hetgeen wij allen willenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Geen idee, wat denk jij?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Whehehequote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dr vader heeft er totaal geen moeite mee. Sterker nog, die is allang blij dat ik geen snuitertje met petje en broek op mijn enkels ben.
Die eerste foto in jouw fotoboek, staat je vriendin daarop en zo ja: is het de rechter?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor.
Hey, mijn beste vriend is getrouwd geweest met een veel jongere vrouw (Standaard type blond, dikke tieten en met 16 van school). Een paar weken na geboorte van een dochter was ze pleite: kind schreeuwde teveel. Hij woont nu weer thuis bij zijn ouders met een dochtertje (wat een schat van een meid is). En een 7-tal jaar later is hij nog steeds voer voor psychologen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Ook niet?
Als ik ooit een dochter heb van 19 ofzo hoop ik dat ze thuis komt met een leuke vent die ze op d'r studie of studentenvereniging heeft leren kennen.
tot in de pruimentijdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar..
*Phieuw* Ik werd al bangquote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor. Heb je weer zo'n jong meiske aan de haak geslagen, hw?
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieėntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
miss wel .... toch zou ik ook liever een jonge knul van haar leeftijd zien ipv haar leraar die haar meer wil leren dan de tafels![]()
Juist. Zo hoort het.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef innepin het volgende:
[..]
*Phieuw* Ik werd al bang
[..]
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieėntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. Zo hoort het.
Mijn moeder daarentegen weet niets van mijn liefdesleven af en dat zal zo blijven ook
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enzquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enz.
Is the pope catholic?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoor
Maar HW, heb jij weer eens zo'n jong meiske aan de haak geslagen dan?
Man, alleen ikquote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef innepin het volgende:
[..]
En waarom valt zķj op oudere mannen?
en hoe jong is ze?
Ja, maar ik heb nooit echt samengewoondquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Iets klopt er niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef HeatWave het volgende:
foutje bedankt.
Je snapt het iig. Tis gewoon de combinatie van ons 2. Leeftijd boeit weinig. Dr ouders vinden het best, en mijn vader kan er ook prima mee leven.
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:
Zou je bijna mond op mond geven, maar dat mag ik niet meerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]Dat klinkt al bijna, dare I say it, serieus
!
* innepin valt flauw...
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet?
Sja, en het gaat nergens overquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.
Kliekjes. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.![]()
3 pagina's terug was al geconcludeerd dat het te maken had met aantrekkingskracht, en eventuele aantrekkelijke bijzaken, dus tja. Could've seen that one coming.quote:
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
Ik ben 33quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijk![]()
Van de vaders weet ik het niet... Van twee moeders weet ik dat ze er helemaal geen problemen mee zouden hebben als de dochter mij mee naar huis zal nemen. Één moeder zei zelf tegen haar dochter dat ze niet zou klagen over mijn leeftijd, mijn geblow, en mijn verleden als ze mij mee zou nemen naar huis. Iets wat ik in mijn leven nog nooit had gehoord van een moeder (kan met haar ook goed opschieten) van een vriendin. Meenstal konden de ouders mij wel schieten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
hebben we het nog niet eens gehad over hoe zo'n vader zich zal voelen.
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Of juist niet. Wat ik wel vaak meemaak is dat mensen in eerste instantie een beetje schrikken als ze 't leeftijdsverschil horen, en als ze 'm dan kennen/zien, zeggen dat ze blij verrast zijn door z'n jeugdigheid. (fout woordquote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Volwassen zijn gedragen is meer iets voor de jongeren van tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Vandaar dat 'ie niks van z'n eigen leeftijd kan krijgen zeker...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef innepin het volgende:
Net zoals bij HW, die is ook gewoon een ouwe lul, maar toch zo heerlijk onvolwassen![]()
![]()
Waarschijnlijk dus grotendeels de zelfde reden dat ze op een man vallen die groter dan zij zelf is, of rijk is, of een goede opleiding/baan heeft. De man moet "bescherming" kunnen bieden.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef sanni het volgende:
Ik merk dat jonge meisjes vaak voor oudere mannen vallen vanwege de zelfstandigheid,genegen geborgenheid. Het bekende " voor kunnen zorgen " verhaal maar ook omdat oudere mannen al
wat hebben meegemaakt en daardoor boeiender zijn dan leeftijdsgenoten in omgang. Vrouwen zijn
nu eenmaal wat meer geintresseerd in leerprocessen van vooruitgang en ontwikkeling. Just my
2 cents. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |