Waarom geloof ik hier nou geen moer van?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Vooral het laatste jaar merk ik dat er veel jonge meiden (minimaal 10 jaar jonger) mij aantrekkelijk vinden, ook meiden die zelfs jonger zijn dan 18 jaar. Dit is iets wat mij erg verbaast omdat ik vroeger nooit zoveel aandacht kreeg van vrouwen. Nu moet ik toegeven dat ik er veel jonger uitzie dan ik ben. Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Ik op ooudere vrouwn, kijk, je bent 14 dagen ouder als ikquote:
Nu wilt de TS nog horen waarom.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef wdn het volgende:
Ik opende dit topic zonder replies en dacht: "moet je aan roosjeroosje vragen"
Moest ff weg en duw op F5 et voila.
Het 2de dat ik dacht: kan niet waar zijn
Zekerheid kan ik ze niet echt bieden, geborgenheid en ervaring wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef wdn het volgende:
Meest eenvoudige antwoord: zekerheid en geborgenheid.
Oudere mannen zijn meestal geen 'players' en zullen dus niet met de week een andere meid willen hebben als er al een jonge deerne beschikbaar is.
Omdat dit een topic is die zegt "kijk mij eens aantrekkelijk zijn voor jonge vrouwen" misschien?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou geen moer van?![]()
Onzin.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen.
Ik had gehoopt op een beter antwoord...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
De trend is juist dat vrouwen voor een jongere man gaan, schijntquote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
18- of 19-jarige meisje niet hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
De trend is juist dat vrouwen voor een jongere man gaan, schijnt
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef longinus het volgende:
en de meeste oudere mannen beoordelen een vrouw op haar karakter en niet op hun uiterlijk.
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jijquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Nee, niet echt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Omdat dit een topic is die zegt "kijk mij eens aantrekkelijk zijn voor jonge vrouwen" misschien?
Hij heeft anders wel gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
gut, wat jammer dat mijn kansen bij de 20-jarige MBO-dametjes, die het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden, zeer gering zijn ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, daarom pikken 20 jarige meisjes mannen van 40 op omdat ze wat beter reageren dan jij![]()
Maar toch heeft hij gelijk, mannen met een midlife crisis gaan op zoek naar jonge vrouwen zodat ze zelf weer jong voelen. Bij hun gaat het echt niet om de karakter.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik serieus... 37, geen auto, geen huis, en gemiddeld slechts 1200 euro neto per maand. Dat heb ik allemaal ingeruild voor een leven in spanje en dat was een keuze waar ik mij al 5 jaar goed bij voel.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef BitchCrew het volgende:
vrouwe valle doorgaans op losers ;-)
even serieus, meen je nu echt dat je 37 bent en geen geld hebt, niet eens een eigen auto ( of een van de zaak), zelfs geen eigen huis of appartement hebt ?
Dat is natuurlijk ook de clue ...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:41 schreef KroJo het volgende:
... het liefst aanschurken tegen een oudere man met al een verleden ...
Eh weet niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef fransbreda het volgende:
wanneer wil je afspreken om dat eens goed proberen uit te leggen?![]()
Ja maar het ís wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een beter antwoord...
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef KroJo het volgende:
[..]
*proest* en daarom pikken die 40-jarige midlifecrisishaantjes zo graag een 20-jarig huppelkutje op dat 2de jaars MBO communicatie doet? 'omdat ze zo'n leuk karakter heeft' ?![]()
![]()
Wat jij zegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef longinus het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet te oppervlakkig hé want niet iedereen is hetzelfde.
[..]
Wat jij zegt.![]()
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef KroJo het volgende:
De 'oudere' vrouwen zien in de 'oudere' mannen meestal enkel 'probleemgevallen' die geen stabiele relatie kunnen aanhouden.
natuurlijk 100% gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Nee maar ik reageerde er gewoon even op.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
Ik zeg maar zo, als je allebei de problemen van het leven hebt meegemaakt dan kan je voor elkaar meer begrip hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de 'oudere' vrouw in kwestie zelf single is, is dat natuurlijk een gevalletje pot-ketel.
Dat moet je die man kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n 19-jarig MBO-meisje dat nu een 40-jarige 'vriend' hebt die voor jou zijn vrouw en kinderen in de steek liet ?
<..>
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
waarom? iedereen is zelf verantwoordelijk voor de eigen misere in zijn leven ...quote:
uithoudingsvermogen heb je niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is soms sneller gebeurt dan dat je er over na gaat denken hoor.![]()
Ik heb geen probleem om iets met een 20+ jarige meid te hebben, als zij tenminste niet erg kindelijk is!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
ik zou het niet eens "kunnen" zonder me schuldig te voelen of steeds uit het raam te kijken of de zedenpolitie al is gearriveerd.![]()
Dat is het jammere van ouder worden, na drie keer neemt de stijfheid wat af en begint de geile bui wat af te nemen.quote:
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef wdn het volgende:
Oh en we hebben het over "afpakken" he. Dus een (tot dat toe) goed lopend gezin waarbij een andere vrouw ertussendoorkomt. Niet over een vrouw waarmee niet meer te leven valt.
Als het gaat om een midlife crisis dan gaan de meeste mannen na een tijd weer terug naar hun vrouw en kinderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik wel zou willen weten, als je als vrouw een relatie met een oudere man aangaat, die voor jou (of al eerder) bij zijn vorige vrouw + kinderen weggaat, verwacht je dan dat als hij met jou een nieuw gezin gaat maken, je niet weer na 10/15 jaar ingeruilt wordt voor een jonger exemplaar?
Volgens hebben de meeste 30+ mannen die aantrekkelijk zijn voor meiden geen eens kinderen. Meenstal zijn dat mannen die niet eens willen denken aan kinderen/familie en hebben een leven gehad die totaal anders is dan de meeste mannen. Deze topic gaat niet over mannen die op zoek zijn naar jonge meiden maar over meiden die vallen op oudere mannen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet opeens...jongere meisjes zijn binnen het topic, en als een man met 40 aantrekkelik genoeg is om vrouwen aan te trekken, was die dat waarschijnlijk ook toen hij 15 jaar jonger was. En is de kans dus groot dat hij al een gezin heeft rondlopen...
Mischien heeft de menopause van de vrouw hier ook mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
maar...
in het algemeen werkt het iets anders als ik om me heen kijk, namelijk een man heeft een gezin, krijgt midlife crisis, gaat daarom parachutespringen, bungeejumpen, koopt ene motor en vraagt zich af, is dit alles, gaat scheiden en loopt tegen jongere meid op, of loopt tegen jongere vrouw aan en wil daarom scheiden...
"afkeuren" is een groot woord in deze. Ikzelf zou onder normale omstandigheden eerst voor de kinderen kiezen. Als ouder zijnde zouden je prioriteiten de kinderen moeten zijn, daar zijn we het over eens lijkt me?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is die man zelf bij. Het staat hem vrij om zijn prioriteiten te veranderen (niet kwijt te raken). Dat onze maatschappij dat in veel gevallen afkeurt (en jij blijkbaar in ieder geval) staat daar volkomen los van.
Heh. M'n vriendin: 9 maanden ouder.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Relneger18 het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
Sluit mooi aan bij roosjes opmerking in het beginquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is gewoon aantrekkingskracht. Waarom valt iemand op jong/oud blond/bruin dun/dik.
Iederen houdt ergens anders van, is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is gewoon een niet uit te leggende gevoel/kracht. Ja ik kan wel allerlei redenen gaan opnoemen maar het echte gevoel moet je zelf voelen om het te begrijpen.
dat is natuurlijk onzin ...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
... is niks over te zeggen waarom. Het is er gewoon.
of je beste vriend die langskomt om je dochter te nemenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
hebben we het nog niet eens gehad over hoe zo'n vader zich zal voelen.
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
lijkt me vreselijk te weten dat je 19 jaar oude dochter door een kerel van 37 word genomen![]()
Tja. Ik weet ook niet hoe ik dat zou handlen. No way dat 'ie bij ons thuis zou komen in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Nee? Ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef wdn het volgende:
Tja. Als het alternatief een 18-jarige junk is is het wel OK?
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Yeah rightquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef innepin het volgende:
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.
miss wel .... toch zou ik ook liever een jonge knul van haar leeftijd zien ipv haar leraar die haar meer wil leren dan de tafelsquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Een beetje normale ouder kijkt naar hoe aardig de man in kwestie is, en hoe goed ie voor z'n dochter is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dr vader heeft er totaal geen moeite mee. Sterker nog, die is allang blij dat ik geen snuitertje met scooter, petje en broek op mijn enkels ben.
hetgeen wij allen willenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Geen idee, wat denk jij?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]wat probeer jij hier te insinueren?
Whehehequote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dr vader heeft er totaal geen moeite mee. Sterker nog, die is allang blij dat ik geen snuitertje met petje en broek op mijn enkels ben.
Die eerste foto in jouw fotoboek, staat je vriendin daarop en zo ja: is het de rechter?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor.
Hey, mijn beste vriend is getrouwd geweest met een veel jongere vrouw (Standaard type blond, dikke tieten en met 16 van school). Een paar weken na geboorte van een dochter was ze pleite: kind schreeuwde teveel. Hij woont nu weer thuis bij zijn ouders met een dochtertje (wat een schat van een meid is). En een 7-tal jaar later is hij nog steeds voer voor psychologen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Ook niet?
Als ik ooit een dochter heb van 19 ofzo hoop ik dat ze thuis komt met een leuke vent die ze op d'r studie of studentenvereniging heeft leren kennen.
tot in de pruimentijdquote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tot een zekere leeftijd wel. Zodra een vrouw haar eigen boontjes kan doppen (als in: zelfstandig zijn, zelf geld verdienen etc.) dan wil ze het liefst een jong en fit exemplaar..
*Phieuw* Ik werd al bangquote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wat denk jij?.
Ik had het iig niet over jou ofzo hoor. Heb je weer zo'n jong meiske aan de haak geslagen, hw?
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieëntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef fransbreda het volgende:
[..]
miss wel .... toch zou ik ook liever een jonge knul van haar leeftijd zien ipv haar leraar die haar meer wil leren dan de tafels![]()
Juist. Zo hoort het.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef innepin het volgende:
[..]
*Phieuw* Ik werd al bang
[..]
Mijn moeder zei: "Ja, natuurlijk had ik je wel liever met een knul van een jaar of drieëntwintig gezien, maar aan leeftijd kan je niks doen, en hij is heel aardig en duidelijk goed voor je, dus waarom zou ik er moeilijk over doen?"
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. Zo hoort het.
Mijn moeder daarentegen weet niets van mijn liefdesleven af en dat zal zo blijven ook
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enzquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel zo fatsoenlijk, weet ze waar ze moet komen oppassen enz.
Is the pope catholic?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zal ze nog een paar jaar mee moeten wachten hoor
Maar HW, heb jij weer eens zo'n jong meiske aan de haak geslagen dan?
Man, alleen ikquote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef innepin het volgende:
[..]
En waarom valt zíj op oudere mannen?
en hoe jong is ze?
Ja, maar ik heb nooit echt samengewoondquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja, dat kan ook. Ik vond het wel aardig om haar te laten weten dat ik ging samenwonen![]()
Iets klopt er niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef HeatWave het volgende:
foutje bedankt.
Je snapt het iig. Tis gewoon de combinatie van ons 2. Leeftijd boeit weinig. Dr ouders vinden het best, en mijn vader kan er ook prima mee leven.
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:
Zou je bijna mond op mond geven, maar dat mag ik niet meerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef innepin het volgende:
[..]Dat klinkt al bijna, dare I say it, serieus
!
* innepin valt flauw...
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet?
Sja, en het gaat nergens overquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.
Kliekjes. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow hier is ondertussen veel getypt.![]()
3 pagina's terug was al geconcludeerd dat het te maken had met aantrekkingskracht, en eventuele aantrekkelijke bijzaken, dus tja. Could've seen that one coming.quote:
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Man, alleen ik. En ze valt niet perse op jonger. het klikt gewoon erg goed tussen ons.
iets jonger.
Ik ben 33quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat me raden: ergens rond de 20? Anders had je 't als 43-jarige wel gezegd natuurlijk![]()
Van de vaders weet ik het niet... Van twee moeders weet ik dat ze er helemaal geen problemen mee zouden hebben als de dochter mij mee naar huis zal nemen. Één moeder zei zelf tegen haar dochter dat ze niet zou klagen over mijn leeftijd, mijn geblow, en mijn verleden als ze mij mee zou nemen naar huis. Iets wat ik in mijn leven nog nooit had gehoord van een moeder (kan met haar ook goed opschieten) van een vriendin. Meenstal konden de ouders mij wel schieten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef fransbreda het volgende:
Of juist niet. Wat ik wel vaak meemaak is dat mensen in eerste instantie een beetje schrikken als ze 't leeftijdsverschil horen, en als ze 'm dan kennen/zien, zeggen dat ze blij verrast zijn door z'n jeugdigheid. (fout woordquote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Volwassen zijn gedragen is meer iets voor de jongeren van tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks mis met oudere mannen mits ze ook volwassen zijn qua gedrag
Vandaar dat 'ie niks van z'n eigen leeftijd kan krijgen zeker...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:49 schreef innepin het volgende:
Net zoals bij HW, die is ook gewoon een ouwe lul, maar toch zo heerlijk onvolwassen![]()
![]()
Waarschijnlijk dus grotendeels de zelfde reden dat ze op een man vallen die groter dan zij zelf is, of rijk is, of een goede opleiding/baan heeft. De man moet "bescherming" kunnen bieden.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef sanni het volgende:
Ik merk dat jonge meisjes vaak voor oudere mannen vallen vanwege de zelfstandigheid,genegen geborgenheid. Het bekende " voor kunnen zorgen " verhaal maar ook omdat oudere mannen al
wat hebben meegemaakt en daardoor boeiender zijn dan leeftijdsgenoten in omgang. Vrouwen zijn
nu eenmaal wat meer geintresseerd in leerprocessen van vooruitgang en ontwikkeling. Just my
2 cents. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Maar zelf als ik mijn leeftijd (37) vertel schijnt het niet veel voor ze uit te maken. Dat ze op mij vallen is niet vanwege mijn auto, geld, eigen huis, bla bla bla... want die heb ik niet eens.
Innerlijke rust, niet meer een al te geile bok zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Monus het volgende:
Ik klaag niet over deze aandacht want die aandacht vind ik eigenlijk wel leuk maar nu vraag ik mij wel af...
Wat maakt een oudere man aantrekkelijk voor een jonge vrouw?
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie niks van z'n eigen leeftijd kan krijgen zeker...
Reken es een gemiddelde uit...?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!.
De afgelopen 2 jaar varieerden mijn vriendinnen, scharrels van 18 tot 37. Jammer he?.
Dream on. Ik heb een vriendin dus van afgunst is sowieso geen sprake.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Afgunst posts blijf ik de leukste vinden op FOK!.
Ik ben 27 en zou het niet in m'n hoofd halen te gaan met een meisje van 18, die komen net van de middelbare school af. Dat jij daar trots op bent, heh. Alsof het 'moeilijk' is ofzoquote:De afgelopen 2 jaar varieerden mijn vriendinnen, scharrels van 18 tot 37. Jammer he?.
Je kunt als oudere man toch ook serieus verliefd worden op dat meisje, of hang ik weer de hopeloze romanticus uitquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Onzekere tienermeisjes willen graag bevestiging voor dat ze volwassen zouden zijn en veel complimentjes.
Oudere mannen zijn wanhopige kanslozen die flink slijmen tegen tienermeisjes die ze makkelijk kunnen overheersen om ze maar het bed in te krijgen.
Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
Vriendinnen heeft ze dan inmiddels niet meer want die vinden het raar dat ze met een oudere man is gegaan en hij praat haar aan dat het dus slechte vriendinnen zijn die ze moet laten vallen.
Oudere mannen die tienermeisjes willen versieren.
Duidelijk zijn. Simpel toch? "Indien je dat wilt gaan we samen stappen en zullen we leuke dingen doen. Ik breng je naar huis en je mag bij me langskomen. Maar jij bent 16 en ik ben 26. Ik vind het heerlijk dat je verliefd/{insert andere emotie} op me bent maar ik zal geen relatie me je aangaan. Niet zoenen. Geen sex".quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb nu ook een meisje dat me het hof probeert te maken, stuurt me gedichten enzo.
Alleen zij is 16 en ik ben 26, dus tja wat moet ik daar mee?
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Onzekere tienermeisjes willen graag bevestiging voor dat ze volwassen zouden zijn en veel complimentjes.
Oudere mannen zijn wanhopige kanslozen die flink slijmen tegen tienermeisjes die ze makkelijk kunnen overheersen om ze maar het bed in te krijgen.
Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
Vriendinnen heeft ze dan inmiddels niet meer want die vinden het raar dat ze met een oudere man is gegaan en hij praat haar aan dat het dus slechte vriendinnen zijn die ze moet laten vallen.
Wat betreft je eerste zin heb je gelijk en ik stond eigenlijk ook nooit zo stil bij iemands leeftijd enz, totdat een tijdje terug een jongen van 19 liet blijken dat hij me echt heel erg leuk vond en niet zat te grappen.....tja, hoe je het ook went of keert als dertigplusser voel ik daar toch 3x niks voor, ook al is het nog zo'n leuke jongen dat heeft toch iets te maken met -ik ben geen pedo- enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.
Sex ook niet.
Oh en omgekeerd werkt het ook: 16 jarige jongens en 26 jarige vrouwen. Daar heb ik meer ervaring mee
True!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin. Liefde heeft NIETS NIETS NIETS NIETS NIETS met leeftijd te maken.
Sex ook niet.
Inderdaad. En ik ben al achter mijn 'geaardheid' vanaf m'n 12de.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is absoluut mogelijk dat een 16 jarige meid verliefd wordt op een net zo verliefde 26 jarige.
Er zit een groot verschill tussen tienermeisjes en jonge meiden. En er zijn weinig mannen die achter meisjes aan zitten van 16 tot 19 jaar omdat je niet normaal mee om kan gaan (leven in een andere wereld). Ook hadden we het over jonge meiden die vallen op oudere mannen en niet over oude mannen die achter te jonge tienermeisjes aan zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb vier drie vriendinnen tussen de (22 en 26) jaar waar ik veel mee omga, en dat zijn echt geen onzekere meiden die op complimenten of aandacht zitten te wachten. Mijn exvriendin waar ik 4 1/2 jaar mee samen leefde (is nu 3 maanden uit) is zelf een paar jaar ouder dan mij. Het is zeker niet zo dat ik achter jonge meiden aanzit maar dat jonge meiden achter mij aanzitten. Maar omdat ik een vriendin had kon ik er weinig mee beginnen terwijl er wel een paar tussen zaten die ik zeker wel zag zitten.quote:Als dat eenmaal tot een relatie uitloopt dan zit het meisje in de val. De complimentjes verdwijnen en onzeker als ze is zoekt ze de fout bij haarzelf en gaat zich uitsloven om weer complimentjes te verdienen maar hij vindt het heerlijk dat hij macht over haar heeft door heel spaarzaam met die complimentjes te zijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
Er zit wel een verschil tussen iemand van 16 die op complimentjes en aandacht zit te wachten dan iemand van 20+, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat maakt het nou uit of iemand op complimentjes en aandacht zit te wachten? Zo is iedereen toch wel?Iedereen is zoals die is. Klaar.
![]()
Ja zo'n situatie KAN zich voordoen maar wie zegt dat dat voor iedereen geldt? Ieder mens en dus iedere relatie is anders. Een theorie past niet op iedereenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Wat bezielt een 30plusser die meisjes onder de 20 wel ziet zitten?
Lekker makkelijk te overheersen he. En je kan er lekker mee opscheppen.
Maar wat heeft zij er aan? Uiteindelijk niets.
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed? Natuurlijk niet, je gaat haar alleen maar onder druk zetten om op te houden zich kindelijk te gedragen terwijl ze alleen maar zich naar haar leeftijd gedraagt.
Je wilt de egoboost, niet haar karakter.
Het gaat niet zo zeker om de onzekerheid, soms helemaal niet, maar is er een andere redenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef Spacehamster het volgende:
De vraag was eerder wat ziet meisjes onder de 20 in een 30++quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Het "Ik zei het toch" dansje moet je (als man zijnde) heeeeeeeeeel subtiel doen. Een kleine glimlach met een twinkeling in de ogen is echt heerlijk om dan te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Ik maak toch echt nog steeds mijn eigen domme fouten hoor![]()
Ook al heeft mijn vriend het al drie keer meegemaakt, hij geeft me 1x advies, maar als ik vervolgens eigenwijs ben (en dat ben ik), gaat hij er niet over zeuren. Ik ben nu eenmaal 22, en ik moet mijn eigen fouten maken.
En hij doet niet eens het 'told you so' dansje![]()
Oh, en ik heb ook nog genoeg vrienden van mijn eigen leeftijd, ga nog steeds stappen, kortom, ik ben nog steeds 22![]()
Doet ie ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef wdn het volgende:
Het "Ik zei het toch" dansje moet je (als man zijnde) heeeeeeeeeel subtiel doen. Een kleine glimlach met een twinkeling in de ogen is echt heerlijk om dan te doen.Ik heb ooit zo'n gruwelijk giftige blik terug gekregen van een vrouw dat mijn vrienden er nog steeds over beginnen
![]()
(was toen de vriendin van een vriend van me)
Generalisen is NOOIT in orde. Er zullen best 30+ers zijn die een wereldrelatie hebben met een 18+er. De ene 18 jarige is sneller volwassen dan de andere. En de ene 30-jarige zal kindelijker zijn dan de andere 30-jarige.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Lekker makkelijk te overheersen he. En je kan er lekker mee opscheppen.
Maar wat heeft zij er aan? Uiteindelijk niets.
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed? Natuurlijk niet, je gaat haar alleen maar onder druk zetten om op te houden zich kindelijk te gedragen terwijl ze alleen maar zich naar haar leeftijd gedraagt.
Je wilt de egoboost, niet haar karakter.
Lief van hem.quote:
Ik kan met mijn jonge vriendinnen inderdaad goed 'connecten', speciaal buiten bed omdat ik niet eens met ze in bed bent beland. Met één van hun (23) praat ik zelf bijna elke dag zeker een uur aan de telefoon, en dat zijn zeker geen kinderlijke gesprekken. Ik merk dat we met bepaalde dingen op een andere golf lengte zitten wat door het leeftijd verschil komt, maar dat zijn geen verschillen die mij irriteren. Dat je jong bent betekend niet gelijk dat je ook kinderlijk gedraagt. En toen ik 16 was ging ik ook voornamelijk om met 20 - 30 plusers omdat daar beter mee te praten viel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Spacehamster het volgende:
Kunnen jullie echt connecten? Ook buiten bed?
Dat zou je niet opvallen en niets kunnen schelen als jij geen interesse in jonge meisjes zou hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:27 schreef Monus het volgende:
De vraag was eerder wat ziet meisjes onder de 20 in een 30++![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |