vrouwen. Nu moet ik toegeven dat ik er veel jonger uitzie dan ik ben. Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Ik op ooudere vrouwn, kijk, je bent 14 dagen ouder als ikquote:
Nu wilt de TS nog horen waarom.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef wdn het volgende:
Ik opende dit topic zonder replies en dacht: "moet je aan roosjeroosje vragen"
Moest ff weg en duw op F5 et voila.
Het 2de dat ik dacht: kan niet waar zijn
Zekerheid kan ik ze niet echt bieden, geborgenheid en ervaring wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige antwoord: zekerheid en geborgenheid.
Oudere mannen zijn meestal geen 'players' en zullen dus niet met de week een andere meid willen hebben als er al een jonge deerne beschikbaar is.
Omdat dit een topic is die zegt "kijk mij eens aantrekkelijk zijn voor jonge vrouwen" misschien?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou geen moer van?![]()
Onzin.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen.
Ik had gehoopt op een beter antwoord...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
De trend is juist dat vrouwen voor een jongere man gaan, schijntquote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
18- of 19-jarige meisje niet hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
De trend is juist dat vrouwen voor een jongere man gaan, schijnt
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef longinus het volgende:
en de meeste oudere mannen beoordelen een vrouw op haar karakter en niet op hun uiterlijk.
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jijquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Nee, niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Omdat dit een topic is die zegt "kijk mij eens aantrekkelijk zijn voor jonge vrouwen" misschien?
Hij heeft anders wel gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
gut, wat jammer dat mijn kansen bij de 20-jarige MBO-dametjes, die het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden, zeer gering zijn ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Maar toch heeft hij gelijk, mannen met een midlife crisis gaan op zoek naar jonge vrouwen zodat ze zelf weer jong voelen. Bij hun gaat het echt niet om de karakter.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik serieus... 37, geen auto, geen huis, en gemiddeld slechts 1200 euro neto per maand. Dat heb ik allemaal ingeruild voor een leven in spanje en dat was een keuze waar ik mij al 5 jaar goed bij voel.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef BitchCrew het volgende:
vrouwe valle doorgaans op losers ;-)
even serieus, meen je nu echt dat je 37 bent en geen geld hebt, niet eens een eigen auto ( of een van de zaak), zelfs geen eigen huis of appartement hebt ?
Dat is natuurlijk ook de clue ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:41 schreef KroJo het volgende:
... het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden ...
Eh weet niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef fransbreda het volgende:
wanneer wil je afspreken om dat eens goed proberen uit te leggen?![]()
Ja maar het ís wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een beter antwoord...
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Wat jij zegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.
[..]
Wat jij zegt.![]()
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef KroJo het volgende:
De 'oudere' vrouwen zien in de 'oudere' mannen meestal enkel 'probleemgevallen' die geen stabiele relatie kunnen aanhouden.
natuurlijk 100% gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Nee maar ik reageerde er gewoon even op.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
Ik zeg maar zo, als je allebei de problemen van het leven hebt meegemaakt dan kan je voor elkaar meer begrip hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Dat moet je die man kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
<..>
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
waarom? iedereen is zelf verantwoordelijk voor de eigen misere in zijn leven ...quote:
uithoudingsvermogen heb je niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.![]()
Ik heb geen probleem om iets met een 20+ jarige meid te hebben, als zij tenminste niet erg kindelijk is!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
Dat is het jammere van ouder worden, na drie keer neemt de stijfheid wat af en begint de geile bui wat af te nemen.quote:
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef wdn het volgende:
Oh en we hebben het over "afpakken" he. Dus een (tot dat toe) goed lopend gezin waarbij een andere vrouw ertussendoorkomt. Niet over een vrouw waarmee niet meer te leven valt.
Als het gaat om een midlife crisis dan gaan de meeste mannen na een tijd weer terug naar hun vrouw en kinderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik wel zou willen weten, als je als vrouw een relatie met een oudere man aangaat, die voor jou (of al eerder) bij zijn vorige vrouw + kinderen weggaat, verwacht je dan dat als hij met jou een nieuw gezin gaat maken, je niet weer na 10/15 jaar ingeruilt wordt voor een jonger exemplaar?
Volgens hebben de meeste 30+ mannen die aantrekkelijk zijn voor meiden geen eens kinderen. Meenstal zijn dat mannen die niet eens willen denken aan kinderen/familie en hebben een leven gehad die totaal anders is dan de meeste mannen. Deze topic gaat niet over mannen die op zoek zijn naar jonge meiden maar over meiden die vallen op oudere mannen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet opeens...jongere meisjes zijn binnen het topic, en als een man met 40 aantrekkelik genoeg is om vrouwen aan te trekken, was die dat waarschijnlijk ook toen hij 15 jaar jonger was. En is de kans dus groot dat hij al een gezin heeft rondlopen...
Mischien heeft de menopause van de vrouw hier ook mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
maar...
in het algemeen werkt het iets anders als ik om me heen kijk, namelijk een man heeft een gezin, krijgt midlife crisis, gaat daarom parachutespringen, bungeejumpen, koopt ene motor en vraagt zich af, is dit alles, gaat scheiden en loopt tegen jongere meid op, of loopt tegen jongere vrouw aan en wil daarom scheiden...
"afkeuren" is een groot woord in deze. Ikzelf zou onder normale omstandigheden eerst voor de kinderen kiezen. Als ouder zijnde zouden je prioriteiten de kinderen moeten zijn, daar zijn we het over eens lijkt me?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.
Heh. M'n vriendin: 9 maanden ouder.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
Sluit mooi aan bij roosjes opmerking in het beginquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
dat is natuurlijk onzin ...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
... is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
of je beste vriend die langskomt om je dochter te nemenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
hebben we het nog niet eens gehad over hoe zo'n vader zich zal voelen.
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Ik weet ook niet hoe ik dat zou handlen. No way dat 'ie bij ons thuis zou komen in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Nee? Ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef wdn het volgende:
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Yeah rightquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef innepin het volgende:
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.
miss wel .... toch zou ik ook liever een jonge knul van haar leeftijd zien ipv haar leraar die haar meer wil leren dan de tafelsquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dr vader heeft er totaal geen moeite mee. Sterker nog, die is allang blij dat ik geen snuitertje met scooter, petje en broek op mijn enkels ben.
hetgeen wij allen willenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Geen idee, wat denk jij?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Whehehequote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dr vader heeft er totaal geen moeite mee. Sterker nog, die is allang blij dat ik geen snuitertje met petje en broek op mijn enkels ben.
Die eerste foto in jouw fotoboek, staat je vriendin daarop en zo ja: is het de rechter?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor.
Hey, mijn beste vriend is getrouwd geweest met een veel jongere vrouw (Standaard type blond, dikke tieten en met 16 van school). Een paar weken na geboorte van een dochter was ze pleite: kind schreeuwde teveel. Hij woont nu weer thuis bij zijn ouders met een dochtertje (wat een schat van een meid is). En een 7-tal jaar later is hij nog steeds voer voor psychologen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Ook niet?
Als ik ooit een dochter heb van 19 ofzo hoop ik dat ze thuis komt met een leuke vent die ze op d'r studie of studentenvereniging heeft leren kennen.
tot in de pruimentijdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar..
*Phieuw* Ik werd al bangquote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor. Heb je weer zo'n jong meiske aan de haak geslagen, hw?
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieëntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
miss wel .... toch zou ik ook liever een jonge knul van haar leeftijd zien ipv haar leraar die haar meer wil leren dan de tafels![]()
Juist. Zo hoort het.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef innepin het volgende:
[..]
*Phieuw* Ik werd al bang
[..]
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieëntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. Zo hoort het.
Mijn moeder daarentegen weet niets van mijn liefdesleven af en dat zal zo blijven ook
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enzquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enz.
Is the pope catholic?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoor
Maar HW, heb jij weer eens zo'n jong meiske aan de haak geslagen dan?
Man, alleen ikquote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef innepin het volgende:
[..]
En waarom valt zíj op oudere mannen?
en hoe jong is ze?
Ja, maar ik heb nooit echt samengewoondquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Iets klopt er niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef HeatWave het volgende:
foutje bedankt.
Je snapt het iig. Tis gewoon de combinatie van ons 2. Leeftijd boeit weinig. Dr ouders vinden het best, en mijn vader kan er ook prima mee leven.
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:
Zou je bijna mond op mond geven, maar dat mag ik niet meerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]Dat klinkt al bijna, dare I say it, serieus
!
* innepin valt flauw...
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet?
Sja, en het gaat nergens overquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.
Kliekjes. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.![]()
3 pagina's terug was al geconcludeerd dat het te maken had met aantrekkingskracht, en eventuele aantrekkelijke bijzaken, dus tja. Could've seen that one coming.quote:
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
Ik ben 33quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijk![]()
Van de vaders weet ik het niet... Van twee moeders weet ik dat ze er helemaal geen problemen mee zouden hebben als de dochter mij mee naar huis zal nemen. Één moeder zei zelf tegen haar dochter dat ze niet zou klagen over mijn leeftijd, mijn geblow, en mijn verleden als ze mij mee zou nemen naar huis. Iets wat ik in mijn leven nog nooit had gehoord van een moeder (kan met haar ook goed opschieten) van een vriendin. Meenstal konden de ouders mij wel schieten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Of juist niet. Wat ik wel vaak meemaak is dat mensen in eerste instantie een beetje schrikken als ze 't leeftijdsverschil horen, en als ze 'm dan kennen/zien, zeggen dat ze blij verrast zijn door z'n jeugdigheid. (fout woordquote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Volwassen zijn gedragen is meer iets voor de jongeren van tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Vandaar dat 'ie niks van z'n eigen leeftijd kan krijgen zeker...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef innepin het volgende:
Net zoals bij HW, die is ook gewoon een ouwe lul, maar toch zo heerlijk onvolwassen![]()
![]()
Waarschijnlijk dus grotendeels de zelfde reden dat ze op een man vallen die groter dan zij zelf is, of rijk is, of een goede opleiding/baan heeft. De man moet "bescherming" kunnen bieden.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef sanni het volgende:
Ik merk dat jonge meisjes vaak voor oudere mannen vallen vanwege de zelfstandigheid,genegen geborgenheid. Het bekende " voor kunnen zorgen " verhaal maar ook omdat oudere mannen al
wat hebben meegemaakt en daardoor boeiender zijn dan leeftijdsgenoten in omgang. Vrouwen zijn
nu eenmaal wat meer geintresseerd in leerprocessen van vooruitgang en ontwikkeling. Just my
2 cents. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Innerlijke rust, niet meer een al te geile bok zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Ik klaag niet over deze aandacht want die aandacht vind ik eigenlijk wel leuk maar nu vraag ik mij wel af...
Wat maakt een oudere man aantrekkelijk voor een jonge vrouw?
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie niks van z'n eigen leeftijd kan krijgen zeker...
Reken es een gemiddelde uit...?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!.
De afgelopen 2 jaar varieerden mijn vriendinnen, scharrels van 18 tot 37. Jammer he?.
Dream on. Ik heb een vriendin dus van afgunst is sowieso geen sprake.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!.
Ik ben 27 en zou het niet in m'n hoofd halen te gaan met een meisje van 18, die komen net van de middelbare school af. Dat jij daar trots op bent, heh. Alsof het 'moeilijk' is ofzoquote:De afgelopen 2 jaar varieerden mijn vriendinnen, scharrels van 18 tot 37. Jammer he?.
Je kunt als oudere man toch ook serieus verliefd worden op dat meisje, of hang ik weer de hopeloze romanticus uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Onzekere tienermeisjes willen graag bevestiging voor dat ze volwassen zouden zijn en veel complimentjes.
Oudere mannen zijn wanhopige kanslozen die flink slijmen tegen tienermeisjes die ze makkelijk kunnen overheersen om ze maar het bed in te krijgen.
Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
Vriendinnen heeft ze dan inmiddels niet meer want die vinden het raar dat ze met een oudere man is gegaan en hij praat haar aan dat het dus slechte vriendinnen zijn die ze moet laten vallen.
Oudere mannen die tienermeisjes willen versieren.
Duidelijk zijn. Simpel toch? "Indien je dat wilt gaan we samen stappen en zullen we leuke dingen doen. Ik breng je naar huis en je mag bij me langskomen. Maar jij bent 16 en ik ben 26. Ik vind het heerlijk dat je verliefd/{insert andere emotie} op me bent maar ik zal geen relatie me je aangaan. Niet zoenen. Geen sex".quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb nu ook een meisje dat me het hof probeert te maken, stuurt me gedichten enzo.
Alleen zij is 16 en ik ben 26, dus tja wat moet ik daar mee?
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Onzekere tienermeisjes willen graag bevestiging voor dat ze volwassen zouden zijn en veel complimentjes.
Oudere mannen zijn wanhopige kanslozen die flink slijmen tegen tienermeisjes die ze makkelijk kunnen overheersen om ze maar het bed in te krijgen.
Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
Vriendinnen heeft ze dan inmiddels niet meer want die vinden het raar dat ze met een oudere man is gegaan en hij praat haar aan dat het dus slechte vriendinnen zijn die ze moet laten vallen.
Wat betreft je eerste zin heb je gelijk en ik stond eigenlijk ook nooit zo stil bij iemands leeftijd enz, totdat een tijdje terug een jongen van 19 liet blijken dat hij me echt heel erg leuk vond en niet zat te grappen.....tja, hoe je het ook went of keert als dertigplusser voel ik daar toch 3x niks voor, ook al is het nog zo'n leuke jongen dat heeft toch iets te maken met -ik ben geen pedo- enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.
Sex ook niet.
Oh en omgekeerd werkt het ook: 16 jarige jongens en 26 jarige vrouwen. Daar heb ik meer ervaring mee
True!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.
Sex ook niet.
Inderdaad. En ik ben al achter mijn 'geaardheid' vanaf m'n 12de.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is absoluut mogelijk dat een 16 jarige meid verliefd wordt op een net zo verliefde 26 jarige.
Er zit een groot verschill tussen tienermeisjes en jonge meiden. En er zijn weinig mannen die achter meisjes aan zitten van 16 tot 19 jaar omdat je niet normaal mee om kan gaan (leven in een andere wereld). Ook hadden we het over jonge meiden die vallen op oudere mannen en niet over oude mannen die achter te jonge tienermeisjes aan zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb vier drie vriendinnen tussen de (22 en 26) jaar waar ik veel mee omga, en dat zijn echt geen onzekere meiden die op complimenten of aandacht zitten te wachten. Mijn exvriendin waar ik 4 1/2 jaar mee samen leefde (is nu 3 maanden uit) is zelf een paar jaar ouder dan mij. Het is zeker niet zo dat ik achter jonge meiden aanzit maar dat jonge meiden achter mij aanzitten. Maar omdat ik een vriendin had kon ik er weinig mee beginnen terwijl er wel een paar tussen zaten die ik zeker wel zag zitten.quote:Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Er zit wel een verschil tussen iemand van 16 die op complimentjes en aandacht zit te wachten dan iemand van 20+, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat maakt het nou uit of iemand op complimentjes en aandacht zit te wachten? Zo is iedereen toch wel?Iedereen is zoals die is. Klaar.
![]()
Ja zo'n situatie KAN zich voordoen maar wie zegt dat dat voor iedereen geldt? Ieder mens en dus iedere relatie is anders. Een theorie past niet op iedereenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Wat bezielt een 30plusser die meisjes onder de 20 wel ziet zitten?
Lekker makkelijk te overheersen he. En je kan er lekker mee opscheppen.
Maar wat heeft zij er aan? Uiteindelijk niets.
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed? Natuurlijk niet, je gaat haar alleen maar onder druk zetten om op te houden zich kindelijk te gedragen terwijl ze alleen maar zich naar haar leeftijd gedraagt.
Je wilt de egoboost, niet haar karakter.
Het gaat niet zo zeker om de onzekerheid, soms helemaal niet, maar is er een andere redenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
De vraag was eerder wat ziet meisjes onder de 20 in een 30++quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Het "Ik zei het toch" dansje moet je (als man zijnde) heeeeeeeeeel subtiel doen. Een kleine glimlach met een twinkeling in de ogen is echt heerlijk om dan te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Ik maak toch echt nog steeds mijn eigen domme fouten hoor![]()
Ook al heeft mijn vriend het al drie keer meegemaakt, hij geeft me 1x advies, maar als ik vervolgens eigenwijs ben (en dat ben ik), gaat hij er niet over zeuren. Ik ben nu eenmaal 22, en ik moet mijn eigen fouten maken.
En hij doet niet eens het 'told you so' dansje![]()
Oh, en ik heb ook nog genoeg vrienden van mijn eigen leeftijd, ga nog steeds stappen, kortom, ik ben nog steeds 22![]()
Doet ie ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef wdn het volgende:
Het "Ik zei het toch" dansje moet je (als man zijnde) heeeeeeeeeel subtiel doen. Een kleine glimlach met een twinkeling in de ogen is echt heerlijk om dan te doen.Ik heb ooit zo'n gruwelijk giftige blik terug gekregen van een vrouw dat mijn vrienden er nog steeds over beginnen
![]()
(was toen de vriendin van een vriend van me)
Generalisen is NOOIT in orde. Er zullen best 30+ers zijn die een wereldrelatie hebben met een 18+er. De ene 18 jarige is sneller volwassen dan de andere. En de ene 30-jarige zal kindelijker zijn dan de andere 30-jarige.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Lekker makkelijk te overheersen he. En je kan er lekker mee opscheppen.
Maar wat heeft zij er aan? Uiteindelijk niets.
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed? Natuurlijk niet, je gaat haar alleen maar onder druk zetten om op te houden zich kindelijk te gedragen terwijl ze alleen maar zich naar haar leeftijd gedraagt.
Je wilt de egoboost, niet haar karakter.
Lief van hem.quote:
Ik kan met mijn jonge vriendinnen inderdaad goed 'connecten', speciaal buiten bed omdat ik niet eens met ze in bed bent beland. Met één van hun (23) praat ik zelf bijna elke dag zeker een uur aan de telefoon, en dat zijn zeker geen kinderlijke gesprekken. Ik merk dat we met bepaalde dingen op een andere golf lengte zitten wat door het leeftijd verschil komt, maar dat zijn geen verschillen die mij irriteren. Dat je jong bent betekend niet gelijk dat je ook kinderlijk gedraagt. En toen ik 16 was ging ik ook voornamelijk om met 20 - 30 plusers omdat daar beter mee te praten viel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed?
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Monus het volgende:
De vraag was eerder wat ziet meisjes onder de 20 in een 30++![]()
frustraties? slechte ervaringen zelf?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.
Waarom richt je je niet meer op vrouwen van je eigen leeftijd?
Als je uren aan de foon hangt met kleine meisjes heb je weinig tijd over voor vrouwen van je eigen leeftijd.
Nee, ook niet. Ik vind hem lief, waarom zou ik gemeen tegen hem doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef wdn het volgende:
Lief van hem.
Oh, en doe je het wel bij hem?Dat kan ook heeeeeeeeel leuk zijn
In het zuiden van spanje zijn de meiden heel direct en vrij brutaal, zeker als ze in een groepje zijn. En ze laten het heel duidelijk blijken of ze iets van je willen, en ze laten ze ook duidelijk blijken waneer ze niks van je willen. Zeker in het uitgaans leven, op het strand, en in de straat waar het leven zich hier voornamelijk afspeelt. Als je het niet zou opvallen dan zou je blind, doof, en ongelofelijk stom moeten zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.
Omdat ik mij richt op vrouwen die ik leuk vind en waar ik lol mee kan hebben. Leeftijd speelt daar niet echt een rol in. Bovendien hebben de meeste vrouwen van mijn leeftijd die vrij zijn kinderen of zijn ongelofelijk saai.quote:Waarom richt je je niet meer op vrouwen van je eigen leeftijd?
Een meid (23) die zelfstandig is, werkt, in haar ééntje naar een ander land verhuist zonder geld waar ze de taal nauwelijks van sprak, en mentaal vrij sterk is noem in geen klein meisje meer. Dat noem ik een jonge vrouw.quote:Als je uren aan de foon hangt met kleine meisjes heb je weinig tijd over voor vrouwen van je eigen leeftijd.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef wdn het volgende:
Nooruna:
Indien die 19-jarige jongen serieus is en jij vind het niks houdt het toch op? We hebben het hier over 2 mensen die -wel- iets voor elkaar voelen en leeftijd niet een issue vinden. En als jij eerlijk bent en meteen stelt dat het "nee" is heeft die jongen dat te accepterenNiets mis mee.
Nou zo'n gedoe is/was het helemaal niet, hoor.![]()
Ik draai zelf sowieso nooit om dat soort dingen heen en ben gewoon eerlijk en direct, bovendien kennen we elkaar al langer en wordt er gewoon normaal gecommuniceerdgeen haantjes-gedrag en dergelijke
Maar dan nog: klootzakken zijn er altijd he. Ook dat is niet aan leeftijd gebonden. Dat de overgrote meerderheid aan 25+'ers een meid van 18 of jonger wil palen vanwege het palen, tja (geld ook voor sommige 19 jarige jongens en ouderere vrouwen). Ik ben zo in elk geval niet.
uiteraard, niet je eigen glazen in gaan gooien :-P
19 jaar en pedo horen niet bij elkaar. Het is wat snel om hier over te oordelen maar als ik die ene zin zo lees zou ik verwachten dat die jongen best volwassen is voor zijn leeftijd. Dat jij het niets vind OK.
Ik bedoel meer dat ik zelf automatisch een "pedo-gevoel" (je moet het toch een naam geven) krijg en inderdaad is deze jongen best volwassen voor zijn leeftijd en als ik dezelfde leeftijd had gehad was ik er waarschijnlijk ook op ingegaan. Het was meer dat ik hem ongemerkt toch heel gemakkelijk kon beinvloeden/manipuleren zeg maar en dat bedoel ik niet automatisch in negatieve zin , maar dat voelt dan niet prettig. Wat dat betreft moet ik Spacehamster(?) gelijk geven.
Ik val meer op iemand met een gevormd karakter oftewel iemand die staat voor wat hij is en dus ook zijn eigenaardigheden stug volhoudt, dus misschien was het niet zo zeer zijn leeftijd, al is dat wel een van de oorzaken waarom hij zo is.
Kan ik het met je eens zijn. Maar dan vind ik(!) dat je die jongen moet beoordelen op ANDERE dingen dan het 19-jaar zijn. Ben je verliefd? Istie leuk? Geen vervelende eigenschappen? Wil hij leren? Zulke dingen. Dan zal in 99999 van de 100000x het antwoord nog steeds "nee, niet goed genoeg" zijn maar die 100000ste 19-jarige zal je wereld op zijn kop zetten voor je. Zolang je je niet ophangt aan de leeftijd![]()
Zie boven
Vraag: zou jij de liefde van je leven weigeren tot je hart alleen maar omdat de leeftijd afwijkt!? Ik mag hopen van niet. (binnen grenzen hewe hebben het over legale leeftijden).
natuurlijk niet, maar daar gaf ik je in mijn vorige bericht al gelijk in, overigens de liefde van mijn leven (ook weer zo'n woord...als dat al bestaat?) heeft een andere vriendin.
Ooit toen ik heel jong was (ergens rond mijn 17de was dat; meer hierover hieronder) heb ik de beslissing genomen om alleen sex te hebben met meiden/vrouwen die ik het waard vind en waarbij ik kan stellen dat zij MIJ wilt en niet mijn lichaam omdat het toevallig in de buurt is. Dat wil dus ook zeggen dat een dronken meid MIJ niet zal krijgen. Ook niet 1 die emotioneel niet goed in elkaar zit op dat moment. Hoe graag ze ook wilt. Ik wil de volgende morgen iemand in de ogen kunnen kijken. Snap je wat ik bedoel? Als ik overal was opgekropen had ik op mijn 17-de mijn Nederlands lerares gehad (daar zit een heel verhaal achter). Toen heb ik bewust de keuze genomen om der alleen maar aan te raken en ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien de volgende morgen terwijl ze geen sex heeft gehad
hmmm , ikweenie hoor... blij dat ze daar tevreden mee kon zijn, mijn ding zou het niet zijn
Ik ben nu 38. Indien een 18-jarige/25-jarige meid iets met mij zou beginnen en ik ben verliefd, hou van der etc etc dan zal het me worst wezen wat anderen ervan denken.
helemaal mee eens, maar ik heb ook nooit anders beweerd
Gevoel van veiligheid? Hij is volwassen en weet wat hij doet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
zo oud ben je toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:16 schreef KonnieKipke het volgende:
't valt mij inderdaad ook op, maar nu zie ik er ook beter uit als 10 jaar geleden
Taboe? Waarom taboe?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid? Hij is volwassen en weet wat hij doet.
Spannend, Nieuwsgierigheid? Het heeft iets van een taboe.
Dat is wel hoe ik mezelf zal omschrijven. Hoewel ik het eerst niet doorhad begin ik wel te beseffen dat ik veel jonger gedraag dan de meeste leeftijd genoten, en hebben de meeste mensen geen idee dat ze met een 37 jarige spreken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat mannen waar jonge meisjes op vallen ten eerste inderdaad nog jonger uitzien dan hun leeftijdsgenoten, maar ook geestelijk jonger zijn. Kinderlijker. Hoeven nog niet dat huisje, boompje, beestje waar de mannen van hun leeftijd mee bezig zijn, maar lol maken.
Veel beter zelfs.quote:En dat gaat beter met jongere meiden uiteraard.
Ik merk meer van een taboe wanneer het gaat om een oudere vrouw met een jonger iemand dan een oudere man men een jonge meid. Maar dat zal wel voor een gedeelte aan spanje liggen.quote:
30 is toch juist nog heel jong voor een man?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef fransbreda het volgende:
ik ben 30 en ik voel me gewoon niet op me gemak als ik sjans heb van zo'n jonge meid.
En ja,dat is echt weles gebeurd
Tsja.. als je t zo bekijkt is het idd 'beter' om een man van rond je eigen leeftijd te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef kleinvogelijn het volgende:
Het overkomt je gewoon, tenminste, in mijn geval wel. ikwas 21 en mijn inmiddels ex 34. Ik heb het toen nooit als probleem ervaren. Die probelem kwamen later: hij wilde samenwonen, kinderen. Want hij was daar wel aan toe, ik niet. Hij had door de jaren heen overal gewoond en was nu aan een stabiel gezinsleven toe.
Nu heb ik inmiddels al bijna 3 jaar een nieuwe vriend die 2 jaar ouder is dan ik. We gaan gelijk op voor wat betreft samenwonen, geen kinderen etc. het is een geruststellende gedachte dat hij ongeveer net zo oud is als ik; over 10 jaar is hij nog steeds gaan ouwe lul en mijn ex is dat zo ongeveer wel aan het worden met zijn 43.
Ik kan nu statistisch gezien ook veel langer genieten van mijn vent, aangezien mannen eerder dood gaan dan vrouwen en ik misschien als ik bij mijn ex zou zijn ik op mijn 40e al weduwe zou kunnen zijn. Misschien vergezocht en klinkt het keihard en gevoelloos, maar ouderdom komt met gebreken en dan wil ik liever samen tegelijk aftakelen dan als 'jonge blom' naast een bejaarde zitten.
maar al met al; leven en laten leven; als iemand gelukkig is wie ben ik om wat te zeggen......
Maar wat nou als dat meisje niet op jonger valt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef fransbreda het volgende:
ik vind 30 eig al te oud voor een meisje van 18/19
Geheel je eigen keuze. Niks mis mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat meisje niet op jonger valt?
Vadercomplex?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft het ook een naam? Weet iemand dat misschien?
Nouja ik dacht als er een naam voor is dat je er dan makkelijker over kan beginnen op een forum.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Vadercomplex?![]()
Eigenwijsheid?![]()
Jonge-meisjes-volwassen-voel-arrogantie?![]()
Aandachtshoererij!![]()
Waarom moet het een naam hebben, als het een naam heeft heb je straks meteen een stoornis!![]()
Och, als je zegt 'help, ik val op oudere mannen!' dan snapt iedereen je ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja ik dacht als er een naam voor is dat je er dan makkelijker over kan beginnen op een forum.![]()
Ja maar dat is zo direct, en als ik zeg: 'help, ik ben gerontofiel!', is het net alsof je iets heel akeligs bent ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Och, als je zegt 'help, ik val op oudere mannen!' dan snapt iedereen je ook wel![]()
Waarom zou je het willen verbloemen met eufemismes, in plaats van gewoon te accepteren dat je valt op 'rijpere' mannen, en daar gewoon open en direct over te zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo direct, en als ik zeg: 'help, ik ben gerontofiel!', is het net alsof je iets heel akeligs bent ofzo.En dan moet je ook nog helemaal gaan uitleggen dat het ook iets genuanceerder kan liggen.
Maar over de punten die jij opnoemde zijn het de laatste 3 in ieder geval niet.
![]()
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:06 schreef -XX- het volgende:
Ik val zelf meestal ook zo op mannen tussen 20 tot 30 ofzo.
Tjaa wat maakt ze aantrekkelijk?...
I reallyyyyyyy don't know.![]()
Dat is het inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, he![]()
Ik val de laatste tijd alleen maar op jongere mannen dus dit gaat niet voor mij op... Een jongen is toch al gauw vier jaar jonger.. Jonger dan 18 ga ik namelijk nietquote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Nee idd, de wat oudere mannen zijn vaak hun wilde haren al kwijt. Dat zal het vast zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige antwoord: zekerheid en geborgenheid.
Oudere mannen zijn meestal geen 'players' en zullen dus niet met de week een andere meid willen hebben als er al een jonge deerne beschikbaar is.
hmm.. zal aan mij liggen dan... 29 en nu, net na te serieuze relaties wil ik eindelijk eens wild zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Nee idd, de wat oudere mannen zijn vaak hun wilde haren al kwijt. Dat zal het vast zijn![]()
Je slaat precies de spijker op z'n kopquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Volwassenheid, verstand, geduld, levenservaring, begrip. Bijvoorbeeld. Voor mij dan, he![]()
29 is nog te jongquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hmm.. zal aan mij liggen dan... 29 en nu, net na te serieuze relaties wil ik eindelijk eens wild zijn
kom maar op
whaha, owkey danquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef patricia27 het volgende:
[..]
29 is nog te jongLiever ergens achter in de 30 tot begin 40
![]()
Net of alle 'oudere' mannen aan die kenmerken voldoen. Er zijn zoveel verschillende mannen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen verbloemen met eufemismes, in plaats van gewoon te accepteren dat je valt op 'rijpere' mannen, en daar gewoon open en direct over te zijn?
Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waarom liet ik dit topic niet naar de bodem van R&P zakken.
Wat dacht je van 'DILF'?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik zoek er gewoon een naam voor, vrouwen noemen ze bijvoorbeeld 'MILF', en nu probeer ik er achter te komen of mannen er in dat opzicht ook een naam voor hebben? Maar goed dan kijk je eigenlijk niet vanuit jezelf maar uit de andere kant.
Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
Ja ik heb ook nog andere interesses.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar je lijkt op Fok alleen maar met dit onderwerp bezig te zijn.
Heb je nog andere interesses of is dit onderhand een obsessie?![]()
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt zo vreselijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet snappen dat je het niet voor de aandacht doet maar omdat je je er gewoon door aangetrokken voelt, zo gemakkelijk is het. Gewoon net zoals A zich aangetrokken voelt door B, voels C zich aangetrokken tot oudere mannen.
Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.
Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor![]()
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat iedere vrouw dat in haar leven wel eens overkomt.
Roosjeroosje met haar geblaat over gerontolofie steeds; dan denk ik toch meer aan jonge meiden die op oude lijken van 80+ vallen.
Zo erg is het dus niet!![]()
Never mind, ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
Daarom vind ik het al onzin dat Roosjeroosje zich een gerontofiel vindt. Ze valt op 'oudere' mannen, maar heb haar nergens horen zeggen dat bij gerontofielen dit 'ouderen' tot 'hoogbejaarden' zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:23 schreef RiLo het volgende:
Ik vind gerontofilie wel naar klinken, als je de betekenis op Wikipedia er op na leest.
Daarom is het ook niet echt zo bijzonder allemaal, waar jij mee zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.
Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zelf aandacht voor vraagt.
Ik ben ook 2x op een oudere man gevallen, nou, shit happens, is nooit echt een groot probleem geweest. Ik ga er ook niet over lopen roepen dat ik zo raar ben omdat ik op oudere mannen val. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor![]()
Er is geen woord voor. Net zoals er geen woord is voor mensen die vallen op vrouwen met lange benen, mannen met zwart haar of mensen met mooi haar. Je kunt er wel een woord voor verzinnen, maar kom op, zo bijzonder is het allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar daarom zocht ik ook een ander woord in plaats van 'gerontofilie'.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.
Ja, weet je wat een reacties je krijgt als je als jongen zegt dat je op mannen valt? Net zoiets. Big whoop.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.
wordt idd wel heeel negatief belicht ook. Zijn natuurlijk ook allemaal pubertjes van 14 die reagerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar bekijk de reacties: http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1170843851043&kind=article , van deze: http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1170843851043 verhalen dan eens.
Riiiiiiiiiiightquote:OMG! "..als hij straks misschien impotent wordt...", dat, daar, ehm, jezus ik heb er gewoon geen woorden voor! What the fuck doe je met zo'n pedofiel, als je een ouder vriendje wilt (wat ik best kan begrijpen op die leeftijd) hou het dan in godsnaam onder de 30! Weet je tenminste dat je de komende 30 jaar nog sex zult hebben!
ze bedoeld dat ze de komende 30 jaar nog kinderen wil krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wordt idd wel heeel negatief belicht ook. Zijn natuurlijk ook allemaal pubertjes van 14 die reageren![]()
En dit viel me ook op:
[..]
Riiiiiiiiiiight![]()
Riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wordt idd wel heeel negatief belicht ook. Zijn natuurlijk ook allemaal pubertjes van 14 die reageren![]()
En dit viel me ook op:
[quote]OMG! "..als hij straks misschien impotent wordt...", dat, daar, ehm, jezus ik heb er gewoon geen woorden voor! What the fuck doe je met zo'n pedofiel, als je een ouder vriendje wilt (wat ik best kan begrijpen op die leeftijd) hou het dan in godsnaam onder de 30! Weet je tenminste dat je de komende 30 jaar nog sex zult hebben!
Yups, die figuurtjes denken niet echt ver, voor hetzelfde geld krijgt diegene die dat postte een vriendje die door een ongeluk in een rolstoel geraakt of zo. Een lagere leeftijd geeft geen garantie voor langere potentie.quote:
heb ik gemerkt ja. die willen liever een stoere man dan een boy.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef Persona het volgende:
Om de discussie wat uit te breiden: Erger is dat dit ook voorkomt bij meisjes van 12 t/m 16/18.
Dat klopt ook wel want ik weet het al (bewust) vanaf m'n 12de ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef Persona het volgende:
Om de discussie wat uit te breiden: Erger is dat dit ook voorkomt bij meisjes van 12 t/m 16/18.
Heeft dat jou geen moeilijkheden bezorgt dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel want ik weet het al (bewust) vanaf m'n 12de ofzo.![]()
Nee ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofzo maar m'n moeder denkt gewoon dat ik niet met zulk soort dingen bezig ben terwijl ik al die gevoelens enzo wel degelijk wel heb.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef Persona het volgende:
[..]
Heeft dat jou geen moeilijkheden bezorgt dan?
De oorzaak weet ik niet, maar ik vermoed dat het veel meer voorkomt dan de meeste mensen denken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heb ik gemerkt ja. die willen liever een stoere man dan een boy.
Maar wat dan als je verliefd bent/wordt en het loopt verkeerd? Die persoon verdwijnt uit je leven bv of wijst je af?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofzo maar m'n moeder denkt gewoon dat ik niet met zulk soort dingen bezig ben terwijl ik al die gevoelens enzo wel degelijk wel heb.![]()
Dat idee heb ik ook.. alleen is het sociaal niet gewenst dus lang niet iedereen laat het blijken/kan het laten blijken. Overigens gaat het bij het begrip "ouder" wel om een voor iedereen persoonlijke schaal wat men normaal/acceptabel/abnormaal vind, ik kan alleen nietdenken of er bepaalde logica bestaat waarom sommige personen vele bekrompenere gedachtes hebben dan anderen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Persona het volgende:
[..]
De oorzaak weet ik niet, maar ik vermoed dat het veel meer voorkomt dan de meeste mensen denken.
Omdat het over pedofilie gaat en dat een groot taboe is in de huidige samenleving? Ook denk ik dat zo'n soort "relatie" waarschijnlijk niet gezond is.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:37 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.. alleen is het sociaal niet gewenst dus lang niet iedereen laat het blijken/kan het laten blijken. Overigens gaat het bij het begrip "ouder" wel om een voor iedereen persoonlijke schaal wat men normaal/acceptabel/abnormaal vind, ik kan alleen nietdenken of er bepaalde logica bestaat waarom sommige personen vele bekrompenere gedachtes hebben dan anderen.
Tja, pedofilie, zo zou je t kunnen stellen. En inderdaad zit in de definitie van pedofilie waarschijnlijk ook iets als "ongewenst/schadelijk". Maar ja, ongewenst door wie? En hoe beoordeel je (ik, iemand) of een relatie tussen iemand van 19 en 30+ danwel 40+ schadelijk zal zijn? Ben het met je eens dat naarmate de leeftijd onder de 18/29 zakt, het risico op macht/ongewenstheid/schade toe zou kunnen nemen (let op, ben leek op dit gebied hoor)quote:Op zondag 6 mei 2007 15:43 schreef Persona het volgende:
[..]
Omdat het over pedofilie gaat en dat een groot taboe is in de huidige samenleving? Ook denk ik dat zo'n soort "relatie" waarschijnlijk niet gezond is.
Ik heb het dan niet over een relatie tussen mensen van 19 en 30+, maar over de relatie tussen een minderjarige en een meerderjarige. En het is ongewenst door de samenleving, het is strafbaar voor een meerderjarige om een sexsuele relatie te hebben met iemand van jonger dan 18 jaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Tja, pedofilie, zo zou je t kunnen stellen. En inderdaad zit in de definitie van pedofilie waarschijnlijk ook iets als "ongewenst/schadelijk". Maar ja, ongewenst door wie? En hoe beoordeel je (ik, iemand) of een relatie tussen iemand van 19 en 30+ danwel 40+ schadelijk zal zijn? Ben het met je eens dat naarmate de leeftijd onder de 18/29 zakt, het risico op macht/ongewenstheid/schade toe zou kunnen nemen (let op, ben leek op dit gebied hoor)
Ik vind dit een beetje vergezocht. Je hebt dan in jou geval typich twee labiele persoonlijkheden naar te toe getrokken. Dit hoeft niets met "pubertijd" te maken te hebben. En misschien zegt de reden waarop zij hebben gereageerd ook iets over hoe jij me hen omging. Het heeft dan ook alles met de manier van interactie te maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef Persona het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet over een relatie tussen mensen van 19 en 30+, maar over de relatie tussen een minderjarige en een meerderjarige. En het is ongewenst door de samenleving, het is strafbaar voor een meerderjarige om een sexsuele relatie te hebben met iemand van jonger dan 18 jaar.
En ik ben ook niet bepaald een deskundige op dit gebied, maar het is mij twee keer overkomen dat een jong meisje blijkbaar ("blijkbaar" omdat ik het nooit van hunzelf heb gehoord) "verliefd" (of wat het dan ook geweest mag zijn) op mij is geworden en in beide gevallen is er een hoop schade aangericht bij beide meisjes, doordat ik door omstandigheden uit hun leven ben verdwenen. En er is geen sprake geweest van een sexsuele relatie. De een haatte me erom en de andere is bij de hulpverlening terecht gekomen omdat ze een eind aan haar leven wilde maken. Beide voelden zich door mij in de steek gelaten.![]()
En een aantal redenen waarom een daadwerkelijke relatie niet gezond zou kunnen zijn, zijn ook al eerder in dit topic genoemd. Een puber zou puber dingen moeten doen en die ontwikkeling wordt verstoord als ze een relatie aangaat met iemand die veel ouder is dan zij.
Wat bedoel je precies met "vergezocht"?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje vergezocht. Je hebt dan in jou geval typich twee labiele persoonlijkheden naar te toe getrokken. Dit hoeft niets met "pubertijd" te maken te hebben. En misschien zegt de reden waarop zij hebben gereageerd ook iets over hoe jij me hen omging. Het heeft dan ook alles met de manier van interactie te maken.
Vergezocht dat je jou situatie kunt wijten aan leeftijdsverschil en puberteit...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef Persona het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "vergezocht"?
En je hebt gelijk met die interactie, maar het is een lang verhaal en ik vind het moeilijk om erover te praten. En het is ook complex.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Vergezocht dat je jou situatie kunt wijten aan leeftijdsverschil en puberteit...
Mogelijk heeft het meer te maken met een verstoring in de persoonlijkeidsontwikkeling in dit geval. Er zijn genoeg meiden van 19 die voldoende kunnen relativeren om verder te gaan met hun leven.
Oh, ok, dat is duidelijk. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt weet waar ik het aan kan wijten, het is zoals gezegd nogal complex en ik begrijp alles wat er gebeurt is ook niet helemaal. Feit is dat het een hoop ellende heeft opgeleverd voor een hoop mensen incl. mezelf. En die meisjes waren resp. 15 en 16 toen ik uit hun leven verdween.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Vergezocht dat je jou situatie kunt wijten aan leeftijdsverschil en puberteit...
Mogelijk heeft het meer te maken met een verstoring in de persoonlijkeidsontwikkeling in dit geval. Er zijn genoeg meiden van 19 die voldoende kunnen relativeren om verder te gaan met hun leven.
Ik begrijp dat het jou in een lastig pakket bracht, maar nemt niet weg dat gecompliceerde persoonlijkheden elkaar kunnen aantrekken. Ik denk dat het beter is om je dat niet meer met de meisjes bezig te houden, maar met je eigen ontwikkeling. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef Persona het volgende:
[..]
Oh, ok, dat is duidelijk. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt weet waar ik het aan kan wijten, het is zoals gezegd nogal complex en ik begrijp alles wat er gebeurt is ook niet helemaal. Feit is dat het een hoop ellende heeft opgeleverd voor een hoop mensen incl. mezelf. En die meisjes waren resp. 15 en 16 toen ik uit hun leven verdween.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik kan het niet loslaten. Dat ene meisje van 15 kwam ik een aantal jaren later weer tegen en toen werd ik verliefd. En dan obsessief verliefd. Dat ging verkeerd en we zijn uit elkaar gegaan (of eigenlijk ben ik weggegaan). Sindsdien staat de tijd voor me stil en en ben ik goed "fucked up". En van m'n leven is ook niet veel meer over.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het jou in een lastig pakket bracht, maar nemt niet weg dat gecompliceerde persoonlijkheden elkaar kunnen aantrekken. Ik denk dat het beter is om je dat niet meer met de meisjes bezig te houden, maar met je eigen ontwikkeling. Maar goed, dat is mijn mening.
Sinds wanneer zijn jonge meiden voor een lange tijd met dezelfde man. Zeker als ze jonger dan 21zijn is één jaar samenzijn al erg lang.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:36 schreef Persona het volgende:
[..]
Maar wat dan als je verliefd bent/wordt en het loopt verkeerd? Die persoon verdwijnt uit je leven bv of wijst je af?
Generalisatie..en geen uitzonderingen die deze regel bevestigen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jonge meiden voor een lange tijd met dezelfde man. Zeker als ze jonger dan 21zijn is één jaar samenzijn al erg lang.
vier jaar valt reuze meequote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Generalisatie..en geen uitzonderingen die deze regel bevestigen.
Ik was 17 toen ik met vier jaar oudere vent kreeg, we zijn 9 jaar bij elkaar geweest![]()
tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar iedereen in dit topic doet net alsof elke meid gelijk wil trouwen en voor eeuwig bij de vriend blijft. Terwijl mijn ervaring is dat er genoeg jongeren zijn die geen probleem hebben bij een one night stand of kortstondige relatie.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Generalisatie..en geen uitzonderingen die deze regel bevestigen.
Ik was 17 toen ik met vier jaar oudere vent kreeg, we zijn 9 jaar bij elkaar geweest![]()
Dat klopt idd...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:10 schreef Monus het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen, maar iedereen in dit topic doet net alsof elke meid gelijk wil trouwen en voor eeuwig bij de vriend blijft. Terwijl mijn ervaring is dat er genoeg jongeren zijn die geen probleem hebben bij een one night stand of kortstondige relatie.
9 van de 10x is dat omdat ze lelijk zijn en je makkelijk te krijgen bent hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:29 schreef Stupiditeit het volgende:
Ik heb vrijwel altijd geluk. Jongens die wellicht interesse in mij kunnen hebben, en andersom, zijn meestal 9/10 jaar ouder.
![]()
Een oude fiets kan je ook nieuwe trucjes leren hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Surroor het volgende:
'Op een oude fiets moet je het leren,' zullen ze wellicht denken.![]()
Ik heb geen idee? Daar probeer ik juist achter te komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef RiLo het volgende:
Zit er dan verschil in in vergelijking met jongere mannen?
Zal waarschijnlijk al zijn langsgekomen maar veelal is het een samenloop van omstandigheden. Er wordt meestal beweert dat de man zijn 'volwassenheid' het hoogtepunt heeft bereikt tussen zijn 33 en 39 levensjaar terwijl dat bij een vrouw tussen de 22 en 29 plaats heeft. Kortom je ervaart wat dus alquote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Vooral het laatste jaar merk ik dat er veel jonge meiden (minimaal 10 jaar jonger) mij aantrekkelijk vinden, ook meiden die zelfs jonger zijn dan 18 jaar. Dit is iets wat mij erg verbaast omdat ik vroeger nooit zoveel aandacht kreeg van vrouwen. Nu moet ik toegeven dat ik er veel jonger uitzie dan ik ben. Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Ik klaag niet over deze aandacht want die aandacht vind ik eigenlijk wel leuk maar nu vraag ik mij wel af...
Wat maakt een oudere man aantrekkelijk voor een jonge vrouw?
Volwassen worden tussen 33 en 39?? Ik zit verdorie net in m'n pubertijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef sanni het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk al zijn langsgekomen maar veelal is het een samenloop van omstandigheden. Er wordt meestal beweert dat de man zijn 'volwassenheid' het hoogtepunt heeft bereikt tussen zijn 33 en 39 levensjaar terwijl dat bij een vrouw tussen de 22 en 29 plaats heeft. Kortom je ervaart wat dus al
vaststaat. Niets byzonders maar des te leuker voor jou. Groot voordeel is dat je vergelijkingsmateriaal hebt als de jaren 80/90 als tiener hebt meegemaakt. Mischien date je op dat moment wel het zusje van een meid die je in de jaren 80/90 hebt gehad..[afbeelding]
Dat 'perv' zijn valt best wel mee. Ik was 29 toen ik op mijn verjaardag werd ontmaagd door een 17-jarige leuke meid (voor de eventuelen die het zoveelste janktopic gaan openen dat ze 25 zijn en nog geen sex hebben gehad, er is hoopquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef ma_jojo het volgende:
Meestal val ik op jongens een jaar of 3-4 ouder dan ik, maar toen ik 18 was, had ik ook even een vent van 27, en laatst zag ik een man van 32 () staan.. I'm such a perv
.
Om 2 dingen zou ik als ik jou was niet te hard met je post fronten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef RiLo het volgende:
[..]
Dat 'perv' zijn valt best wel mee. Ik was 29 toen ik op mijn verjaardag werd ontmaagd door een 17-jarige leuke meid (voor de eventuelen die het zoveelste janktopic gaan openen dat ze 25 zijn en nog geen sex hebben gehad, er is hoop).
Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Om 2 dingen zou ik als ik jou was niet te hard met je post fronten.
Ten eerste: 17 en 29, illegaal meen ik.
Ten tweede: gast, 29?.
Jij valt op minderjarige meisjes die zinnen als "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" gebruiken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:
[..]
Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!
Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
Nou, dat is wel erg kort door de bocht gezien, maar als het jou gerust stelt... Js.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef ma_jojo het volgende:
Jij valt op minderjarige meisjes die zinnen als "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" gebruiken?
Als zedenrapporteur bij de reclassering houd ik dit keer veilig mijn mond okay?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef RiLo het volgende:
[..]
Och, ik verwacht wel dat er wat mensen hier over gaan vallen. This is Fok!
Ten eerste: ze heeft mij versierd, niet andersom (tenminste als je "Ga je me nu naaien of hoe zit dat?" onder versieren verstaat)
Ten tweede: inmiddels is dat al weer 6 jaar geleden, in de tussentijd heb ik een relatie gehad met iemand die 5 jaar jonger is dan ik, dat valt toch wel mee?
Ik kijk gewoon niet zo naar leeftijd (natuurlijk heb ik wel een minimale grens) maar meer naar hoe de persoon zich gedraagt en of ik dat wel bij mij vind passen.
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eh, even een domme vraag: Hoe trek je oudere mannen aan?
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te koop te lopen met een voorliefde voor Samson en Gert, Kinderen voor Kinderen en Wicky de Viking...![]()
[generalisatiemodus]
En je schreeuwt wel dat het niet zo is, maar volgens mij ben jij het wandelende "bewijs" dat meisjes die op oudere mannen vallen" nog niet helemaal kind af zijn. Of je loopt gewoon te trollen hier!
[/generalisatiemodus]
Verder vind ik "omdat oudere mannen veel meer levenservaring hebben" een ontzettende drogreden... Je slaat zo een hoop over in je eigen leven en neemt meteen een gigantische stap voorwaarts.
Misschien is het wel een stukje angst voor het grijze gebied tussen onervaren en ervaren? Ik vind het in ieder geval erg prettig om samen wijs te worden!
Verder is het natuurlijk ieder voor zich: "Whatever keeps your motor going."
Maar een beetje (understatement) sceptisch ben ik wel wat betreft dit onderwerp. En het is heel makkelijk om te zeggen maar ik zou er ook dankbaar "gebruik" van maken als ik 50 en single zou zijn. Zo'n leuk groen blaadje wat jou heel erg interessant vind vanwege je levenservaring...![]()
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken! Je valt gewoon waar je op valt. Is dat nou zo moelijk te begrijpen? Net als dat ik er ook niet aan moet denken om iets te hebben met het vrouwelijk geslacht moet ik ook niet op die manier aan 'jongens' denken. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.![]()
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En, heb je ondertussen al een oudere vriend gehad?
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet behalve in mijn fantasieen.![]()
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?
Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je altijd op oudere mannen zult vallen?
quote:Je hebt het nog niet eens geprobeerd. Misschien valt het uiteindelijk tegen en wil je daarna iets anders uitproberen.
Kijk maar eens of je over een paar jaar nog precies hetzelfde denkt over zulke zaken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je van mannen/vrouwen houdt?
[..]
Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...
edit: Paars en zwart doen het hem voor mij![]()
probleem?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, op zoek naar een jong blaadje?![]()
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.quote:
Nee. Tenminste niet bewust maar in elk geval zeer zeker niet via een forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, op zoek naar een jong blaadje?![]()
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb en als hij het voor haar opneemt LIEGT hij. Oftwel: een serieuze versierpoging dit.
Maakt me verder niet uit hoor, het valt alleen een beetje heel erg op.![]()
gast een beetje als 40-jarige een tsjikkie van 18 versieren via Fokquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij kent mij niet dus kun je NOOIT over mij oordelen.
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sommige dingen weet je toch gewoon? Net zoals ik weet dat ik hetero ben, mijn lievelingskleur paars is etc.
1. Je vroeg hoe je een oudere man aan de haak moest slaan en ik gaf een tip over hoe het, volgens mij, niet moest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1. Die eerste voorliefde klopt als een bus maar die laatste 2 vallen behoorlijk mee hoor. Ik zal er altijd van blijven houden (sommige producties), het (intersesses) heeft verder ook NIKS met dit onderwerp te maken!
2. Het ligt heel eenvoudig maar niemand blijkt dat te begrijpen.![]()
Juist. Dat bedoel ik, en als je als 40-jarige het hier niet mee eens bent 'toevallig' net als het jonge meisje dat ook niet zo ziet zie ik dat als een versierpoging.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.
Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een referentiekader is nooit 100% zeker als je het nooit ervaren hebt.
Wat is dit nu voor een gelul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dus je moet ook eerst allerlei extreme dingen doen voor zeker te weten dat je die betreffende dingen niks vindt?![]()
Inderdaad, aan je fantasie kan je gewoon zien wat je het liefst wil dat er zou gebeuren etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. In je fantasy komt altijd je ideaalbeeld naar voren. En als dat voor roosje2x1988 oudere mannen betreft dan is dat zo...
Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Inderdaad, aan je fantasie kan je gewoon zien wat je het liefst wil dat er zou gebeuren etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |